Daar vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef DeTolk het volgende:
Wat gaat Hans met Bing doen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Spindoc het volgende:
Ik vind het niveau van GTST echt ongelooflijk gedaald sinds al die onzinnige verhaallijnen in het leven geroepen zijn. Dennis die een dochter zou zijn van Robert en Laura, iets wat gezien eerdere verhaallijnen totaal niet mogelijk is, Frits van Houten Casper van Bohemen die terugkeert als Frits (heeft hij zelf gezegd in o.a. Boulevard) maar vervolgens is het weer een ander... Erg flauw allemaal. En volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt; niet voor niets viel er onlangs een kijkcijferdieptepunt te noteren. Het wordt tijd om een aantal scenarioschrijvers eruit te zetten.
Dorothea hoeft alleen maar op Hans/Frits te gaan zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn speculatie: Als Bing zwaar in de problemen komt, slaat Dorothea Hans ferm in het gezicht: "Jij bemoeit je niet met mijn zoon, heb je dat begrepen!"
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Dorothea hoeft alleen maar op Hans/Frits te gaan zitten![]()
Dan is ie al uitgeschakeld.
En ja ik vind er tegenwoordig geen reet aan![]()
Nah, lijkt me niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Spindoc het volgende:
Dennis die een dochter zou zijn van Robert en Laura
Omdat? En kom niet met dat DNA-onderzoek, want dan snap je de werking van zo'n onderzoek dus niet.quote:, iets wat gezien eerdere verhaallijnen totaal niet mogelijk is,
Wie zegt dat Frits zelf binnenkort niet terugkomt?!quote:Van Bohemen die terugkeert als Frits (heeft hij zelf gezegd in o.a. Boulevard)
Het tegenovergestelde is waar, afgelopen vrijdag, maandag én dinsdag zelfs dik 2,1 miljoen kijkers.quote:En volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt; niet voor niets viel er onlangs een kijkcijferdieptepunt te noteren.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
Mijn speculatie: Als Bing zwaar in de problemen komt, slaat Dorothea Hans ferm in het gezicht: "Jij bemoeit je niet met mijn zoon, heb je dat begrepen!"
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Spindoc het volgende:
Ik vind het niveau van GTST echt ongelooflijk gedaald sinds al die onzinnige verhaallijnen in het leven geroepen zijn.
Ben ik het dus absoluut niet mee eens, wat mij betreft zaten ze met Milan, Valerie, Isabella, Yasmin en Stefano in een ongelooflijk dieptepunt waar ze nu uitgekomen zijn en naar mijn idee zit er nog steeds een stijgende lijn in zit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:51 schreef Beach het volgende:
En ja ik vind er tegenwoordig geen reet aan![]()
Hij moet eens uit die hotelkamer komen vind ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef miki het volgende:
Frits wordt zo 'mat' neergezet door Casper. Vindt zijn rol niet echt smashing...
Ja, vind ik ook.. Raar vind ik het dat ie maar in zijn hotelkamer blijft zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij moet eens uit die hotelkamer komen vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 17 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 18 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 19 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 20 januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: TV-Film Gids.![]()
Die Morris heeft schaamhaar op z'n hoofd.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Daar kickt Petertje wel opquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Die Morris heeft schaamhaar op z'n hoofd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:.
Eigenlijk is Morris wel verfrissend met z'n ontzettend slecht acteerprestaties. Dan valt er tenminste wat te lachen.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik vind Morris wel leuk, samen met Nina danquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Eigenlijk is Morris wel verfrissend met z'n ontzettend slecht acteerprestaties. Dan valt er tenminste wat te lachen.
Nina.
Wat een zeurkous die Janine.President Camacho
Waarom luistert Morris niet naar Robert, hij zei:
"Ik zag Linda in de Rosenboom"
Nou, ga daar dan kijken ofzo.President Camacho
Nina en Janine.
Morris.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻![]()
Waarom dan? Ze valt reuze mee, mark my words!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Nina staat symbool voor alles wat mis is bij de tieners van nu![]()
Wat is er vreemd aan dat ze wat drank wil
President Camacho
Die Linda heeft wel veel verstand van techniek zeg. Zo'n bestaand dvd'tje helemaal omtoveren, vage anonieme mailtjes sturen, lift besturen, noem maar op!President Camacho
Het gaat niet om de drank, maar om de hele neppe houding van dat kind. Verwend, vervelend en zo overdreven aan het puberen. Waarom kijk ik nog Goede Tijden eigenljkquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze valt reuze mee, mark my words!
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
mailtje zonder afzenderquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Die Linda heeft wel veel verstand van techniek zeg. Zo'n bestaand dvd'tje helemaal omtoveren, vage anonieme mailtjes sturen, lift besturen, noem maar op!
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Je zou maar Janine als Ludo als ouders hebben, van die perfectionisten die zich overal mee bemoeien. Ze hebben het kind zelf zo gemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de drank, maar om de hele neppe houding van dat kind. Verwend, vervelend en zo overdreven aan het puberen. Waarom kijk ik nog Goede Tijden eigenljk
President Camacho
bcc: kamer015@rozenboom.nlquote:.
President Camacho
![]()
![]()
ROSA
![]()
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Ja voor ons is het wel grappig, het trieste is alleen dat mensen van Nina's leeftijd echt gaan denken dat het zo hoort en zich ook in lichte mate zo gaan gedragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Nina staat symbool voor alles wat mis is bij de tieners van nu![]()
Overigens is Nina niet het enige onechte voorbeeld dat tieners van nu te zien krijgen maargoed..Een heer met stijl![]()
Bij Nina jeuken mijn handen altijd, die heeft eens een flinke draai om haar oren nodig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de drank, maar om de hele neppe houding van dat kind. Verwend, vervelend en zo overdreven aan het puberen. Waarom kijk ik nog Goede Tijden eigenljk![]()
Als mijn dochter van 16 met een fles drank in haar tasje loopt, komt ze er toch zo niet vanaf, no way.
En Janine met die wanhopige pogingen om een leuke moeder te zijn....walgelijk!
Een puber vindt haar moeder niet leuk, punt. Dat is een irritant mens dat jou belemmert in de dingen die je wil doen. Daar ben je dan tenslotte moeder voor. En dan maar hopen dat ze je ooit weer wel leuk vinden.....Age is something you grow on![]()
Ja, dat vind ik dus ook. Wij kunnen wel beseffen dat het maar een stomme tvserie is, maar kan een meisje van 12 of 13 dat ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja voor ons is het wel grappig, het trieste is alleen dat mensen van Nina's leeftijd echt gaan denken dat het zo hoort en zich ook in lichte mate zo gaan gedragen.
Overigens is Nina niet het enige onechte voorbeeld dat tieners van nu te zien krijgen maargoed..Age is something you grow on![]()
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.quote:Ja, dat vind ik dus ook. Wij kunnen wel beseffen dat het maar een stomme tvserie is, maar kan een meisje van 12 of 13 dat ook?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.hoe kansloos
Zulke personen zijn echt megatriestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: