lolquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dagelijks de kans dat je foto gefotofucked word en rond gestuurd
Ford, Jaguar, Land-Rover. Ford gaat naar de UK, andere merken zijn voor Europa.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat voor auto's komen daar aan?
Jij haalt ze van de boot ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Ford, Jaguar, Land-Rover. Ford gaat naar de UK, andere merken zijn voor Europa.
mjah heel relaxxxxquote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
FiPo
[..]
lol
een echt callcenter dus![]()
Nee om 21.15quote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moest je je zusje weer ophalen?
Betaalbaar dan he.quote:
Als ik zoveel geld heb hoor je niks meer van me, dan ben ik pleitequote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
moet je voorstellen, peu heeft nu geen geld en loop nog constant op te scheppen, wat alstie dan 20 mil heeftWil ik niet meemaken hoor
ik heb het gelukkig goed voorelkaar door na 2 maanden al van de telefoon af te zijn, nu pak ik ze alleen als ik zin heb of als het echt druk is en niet anders kanquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker..
lijkt me ook wel wat, voor erbij
Ja, of van de trein, of weer de boot op naar engeland. Auto's komen uit Duitsland, Belgie en Spanje (voor de UK) of uit de UK voor europa.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jij haalt ze van de boot ofzo?
ik wil een 3.0 24v blok + inbouw kosten en voorderest veel plezier en have a nice lifequote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Betaalbaar dan he.
[..]
Als ik zoveel geld heb hoor je niks meer van me, dan ben ik pleite
Lijkt me nog best geinigquote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja, of van de trein, of weer de boot op naar engeland. Auto's komen uit Duitsland, Belgie en Spanje (voor de UK) of uit de UK voor europa.
Waarom, vind je ons niet lief als je geld hebt?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld heb hoor je niks meer van me, dan ben ik pleite
vertelquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
Eerste vrijdag van 2006 heb ik een wedstrijdje.
Navond trouwens.
RHD hequote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Lijkt me nog best geinig
voor 1 dag dan
geinig is dat trouwens in die LHD dingen rijden
hehe RHD jaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
RHD hemaar das wel leuk. Het werk is opzich wel leuk voor een tijdje, maar 't betaald gewoon niet zo goed.
Jawel, maar dan ga ik m'n droom collectie samenstellenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom, vind je ons niet lief als je geld hebt?
ach soquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik m'n droom collectie samenstellenmogen jullie af en toe komen kijken
Wat voor een wedstrijdtje?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
Eerste vrijdag van 2006 heb ik een wedstrijdje.
Navond trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |