Fijnquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ha die jacobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het forum blijft open hoor.
Go girl!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.
Spoor van kwijl achter je aan, van zo'n puppie die het maar niet op wil geven. Verwachten ze ook nog dat je het kwijl zelf even op gaat dweilen. Dus niet he....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou zeggen geef hem maar zelf een dweil in z'n handen. Laten werken die gastenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee waarom hoor, maar heb er ook last vanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Bij dat BBH, moet ik maar steeds aan lingerie denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan wel een grotequote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Bij dat BBH, moet ik maar steeds aan lingerie denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat snap jij niet, jij hebt geen tiete.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Huh?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muntje is gevallen!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Volkomen juist, oude VKlezer!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij zijn dat van die Japanse apen, die leven in die warmtebronnen. Een jacouzie zo te zeggen.
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef PH52 het volgende:
Ja, dat snap jij niet, jij hebt geen tiete.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kwam er achter dat ik (deze BB) al véél langer hier rondzwerfquote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht effe weer kijken hier.... heb toch 4 maand hier rondgehangen....
.....
17 juliquote:Op zondag 17 juli 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hallo lieffies, daar ben ik weerJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt zeker Didotieten...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Krijg nou tietequote:Op donderdag 29 december 2005 12:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Muntje is gevallen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Durf je wel, nou ik vandaag zo kwetsbaar ben!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.
Spoor van kwijl achter je aan, van zo'n puppie die het maar niet op wil geven. Verwachten ze ook nog dat je het kwijl zelf even op gaat dweilen. Dus niet he....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou zeggen geef hem maar zelf een dweil in z'n handen. Laten werken die gastenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom op! Puppies moet je toch een beetje opvoeden en corrigeren?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef demins het volgende:
Durf je wel, nou ik vandaag zo kwetsbaar ben!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke wel, heerlijk geslapen nadat bekend was dat het forum open blijftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Foto's! Foto's Foto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb ik wel... nie groot, maar heb ze wel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, daar hebben we hier geen last van. Eneco gooit af en toe een stroomstoring van een uurtje of 3 erin, alle ijs pleite.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:03 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik was niet weg hoor, moest alleen tussendoor even m'n koelkast schoonmaken, want die deed pogingen om weg te lopen, leek me niet zo'n goed plan, dus............Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij zegt het...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Kom op! Puppies moet je toch een beetje opvoeden en corrigeren?
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben ik toch te vroeg gaan slapenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop