Vind em wel oke, False Light Ton TB Remixquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef m-kay het volgende:
Zo, dat was weer een lekkere kut-asot.
Play it louderquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef m-kay het volgende:
Flikker toch op, hersenloze kut techtrance. Katana - Play is louder is nog tof vergeleken met deze bagger...en daar heb ik al de neiging om onder een trein te gaan spelen.
Armin kan et vergeten op TE, ga wel lekker spacen op Markus enzo.!
Armin's niveau ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Play it louderJe niveau gaat nu wel erg naar beneden
.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef Messenga het volgende:
Smaken verschillen.
quote:
Woohoo, Mike Robbins, Rodenburgs Ex-Resident!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..].
Vroegah, toen was tech-trance nog tof. Zoals Mike Robbins - Are u a Freak b.v.!
hij draait er nog wel eens, meestal tot 1 ofzo en dan komt beuQer toni hetafmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Woohoo, Mike Robbins, Rodenburgs Ex-Resident!![]()
Toffe plaat jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..].
Vroegah, toen was tech-trance nog tof. Zoals Mike Robbins - Are u a Freak b.v.!
Dankuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:10 schreef swopfile het volgende:
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Wat mij betreft is dat mojado, maar ik heb waarschijnlijk een andere definitie van tech-trance.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Ben_Stiller het volgende:
Lekkere plaat ja. Maar Fred Baker blijft toch echt dé koning van de tech-trance.
marco vquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:51 schreef swopfile het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat mojado, maar ik heb waarschijnlijk een andere definitie van tech-trance.
Mijn Stargazing, waar blijf je ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:55 schreef star_gazer het volgende:
Helsinki scorchin'
Hoe zit het met stargazing trouwens? Wanneer komt die uit?
En kan iemand voor mij nummer 11 (Markus Schulz - ...) van de trance-energy.nl site ID'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |