echt wel.. Die vraag over die lui die een kind gekregen hebben... gooi je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je na een paar dagen langsquote:Op donderdag 29 december 2005 15:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ben uit gegaan van de 20e eeuw![]()
Ik heb geen idee wat ze bedoelen, vage test
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt wel.. Die vraag over die lui die een kind gekregen hebben... gooi je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je na een paar dagen langs
wat dacht je van: je komt ze vanzelf wel weer eens tegen en groet ze dan weer??
Hai cuallquote:Op donderdag 29 december 2005 15:16 schreef cuall het volgende:
[..]
The bus to Schiphol is waiting for you. Bye bye zwaai zwaai...
![]()
![]()
![]()
Ben ik weer![]()
Of je buren versieren de tuin met de 7 dwergen en sneeuwwitjequote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
echt wel.. Die vraag over die lui die een kind gekregen hebben... gooi je een kaartje in de bus, ga je meteen langs of ga je na een paar dagen langs
wat dacht je van: je komt ze vanzelf wel weer eens tegen en groet ze dan weer??
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is pas een Hollandse gedachte
![]()
Heb snel een kaartje in de bus gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef teamlead het volgende:
[..]vond ik ook.. maarja.. blijkbaar ben je dan juist niet ingeburgerd (nog steeds geen idee wat het juiste antwoord zou moeten zijn trouwens)
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
Hebben jullie Dit spel al gespeeld? Is erg grappig en altijd handig om te weten hoe je met vuurwerk moet omgaan, erg informatief
Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef whitef0x het volgende:
Die arme jongen moet met oud en nieuw de cel in
Uit welk land komt dat spel
Oh ja dat was hetquote:Op donderdag 29 december 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nederland
Maarja.. als niet ingeburgerde inwoners snappen wij dat natuurlijk niet
mzsteriax toevalligquote:Op donderdag 29 december 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:facking hell...
Heb ik me weer in een of andere (*&)*&-puzzel laten lullen.. Snap er geen zak van, maar weiger op te geven
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Gisteren opperde iemand dat ik eens moest proberen....![]()
Dat is wel sneu voor hemquote:Op donderdag 29 december 2005 15:40 schreef whitef0x het volgende:
Die arme jongen moet met oud en nieuw de cel in
Uit welk land komt dat spel
quote:
vanquote:
Enne?? Niet leuk dan :pquote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ben je al achter het raadselachtig dorpje danquote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |