Goedkoop, iemand op z'n leeftijd pakken. Melkmuil.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg wel... 55 is tog eg te out hor!![]()
Ik ben 24 (met 13 jaar ervaring)quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef PH52 het volgende:
Goedkoop, iemand op z'n leeftijd pakken. Melkmuil.![]()
Meisje, ik kan je dingen laten meemaken waarvan ik zeker weet dat je ze nog nooit hebt meegemaakt!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg wel... 55 is tog eg te out hor!![]()
Roeeeepppuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef demins het volgende:
En de rest nou niet gaan roepen van dat wil ik ook!
In de tropen tellen de jaren dubbel, dus je bent eik 48 met 26 jaar ervaring. Dat je überhaupt nog beweegt . .quote:Op donderdag 29 december 2005 12:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben 24 (met 13 jaar ervaring)![]()
![]()
![]()
erg groot verschil toch?
Gut wat straal je weer een jaloezie uit...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef PH52 het volgende:
In de tropen tellen de jaren dubbel, dus je bent eik 48 met 26 jaar ervaring. Dat je überhaupt nog beweegt . .![]()
Eg nie, ik ben op Cuallquote:Op donderdag 29 december 2005 12:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gut wat straal je weer een jaloezie uit...![]()
Arme cuall...quote:
Nee hoor,quote:
GNA GNA GNAquote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, jij ook PH?
Ik ben vééééél liever dan ChantalC![]()
Dat maakt me noch warm noch koud... Jammer he?quote:
Nat bij jullie?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat maakt me noch warm noch koud... Jammer he?
Laat ik daar maar niet op ingaan... Ik vrees voor je dat het antwoord ook negatief zou zijn...quote:
Toch leuk een aap met menselijke trekjes... (inkoppertje)quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Gewoon om te laten zien dat ik ook menselijke trekjes heb
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef demins het volgende:
[..]
Meisje, ik kan je dingen laten meemaken waarvan ik zeker weet dat je ze nog nooit hebt meegemaakt!!!![]()
En de rest nou niet gaan roepen van dat wil ik ook!
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef demins het volgende:
Dit vond ik dan wel weer een lief plaatje op de voorpagina van de Volkskrant!
[afbeelding]
Gewoon om te laten zien dat ik ook menselijke trekjes heb
Ikke wel, heerlijk geslapen nadat bekend was dat het forum open blijftquote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef demins het volgende:
Oh ja, dit is het zwaaitopic...
Hallo Snaptnix, met het goede been uit bed gestapt?![]()
Net uit je sneeuwhol gekomen zeker? Ga maar ff bijlezen...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi![]()
![]()
BB5 wordt gesloten op 30-12![]()
Ach, misschien ook wel beter zo...
Ik mag hopen dat er een BBH komt...(Ik meende het ergens te lezen...)
quote:
Ja zomaar wel... En dat terwijl Demins nog steeds als een keeshondje achter me aan loopt...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi ChantalC, alles goed?
Ha die jacobquote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi![]()
![]()
BB5 wordt gesloten op 30-12![]()
Ach, misschien ook wel beter zo...
Ik mag hopen dat er een BBH komt...(Ik meende het ergens te lezen...)
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, maar warme voeten volgens mij.![]()
Inkoppertje!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja zomaar wel... En dat terwijl Demins nog steeds als een keeshondje achter me aan loopt...![]()
Ja, jaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Net uit je sneeuwhol gekomen zeker? Ga maar ff bijlezen...![]()
Nee hoor... Jij barst van de jaloezie als ik iemand anders uitbundig begroet he?quote:
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
[..]
waaruit concludeer jij dat?
* analyseert het plaatje, kan geen warme voeten ontdekken
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja zomaar wel... En dat terwijl Demins nog steeds als een keeshondje achter me aan loopt...![]()
Huh?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Bij dat BBH, moet ik maar steeds aan lingerie denken![]()
Fijnquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha die jacob![]()
Het forum blijft open hoor.
Go girl!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.
Spoor van kwijl achter je aan, van zo'n puppie die het maar niet op wil geven. Verwachten ze ook nog dat je het kwijl zelf even op gaat dweilen. Dus niet he....![]()
Ik zou zeggen geef hem maar zelf een dweil in z'n handen. Laten werken die gasten![]()
Geen idee waarom hoor, maar heb er ook last vanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Dan wel een grotequote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Muntje is gevallen!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Volkomen juist, oude VKlezer!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.![]()
Volgens mij zijn dat van die Japanse apen, die leven in die warmtebronnen. Een jacouzie zo te zeggen.
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef PH52 het volgende:
Ja, dat snap jij niet, jij hebt geen tiete.![]()
Ik kwam er achter dat ik (deze BB) al véél langer hier rondzwerfquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ja![]()
Ik dacht effe weer kijken hier.... heb toch 4 maand hier rondgehangen....
.....
17 juliquote:
Jij hebt zeker Didotieten...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |