Waarom dan? Ze valt reuze mee, mark my words!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Nina staat symbool voor alles wat mis is bij de tieners van nu![]()
Het gaat niet om de drank, maar om de hele neppe houding van dat kind. Verwend, vervelend en zo overdreven aan het puberen. Waarom kijk ik nog Goede Tijden eigenljkquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze valt reuze mee, mark my words!
mailtje zonder afzenderquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Die Linda heeft wel veel verstand van techniek zeg. Zo'n bestaand dvd'tje helemaal omtoveren, vage anonieme mailtjes sturen, lift besturen, noem maar op!
Je zou maar Janine als Ludo als ouders hebben, van die perfectionisten die zich overal mee bemoeien. Ze hebben het kind zelf zo gemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de drank, maar om de hele neppe houding van dat kind. Verwend, vervelend en zo overdreven aan het puberen. Waarom kijk ik nog Goede Tijden eigenljk![]()
bcc: kamer015@rozenboom.nlquote:
Ja voor ons is het wel grappig, het trieste is alleen dat mensen van Nina's leeftijd echt gaan denken dat het zo hoort en zich ook in lichte mate zo gaan gedragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
Nina staat symbool voor alles wat mis is bij de tieners van nu![]()
Bij Nina jeuken mijn handen altijd, die heeft eens een flinke draai om haar oren nodig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de drank, maar om de hele neppe houding van dat kind. Verwend, vervelend en zo overdreven aan het puberen. Waarom kijk ik nog Goede Tijden eigenljk![]()
Ja, dat vind ik dus ook. Wij kunnen wel beseffen dat het maar een stomme tvserie is, maar kan een meisje van 12 of 13 dat ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja voor ons is het wel grappig, het trieste is alleen dat mensen van Nina's leeftijd echt gaan denken dat het zo hoort en zich ook in lichte mate zo gaan gedragen.
Overigens is Nina niet het enige onechte voorbeeld dat tieners van nu te zien krijgen maargoed..
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.quote:Ja, dat vind ik dus ook. Wij kunnen wel beseffen dat het maar een stomme tvserie is, maar kan een meisje van 12 of 13 dat ook?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.
Zulke personen zijn echt megatriestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Psst, er zijn zelfs volwassenen die GTST kijken en de acteurs er in het echt op aanspreken over iets wat ze in de serie gezegd of gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |