Hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat PcEend nog wel een paar overjarige absoluut geen homo-achtige zwembroeken heeft liggen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon effe mailen meisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PICS!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wilde weer eens in bikini paraderen maar ja gaat niet door helaas
durf ik niet johquote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat PcEend nog wel een paar overjarige absoluut geen homo-achtige zwembroeken heeft liggen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon effe mailen meisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat dus Niet door bij gebrek aan zwembroek voor me jongesquote:Op donderdag 29 december 2005 03:30 schreef doka het volgende:
[..]
PICS!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jammerquote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaat dus Niet door bij gebrek aan zwembroek voor me jongesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Knoop je dat wel in je oren!!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar wat doen...
ik ga kunst kijken, kijk naar de BB beelden, ga muziek luisteren, kijk naar films en ga boeken lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gezellig! Graag gedaan en succes!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar wat doen...
ik ga kunst kijken, kijk naar de BB beelden, ga muziek luisteren, kijk naar films en ga boeken lezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Melke bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als bikinis al veel voor je doen, dan kun je op inet nog fijn aan je trekken komenquote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef doka het volgende:
[..]
jammerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat vroeg ik me nou ook net af. Hebben jullie wat op te biechten?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow. Jamaar... Jamaar... uhm... okequote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als bikinis al veel voor je doen, dan kun je op inet nog fijn aan je trekken komen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is dit geheimtaal??quote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als bikinis al veel voor je doen, dan kun je op inet nog fijn aan je trekken komen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je mag daar niet meer inloggen zeker?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef doka het volgende:
[..]
Ow. Jamaar... Jamaar... uhm... okeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent gemeenquote:Op donderdag 29 december 2005 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je mag daar niet meer inloggen zeker?
ik accepteer de cookies.
ja geheime internet taalquote:Op donderdag 29 december 2005 03:35 schreef Coos het volgende:
[..]
is dit geheimtaal??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wilde je niet met je neus op de feiten drukken, sorryquote:Op donderdag 29 december 2005 03:36 schreef doka het volgende:
[..]
Jij bent gemeenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het klinkt haast poetisch, ik krijg een brok in mijn keelquote:Op donderdag 29 december 2005 03:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Knoop je dat wel in je oren!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien duurt het wel weer 2 jaar voordat ik je zie.
Je moet toch een beetje bezig blijven!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja kan ook een serieus meisje zoeken.
Dat je niet meer zo alleen ben en zo.
Een beetje warmte en liefde.
Dat moet jou trekken??
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 03:51 schreef doka het volgende:
Ik gaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, dan lul ik lekker met mezelfquote:Op donderdag 29 december 2005 06:46 schreef doka het volgende:
Iemand nog wakker?
Ja, lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 06:51 schreef doka het volgende:
Wijntje?
l00ser, neem een levenquote:Op donderdag 29 december 2005 06:50 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, dan lul ik lekker met mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eikel!quote:Op donderdag 29 december 2005 06:55 schreef doka het volgende:
[..]
l00ser, neem een levenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou je waffelquote:Op donderdag 29 december 2005 07:01 schreef doka het volgende:
Weljaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
just mequote:Op donderdag 29 december 2005 07:24 schreef just me het volgende:
goeiemorgen dokaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhm...quote:Op donderdag 29 december 2005 07:29 schreef just me het volgende:
dokaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent wel erg uitgeslapenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik niet, ik duik er nog eventjes inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot straksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 08:25 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen, BEWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:03 schreef PH52 het volgende:
's morgens jongensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 09:08 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jezus, hier ook...mijn hart stond gewoon even stil!quote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Gotver, zit ik ff in V&A en Onzin te koekeloeren, wil ik terug, weg BB. Zit-ie helemaal onder in het scherm, ik dacht echt ff aan een staatsgreep. Pfoeii.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is te hopen dat snel het subforum Hotel BB wordt aangemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Gotver, zit ik ff in V&A en Onzin te koekeloeren, wil ik terug, weg BB. Zit-ie helemaal onder in het scherm, ik dacht echt ff aan een staatsgreep. Pfoeii.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alleen rijp!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:03 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, nou hoor ik al bijna een week "sneeuw aan de kust" nog geen een vlokje gezien !!
nee, dank je 5 cm is voldoendequote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef PH52 het volgende:
Ja, ik wil SNEEUW, minstens een meter, rijp telt niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:22 schreef Bluezz het volgende:
TT verbeterdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
5cm rijp? Dat halen we hier nog niet eens...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
nee, dank je 5 cm is voldoende
waar lees ik hier meer over?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:11 schreef regenworm het volgende:
Wat een toestand vannacht met de dreigende sluiting van dit subforum.
Gelukkig was de uitkomst positief dankzij Danny.
Nu maar hopen dat het Hotel BB subforum snel wordt aangemaakt
In andere topics:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef D.Rose het volgende:
waar lees ik hier meer over?
Waar ? Waar ?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:47 schreef ChantalC het volgende:
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SNEEUWWWWWW!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen op deze goede morgen allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maak je daar maar geen zorgen om... Danny heeft gesproken en zijn wil is wetquote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Het is een goedemorgen en nu maar hopen dat er snel een nieuwe subforum wordt aangemaakt.
Ik maak me geen zorgen maar ik verwacht dat dit forum morgennacht dicht is en de nieuwe woensdag wordt aangemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om... Danny heeft gesproken en zijn wil is wetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat ze het semi gelijktijdig doen... ene dicht andere open. Zodat we niet in een te groot gat vallen. De meeste user zijn rond middernacht hier namelijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen maar ik verwacht dat dit forum morgennacht dicht is en de nieuwe woensdag wordt aangemaakt.
CW komt terug en Flugeltje is hard aan het werk.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het semi gelijktijdig doen... ene dicht andere open. Zodat we niet in een te groot gat vallen. De meeste user zijn rond middernacht hier namelijk.
En ik hoop dat CW weer terugkomt... en flugel, die heb ik ook niet meer gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan blijf ik even bij je uit de beurtquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef demins het volgende:
Ben strontchagerijnig wakker geworden! Dat zie ik vandaag niet meer goed komen!
ik accepteer de cookies.
Kijk.... dat is goed nieuws om te horen... en o ja... ik ga er gelijk heenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
CW komt terug en Flugeltje is hard aan het werk.
Ik weet het niet zeker ik denk en hoop van wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk.... dat is goed nieuws om te horen... en o ja... ik ga er gelijk heenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eg nie?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Tis al weer weg...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:56 schreef PH52 het volgende:
Waar ? Waar ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het semi gelijktijdig doen... ene dicht andere open. Zodat we niet in een te groot gat vallen. De meeste user zijn rond middernacht hier namelijk.
En ik hoop dat CW weer terugkomt... en flugel, die heb ik ook niet meer gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik val van de ene verbazing in de andere!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal geen nare mailtjes meer sturen ok?
Ik werd ook niet blij wakkerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Cualllllllllllquote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.goedemorgenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CW en Flugeltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik mis ze nu alJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet in een donker gat vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh dat is lief van jequote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cualllllllllllom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vang je dan wel op schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja... Gut... Speel nou ff mee man!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef demins het volgende:
Welke nare mailtjes?
Heeft Danny-boy iets in de melk te brokkelen op het Fok-imperium?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Danny het volgende:
Ik zal iedereen even geruststellen. óf het BB5 forum blijft open en ondergaat een naamsverandering, óf er wordt een BBH forum geopend.
IK WIL NIET SPELEN!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... Gut... Speel nou ff mee man!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij zal wel een telefoontje van Hummie gehad hebben denk ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
Heeft Danny-boy iets in de melk te brokkelen op het Fok-imperium?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... Gut... Speel nou ff mee man!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat? Wil je niet met me spelen?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef demins het volgende:
IK WIL NIET SPELEN!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij schijnt iets hoogs te zijn binnen Fok... ken hem verder ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
Ik las hier het volgende bericht:
[..]
Heeft Danny-boy iets in de melk te brokkelen op het Fok-imperium?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef demins het volgende:
[..]
IK WIL NIET SPELEN!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat? Wil je niet met me spelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nu in één keer wel? Te laat ik heb al gestemd...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef demins het volgende:
Nou, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mag ik weel eerst even wakker worden en ontbijten? Begin maar vast!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nou die heeft weer eens flink last van d'r hormonen! Wat ben ik toch een bofferd!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat goed komenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
CW en Flugeltjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ik mis ze nu alJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet in een donker gat vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en deze BB-Forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In andere topics:
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Nou kan ik er weer niet opkomen uit welk liedje jou sig komt!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat goed komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Móet goed komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind die BNérs 3X niks als ik dat zo zie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laten we het hopen dat het goed komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat goed komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Móet goed komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind die BNérs 3X niks als ik dat zo zie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij wou me gewoon weer onder je hebben! Vind ik zelf ook het leukstequote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En nu in één keer wel? Te laat ik heb al gestemd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis dat je zo oud bent...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef demins het volgende:
Jij wou me gewoon weer onder je hebben! Vind ik zelf ook het leuksteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch niet te oud voor jou, varkentje?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tis dat je zo oud bent...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef demins het volgende:
Verdomme Bluezz-ding!!! Heb dan in ieder geval het fatsoen om even te blijven als je post!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eg wel... 55 is tog eg te out hor!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef demins het volgende:
Toch niet te oud voor jou, varkentje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan gaan we gewoon daar verderquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ik zie het alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Beatles, Lucy in the skyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop