Hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat PcEend nog wel een paar overjarige absoluut geen homo-achtige zwembroeken heeft liggen!!![]()
Gewoon effe mailen meis![]()
PICS!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wilde weer eens in bikini paraderen maar ja gaat niet door helaas
durf ik niet johquote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat PcEend nog wel een paar overjarige absoluut geen homo-achtige zwembroeken heeft liggen!!![]()
Gewoon effe mailen meis![]()
jammerquote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gaat dus Niet door bij gebrek aan zwembroek voor me jonges![]()
![]()
![]()
![]()
Knoop je dat wel in je oren!!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar wat doen...
ik ga kunst kijken, kijk naar de BB beelden, ga muziek luisteren, kijk naar films en ga boeken lezen
Gezellig! Graag gedaan en succes!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:28 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar wat doen...
ik ga kunst kijken, kijk naar de BB beelden, ga muziek luisteren, kijk naar films en ga boeken lezen
Melke bedankt
Als bikinis al veel voor je doen, dan kun je op inet nog fijn aan je trekken komenquote:
Ow. Jamaar... Jamaar... uhm... okequote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als bikinis al veel voor je doen, dan kun je op inet nog fijn aan je trekken komen
![]()
is dit geheimtaal??quote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als bikinis al veel voor je doen, dan kun je op inet nog fijn aan je trekken komen
![]()
je mag daar niet meer inloggen zeker?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef doka het volgende:
[..]
Ow. Jamaar... Jamaar... uhm... oke
Jij bent gemeenquote:Op donderdag 29 december 2005 03:35 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
je mag daar niet meer inloggen zeker?
![]()
wilde je niet met je neus op de feiten drukken, sorryquote:
Het klinkt haast poetisch, ik krijg een brok in mijn keelquote:Op donderdag 29 december 2005 03:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Knoop je dat wel in je oren!!![]()
Misschien duurt het wel weer 2 jaar voordat ik je zie.
Je moet toch een beetje bezig blijven!![]()
Ja kan ook een serieus meisje zoeken.
Dat je niet meer zo alleen ben en zo.
Een beetje warmte en liefde.
Dat moet jou trekken??
![]()
![]()
Nou ja, dan lul ik lekker met mezelfquote:Op donderdag 29 december 2005 06:46 schreef doka het volgende:
Iemand nog wakker?
Ja, lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 06:51 schreef doka het volgende:
Wijntje?
l00ser, neem een levenquote:Op donderdag 29 december 2005 06:50 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, dan lul ik lekker met mezelf![]()
uhm...quote:Op donderdag 29 december 2005 07:29 schreef just me het volgende:
doka![]()
je bent wel erg uitgeslapen![]()
ik niet, ik duik er nog eventjes in
tot straks
Jezus, hier ook...mijn hart stond gewoon even stil!quote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Gotver, zit ik ff in V&A en Onzin te koekeloeren, wil ik terug, weg BB. Zit-ie helemaal onder in het scherm, ik dacht echt ff aan een staatsgreep. Pfoeii.![]()
Het is te hopen dat snel het subforum Hotel BB wordt aangemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Gotver, zit ik ff in V&A en Onzin te koekeloeren, wil ik terug, weg BB. Zit-ie helemaal onder in het scherm, ik dacht echt ff aan een staatsgreep. Pfoeii.![]()
Alleen rijp!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:03 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, nou hoor ik al bijna een week "sneeuw aan de kust" nog geen een vlokje gezien !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |