TTquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PH52 het volgende:
wat anders ?
bibberende vingertjes, zenuwen gieren door de keel, altijd spannend zo'n topic openen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
[..]
TTJa dat zijn nog eens TOP-VROUWEN
![]()
ps. Snaptnix = met 1X
Goedemiddag Manuquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Manu82 het volgende:
Een goedemiddag allemaal weer![]()
![]()
Hoe laat begint schaatsen eigenlijk???
geen idee hoe laat dat op tv komtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Eensch!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
[..]
TTJa dat zijn nog eens TOP-VROUWEN
![]()
ps. Snaptnix = met 1X
Oud maar goedquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:We blijven open trouwens
ja..oud nieuws.. maar toch/..
Goeiemiddag lieve teamleadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik had helemaal geen rekening gehouden meer met BBH, was vergeten dat dat ook nog zou komen..
Hoi Manuquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:
Hoi hoi FBquote:
Is wel een leuke titel voor een 8-delige serie bij Talpa... Vervolg op gooische vrouwen...quote:
Het is hier altijd gezellig, daarom moest het ook open blijvenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi hoi FB![]()
Mooie binnenkomer hier![]()
Ha Snaptnix en Pareltje... en verder iedereen hierquote:
Was toch best spannend gister al mogen ze van mij ook alleen de top 10 uitzenden en de rest gewoon in de B-Groep laten schaatsenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Manu![]()
schaatsenGeen idee, heb er nog niks van gezien dit jaar.
Weer zo'n topvrouw met zo'n ongeëvenaarde stemquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is wel een leuke titel voor een 8-delige serie bij Talpa... Vervolg op gooische vrouwen...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weer zo'n topvrouw met zo'n ongeëvenaarde stem
Janis Joplin - Mercedes Benz
Met hart en ziel.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]Ook op radio 2 blijven hangen?
Keek eerder alleen maar voor m'n oude plaatsgenootje Romme.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was toch best spannend gister al mogen ze van mij ook alleen de top 10 uitzenden en de rest gewoon in de B-Groep laten schaatsen
Whahaha op zijn hoofd een....quote:
Hoor toch liever "Me and Bobby mcgee"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nog een paar seconden: Vlieg met me mee naar de regenboog!!!!!!quote:
nr. 172, nog ffies wachten.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoor toch liever "Me and Bobby mcgee"![]()
Kijk, dat verband zie ik dan weer niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nog een paar seconden: Vlieg met me mee naar de regenboog!!!!!!![]()
Ach ik vind Wennemars en Gretha Smit eigenlijk wel grappig en natuurlijk mijn old-time favoriet ERIK HULZEBOSCH. Ben ooit nog bij een schuurfeest geweest waar hij optrad met dat belachelijke liedje van hem. En dan na een wedstrijd ook eerst een jagermeister drinken. Fantastische kerel...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Keek eerder alleen maar voor m'n oude plaatsgenootje Romme.
Wat een feest toen hij 2 gouden plakken haalde op de OS in Nagano. Terwijl wij volop aan het carnavallen waren, kwam daar ook nog eens de (wel erg carnavaleske) huldiging tussendoor. Hadden er zelfs plaatselijk een carnavalsnummer over.![]()
![]()
![]()
Beste carnaval ever.![]()
Alleen wat al die rare buitenstaanders daar in grote getale kwamen doen. Die hadden wel thuis mogen blijven![]()
Maar Romme is toch niet meer vooruit te branden en echt spannend vind ik 't ook niet meer, vorig jaar nog wel gekeken. Dit jaar eigenlijk nog helemaal niet. Straks OS toch weer? Dan zal ik vast wel weer gaan kijken.
Vind het momenteel iets te langdradig en saai, dus als ik al kijk zijn het alleen de laatte 2 a 3 ritten![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja ik weet het... Je bent slecht in verbanden...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef PH52 het volgende:
Kijk, dat verband zie ik dan weer niet?![]()
Hulzebosch is wel een leuke vent idd. Wennemars vind ik helemaal geweldg, hij praat gewoon zoals hij schaatstquote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik vind Wennemars en Gretha Smit eigenlijk wel grappig en natuurlijk mijn old-time favoriet ERIK HULZEBOSCH. Ben ooit nog bij een schuurfeest geweest waar hij optrad met dat belachelijke liedje van hem. En dan na een wedstrijd ook eerst een jagermeister drinken. Fantastische kerel...
Schitterend! (maar dat vind ik van veel platen die nu komen...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:Don't cry for me Argentina..
zo mooi.....![]()
Heel mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:Don't cry for me Argentina..
zo mooi.....![]()
Nou, als jij dan zo goed bent met verband, verbind dan ff dat veenlijk op die avatar van je, ik word er doodsbang van.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja ik weet het... Je bent slecht in verbanden...
http://top2005.radio2.nl/data/media/delijst/Top2000_2005.xlsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
staat ergens de complete lijst trouwens
Die mevoruw was me voor zie ik, met een ietwat handiger koppeling.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:55 schreef teamlead het volgende:
Sammy![]()
Ramses rules
staat ergens de complete lijst trouwens
Veel plezier en tot vanavondquote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er even vantussen, mijn moeder komt net binnen,
ik zal even een lekker bakjevoor haar zetten,
en dan gaan we even shoppen.
[afbeelding]
Nog één keertje danen als ik er vanavond niet ben, dan weten jullie het,
dan ben ik ingesneeuwd![]()
bye bye tot later![]()
![]()
![]()
Thank youquote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://top2005.radio2.nl/data/media/delijst/Top2000_2005.xls
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
http://top2005.radio2.nl/data/media/delijst/Top2000_2005.xls
Soms doe ik wel lieve dingen voor limbo'squote:
Ik heb onlangs die nieuwe CD van ze gedownload... Dat is de enigste limburgse tik die ik na 2 jaar Mestreech heb overgehouden: Rowwen Heze...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:05 schreef teamlead het volgende:Tis een kwestie van geduld staat zelfs op 61....
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik heb onlangs die nieuwe CD van ze gedownload... Dat is de enigste limburgse tik die ik na 2 jaar Mestreech heb overgehouden: Rowwen Heze...![]()
Je snapt het... Mijn beeld van mestreechtenaren: achterbaks... Praten heel leuk met je, maar achter je rug om ben je de domme hollander... Zeg dat dan gewoon in mijn gezicht...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef teamlead het volgende:vandaar je afkeer van Limburg... 2 jaar Maastricht breekt je
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
Lieffies, ik ga ook even wat boodschappen doen![]()
tot later![]()
Maastrichtenaren zijn echt een apart soort volk... op de een of andere manier qua instelling heel dorps gebleven... Leuke stad om te gaan shoppen en eten... maar verderquote:Op donderdag 29 december 2005 14:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je snapt het... Mijn beeld van mestreechtenaren: achterbaks... Praten heel leuk met je, maar achter je rug om ben je de domme hollander... Zeg dat dan gewoon in mijn gezicht...![]()
Tot later cuallquote:Op donderdag 29 december 2005 14:09 schreef cuall het volgende:
Lieffies, ik ga ook even wat boodschappen doen![]()
tot later![]()
Inderdaad... En heel materialistisch vind ik. Zien en gezien worden... Het slag mensen vind ik ook een beetje zuid-europeaans. Patserige jongens en aanhangende meiden...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:10 schreef teamlead het volgende:
Maastrichtenaren zijn echt een apart soort volk... op de een of andere manier qua instelling heel dorps gebleven... Leuke stad om te gaan shoppen en eten... maar verder![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Anak mijn absolute no unoStaat op 770
![]()
Nummer 4 en 5... En nog een hoop mooie nummers...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Anak mijn absolute no unoStaat op 770
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Inderdaad... En heel materialistisch vind ik. Zien en gezien worden... Het slag mensen vind ik ook een beetje zuid-europeaans. Patserige jongens en aanhangende meiden...
Nummer 4 en 8 zijn ook super, staan gewoonweg zoveel mooie nummers in.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nummer 4 en 5... En nog een hoop mooie nummers...![]()
Mwha... Limburg is mooi qua landschap, maar voor de rest vind ik er niks aan... Valkenburg/Gulpen/Epen is één van de mooiste stukjes Nederland vind ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
Dan kun je beter in Heerlen zitten... Oke.. tis niet alles, maar op zijn minst "normaler"
De top 5 is ook geweldig.. al ben ik het niet helemaal eens met de volgordequote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nummer 4 en 5... En nog een hoop mooie nummers...![]()
Dat is een ding dat zeker is.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar alles bij elkaar: prachtige lijst
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mwha... Limburg is mooi qua landschap, maar voor de rest vind ik er niks aan... Valkenburg/Gulpen/Epen is één van de mooiste stukjes Nederland vind ik...
Toch Klasse van Dagonetquote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef Dagonet het volgende:
Niet voordat ik m'n excuses aan heb geboden voor het te voorbarig zijn enzo.
Dus.
Mijn welgemeende excuses voor de onrust en gekrenkte gevoelens.
Raar eehh, ben er een keer geweest, vond het net een soort kabouterland, met al die smalle kutweggetjes, geef mij maar de platte ruimte van het polderlandschap.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik heb 4 jaar in Gulpen gewoond en qua omgeving zou ik vandaag nog terugwillen...
maarja.. dan is zelfs iemand uit Heerlen een domme hollander
och kijk hij is toch al wakkerquote:Op donderdag 29 december 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik heb 4 jaar in Gulpen gewoond en qua omgeving zou ik vandaag nog terugwillen...
maarja.. dan is zelfs iemand uit Heerlen een domme hollander
quote:
duh..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef whitef0x het volgende:
[..]
och kijk hij is toch al wakker![]()
Ik ben dan ook maar 1.63quote:Op donderdag 29 december 2005 14:20 schreef PH52 het volgende:
[..]
Raar eehh, ben er een keer geweest, vond het net een soort kabouterland, met al die smalle kutweggetjes, geef mij maar de platte ruimte van het polderlandschap.
Kabouter!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nu geef je toch echt een inkoppertje weg. Tering dwerg![]()
ik heb geen mail van je gezienquote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
duh..
maar als jij niet op je mail reageert kan ik er ook niks aan doen hoor
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Ik kreeg al meer klachten ja....dan moet je dat probleem eens gaan oplossen.. aan het werk jij..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ik heb geen mail van je gezien
maar wel 163 cm geweldigquote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik hoor het nu pas hoor kon je niet ff bellenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kreeg al meer klachten ja....dan moet je dat probleem eens gaan oplossen.. aan het werk jij..
quote:
uit datzelfde artikelquote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef ChantalC het volgende:
[nutteloze info]
De Vlaming heeft gemiddeld drie tot veer keer minder seksuele partners dan de Nederlander. De meeste Vlamingen tussen de dertig en 65 jaar hebben over het algemeen seks gehad met één of twee personen. De gemiddelde Nederlander heeft met zes tot acht personen het bed gedeeld.
[/nutteloze info]
Bron: http://www.nu.nl/news/648(...)dan_Nederlander.html
Toch een intelligentieverschi; tussen Belgen en Nederlanders blijkbaarquote:Hoger geschoolde Vlamingen hebben tijdens hun studietijd wel vaker seksuele ervaringen met meerdere partners.
In België welquote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef whitef0x het volgende:
en ze zijn er ook al hoger geschoold TIJDENS hun studietijd?
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
uit datzelfde artikel
[..]
Toch een intelligentieverschi; tussen Belgen en Nederlanders blijkbaar
Toch fijn dat ik naast zo'n intelligent volk mag wonen ... Sterker nog ik mag er zelfs samen mee werkenquote:
Ja Limbabwe is ver!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef teamlead het volgende:![]()
Limbabwe is blijkbaar echt geen onderdeel van Nederland.. ik ontdek net dat ik niet ingeburgerd ben...
Misschien moet je die "inboergeriengs koersoes" maar eens doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef teamlead het volgende:![]()
Limbabwe is blijkbaar echt geen onderdeel van Nederland.. ik ontdek net dat ik niet ingeburgerd ben...
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Misschien moet je die "inboergeriengs koersoes" maar eens doen!
http://www.geenstijl.nl/cgi-bin/quiz/quiz.cgi?quiz=inburgering
![]()
Beetje meer realistischer icm de maatschappijquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Beetje meer realistischer icm de maatschappij![]()
![]()
quote:21. Iemand snijdt je af op de fiets. Hoe noem je hem?
kankerlijer!
kutmongool!
Leuk een Belg die ons kennis van Nederland doet bijbrengenquote:In dit live-programma van anderhalf uur kom je erachter, of je zelf eigenlijk wel voldoende bent ‘ingeburgerd’. Test je kennis van Nederland. Bart Peeters en Pernille La Lau stellen de vragen.
Ik ben wel ingeburgerd, een score van 6,1quote:Op donderdag 29 december 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
de nationale inburgeringstest
Ik vraag me af welke aap die vragen verzonnen heeft
Wat is het ingeburgerde antwoord voor vraag 5 danquote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben wel ingeburgerd, een score van 6,1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat een debiele vragen zeg.![]()
Als ik hier door de stad loop, zie ik alle 3 en ook nog een paar andere varianten.. zonder fietsen en afvalbakken, maar met bloemenperkjes enzo....quote:
Welke voortuin is bij Nederlanders geaccepteerd
a Tuin met een fiets en een afvalbak
b Tuin met een koelkast, lege bierblikjes en nog wat andere troep
c Tuin met kinderspeelgoed, winkelwagentje en meerdere afvalbakken
Jij Duitserquote:Op donderdag 29 december 2005 15:06 schreef whitef0x het volgende:
hahahaha of ik ben een asociale nederlander of ik ben toch meer duits dan gedacht![]()
Ik scoorde een 4
Heej die had ik ook goedquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:06 schreef whitef0x het volgende:
hahahaha of ik ben een asociale nederlander of ik ben toch meer duits dan gedacht![]()
Ik scoorde een 4
Ik dan in dit geval blij me zijnquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef PH52 het volgende:
Ik ben niet ingeburgerd. 5,3 terug naar Abu Dabi.
Ik ben uit gegaan van de 20e eeuwquote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef whitef0x het volgende:
trouwens vraag 1 was dat een strikvraag ? Ze de 20ste eeuw bedoelen of de 19de ??
The bus to Schiphol is waiting for you. Bye bye zwaai zwaai...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Misschien moet je die "inboergeriengs koersoes" maar eens doen!
http://www.geenstijl.nl/cgi-bin/quiz/quiz.cgi?quiz=inburgering
![]()
echt wel.. Die vraag over die lui die een kind gekregen hebben... gooi je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je na een paar dagen langsquote:Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben uit gegaan van de 20e eeuw![]()
Ik heb geen idee wat ze bedoelen, vage test
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt wel.. Die vraag over die lui die een kind gekregen hebben... gooi je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je na een paar dagen langs
wat dacht je van: je komt ze vanzelf wel weer eens tegen en groet ze dan weer??
Hai cuallquote:Op donderdag 29 december 2005 15:16 schreef cuall het volgende:
[..]
The bus to Schiphol is waiting for you. Bye bye zwaai zwaai...
![]()
![]()
![]()
Ben ik weer![]()
Of je buren versieren de tuin met de 7 dwergen en sneeuwwitjequote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt wel.. Die vraag over die lui die een kind gekregen hebben... gooi je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je na een paar dagen langs
wat dacht je van: je komt ze vanzelf wel weer eens tegen en groet ze dan weer??
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is pas een Hollandse gedachte
![]()
Heb snel een kaartje in de bus gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]vond ik ook.. maarja.. blijkbaar ben je dan juist niet ingeburgerd (nog steeds geen idee wat het juiste antwoord zou moeten zijn trouwens)
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Hebben jullie Dit spel al gespeeld? Is erg grappig en altijd handig om te weten hoe je met vuurwerk moet omgaan, erg informatief
Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef whitef0x het volgende:
Die arme jongen moet met oud en nieuw de cel in
Uit welk land komt dat spel
Oh ja dat was hetquote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nederland
Maarja.. als niet ingeburgerde inwoners snappen wij dat natuurlijk niet
mzsteriax toevalligquote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:facking hell...
Heb ik me weer in een of andere (*&)*&-puzzel laten lullen.. Snap er geen zak van, maar weiger op te geven
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gisteren opperde iemand dat ik eens moest proberen....![]()
Dat is wel sneu voor hemquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef whitef0x het volgende:
Die arme jongen moet met oud en nieuw de cel in
Uit welk land komt dat spel
quote:
vanquote:
Enne?? Niet leuk dan :pquote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben je al achter het raadselachtig dorpje danquote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:quote:
1 |
quote:mzsteriax toevallig
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ben je al achter het raadselachtig dorpje dan![]()
Ben maar gewoon met deel 1 begonnen.. niet dat dat opschiet hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ben je al achter het raadselachtig dorpje dan![]()
http://www.creativepuzzels.nl/spel/speel1/mzsteriax6.5/index.htmquote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:
facking hell...
[ code verwijderd ]
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
facking hell...
[ code verwijderd ]
[..]
mzsteriax
Da's deel een.. weet waar je aan begint.....quote:Op donderdag 29 december 2005 16:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
facking hell...
[ code verwijderd ]
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben maar gewoon met deel 1 begonnen.. niet dat dat opschiet hoor
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 29 december 2005 16:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Da's deel een.. weet waar je aan begint.....
quote:
herkenbaarquote:
Moet ik dan eerst al die ongein gaan lezen, om het te snappenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
herkenbaar
ben nu bij puzzel 7 van deel 1
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Moet ik dan eerst al die ongein gaan lezen, om het te snappen![]()
![]()
Whahaha, ik ben ook gezakt jaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:16 schreef cuall het volgende:
[..]
The bus to Schiphol is waiting for you. Bye bye zwaai zwaai...
![]()
![]()
![]()
Ben ik weer![]()
Gaan we samen een vliegreisje maken tochquote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha, ik ben ook gezakt ja![]()
BEW ook weer
nah, die had ik dan nog wel...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef cuall het volgende:
Deel 1, puzzel 1....................antwoord _12![]()
zal wel aan mij liggen![]()
Join the party. Wordt wel een stil zaakje in Nederland op die manierquote:Op donderdag 29 december 2005 16:19 schreef Day het volgende:
Ik mag van beide tests (of is het testen) oppleuren!
Nou houdoe hè
alleen de allochtonen mogen blijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Join the party. Wordt wel een stil zaakje in Nederland op die manier![]()
Is dat leuk danquote:Op donderdag 29 december 2005 16:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah, die had ik dan nog wel...
de oplossing staat er letterlijk
"he hoeft alleen maar dat antwoord in te typen"
hier en daar wat aanhalingstekens en je bent er
hoi Dayquote:Op donderdag 29 december 2005 16:19 schreef Day het volgende:
Nou houdoe hè
Eh.. je bent niet in deel 1 bezig...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Is dat leuk dan![]()
zo simpel, kom ik niet op
![]()
[afbeelding]
Da's knap, ik had een 5,3, met moeite.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi Day![]()
Ik had een 5,5.
En dat terwijl ik sociaal correcte antwoorden heb gegeven
Jij mee of ik mee... Voor ons beide is geen plek...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef PH52 het volgende:
Beginnen we gewoon ergens anders een nieuw land![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eh.. je bent niet in deel 1 bezig...
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef cuall het volgende:
[..]
waarom geven jullie dan een foute link
![]()
Stom k*t spelzelden zo'n k*tspel gespeeld
![]()
Afrika is groot hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij mee of ik mee... Voor ons beide is geen plek...![]()
Wie doet nou zo'n stom spel, zeker die achterlijke Nederlandersquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik gaf de goede link hoor
maar tis idd een gruwelijk k*t spel
Gezelligquote:Op donderdag 29 december 2005 16:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Gaan we samen een vliegreisje maken toch![]()
![]()
Ik ook ja... 4.7... helaas, u bent niet 'ingeburgerd'quote:Op donderdag 29 december 2005 16:19 schreef Day het volgende:
Nou houdoe hè
Moeten we dan ook honger hebben?quote:
Ik weet het antwoord op vraag 1 in deel 1 niet eens.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:32 schreef teamlead het volgende:oh jippie.. ik mag aan deel 2 beginnen
k*tspel
"dat antwoord"quote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op vraag 1 in deel 1 niet eens.![]()
Absoluut!!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Absoluut!!Heel erg netjes!
![]()
Goedemiddag allemaal!![]()
![]()
Zijn we allemaal nog blij dat we vannacht goed werk hebben verricht?Jippie, we mogen nog even afkicken!
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef ChantalC het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen in des Lacs du connerama?
Nou ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 16:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op vraag 1 in deel 1 niet eens.![]()
Jij bent snel... Ik ben mijn bikini nog aan het aandoenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij bent snel... Ik ben mijn bikini nog aan het aandoen![]()
Beetje koud he? Liever met bikini...quote:
gewoon in de antwoordbalk intypenquote:
Dat ligt niet in Afrika hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 16:42 schreef ChantalC het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen in des Lacs du connemara?
ja, want zo'n bikini houdt je enorm warmquote:Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Beetje koud he? Liever met bikini...![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:45 schreef teamlead het volgende:
ja, want zo'n bikini houdt je enorm warm
Tsssssquote:Op donderdag 29 december 2005 16:39 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Supermama! We zijn nog steeds blij hoor
al moeten we waarschijnlijk wel allemaal het land uit
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
TsssssIk ben ingeburgerd (net ook de test gedaan
)
Zal ze wel eenzaam worden hierquote:
hmz.. dat zegt me niet zoveel eigenlijk... (misschien als ik het hoor...)quote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef ChantalC het volgende:
Oh ik snak al naar nummertje 685...![]()
![]()
Mooi nummer... Ook bekend van de film "Zoeken naar Eileen" (met Thom Hoffman)quote:Op donderdag 29 december 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
hmz.. dat zegt me niet zoveel eigenlijk... (misschien als ik het hoor...)
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef SuperMOM het volgende:
Oh nee was de test van GeenStijl![]()
![]()
Moet de andere nog doen, kom erop terug
Dan ga ik met je mee!! (had een 5,1)!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik nietIk geloof dat ik wel naar een tropisch eiland wil
![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:12 schreef doka het volgende:
Iedereen weer bijgekomen van de schik van vannacht?
zoals ik al zei: zodra ik het hoor herken ik het welquote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mooi nummer... Ook bekend van de film "Zoeken naar Eileen" (met Thom Hoffman)
Gelukkig wel dokaquote:Op donderdag 29 december 2005 17:12 schreef doka het volgende:
Iedereen weer bijgekomen van de schik van vannacht?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:20 schreef Day het volgende:
Iemand nog een leuk spelletje?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
[BB] User servival game 2 alweer.
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gelukkig wel dokaHebben we toch goed met zijn allen op geanticipeerd he?
![]()
Is wel de goeie link, tenminste als je dezelfde puzzel wil doen als de restquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef cuall het volgende:
[..]
waarom geven jullie dan een foute link
![]()
Stom k*t spelzelden zo'n k*tspel gespeeld
![]()
Hoezo? Ik mag lekker ook blijvenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zal ze wel eenzaam worden hier
Kruip jij maar lekker onder Versabommie!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
[BB] User servival game 2 alweer.
Jij kan het shaken...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef demins het volgende:
Kruip jij maar lekker onder Versabommie!![]()
Nee, ik wil dat spel niet meer spelen, ik snap er geen ruk van, dus is het niet leukquote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is wel de goeie link, tenminste als je dezelfde puzzel wil doen als de rest![]()
Jij wel!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef cuall het volgende:
Als ik uit Nederland wegga, krijg ik dan een oprotpremie![]()
![]()
Nee en je mag je reis ook nog zelf betalen. Nu blijf je wel hier zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef cuall het volgende:
Als ik uit Nederland wegga, krijg ik dan een oprotpremie![]()
![]()
hahahaha... En je hebt me tot dusver nog wel paar keer weten verder te helpenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat spel niet meer spelen, ik snap er geen ruk van, dus is het niet leuk![]()
Zijn allemaal bekende nummers tochquote:Op donderdag 29 december 2005 14:03 schreef teamlead het volgende:
Ik ben in shock1 van de mooiste nummers van Queen allertijden (maar dat nooit een hit is geweest) staat zowaar in de lijst
Geen idee eigenlijk, heb de top2000 al de hele dag aanstaanquote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef odie22 het volgende:
Nog wat gebeurt in ons huis ?
Latersssssssssquote:
op de streams is het stil iigquote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb de top2000 al de hele dag aanstaan
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
hahahaha... En je hebt me tot dusver nog wel paar keer weten verder te helpen![]()
joh?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:47 schreef odie22 het volgende:
op de streams is het stil iig
In het huis niet. Hier op het forum welquote:Op donderdag 29 december 2005 17:43 schreef odie22 het volgende:
Nog wat gebeurt in ons huis ?
Ik de kachel, want het is bar koudquote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb de top2000 al de hele dag aanstaan
oh vertelquote:Op donderdag 29 december 2005 17:49 schreef doka het volgende:
[..]
In het huis niet. Hier op het forum wel![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:47 schreef cuall het volgende:
[..]
nou dan leggen ze het niet goed uit, ik ben normaal best redelijk in het oplossen vsn puzzels, maar ik wordt niet blij van deze uitleg.........ergo:K*T spel
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik de kachel, want het is bar koud
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!quote:
Ah joh... who cares? Over een half uur zijn ze dat toch al vergeten...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef cuall het volgende:
gaat mij persoonlijk net iets te ver
![]()
Ja, stel jij de vragen, dan geef ik gewoon antoordquote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, gelukkig ben je wel goed in puzzels. Anders had ik wel wat minder ver geweest.![]()
oh dat , maar was maar 3 uurtjes weg hoor, dus gelukkig niks gemistquote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
BB-Forum?
Enjoy
...maar ik niet, en ik wil dat je blijftquote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ah joh... who cares? Over een half uur zijn ze dat toch al vergeten...![]()
Don't worry... I am Demins worst nightmare!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
...maar ik niet, en ik wil dat je blijft![]()
eet ze!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
Ik ga ff eten, mannetje heeft frietejs gehaald![]()
![]()
tot zo![]()
Eet ze , ik ga ook eten , tot vanavond allemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
![]()
tot zo![]()
Owquote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat , maar was maar 3 uurtjes weg hoor, dus gelukkig niks gemist![]()
Tozoquote:Op donderdag 29 december 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
![]()
tot zo![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:59 schreef SuperMOM het volgende:
Sjeeeeeeeeeeee wat duurt die test lang zeg, hoeveel vragen zijn er wel???![]()
Eet ze, wie er gaat eten en tot vanavond![]()
Ok zie hier de vraagquote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, stel jij de vragen, dan geef ik gewoon antoord, al die franje erom heen
![]()
Ben ik dan echt de enige die ingeburgerd isquote:Op donderdag 29 december 2005 18:00 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben niet ingeburgerd!!![]()
Heb mar 4,7 gehaald
![]()
Flugeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Wat de f*ck heb ik allemaal gemist vannacht/vandaag?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
BB-Forum?
Enjoy
Flugel!!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Ze wilden ons forum vrijdag dicht gooienquote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Ik zag het ook....quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilden ons forum vrijdag dicht gooien![]()
Lees eerst maar even bij, zou ik zeggen. Geloof dat het CW ook nogal rauw op d'r dak viel allemaal![]()
nu je er toch bent... Kan je die x teveel misschien uit m'n naam halen in de TTquote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Of een x-je erbij zetten..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nu je er toch bent... Kan je die x teveel misschien uit m'n naam halen in de TT![]()
even het eind van het vorige topic lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:09 schreef melke het volgende:
Ik snap te TT niet...?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Zijn allemaal bekende nummers toch![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Ik heb haar gemaild...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef soylent het volgende:
Is Cartwoman al terug? [afbeelding]
Wie?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef soylent het volgende:
Das nog steeds wel een grote domper jaquote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef soylent het volgende:
quote:
als iemand haar kan overtuigen ben jij hetquote:Op donderdag 29 december 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar gemaild...
Ook pas nét hoor, want ik zag het hele gebeuren pas voor het eerst toen ik thuis kwam van m'n werk vandaag....
quote:
Is wel te hopen dat flugel haar weet te overtuigen om te blijven .quote:Op donderdag 29 december 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
als iemand haar kan overtuigen ben jij het![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |