Kan nooit echt lang meer duren aangezien hij veel gespinned wordt. Eind januari denk ofzo.. misschien begin februari.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sodemieters, wanneer komt Helsinki Scorchin' uit? Ik hou van die plaat.
Fantastisch ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sodemieters, wanneer komt Helsinki Scorchin' uit? Ik hou van die plaat.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
m-kay, ik wil nog even kwijt dat ik die top tunes 2005 echt subliem vindtIk kende een aantal nummers niet, maar ze zijn fantastisch!
Heb het opgezocht:quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan nooit echt lang meer duren aangezien hij veel gespinned wordt. Eind januari denk ofzo.. misschien begin februari.
mijn serieuze bod is voor nu 60 euro (altijd bij t laagste bedrag beginnen met bieden he)...daar heb je misschien toch nog ietsje meer aan dan vissticksquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Bod genoteerd!
Wordt overigens geleverd in doos en met TRANCE ceedeetje met hits van niemand minder dan Paul van Dyk, Tiesto en Marco V.![]()
Niets mis met visstix, jongedame!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef DreamAway het volgende:
[..]
mijn serieuze bod is voor nu 60 euro (altijd bij t laagste bedrag beginnen met bieden he)...daar heb je misschien toch nog ietsje meer aan dan vissticks![]()
Is die nog ergens te downkopen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Now playing: M-Kay - Mp3-Tunes Top 25 2005 [152m56s | 192 kbps | 210,04 MB]
Dankjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef m-kay het volgende:
[..]
http://m-kay.ebeatz.nl.
Donaties mogen gedaan worden op de site..
Dat is huilen ja... waarom dat nou weer zo lang moet durenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Heb het opgezocht:
[ANJ057] Super8 Vs DJ Tab - Helsinki Scorchin
Monday, March 20, 2006
Buuhhh.
weet ik...heb eigenlijk best zin in vissticks, wat wil je van me kopen?quote:
Ik zou ergens bij 100 euro beginnen. Waarom zou hij een dikke koptelefoon wegdoen voor een klein beetje geld. Kan hij em beter als reserve houdenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef DreamAway het volgende:
[..]
mijn serieuze bod is voor nu 60 euro (altijd bij t laagste bedrag beginnen met bieden he)...daar heb je misschien toch nog ietsje meer aan dan vissticks![]()
M'n reserve is een zeer kwalitatieve sony (mdr-cd580), maar die is meer voor studio gebruik. Maar idd, een dikke koptelefoon weg doen voor weinig geld doe ik niet. Dan stamp ik 'm nog liever kapot (heb er toch voor betaald...)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou ergens bij 100 euro beginnen. Waarom zou hij een dikke koptelefoon wegdoen voor een klein beetje geld. Kan hij em beter als reserve houden. Tis een erg dik ding
130 euro? komt dat in de buurt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
M'n reserve is een zeer kwalitatieve sony (mdr-cd580), maar die is meer voor studio gebruik. Maar idd, een dikke koptelefoon weg doen voor weinig geld doe ik niet. Dan stamp ik 'm nog liever kapot (heb er toch voor betaald...)![]()
Dat is inderdaad een prima bod!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:13 schreef DreamAway het volgende:
[..]
130 euro? komt dat in de buurt?![]()
quote:
Had u de linker- of rechterkant gewild?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
wil em gedeeltelijk cadeau doen voor mn vriend...!
Tof! Maar ik heb er al 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef DreamAway het volgende:
[..]
![]()
wil em gedeeltelijk cadeau doen voor mn vriend...!
Bovenkant zou ik doen... daar staat zo stoer technics opquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:40 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Had u de linker- of rechterkant gewild?
Vind em wel oke, False Light Ton TB Remixquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef m-kay het volgende:
Zo, dat was weer een lekkere kut-asot.
Play it louderquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:08 schreef m-kay het volgende:
Flikker toch op, hersenloze kut techtrance. Katana - Play is louder is nog tof vergeleken met deze bagger...en daar heb ik al de neiging om onder een trein te gaan spelen.
Armin kan et vergeten op TE, ga wel lekker spacen op Markus enzo.!
Armin's niveau ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Play it louderJe niveau gaat nu wel erg naar beneden
.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef Messenga het volgende:
Smaken verschillen.
quote:
Woohoo, Mike Robbins, Rodenburgs Ex-Resident!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..].
Vroegah, toen was tech-trance nog tof. Zoals Mike Robbins - Are u a Freak b.v.!
hij draait er nog wel eens, meestal tot 1 ofzo en dan komt beuQer toni hetafmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Woohoo, Mike Robbins, Rodenburgs Ex-Resident!![]()
Toffe plaat jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..].
Vroegah, toen was tech-trance nog tof. Zoals Mike Robbins - Are u a Freak b.v.!
Dankuquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:10 schreef swopfile het volgende:
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Wat mij betreft is dat mojado, maar ik heb waarschijnlijk een andere definitie van tech-trance.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Ben_Stiller het volgende:
Lekkere plaat ja. Maar Fred Baker blijft toch echt dé koning van de tech-trance.
marco vquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:51 schreef swopfile het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat mojado, maar ik heb waarschijnlijk een andere definitie van tech-trance.
Mijn Stargazing, waar blijf je ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 03:55 schreef star_gazer het volgende:
Helsinki scorchin'
Hoe zit het met stargazing trouwens? Wanneer komt die uit?
En kan iemand voor mij nummer 11 (Markus Schulz - ...) van de trance-energy.nl site ID'en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |