Ja wat is dat een raar kantoor eigenlijk, het is gewoon de gangquote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef pberends het volgende:
Heeft die Morris en Robert expres zo'n irritant kantoor? De hele tijd tussen de vuurzee van Ludo en Nick in en de hele tijd 2 van die liften die superirritant zitten te kloten.
Heb je de return van Frits van Houten gemistquote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kijk het niet meerkan me niet meer boeien de laatste tijd
![]()
Niet helemaal, met een half oog gezien.. vond het niet echt boeiend, hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb je de return van Frits van Houten gemist![]()
Nu je 't zegtquote:Op donderdag 29 december 2005 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja wat is dat een raar kantoor eigenlijk, het is gewoon de gang![]()
Lijkt me wel een streek van Nick om ze in de gang te zettenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja wat is dat een raar kantoor eigenlijk, het is gewoon de gang![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Beach het volgende:
Ik vond het weinig boeiend vandaag
eergisteren geloof ik. Hij was 3 seconden in beeldquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef mark_03 het volgende:
Is die aflevering met Marco Borsato al geweest? Heb 'm nog niet voorbij ziet flitsen.
En speelde daarmee Joris er volledig uit!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
eergisteren geloof ik. Hij was 3 seconden in beeldMet Tekst.
Wie is hij?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:30 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Michiel Varga in "De Erfenis" (2004)
Beetje ouder geworden
Mee eens. Die gast acteerde echt geweldig. Was ook een van de spannendste verhaallijnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:39 schreef JohnDDD het volgende:
die gast speelt echt perfect dé gewetenloze persoonlijkheid
ik vind dat hij absoluut terug moet komen
Omdat die op vakantie is bij haar vader.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom heb ik Florien de hele week nog niet gezien ?
Ja ging ze nou toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat die op vakantie is bij haar vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |