TTquote:Op donderdag 29 december 2005 13:27 schreef PH52 het volgende:
wat anders ?
bibberende vingertjes, zenuwen gieren door de keel, altijd spannend zo'n topic openen.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
[..]
TTJa dat zijn nog eens TOP-VROUWEN
![]()
ps. Snaptnix = met 1X
Goedemiddag Manuquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Manu82 het volgende:
Een goedemiddag allemaal weer![]()
![]()
Hoe laat begint schaatsen eigenlijk???
geen idee hoe laat dat op tv komtquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Eensch!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:30 schreef cuall het volgende:
[..]
TTJa dat zijn nog eens TOP-VROUWEN
![]()
ps. Snaptnix = met 1X
Oud maar goedquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef teamlead het volgende:We blijven open trouwens
ja..oud nieuws.. maar toch/..
Goeiemiddag lieve teamleadquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik had helemaal geen rekening gehouden meer met BBH, was vergeten dat dat ook nog zou komen..
Hoi Manuquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Manu82 het volgende:
![]()
quote:
Hoi hoi FBquote:
Is wel een leuke titel voor een 8-delige serie bij Talpa... Vervolg op gooische vrouwen...quote:
Het is hier altijd gezellig, daarom moest het ook open blijvenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi hoi FB![]()
Mooie binnenkomer hier![]()
Ha Snaptnix en Pareltje... en verder iedereen hierquote:
Was toch best spannend gister al mogen ze van mij ook alleen de top 10 uitzenden en de rest gewoon in de B-Groep laten schaatsenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Manu![]()
schaatsenGeen idee, heb er nog niks van gezien dit jaar.
Weer zo'n topvrouw met zo'n ongeėvenaarde stemquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is wel een leuke titel voor een 8-delige serie bij Talpa... Vervolg op gooische vrouwen...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weer zo'n topvrouw met zo'n ongeėvenaarde stem
Janis Joplin - Mercedes Benz
Met hart en ziel.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]Ook op radio 2 blijven hangen?
Keek eerder alleen maar voor m'n oude plaatsgenootje Romme.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was toch best spannend gister al mogen ze van mij ook alleen de top 10 uitzenden en de rest gewoon in de B-Groep laten schaatsen
Whahaha op zijn hoofd een....quote:
Hoor toch liever "Me and Bobby mcgee"quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nog een paar seconden: Vlieg met me mee naar de regenboog!!!!!!quote:
nr. 172, nog ffies wachten.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoor toch liever "Me and Bobby mcgee"![]()
Kijk, dat verband zie ik dan weer niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nog een paar seconden: Vlieg met me mee naar de regenboog!!!!!!![]()
Ach ik vind Wennemars en Gretha Smit eigenlijk wel grappig en natuurlijk mijn old-time favoriet ERIK HULZEBOSCH. Ben ooit nog bij een schuurfeest geweest waar hij optrad met dat belachelijke liedje van hem. En dan na een wedstrijd ook eerst een jagermeister drinken. Fantastische kerel...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Keek eerder alleen maar voor m'n oude plaatsgenootje Romme.
Wat een feest toen hij 2 gouden plakken haalde op de OS in Nagano. Terwijl wij volop aan het carnavallen waren, kwam daar ook nog eens de (wel erg carnavaleske) huldiging tussendoor. Hadden er zelfs plaatselijk een carnavalsnummer over.![]()
![]()
![]()
Beste carnaval ever.![]()
Alleen wat al die rare buitenstaanders daar in grote getale kwamen doen. Die hadden wel thuis mogen blijven![]()
Maar Romme is toch niet meer vooruit te branden en echt spannend vind ik 't ook niet meer, vorig jaar nog wel gekeken. Dit jaar eigenlijk nog helemaal niet. Straks OS toch weer? Dan zal ik vast wel weer gaan kijken.
Vind het momenteel iets te langdradig en saai, dus als ik al kijk zijn het alleen de laatte 2 a 3 ritten![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja ik weet het... Je bent slecht in verbanden...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef PH52 het volgende:
Kijk, dat verband zie ik dan weer niet?![]()
Hulzebosch is wel een leuke vent idd. Wennemars vind ik helemaal geweldg, hij praat gewoon zoals hij schaatstquote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik vind Wennemars en Gretha Smit eigenlijk wel grappig en natuurlijk mijn old-time favoriet ERIK HULZEBOSCH. Ben ooit nog bij een schuurfeest geweest waar hij optrad met dat belachelijke liedje van hem. En dan na een wedstrijd ook eerst een jagermeister drinken. Fantastische kerel...
Schitterend! (maar dat vind ik van veel platen die nu komen...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:Don't cry for me Argentina..
zo mooi.....![]()
Heel mooiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:Don't cry for me Argentina..
zo mooi.....![]()
Nou, als jij dan zo goed bent met verband, verbind dan ff dat veenlijk op die avatar van je, ik word er doodsbang van.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja ik weet het... Je bent slecht in verbanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |