Fijnquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha die jacob![]()
Het forum blijft open hoor.
Go girl!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.
Spoor van kwijl achter je aan, van zo'n puppie die het maar niet op wil geven. Verwachten ze ook nog dat je het kwijl zelf even op gaat dweilen. Dus niet he....![]()
Ik zou zeggen geef hem maar zelf een dweil in z'n handen. Laten werken die gasten![]()
Geen idee waarom hoor, maar heb er ook last vanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Bij dat BBH, moet ik maar steeds aan lingerie denken![]()
Dan wel een grotequote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Muntje is gevallen!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Volkomen juist, oude VKlezer!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.![]()
Volgens mij zijn dat van die Japanse apen, die leven in die warmtebronnen. Een jacouzie zo te zeggen.
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef PH52 het volgende:
Ja, dat snap jij niet, jij hebt geen tiete.![]()
Ik kwam er achter dat ik (deze BB) al véél langer hier rondzwerfquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ja![]()
Ik dacht effe weer kijken hier.... heb toch 4 maand hier rondgehangen....
.....
17 juliquote:
Jij hebt zeker Didotieten...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...![]()
![]()
Durf je wel, nou ik vandaag zo kwetsbaar ben!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.
Spoor van kwijl achter je aan, van zo'n puppie die het maar niet op wil geven. Verwachten ze ook nog dat je het kwijl zelf even op gaat dweilen. Dus niet he....![]()
Ik zou zeggen geef hem maar zelf een dweil in z'n handen. Laten werken die gasten![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.![]()
Kom op! Puppies moet je toch een beetje opvoeden en corrigeren?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef demins het volgende:
Durf je wel, nou ik vandaag zo kwetsbaar ben!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke wel, heerlijk geslapen nadat bekend was dat het forum open blijft![]()
Foto's! Foto's Foto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...![]()
![]()
Ah, daar hebben we hier geen last van. Eneco gooit af en toe een stroomstoring van een uurtje of 3 erin, alle ijs pleite.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:03 schreef cuall het volgende:
[..]
ik was niet weg hoor, moest alleen tussendoor even m'n koelkast schoonmaken, want die deed pogingen om weg te lopen, leek me niet zo'n goed plan, dus............
Jij zegt het...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom op! Puppies moet je toch een beetje opvoeden en corrigeren?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
[..]
ben ik toch te vroeg gaan slapen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |