SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Dat betekent een topic over ontmaagding.quote:
Tjah, ik moet natuurlijk eerst mijn proefwerk week doen komende week, en als ik dan nog geen inspiritatie heb voor een topic, dan word het zaterdagavond ofzo. Want dan heb ik immers inspiriatie opgedaan op het werkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat betekent een topic over ontmaagding.
Maikuuul
![]()
Maikuuul, ga je binnenkort nog zo'n verhaaltje tekenen als dat met die duif. Vond ik echt super.![]()
Ja, klopt. Maar ik heb al een Maikuuul-citaat in mijin sig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan je naam beter veranderen in 'Maikuuul-fan'
als 'ie al bestaat zou me dat niks verbazen
Oké, nou succes alvast daarmee! Ben erg benieuwd. Ik wacht het even af.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah, ik moet natuurlijk eerst mijn proefwerk week doen komende week, en als ik dan nog geen inspiritatie heb voor een topic, dan word het zaterdagavond ofzo. Want dan heb ik immers inspiriatie opgedaan op het werkdus het is afwachten goede vriend !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |