mjah ik ben bang van wel ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
goed Shog, sweetgirly, this allemaal nep.
Geloof me, ik presteer het om dat nog verkeerd te doenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:30 schreef newsman het volgende:
pfffffffffffff sweetgirly, maak een pampiertje voor je camera met ogen en jij kan het ook.
Ik ben een beetje lui nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef newsman het volgende:
Maak er een picture van dicht bij je cam sweetgirly.
Lieverd geloof er nu gewoon is een keer niet in.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:36 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, Robert vertelde toch ook, als bewijs weer, dat hij of zij geen internet thuis hadden.
Maar welke bankdirecteur heeft in Jodelesnaam nou geen internet.
tijdperk 0 ofzo.
IK wil dit dus ook quoten. Niet dat ik zijn boek heb. Zag een zeer verstrooid persoon.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:41 schreef Sh0g het volgende:
Tjah, ze geven als argument voor de echtheid van de foto's aan, dat Robbert idd geen PC heeft. alsof Robbert de enige is die hier verantwoordelijk voor is. Hij heeft zijn boek niet eens alleen geschreven. Daar was z'n pa met name verantwoordelijk voor.
Ik blijf altijd een beetje twijfelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:39 schreef newsman het volgende:
Lieverd geloof er nu gewoon is een keer niet in.
Als je vader bankdirecteur is dan hoef je toch niet om geld verlegen te zitten lijkt mij, die snap ik dus niet. In die zin geloof ik dat dus niet zo. Ik bedoel, een Rastarostelli die briefjes in mijn brievenbus gooit ála, maar een jongen met ogenschijnlijke potentie, een goede achtergrond, vind dat dus wat vreemd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef Sh0g het volgende:
volgens mij heeft Robbert nooit de middelbare school afgemaakt. hij woont nog bij z'n ouders op z'n 25e. volgens mij zijn ze nu gewoon bezig om Robberts bankrekening flink te spekken, zodat hij de komende 40 jaar geen normaal beroep hoeft uit te voeren. die pa mag dan wel bankdirecteur zijn, maar hij kan z'n zoon ook niet eeuwig blijven onderhouden.
Of in rtl4quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:09 schreef sweetgirly het volgende:
Of misschien heeft zijn vader wel aandelen in Robert van den Broeke zijn boeken gestopt
dat kan ook nog .. goed snurken gaat nu
Ja, het zal nu ook wel het woord van het jaar worden... Het is inderdaad een raar woord, je zou bijna denken dat er buitenaardse bedoelingen achter zitten.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:16 schreef Lindangel het volgende:
Het is ongelooflijk, maar binnen een half uur staat genverbrander al op 1!
Zo heeft Rachel Hazes ook de "Nederlander van het Jaar"-wedstrijd van de Volkskrant gewonnen... Niet echt netjes, maar in dit geval toch minder schokkend - vind ik dan.
Tis wel een feestje geworden zeg overal in de Nederlandse huiskamers.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:03 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Begin vorige week heb ik nog een vrouwelijke huisgenote de stuipen op het lijf gejaagd met een 'alien' in de gang.shit wat heb ik gelachen. dat was trouwens met een uitgeknipt stukje pleepapier.
weet je wat ook leuk is: een lage sluitertijd nemen en voor de camera langsrennen in een wit t-shirt
Dit overweeg ik ook nog steeds, want ik denk wel degelijk dat hij het goede wilde doen. Iik vind zijn algemene zinnen ook wijs, hieruit blijkt dat hij naar vrede streeft en hopelijk was en blijft dit toch zijn hoofddoelstelling. Ik heb het dus niet over rare Google details en geestfoto's, maar hij kan best wijze dingen zeggen tegen mensen die met een verlies om moeten gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef schatje het volgende:
Misschien heeft hij wel een gave. Maar is de de onzekerheid die hem parten is gaan spelen. Misschien angst om niet geloofd te worden. Waarna hij wat dingetjes heeft gedaan die achteraf gezien niet zo slim blijken te zijn.
Ik kreeg gisteravond opeens (fantastische) beelden dat Robbert een geheim uitklapluikje heeft met daarop een heel mooi labtopje én internet, in zijn slaap/studeerkamer in zijn ouderlijk huis. Ook speelde de gedachte door mijn hoofd dat Robbert op Internet- Google intuned met zijn geest. Dus wel degelijk 'para'normaal, zoiets als in je hoofd luisteren naar de Google radio.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:36 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, Robert vertelde toch ook, als bewijs weer, dat hij of zij geen internet thuis hadden.
Maar welke bankdirecteur heeft in Jodelesnaam nou geen internet.
tijdperk 0 ofzo.
Doe dat, misschien verschijnen ze bij jou wel echt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:38 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui nu
Maar ga het zeker eens proberen, met die flitsende, supersonische digicam van mij.
Als dat geen superalien wordt, dan weet ik het niet meer.
Dat kan ik ook, maar daar verdien ik geen geld aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:23 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dit overweeg ik ook nog steeds, want ik denk wel degelijk dat hij het goede wilde doen. Iik vind zijn algemene zinnen ook wijs, hieruit blijkt dat hij naar vrede streeft en hopelijk was en blijft dit toch zijn hoofddoelstelling. Ik heb het dus niet over rare Google details en geestfoto's, maar hij kan best wijze dingen zeggen tegen mensen die met een verlies om moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |