Ikke wel, heerlijk geslapen nadat bekend was dat het forum open blijftquote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef demins het volgende:
Oh ja, dit is het zwaaitopic...
Hallo Snaptnix, met het goede been uit bed gestapt?![]()
Net uit je sneeuwhol gekomen zeker? Ga maar ff bijlezen...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi![]()
![]()
BB5 wordt gesloten op 30-12![]()
Ach, misschien ook wel beter zo...
Ik mag hopen dat er een BBH komt...(Ik meende het ergens te lezen...)
quote:
Ja zomaar wel... En dat terwijl Demins nog steeds als een keeshondje achter me aan loopt...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi ChantalC, alles goed?
Ha die jacobquote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef Bocaj het volgende:
Hoi hoi![]()
![]()
BB5 wordt gesloten op 30-12![]()
Ach, misschien ook wel beter zo...
Ik mag hopen dat er een BBH komt...(Ik meende het ergens te lezen...)
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, maar warme voeten volgens mij.![]()
Inkoppertje!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja zomaar wel... En dat terwijl Demins nog steeds als een keeshondje achter me aan loopt...![]()
Ja, jaquote:Op donderdag 29 december 2005 12:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Net uit je sneeuwhol gekomen zeker? Ga maar ff bijlezen...![]()
Nee hoor... Jij barst van de jaloezie als ik iemand anders uitbundig begroet he?quote:
Hey Cuall, gelukkig je bent er weer, ik miste je al.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef cuall het volgende:
[..]
waaruit concludeer jij dat?
* analyseert het plaatje, kan geen warme voeten ontdekken
Daar wordt je toch zo moe van, irritante Roelfiguren.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja zomaar wel... En dat terwijl Demins nog steeds als een keeshondje achter me aan loopt...![]()
Huh?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:56 schreef cuall het volgende:
Bij dat BBH, moet ik maar steeds aan lingerie denken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |