En het winnende balletje is...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef dndiek het volgende:
5 - 9 - 8 - 3 - 1 - 11 - 2 - 4 - 10 - 7 - 6
Zoiets?
quote:Nu de ergste hitte van dit jaar wel voorbij is, een enkel sneeuwvlokje al de weg naar beneden durft te maken, menigeen al weer met sokken in bed ligt (of zou moeten liggen) en het krabben van autoruiten vaker in 1 week voorkomt dan een doelpunt van Ajax begint de Elfstedenkoorts alweer een beetje de kop op te steken, maar hoe zat het ook alweer, Bartlehiem, de Bonckevaert en gingen ze nou wel of niet door Heerenveen ?
Zet hier “de Steden” in de juiste volgorde, it giet oan !
1 Starum
2 Warkum
3 Sleat
4 Boalsert
5 Ljouwert
6 Dokkum
7 Frentsjer
8 Drylts
9 Snits
10 Harns
11 Hynljippen
winnende kleur is blauwquote:
Ik ken ze alleen in het Nederlands, die elf steden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
Helft van de punten als ik de 11 steden kan vertalen?
Grote meid!quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik over een dik half uur. Lopend! Goed hè Golfer!
Heb je nou nog niet over dat slot heengepist clauquote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik over een dik half uur. Lopend! Goed hè Golfer!
Van mij mag je vertrekken hoor, lieffie.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
OMG die vloerbedekkinglui hier, proate nie zoon bietje plaaat zech
Waor leg die haok daan? Teringlijer geeft um ff aon daaan, Jao pik hier legttie
Mag ik al weg![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:52 schreef Bluezz het volgende:
OMG die vloerbedekkinglui hier, proate nie zoon bietje plaaat zech
Waor leg die haok daan? Teringlijer geeft um ff aon daaan, Jao pik hier legttie
Lijkt me sterk, vanuit de winkel. Maar jullie hadden geen last?quote:
Bij de slijter op het Purmerplein in A'damquote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef JaWi het volgende:
Verkopen ze ergens van die 5-liter magnums heineken?
tuig.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
Zo, hallo.
Geflitst met de auto van werk!
Nee, anders waren ze zo jullie clubhuis binnen gelopen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat riep ik ook al, maar ik denk niet dat ze het gehoord hebben.
Ik heb ze niet gezien dinsdag, maar dat kan ook aan mij gelegen hebbenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee, anders waren ze zo jullie clubhuis binnen gelopen natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:41 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5676012956512384817&q=the+winning+ticket
Die grap is geniaal
en dan vergeet je de avondfitness met Noca nogquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef clauwheee het volgende:Thuis
Straks nog lopend naar de stad voor wat boodschappen en ik heb m'n beweging weer gehad voor vandaag
geen id, maar hij bleef knap op de been, hij ging met 1 been de bocht inquote:Op donderdag 29 december 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
welke borisz?
Sja, anderen waren beter vandaag.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:18 schreef tong80 het volgende:
Gerard van Velden niet naar de spelen
Natuurlijk, maar ik ben een fan van van velden.quote:
Topkerel idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben een fan van van velden.
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ben een fan van van velden.
Dat zal ik ook maar eens gaan aanvragen, reis al een week het land door met als antwoord dat ik mijn OV nog moet ophalenquote:
Morgen doen, en dan ook pasfoto's maken van tevoorquote:
Mag ik van jou , van de Week-OV, de 2001-2002?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Die oude er ook maar eens uitgooien, kan onderhand kwartetten.
Heb ik niet. Mag ik dan van jouw van de Weekend-OV, de 1999-2000?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mag ik van jou , van de Week-OV, de 2001-2002?
Toen had ik er nog geenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb ik niet. Mag ik dan van jouw van de Weekend-OV, de 1999-2000?
mwa... maar hij wordt wel topscorerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je sig klopt niet, huntelaar is niet bij Ajax opgeleid.
Waarvan de helft bij Heerenveen gescoordquote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
mwa... maar hij wordt wel topscorer
Daarom was het nog wel de ruststandquote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft is al bezig tong
Ok, herstel. Ruststand 3-3.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
2e helft is al bezig tong
!BOEquote:
En de eindstand ?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok herstel tussenstand 1-1
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1-1, had meer ingezeten maar kan er wel mee leven
deden ze dat nog niet dan ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Mooi, PSV begint ook al puntjes te morsen.
Het Ritsma-effectquote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
Romme had moeten stoppen na z'n wereldrecords, bij nader inzien. Het wordt nu vaak wat treurig.
Is Jakkes Herb weer op de buis?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef pascalheister het volgende:
Manuelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Dus Olympisch zilver 4 jaar geleden telt voor jou niet ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
Romme had moeten stoppen na z'n wereldrecords, bij nader inzien. Het wordt nu vaak wat treurig.
op de radio netquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is Jakkes Herb weer op de buis?
Na z'n goud en z'n WR's viel dat tegen ja. Dat kon hij nooit meer overtreffen, en dat wist hij ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus Olympisch zilver 4 jaar geleden telt voor jou niet ?
Dus als je als 25 jarige 2 keer OS-goud wint moet je stoppen ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Na z'n goud en z'n WR's viel dat tegen ja. Dat kon hij nooit meer overtreffen, en dat wist hij ook.
Maar ik zeg ook 'bij nader inzien'.
En dan ga jij achteraf weer zeggen dat je maar 2 antwoorden niet wist ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef golfer het volgende:
Straks even de finale van de allerbeste 2-voor-12spelers van de afgelopen 25 jaar bekijken.
Nee, het niveau van deze serie ligt iets hoger, gemiddeld mis ik er nu toch wel 4.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan ga jij achteraf weer zeggen dat je maar 2 antwoorden niet wist ?
Nee, ik zeg toch ook, bij nader inzien!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus als je als 25 jarige 2 keer OS-goud wint moet je stoppen ?
Dan hadden Inge en Pieter ook moeten stoppen ?
Een beetje in mineur na vanavond?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond
Mwa valt wel mee. Ik kan me er meestal wel snel overheen zetten.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een beetje in mineur na vanavond?
Is Cruijff minder en legende omdat ie met een klein clubje in 83 nog een ker kampioen werd ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch ook, bij nader inzien!
Dat weet je nooit vantevoren.
Maar als hij toen gestopt was, was hij een legende geweest. Nu is het een geweldige sporter met grenzen.
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Cruijff minder en legende omdat ie met een klein clubje in 83 nog een ker kampioen werd ?
Seizoen 70-71 even lezen dat den Bosch kampioen werd een GVAV tweedequote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef Noca het volgende:
Natuurlijk heel slecht, maar ik had het boek "Het Oosterpark, een voetbalbolwerk 1933-2005" nog niet.
Clau kwam net terug uit de stad met een ingepakt cadeautje![]()
Nu heb ik hem dus wel!
Neen, straks een groter huis (hopelijk) en dan neem ik liever een bacootje mee om zelf een stoel uit het stadion te schroevenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef DarkShine het volgende:
Hebben jullie ook een stoeltje thuis staan?
Ja hèquote:
grapje zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 21:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat leescht mijn oog, Kromkamp naar Liverpool?
als hij kan spelen is het goed voor hemquote:Op donderdag 29 december 2005 21:57 schreef DeTolk het volgende:
Wat leescht mijn oog, Kromkamp naar Liverpool?
Ja een trieste sportdagquote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Lees ik verdomme net dat Gerard niet naar Turijn gaat op de 1000, vind ik er meteen al geen zak meer aan
Ik vind ut ook maar niks.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Moet je het commentaar lezen wat een suces
TV premiere: Wilko Terwijn Stand Up 2005
Ja ik vond het op z'n zachtst gezegd ook een zware domper.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
Lees ik verdomme net dat Gerard niet naar Turijn gaat op de 1000, vind ik er meteen al geen zak meer aan
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Gerard
Doet ie ook zijn ritsje niet open
Ook wat ik dacht!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Gerard
Doet ie ook zijn ritsje niet open
Dan onderschat je Jan toch wel hoor, vorig jaar was hij ook al in goede doen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
Die hele toestand slaat gewoon nergens op. Je zult zien dat die Bos weer door het ijs zakt in Turijn, de prutser. Die heeft toevallig even 2 goede dagen.
Ach man, die waggelende spijker met dat streepje dat een mond moet voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan onderschat je Jan toch wel hoor, vorig jaar was hij ook al in goede doen.
geen cl voor hem danquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
als hij kan spelen is het goed voor hem![]()
rondje van kuyt dan maar
Jammer ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:13 schreef SCH het volgende:
Gerard is the man. Een van de grootste Olympische Kampioenen die ons land kent, zijn carriere is zo'n geweldig verhaal - en dan laten ze hem thuis -![]()
Exact. Geef mij zijn broer maar.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind Bos altijd net niet. Qua persoon en qua prestaties. Dat beeld dat ik van hem heb zal ook wel niet meer veranderen.
Ja zijn broer is daarentegen een stukquote:Op donderdag 29 december 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact. Geef mij zijn broer maar.
Gerard is een icoon. Hoe hij is teruggekomen na eigenlijk al afgeschreven te zijn is groots.
Daarom was die gouden plak ook zo geweldig.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Het gevecht van Gerard met de klapschaats. Z'n eerste rondjes op de klapschaats lagen boven de minuut!
En steeds vierde wordenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:19 schreef Suijk het volgende:
Het gevecht van Gerard met de klapschaats. Z'n eerste rondjes op de klapschaats lagen boven de minuut!
En wie moet je sleetje weer trekken?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Ach, er kon hier ook nog wel wat sneeuw bijTis alweer loos hier. Morgen maar op de slee naar het werk
Vond hem wel grappig... maar ik had liever verder gekeken naarquote:Op donderdag 29 december 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Moet je het commentaar lezen wat een suces
TV premiere: Wilko Terwijn Stand Up 2005
Nee, want Noca gaat met de AUTO naar het werk, de luiwammesquote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En wie moet je sleetje weer trekken?
Noca laat zich zeker weer voor jouw karretjesleetje spannen?
Het is nu wel te doen hoor, ze strooien hier over het algemeen wel goed. Maar ik heb inderdaad gehoord dat het morgen klotenweer zal worden, dus dat zou dan geen goede combinatie zijn, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef tuindwerg het volgende:
Hoe is het nu met de sneeuw in Grun'n? Ik moet morgen eigenlijk om 14.00 die kamer bekijken, maar moet om 16.15 weer terug in Hoogeveen zijn ivm werk. Als het sneeuwt/ijzelt gaat dat niet lukken vrees ik... NS en het weer, geen goede combinatie
Zijn eerste he?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Film geregisseerd door Hans Teeuwen.
Ja maar dat is omdat dat ene enzo, weet je wel...enzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, want Noca gaat met de AUTO naar het werk, de luiwammes
Alleen kijken helpt niet hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef borisz het volgende:
Mijn band van mijn fiets is al een tijdje lek, ik moet er maar is naar kijken![]()
Ik heb mijne vandaag bij de fietsenmaker geparkeerdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef borisz het volgende:
Mijn band van mijn fiets is al een tijdje lek, ik moet er maar is naar kijken![]()
een PSVer in je avatarquote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen na 17:00 mag het gaan sneeuwen van mijn, nu nog even niet
Ik was druk aan het pissen, maar toen bleek dat de sleutel dieik h ad helemaal krom wasquote:
Korreweg. Maar ik denk dat ik ze maar mail (heb nog geen telefoonnummer) dat ik morgen niet kom ivm het weer... zie het nog niet echt zitten eerlijk gezegd om door de sneeuw met de trein te gaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is nu wel te doen hoor, ze strooien hier over het algemeen wel goed. Maar ik heb inderdaad gehoord dat het morgen klotenweer zal worden, dus dat zou dan geen goede combinatie zijn, daar heb je gelijk in.
Waar ga een kamer bekijken?
Dikkie Dik of de Mol die een drol op z'n hoofd kreeg (of zoiets)?quote:
Korreweg is anders wel erg goed te doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Korreweg. Maar ik denk dat ik ze maar mail (heb nog geen telefoonnummer) dat ik morgen niet kom ivm het weer... zie het nog niet echt zitten eerlijk gezegd om door de sneeuw met de trein te gaan.![]()
Verzin zelf maar een mooi verhaalquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dikkie Dik of de Mol die een drol op z'n hoofd kreeg (of zoiets)?
Nou, eerst tandenpoetsen dan!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Verzin zelf maar een mooi verhaal.
Had ik al gedaan, heb mijn Ajaxpyama al aanquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, eerst tandenpoetsen dan!
Wow!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef Spideyman het volgende:
Van den Broeke had gelijk! Ik heb ook een vaag figuur op foto kunnen vastleggen
http://img505.imageshack.us/my.php?image=vagevorkfiguur2rv.jpg
* clauwheee haar pas gekocht cadeautje voor Noca openslaatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, heb mijn Ajaxpyama al aan.
Slaapverwekkende verhalen zijn okayquote:Op donderdag 29 december 2005 22:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee haar pas gekocht cadeautje voor Noca openslaat![]()
zo jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Wow!
Volgens mij is het een hert hooivork dat 250 jaar geleden op die plek door Nederlandse jagers is doodgeschoten en daar nog steeds ronddoolt!
ook even kijken gaatquote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Straks maar weer even de nieuwe Lola op de VPRO bekijken.
Film geregisseerd door Hans Teeuwen.
Nu weten we hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Noca het volgende:
Wow!
Volgens mij is het een hert hooivork dat 250 jaar geleden op die plek door Nederlandse jagers is doodgeschoten en daar nog steeds ronddoolt!
zo ja
jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:53 schreef Spideyman het volgende:
By the way, jagers die een hooivork doodschieten
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawat is daar mis mee? nog nooit meegemaakt?
Ik heb het ca. 15 minuten volgehouden en daarna opgegeven.quote:
Inderdaad... uitgemergeld bekkie. Maar goed dat hij weer op de weg terug isquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
Scholten verloren
Ik kan het niet opbrengen naar De Wedstrijden te kijken. Heb toevallig even Ebbinge gezien, wat mager zeg
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
Er wordt naar pijltjes gooien hier gekeken door de intellectuelen van Hools?![]()
ik vond het wel leuk om te zien, 2e gedeelte vond ik pas sterkquote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het ca. 15 minuten volgehouden en daarna opgegeven.
Overgeschakeld naar De Wedstrijden om nog net even Arjen Ebbinge terug te zien bij RBC.
quote:
dan weet ik niet welke lijst jij voor je hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens de top2000 van uur tot uur moest die helemaal niet langskomen
elk uur heeft zn lichtpuntje in de top2000, volgende uur: Golden Earring - Back homequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
drs.P: Troika hier, troika daar.![]()
Ze worden nu steeds beter.
Nee hoor, ik brul nog even mee met Hazes.quote:
even wachten, dan mag je los op ABBA - Gimme gimme gimmequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik brul nog even mee met Hazes.
Give me a breakquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even wachten, dan mag je los op ABBA - Gimme gimme gimme
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
even wachten, dan mag je los op ABBA - Gimme gimme gimme
het dieptepunt is last christmasquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Driving home for X-mas.
Met dit dieptepunt van de top-2000 ga ik maar eens slapen.
Ach,alle kerstliederen zijn bagger.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het dieptepunt is last christmas
Bert & Ernie - Ik ben een kerstbal, dat is een tof kerstliedje, het enige toffe kerstliedjequote:Op vrijdag 30 december 2005 02:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,alle kerstliederen zijn bagger.
Ben blij dat die ellende voorbij is en dat we weer vooruit kunnen kijken
Guns N' Roses - Axl Rose - White Christmas(rare)quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bert & Ernie - Ik ben een kerstbal, dat is een tof kerstliedje, het enige toffe kerstliedje
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Guns N' Roses - Axl Rose - White Christmas(rare)
die is ook wel leuk![]()
quote:Weeralarm
regio noordwest
Waarschuwing SNEEUWJACHT / IJZEL: GROTE OVERLAST
Toelichting Een gebied met sneeuw bereikt aan het begin van de middag Zeeland en trekt vervolgens noordoostwaarts. Halverwege de avond bereikt de sneeuw het noordoosten. Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoostenwind die in de kustprovincies in de namiddag aanleiding kan geven tot SNEEUWJACHT. In de loop van de avond gaat de sneeuw in het zuidwesten over in onderkoelde regen hetgeen aanleiding geeft tot IJZEL. De zone met IJZEL ligt rond middernacht tegen de lijn Den Helder - Maastricht.
Deze weersituatie kan aanleiding geven tot grote overlast
vlak voordat je de vangrail raakte ging de wekker ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:45 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft gewoon 140 gereden en geschlipt
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vlak voordat je de vangrail raakte ging de wekker ?
Soort krentenbol dusquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
De mascotte heeft de waterpokken!
hhhhhmmmmm...je kunt het nieuwe jaar lekkerder in gaan natuurlijk !quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
De mascotte heeft de waterpokken!
als het niet lukt ......... ik zit hier om je er door heen te slepen !quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Nou, deze dag ook nog maar ff door zien te komen
Dat zal ze leuk vinden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:29 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Nou, deze dag ook nog maar ff door zien te komen
DDvoor de Mascotte!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het niet lukt ......... ik zit hier om je er door heen te slepen !
heeee Maudje heeft ook zo iets....maar ze snapt er nog niet echt veel van....al die muziekjes !quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Het favoriete speeltje van Carmen momenteel. Plus de CD van K3 (geweldig!)
Is ook zo, ik hoop alleen dat ze er niet veel last van zal hebben...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:59 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Beterschap voor de mascotte, maar dan is ze daar ook tenminste van af!
nageltjes heel kort knippen zodat het krabben moeilijk wordtquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Is ook zo, ik hoop alleen dat ze er niet veel last van zal hebben...
Ik zie ook wel eens kindertjes met van die wantjes aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nageltjes heel kort knippen zodat het krabben moeilijk wordt
Vooral afleiden helpt denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens kindertjes met van die wantjes aan.
Niet dat ik ook maar enig verstand van deze zaken heb natuurlijk.
Hey...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:32 schreef DeTolk het volgende:
goedemorgen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey...
Dat onderschrift....Heb je echt zoveel vertrouwen in Klaas Jan?
de lat niet te hoog leggen...dan kan hij alleen maar tegenvallen !quote:
Lijkt me ewl humor als ie voor open doel staat, wil schieten, goed nadenkt en vervolgens hoog overschietquote:
als Rosenberg en Chariteas er samen ook 4 intikken heb ik er geen probleem mee, en is nog leuk voor het publiek ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |