Wat het Robert boeit weet ik niet. Zeker is dat het zal Charlie wel zal boeien, hetzelfde geldt voor Jef. Wat Dennis en Dian is Linda haar kamer doen lijkt me duidelijk. In eigen huis vozen wordt een beetje lastig vanwege Charlie..quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:58 schreef Flashfire het volgende:
1. Wat boeit het Robert dat hij Dennis en Dian betrapt ? (en andersom)
2. Wat doen Dennis en Dian in Linda haar kamer ?
3. Waarom schokken Dennis en Dian wel van Robert, maar niet van Linda die eerder de kamer binnenkwam ?
Moet ze een cursus omdat Nick het eten niet te pruimen vindt?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef Remzz het volgende:
Rosa nu bij Life and Cooking
Rosa is zwanger van Ludo en ze wordt door Frits van Houten gechanteerd met haar duistere verleden.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef Remzz het volgende:
gaaf. dat zou gaaf zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Rosa is zwanger van Ludo en ze wordt door Frits van Houten gechanteerd met haar duistere verleden.![]()
![]()
Nee een half uur met dat stomme belspelletje tussen doorquote:Op maandag 2 januari 2006 13:06 schreef Riann het volgende:
ik zag dat de herhaling een uur duurde zijn er dan 2 afleveringen te zien of zo?
Ik ook een beetjequote:Op maandag 2 januari 2006 13:22 schreef Urquhart het volgende:
Ik begon gewoon medelijden met Morris te krijgen
Ze was leukquote:Op zondag 1 januari 2006 17:17 schreef Remzz het volgende:
Maar wel een super lekker ding.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Kan die Dennis zichzelf niet voor de kop schieten? Wat een onboeiend figuur is dat eigenlijk.
Dan heb jij nog niet in m'n fotoboek gekeken!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
Maar wel een super lekker ding.
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
ja wat zal ik eens zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet in m'n fotoboek gekeken!
waar is die foto te zien ??quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Daar heeft iemand flink mee gefotosoept. Chris Jolles, wat hebben ze met je gedaan?!![]()
jah idd! wat een sukkel zeg en die charlie is ook zo'n stom kalf, dat ze er elke keer weer intrapt!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Waarom denken de makers dat wij de relatie van Dennis zo boeiend vinden, en de eeuwige jacht van Nick op Charlie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |