Om het centraal te houden... leek me beter.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef teamlead het volgende:hearhear!
maar waarom een eigen topic
FB for Modquote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om het centraal te houden... leek me beter.
Ik ben al blauw... veel blauwer kan ik niet meer wordenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
Om het enigszins centraal te houden heb ik het formulier uit de SC gehaald en een apart topic gegegeven. Misschien dat ons protest gehoord en gehonereerd wordt.
Met dank aan iedereen en vooral SuperMOM voor haar notarische kwaliteiten![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Danny het volgende:
Ik zal iedereen even geruststellen. óf het BB5 forum blijft open en ondergaat een naamsverandering, óf er wordt een BBH forum geopend.
Wat doe je ?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:15 schreef ChantalC het volgende:
Count me in!
CW nog niet gezien maar geef haar even de tijd om goed na te denken.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat doe je ?
Het is allang geregeld, lees dan s terug !!
Vraag aan allen : CW moet terug, heeft die zich al gemeld ? Anders hernoemen we het formulier en starten een actie om haar terug te krijgen.
Als ze maar weet dat ze hier node gemist wordt .quote:Op donderdag 29 december 2005 09:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
CW nog niet gezien maar geef haar even de tijd om goed na te denken.
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ze maar weet dat ze hier node gemist wordt .![]()
Ben net wakker...quote:Op donderdag 29 december 2005 09:28 schreef PH52 het volgende:
Wat doe je ?
Het is allang geregeld, lees dan s terug !!
Gelukkig laten we ons niet in de zeik nemen door een verdwaalde Mod.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef PH52 het volgende:
Toch goed dat er nog een paar wakker waren, die hebben dat goed opgepakt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |