Ze bemoeit zich overal mee, behalve haar eigen relatie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef Cheesecake het volgende:
Ik wordt nu nogal chagerijnig van Dorothea. Eerst was ze leuk, maar het is zo'n akelige bemoeial! Laat mensen eens met rust ofzo. En dan Harmsen...arme man. Wat een slechte verhaallijn...
Hoezo? Doen ze aan slaapwandelen dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef JohnDDD het volgende:
jef en dorothea, die hebben toch geen echte relatie joh
die bonken gewoon heftig
En dat gaat lukken, we hoeven alleen maar af te wachten. Charlie kan helemaal niet zonder de centen van Nick. Het enige wat ik interessant vindt aan deze verhaallijn is dat Nick iets met Charlie van plan is. Wat is me alleen nog niet duidelijk. Hij is in ieder geval niet serieus verliefd op dr, denk ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Goh, probeert Nick Charlie weer om te kopen?
Tis meer een prestigeproject voor Nick geworden geloof ik.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
En dat gaat lukken, we hoeven alleen maar af te wachten. Charlie kan helemaal niet zonder de centen van Nick. Het enige wat ik interessant vindt aan deze verhaallijn is dat Nick iets met Charlie van plan is. Wat is me alleen nog niet duidelijk. Hij is in ieder geval niet serieus verliefd op dr, denk ik.
Maar later kreeg Jef een telefoontje dat Petes straf was omgezet naar levenslang.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij Pete Jensens die zich voordeed als John Alberts, maar die heeft de doodstraf gekregen in de Verenigde Staten.
Normaal gesproken rijdt de instructeur eerst zelf een stukje om de auto/bedieningspaneel helemaal uit te leggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sjors![]()
* Heer_van_Bartolhoven mompelt is over vrouwen achter het stuur....
Lekker realistisch trouwens die rijles, een instructeur moet dit soort dingen juist voorkomen![]()
Bij mij niet hoor, in elk geval een beetje vreemde instructeur, veel zeggen deed hij ook al niet, terwijl mijn instructeurs ( ik heb 3 verschillende gehad) me de oren van het hoofd konden lullenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Normaal gesproken rijdt de instructeur eerst zelf een stukje om de auto/bedieningspaneel helemaal uit te leggen
Oh dat had ik dan weer niet meegekregen, maar jij zult het wel wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar later kreeg Jef een telefoontje dat Petes straf was omgezet naar levenslang.
Het was ook maar een figurant. Straks moeten ze hem nog betalen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, in elk geval een beetje vreemde instructeur, veel zeggen deed hij ook al niet, terwijl mijn instructeurs ( ik heb 3 verschillende gehad) me de oren van het hoofd konden lullen![]()
Dat is ook het punt dat ik probeer te maken, het was geen goede figurant!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Het was ook maar een figurant. Straks moeten ze hem nog betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |