Gok hier wanneer hij komt te overlijden.....quote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Hallulama het volgende:
Verder eens zien of bepaalde geheime organisaties nog eens zo'n auto ongeluk in scene kunnen zetten zoals ooit in Parijs
Bovenstaand komt van Geenstijl. Ik vermoed echter eerder dat de schandalen waar deze advocaat van spreekt in het belang van De Roy van Zuydewijn's portefeuille openbaar gemaakt worden. Maar okee, laten we eerst maar eens afwachten wat hij op zijn lever heeft.quote:De advocaat spreekt van schandalen die in het belang van de samenleving openbaar gemaakt moeten worden.
Niks huwelijk redden, makkelijk geld verdienen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef Klonk het volgende:
De Roy is gewoon een aandachtsgeile lul die met chantage een mislukt huwlijk probeert te redden
Hij zal namelijk toch zelf ook wel beseffen dat dit niet de beste basis is voor een goed huwelijk.quote:Als het toch nog goed komt met Margarita, zal De Roy afzien van de meest pijnlijke onthullingen, zo heeft hij aan insiders laten weten. Maar dat het huwelijk nog te redden is, lijkt vrijwel uitgesloten.
quote:De raadsman spreekt van schandalen die in het belang van de samenleving openbaar gemaakt moeten worden.
De monarchie is een goed iets. Ten eerste geschiedenismatig en ten tweede sociaal. Het is altijd harstikke gezellig met dit koningshuis. Zowiezo is deze familie niet zomaar dé familie geworden, ze zijn er echt wel voor geknipt. Of stond jij overovergroot vader ook te zeuren toen Willem de troon besteeg? Deze familie heeft het gewoon verdiend. En ow ja.. over dat geld. Een president kost veel meer. Want die willen ook veel meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:58 schreef GREED het volgende:
Een hele goede ontwikkeling. Hopelijk betekent dit daadwerkelijk een bom onder de monarchie, maar het zal me niet verbazen als Edwin de publicatie van zijn boek niet meer mee maakt.
Moet jij voor de aardigheid eens opzoeken wat de president van de Verenigde Staten jaarlijks verdient en hoeveel familieleden van hem door de staat betaald worden. Je zult verrast staan.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef ReLx7 het volgende:
[..]
De monarchie is een goed iets. Ten eerste geschiedenismatig en ten tweede sociaal. Het is altijd harstikke gezellig met dit koningshuis. Zowiezo is deze familie niet zomaar dé familie geworden, ze zijn er echt wel voor geknipt. Of stond jij overovergroot vader ook te zeuren toen Willem de troon besteeg? Deze familie heeft het gewoon verdiend. En ow ja.. over dat geld. Een president kost veel meer. Want die willen ook veel meer.
Maar in Amerika krijgt wel de gehele familie van de President, Vice President en alle nog levende ex Presidenten en Firstlady's CIA bewaking mee. Nee, dat kost niets he!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef multatuli het volgende:
[..]
Moet jij voor de aardigheid eens opzoeken wat de president van de Verenigde Staten jaarlijks verdient en hoeveel familieleden van hem door de staat betaald worden. Je zult verrast staan.
zow nou! inderdaad. wat een triest kereltje zeg, bijna zo triest om het psychopatische niet meer te zien.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef Klonk het volgende:
De Roy is gewoon een aandachtsgeile lul die met chantage een mislukt huwlijk probeert te redden
Dat kost klauwen met geld, maar dat heeft een andere reden. Het is zeg maar een tikje in het oog lopende functie met enorme bevoegdheden. Maar goed, jij je zin, dan ga je nu opzoeken wat de bondspresident van Duitsland verdient en hoeveel van zijn familie zakgeld krijgt. Ga je weer verrast zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Maar in Amerika krijgt wel de gehele familie van de President, Vice President en alle nog levende ex Presidenten en Firstlady's CIA bewaking mee. Nee, dat kost niets he!
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef zakjapannertje het volgende:
hij is al met zijn schrijfsels de boer opgegaan zo te lezen:
DE ONUITGESPROKEN GEVOELENS EN MISDRIJVEN WELKE NIET VERNOEMD IN KERSTBOODSCHAP VAN KONINGIN BEATRIX
Ik ook hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 11:33 schreef SCH het volgende:
Ik verheug me er nu al op.
Willem Oltmans is ook gewoon een natuurlijke dood gestorvenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Hallulama het volgende:
Verder eens zien of bepaalde geheime organisaties nog eens zo'n auto ongeluk in scene kunnen zetten zoals ooit in Parijs
Over de studententijd van WA in Leiden doen wat dat betret ook de nodige geruchten de ronde. Wie weet bestaan daar ook wel tapes van.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef SeLang het volgende:
Offtopic:
Volgens mij duikt er ooit nog wel eens een geheime sextape van Maxima op.
Al hoef ik die niet zo nodig te zienquote:Op donderdag 29 december 2005 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over de studententijd van WA in leiden doen wat dat betret ook de nodige geruchten de ronde. Wie weet bestaan daar ook wel tapes van.![]()
Aangezien dit een topic in nieuws en niet in sex is lijkt me dat niet erg relevant.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef SeLang het volgende:
Al hoef ik die niet zo nodig te zien
Alsof een republiek veel goedkoper is.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:22 schreef Integrity het volgende:
Maar goed... die monarchie kost ons jaarlijk heel veel geld en heeft zn functie allang verloren.
Beetje besides the point of niet? Nu betaal je de kosten van allebeiquote:Op donderdag 29 december 2005 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof een republiek veel goedkoper is.
O ja? Dacht je dat een president niets kost? En zouden de paleizen worden afgebroken als we een republiek zouden worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Beetje besides the point of niet? Nu betaal je de kosten van allebei
Wat zijn de meerkosten dan van een republiek?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof een republiek veel goedkoper is.
Waar heb je een president voor nodig, balkenende is al PM.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja? Dacht je dat een president niets kost?
Das prive bezit van een van de rijkste families van Nederland die dan een pets ontroerend goed belasting gaan betalen.quote:En zouden de paleizen worden afgebroken als we een republiek zouden worden?
De paleizen zijn maar ten dele privébezit en daarnaast nationaal erfgoed. Een PM als staatshoofd is daarnaast ridicuul, praktisch iedere republiek, m.u.v. de VS (maar daar hebben ze een vice-president), heeft een president en een premier.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar heb je een president voor nodig, balkenende is al PM.
[..]
Das prive bezit van een van de rijkste families van Nederland die dan een pets ontroerend goed belasting gaan betalen.
mee eens, president krijgt ook belachelijk veel geld maar staat in het niets bij een monarchie...daar betaal je voor elk koningshuis lid...moet je eens kijken waar ze staan in de quote 500...dankzij onsquote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn de meerkosten dan van een republiek?
Gewoon, koningshuis schrappen, verder niets veranderen.
Die president kost al net zoveel en in dit land mag ie ook niet meer kosten, daar zorgen de rooie rakkers wel voor. Nee, dan zoals nu: ff wachten met de salarisverhoging van de 2e kamer, totdat het volk wat rustiger is geworden. Die paleizen kunnen we mooi ombouwen tot hotels, goed voor de economie, goed voor ons.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja? Dacht je dat een president niets kost? En zouden de paleizen worden afgebroken als we een republiek zouden worden?
Zeer realistisch plan, hebben ze in Frankrijk met Versailles immers ook gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef Integrity het volgende:
Die paleizen kunnen we mooi ombouwen tot hotels, goed voor de economie, goed voor ons.
Nou waar wachten we nog op?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeer realistisch plan, hebben ze in Frankrijk met Versailles immers ook gedaan.![]()
So?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De paleizen zijn maar ten dele privébezit en daarnaast nationaal erfgoed.
Een wereldmacht als de VS kan het dus zonder, maar Nederland, wat in principe een forse stadsstaat is moet ineens een President?quote:Een PM als staatshoofd is daarnaast ridicuul, praktisch iedere republiek, m.u.v. de VS (maar daar hebben ze een vice-president), heeft een president en een premier.
Een minister-president kan per definitie geen staatshoofd zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Een wereldmacht als de VS kan het dus zonder, maar Nederland, wat in principe een forse stadsstaat is moet ineens een President?
Omdat jij dat zegt?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een minister-president kan per definitie geen staatshoofd zijn.![]()
Zo is onze democratie toch opgebouwd? Volgens dergelijke regels?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat jij dat zegt?
Heb je geen inhoudelijke argumenten?
Noem jij eens een land met een minister-president als staatshoofd. Je zou hooguit kunnen kiezen voor een president zonder premier, maar dan zou je ook de parlementaire democratie in een presidentiële democratie moeten veranderen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat jij dat zegt?
Heb je geen inhoudelijke argumenten?
Land, Nederland is in principe een uit de kluiten gewassen stadsstaat, als wij dat nu eens zouden aanvaarden, dan zouden we de boel ook eens wat effectiever kunnen intrichten ipv iedere wijk met 30000 inwoners een stad te noemen en er een groot gemeentehuis neer te zettenquote:
Nederland heeft in vergelijking met de meeste andee landen al relatief grote gemeentes. Wat verder weinig met de monarchie te maken heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Land, Nederland is in principe een uit de kluiten gewassen stadsstaat, als wij dat nu eens zouden aanvaarden, dan zouden we de boel ook eens wat effectiever kunnen intrichten ipv iedere wijk met 30000 inwoners een stad te noemen en er een groot gemeentehuis neer te zetten
Alleen Beatrix, WA en Maxima krijgen een uitkering, de rest niet. Zelfs iemand als Margriet krijgt geen uitkering van de staat. Alleen vroegere/huidige/toekomstige staatshoofd en aanhanger krijgen uitkering.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:35 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mee eens, president krijgt ook belachelijk veel geld maar staat in het niets bij een monarchie...daar betaal je voor elk koningshuis lid...moet je eens kijken waar ze staan in de quote 500...dankzij ons![]()
ja dat lockheed schandaalquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Yildiz het volgende:
Had het Lockheed-schandaal veel schade aangericht?
Neuh, ik vind van niet.
Dit overleeft het koningshuis dan ook wel, puur een kwestie van PR hoe men hier mee omgaat.
Koningin Beatrix: ¤ 3.879.000quote:Op donderdag 29 december 2005 19:34 schreef Majar het volgende:
[..]
Alleen Beatrix, WA en Maxima krijgen een uitkering, de rest niet. Zelfs iemand als Margriet krijgt geen uitkering van de staat. Alleen vroegere/huidige/toekomstige staatshoofd en aanhanger krijgen uitkering.
Vertel me dat dat een grap is.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat lockheed schandaal
iedereen boos dat prins Claus 1 miljoen heeft aangenomen om de p3 Orion aan te prijzen, dus kochten we een ander toestel dat nog Europees was op de koop toe (Atlantic Brequette geloof ik) dus dat vonden sommigen al helemaal geweldig en een belangrijk argument om te kopen en na aankoop blijken het onwijze rammelbakken te zijn die alsnog door de Orions vervangen moesten worden
had dan toch maar naar Claus geluisterd
Whahahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat lockheed schandaal
iedereen boos dat prins Claus 1 miljoen heeft aangenomen om de p3 Orion aan te prijzen, dus kochten we een ander toestel dat nog Europees was op de koop toe (Atlantic Brequette geloof ik) dus dat vonden sommigen al helemaal geweldig en een belangrijk argument om te kopen en na aankoop blijken het onwijze rammelbakken te zijn die alsnog door de Orions vervangen moesten worden
had dan toch maar naar Claus geluisterd
Inderdaad. Maar dus niet elk lid van het koningshuis krijgt een uitkering.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef multatuli het volgende:
[..]
Koningin Beatrix: ¤ 3.879.000
prins Willem-Alexander: ¤ 930.000
prinses Máxima ¤ 819.000
Belastingvrij! Moeten ze wel zelf de werkster van betalen.
Totale kosten koningshuis toch echt 80 a 100 miljoen.
Onder welk component zouden haar hoedjes vallenquote:De uitkeringen van de leden van het Koninklijk Huis zijn samengesteld uit drie onderdelen, de zgn. 'componenten':
- een A-component voor personeelskosten van o.m. het staf- en huispersoneel;
- een B-component voor overige, dat wil zeggen niet-personele (materiële) kosten. Gedacht moet worden aan de kosten van het Koninklijk Huisarchief, kantoor- en andere operationele kosten;
- een C-component, dat wil zeggen het 'inkomen'
C-component in euro's (2005)
Beatrix: 719.000
W-A 213.000
Máxima: 213.000
geen grap maar een typo ... ik heb het natuurlijk over prins Bernardquote:
te cryptisch I don't get itquote:Op donderdag 29 december 2005 21:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Whahahaha
Die plank die jij poogt te slaan die ligt niet alleen in een ander gebouw, maar dat gebouw staat aan de andere kant van Nederland
Dat is een symbolische functie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:56 schreef Hallulama het volgende:
Zucht...
Een monarchie heeft wel degelijk nog steeds een functie.
Wij hebben een gezicht extra om op reis te sturen naar het buitenland en allerlei economische deals te scoren, vergeet dat niet!
In Amerika is er geen monarchie en daar neemt de president en zn vrouw deze functie op zich. Dat werkt net zo goed. Jouw argument gaat niet op, laat die zucht maar achterwege.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:56 schreef Hallulama het volgende:
Zucht...
Een monarchie heeft wel degelijk nog steeds een functie.
Wij hebben een gezicht extra om op reis te sturen naar het buitenland en allerlei economische deals te scoren, vergeet dat niet!
Molens, klompen en klederdracht ook, maar daar doen we ook niet meer aan. Zelfs aartsconservatieven geloven niiet in eeuwige stilstand.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:00 schreef sp3c het volgende:
ja maar als er een deal wordt gesloten door het koningshuis staat heel Nederland te springen en kiest de politiek zoals gezegd de verkeerde deal.
ik zie wel nut in het koningshuis maar niet op de manier zoals we hem nu hebben, ze mogen nix (behalve glimlachen en zwaaien) kosten veel geld en hebben nog een eigen veiligheidsdienst nodig ook!
imo mogen ze best wat meer macht krijgen (niet al te veel) om dingen te regelen voor Nederland maar als het enkel om het gezicht gaat dan hoeft het wat mij betreft ook niet zo ... das een erg duur gezicht!
en het ziet er niet uit ook, kunnen ze beter miss Nederland ieder jaar koningin maken
maar goed, je hebt ook saamhorigheidsgevoel (met oranje enzo leeft gek genoeg meer onder de buitenlanders) het is gewoon traditie het hoort imo gewoon bij Nederland
vooral dat laatste is voor mij de reden om het te laten zoals het is maar laten we niet doen alsof het echt ergens nuttig voor is ofzo
en dan is er nog de koninginnenag
Hij is paranoia, maar ook paranoide mensen worden wel eens echt achtervolgd. In zijn geval is het natuurlijk erg lastig om waarheid en verdichtsel uit elkaar te houden. Ik ben ook wel eens een tijdje afgeluisterd en incidenteel gevolgd. Tsja, dan vergis je je op een gegeven moment ook wel eens en kijk je een willekeurige voorbijganger boos aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:15 schreef schatje het volgende:
Hij wil pas van haar scheiden als ze hem recht in gezicht zegt dat ze niet meer van houdt. Eng gewoon. Die man spoort niet.
Dan heb ik liever een koningshuis, dat geeft net iets meer aanzien wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Integrity het volgende:
In Amerika is er geen monarchie en daar neemt de president en zn vrouw deze functie op zich. Dat werkt net zo goed. Jouw argument gaat niet op, laat die zucht maar achterwege.
Nou inderdaad, wat geeft zo'n middeleeuws instituut ons land veel aanzien in de wereld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:05 schreef Lod het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een koningshuis, dat geeft net iets meer aanzien wat mij betreft.
net zoals die molens klompen en klederdracht heeft het koningshuis ook niet stilgestaan hoor die hebben nu echt niet evenveel macht als 100 jaar geleden oidquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:43 schreef multatuli het volgende:
[..]
Molens, klompen en klederdracht ook, maar daar doen we ook niet meer aan. Zelfs aartsconservatieven geloven niiet in eeuwige stilstand.
OMFG!!! Wàt een tragisch figuur...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:01 schreef Hallulama het volgende:
Als het toch nog goed komt met Margarita, zal De Roy afzien van de meest pijnlijke onthullingen, zo heeft hij aan insiders laten weten.
zoals de waard is...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef Suko het volgende:
Oh, vind het ook wel een mega-creep hoor maar laat dat boek maar komen, kunnen we hem daarna alsnog aan de hoogste boom opknopen, alleen ff bungelen hoor, met eieren bekogelen mag. Maar stel je voor dat er iets van waarheid inzit, hebben we toch een probleempje.
Grappig detail, Margarita beschuldigde destijds de RVD van het afluisteren middels een microfoontje in de muur (bleek schroefje) en nu beweert Roy-boy dat zijzelf onder de afluisterapparatuur zat!![]()
Hmm, ik kan me die grondwetswijzing waar jij op doelt niet herinneren. De laatste keer dat we aan de rol van het koningshuis gesleuteld hebben was in 1848, dus ja evenveel macht als 100 jaar geleden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
net zoals die molens klompen en klederdracht heeft het koningshuis ook niet stilgestaan hoor die hebben nu echt niet evenveel macht als 100 jaar geleden oid
beetje flauw dat je alles behalve totale afschaffing van het koningshuis stilstand noemt ...
Inderdaad, in die tijd niet. Tegenwoordig wel. De Grondwetswijziging van (ik meen) 1922 bepaalde dat alleen directe afstammelingen van Wilhelmina nog aanspraak kunnen maken op de troon.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Gia het volgende:
Wat een achterlijke gladiool.
Zelfs al zou, bijvoorbeeld, Emma vreemd zijn gegaan, waardoor Wilhelmina niet meer biologisch afstamt van de eerste Willem, dan nog blijft het erfrecht op de troon bestaan. Je hoeft geen biologische afstammeling van iemand te zijn om erfrecht te hebben.
Het lijkt me toch wel zeer aannemelijk dat Juliana direct afstamt van Wilhelmina en Beatrix weer van Juliana, tenzij ze in het ziekenhuis het verkeerde kindje hebben meegekregen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, in die tijd niet. Tegenwoordig wel. De Grondwetswijziging van (ik meen) 1922 bepaalde dat alleen directe afstammelingen van Wilhelmina nog aanspraak kunnen maken op de troon.
Volgens mij zijn beiden thuis bevallen, hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel zeer aannemelijk dat Juliana direct afstamt van Wilhelmina en Beatrix weer van Juliana, tenzij ze in het ziekenhuis het verkeerde kindje hebben meegekregen.
Volgens mij is dat al in de grondwet van 1815 opgenomen. De tekst luidt overigens:quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad, in die tijd niet. Tegenwoordig wel. De Grondwetswijziging van (ik meen) 1922 bepaalde dat alleen directe afstammelingen van Wilhelmina nog aanspraak kunnen maken op de troon.
Kan een van de modjes de identiteit van deze user achterhalen. Deze woorden klinken als een roep om hulp. Misschien doet zijn mobiel het niet en kon hij dit nog net tikken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef Billy_daKid het volgende:
Klap, molen.
Ja, de oplossing maar dan moeten het voormalige koninklijk huis ook belasting gaan betalen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef multatuli het volgende:
De Duitse Bondspresident verdient een dikke twee ton per jaar. Dit landje is een stuk kleiner, dus voor het salaris dat de PM krijgt vinden we ook wel iemand. Nog wat bewaking en misschien een leuk pandje en klaar is kees. Geen 80 - 100 miljoen, maar hooguit 5 miljoen all in.
Dan verliezen we alleen een flink deel van de Veluwe daar die dan weer prive eigendom wordt van het ex-Koninklijk huis. Staat tegenover dat we bij het overlijden van Bea vet successierechten incasseren. Goeie deal lijkt me.
Afschaffen is misschien op de korte termijn wat rigoreus, als ceremoniele functie is het toch goed genoeg? Helaas zijn de oranjes zo eigenwijs dat ze denken het land ook daadwerkelijk te besturen. Het is belachelijk dat ze invloed hebben in de formatiebesprekingen van de regering...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, de oplossing maar dan moeten het voormalige koninklijk huis ook belasting gaan betalen.![]()
Dat kan nog een mooie aanslag worden voor alle grond etc.![]()
Maar wat mij betreft mogen ze het koninklijk huis afschaffen![]()
Nee, als je het afschaft moet je het gelijk goed doen en dan ook gelijk alles afschaffen. Beatrix is de 65 al gepaseerd en die kan dus met pensioen en dan hoeft er geen opvolging meer te komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef MacGyver1985 het volgende:
Afschaffen is misschien op de korte termijn wat rigoreus, als ceremoniele functie is het toch goed genoeg?
Daar ben ik het volledig mee eens en daarom ben ik ook voor afschaffing van de monarchiequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef MacGyver1985 het volgende:
Helaas zijn de oranjes zo eigenwijs dat ze denken het land ook daadwerkelijk te besturen. Het is belachelijk dat ze invloed hebben in de formatiebesprekingen van de regering...
In Nederland moet dat geleidelijk, want anders stort de wereld van veel landgenoten in, denk je niet? Net zoals met het afschaffen van de hypotheekrente.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens en daarom ben ik ook voor afschaffing van de monarchie
Ach, dat is ook maar van korte duur. Kijk maar eens naar de reactie op het overlijden van een beroemdheid en hoe snel men het normale leven weer op pakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef MacGyver1985 het volgende:
In Nederland moet dat geleidelijk, want anders stort de wereld van veel landgenoten in, denk je niet?
Als ze de hypotheekrente afrek afschaffen en naar een flat tax gaan hoor je mij niet klagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef MacGyver1985 het volgende:
Net zoals met het afschaffen van de hypotheekrente.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |