Thxquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef Messenga het volgende:
Ken em,kom er alleen ff niet op
Kenny Hayes - Daybreaker (Airbase remix)
Vet zeg! Ja, wil ik zeker zien!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef DreamAway het volgende:
wie gaat em bekijken? ik ben wel benieuwd! leuk om wat achter de schermen te kunnen zien!
(naar mijn idee hadden ze alleen beter such is life als theme song kunnen nemen)
'En Un Momento Dado'quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef DreamAway het volgende:
De film is een product van dezelfde makers die onder andere de documentaire over Johan Cruijf maakten.
The gift blijft populair hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef m-kay het volgende:
Ben vanavond weer even in de mix geweest..
01. Eurythmics vs. Ben Liebrand - Sweet dreams (Steve Angello bootleg mix)
02. Pryda - The gift
03. Supermodels From Paris - Keep On (Jc1 Remix)
04. Derek Howell - Yah Yah
05. Armin Van Buuren ft. Nadia Ali - Who Is Watching (Tonedepth Remix)
06. Hiver & Hammer - Fusion 2006 (Funabashi remix)
07. AM - Arise (Hammer & Funabashi Remix)
08. Smith & Pledger pres. Aspect - Hi Jack (Instrumental Mix)
09. Hydroid - Greek trick
10. Deep Dish ft. Anousheh Khalili - Say Hello
11. Gabriel & Dresden ft. Molly - Tracking treasure down
12. C-Quence - Endorphine (Arizona remix)
13. Grayarea - One for the road (Gabriel & Dresden interstate 5 remix).
Ik ga em zeker bekijken. Ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef DreamAway het volgende:
wie gaat em bekijken? ik ben wel benieuwd! leuk om wat achter de schermen te kunnen zien!
(naar mijn idee hadden ze alleen beter such is life als theme song kunnen nemen)
yepperdepep 1-0 voor rippahquote:Op zondag 22 januari 2006 15:10 schreef da_rippah het volgende:
Ben er alweer een beetje op uitgekeken. Wat dat betreft heeft Aftermath mij langer kunnen boeien!
Ligt er ook aan hoevaak je em hebt gehoord denk. Ik hoor em alleen als ikzelf sta te mixen. Zet em nooit aan als mp3 op mijn pc ofzo. Vind em nogsteeds erg goed te happenquote:
Niet echt nieuw meer, wel uberquote:Op maandag 23 januari 2006 16:00 schreef Ben_Stiller het volgende:
Adam White pres. Angel Dust - Chimera![]()
bah geknipte mixenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef Soldier2000 het volgende:
F:\(=-MP3-=)\(=-Tiesto-=)\DJ Tiësto - Magik Series\DJ Tiësto - 01 - Magik - First Flight\08 Mac Zimms - Couleurs.mp3
Lekkeraa
Mac Zimms - L' Annonce Des Couleursquote:Op zondag 22 januari 2006 18:03 schreef Soldier2000 het volgende:
F:\(=-MP3-=)\(=-Tiesto-=)\DJ Tiësto - Magik Series\DJ Tiësto - 01 - Magik - First Flight\08 Mac Zimms - Couleurs.mp3
Lekkeraa
Onzin.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Magik's zijn CD'sNatuurlijk zijn ze dan uit elkaar
![]()
Meeste CDs iigquote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef m-kay het volgende:
[..]
Onzin..
trackmarkers...cd...toc...etc
van de magik serie zijn alle cd's mixen, om ze er dan zo uit te knippen is gewoon domquote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Magik's zijn CD'sNatuurlijk zijn ze dan uit elkaar
![]()
Uitknippen is natuurlijk niet nodig, omdat ze wel 'los' op de cd staan. Maar het is niet mooi om te luisteren naar een los nummer waarbij je het volgende nummer al ingemixed hoort worden, zonder dan door te gaan naar het volgende nummer.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de magik serie zijn alle cd's mixen, om ze er dan zo uit te knippen is gewoon dom
Mja zo stonden ze al op mijn hardeschijf, en zoiezo irriteerd het me niet, vind het juist makkelijker omdat er altijd wel mindere nummers in gemixed zitten die je het liefst zo snel mogelijk wilt skippen.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
van de magik serie zijn alle cd's mixen, om ze er dan zo uit te knippen is gewoon dom
Euuh dat heb ik echt nooitquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:45 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
vind het juist makkelijker omdat er altijd wel mindere nummers in gemixed zitten die je het liefst zo snel mogelijk wilt skippen.
Skippen in een mix is not done. Daarmee raak je ook altijd het gevoel een beetje kwijt van zo'n cd ookal zijn sommigen nummers wat minder.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Euuh dat heb ik echt nooit, dan vind ik het weinig nut hebben om überhaupt sets te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |