Ze zenden sinds een aantal dagen de herhaling pas na 12:00 uur uit kwam ik gisteren achterquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:29 schreef Beach het volgende:
Hey wat is er gister gebeurd?
Ik zat vandaag klaar voor de herhaling om 11 uur maar niks geen GTST![]()
Alleen lijn 4.
kwart voor 12 gaf ik het wachten opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zenden sinds een aantal dagen de herhaling pas na 12:00 uur uit kwam ik gisteren achter
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef Frey het volgende:
Volgende week woensdag:Nog meer vooruitzichten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:54 schreef Frey het volgende:
Volgende week woensdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 10 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 11 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 12 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 13 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Frits heeft trouwens een paar maanden te lang onder de zonnebank gezeten.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Morris heeft paddo's op!President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
GTST doet een sneue poging om ONM na te apen met rellen in de horeca.
President Camacho
Morris kan niet eens acteren dat hij geen koekjes heeft gejat uit een trommel.
President Camacho
Slim van Morris, gewoon in de open keuken even een moordzaak bespreken. Doodnormaal!President Camacho
Hans, z'n tweelingbroer!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Misschien leeft de echte Frits nog wel en zit die ook opgesloten![]()
Of dit is de echte Frits, maar hij is echt zijn geheugen kwijt en ze hebben hem een of ander verhaal opgehangen. Er kan nog zoveel gebeuren
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Waarom vindt Charlie het erg dat het uit is, die stomme doos gaat toch binnen no time weer naar Nick en wat maakt dat nou, ze is daar toch verliefd op. Die relatie met Dennis heeft nooit wat ingehouden.
Wat een naam he, Hans van Houten.
President Camacho
Geesje is cool trouwens, echt zo'n heks uit Harry Potter. Acteert goed.
President Camacho
Z'n graf was wel leeg ...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Frey het volgende:
Of dit is de echte Frits, maar hij is echt zijn geheugen kwijt en ze hebben hem een of ander verhaal opgehangen. Er kan nog zoveel gebeureneen droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:45 schreef Hans_van_Houten het volgende:
Volgens mij is Hans eigenlijk Frits en heeft de echte Hans de tv in zijn bad gekregen.![]()
als jij het zegt Hans
Ik dacht eigenlijk aan Rik die samen met Arnie het had gedaan en de grootvader van Robert blijkt in het bad te hebben gezeten.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Iets zegt me dat het niet lang zal duren voordat die kist weer is gevuld. Of gaan ze deze keer voor een crematie?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef mark_03 het volgende:
Z'n graf was wel leeg ...![]()
Ik hoop dat jij gelijk hebt, Hans van Houten klinkt niet en de naam Hans past niet bij dat hoofdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Frey het volgende:
Of dit is de echte Frits, maar hij is echt zijn geheugen kwijt en ze hebben hem een of ander verhaal opgehangen. Er kan nog zoveel gebeuren
Een heer met stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: