abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35666649
ff wachten nog,....

t was wel gezellie vanavond met het personeel van 2006. En sideways nog ff collega zijn pc gefixt
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_35666716

nieuwe meterkast nadert zijn voltooiing , het linker raam naast de deur is per ongeluk verkeerd om gezet in de sponning. Met een paar minuten zagen we dat en hebben we hem ff andersom gehangen

Anders kijk je er zo lang tegen aan

hier zie je dat het linker raam op zijn "koppie"hangt

Voorste erker vanuit binnen in de woonkamer naar buiten gezien, wat een heldere kleuren nu he?

voorste erker van buiten gezien, je ziet een kleine glans maar dat zie je in het echt zeg maar haast niet, vind het echt heel erg mooi geworden

plaatje van al het glas in lood aan de voorkant van het pand, aan de rechterkant staat Marcel de schilder het raam andersom te zetten

Morgen weer meer update met o.a wat er vandaag gedaan is, ben nu ff te moe daarvoor. Ga eerst maar ff genieten van het glas de rest komt morgen wel weer

toedels....
pi_35666728
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef DIA het volgende:
super mooi gedaan die badkamer vloer
komt er nog een total shot van?
Zou wel willen maar heb geen groothoek lens, nu past het niet op me camera schermpje
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:12:54 #204
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35668948
Ik vind het glas in lood echt helemaal fantastich!!!!!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35679700
zo vandaag een off day, ik voel me niet geheel jofel (om het maar zacht uit te drukken)

Ben wel in de casa geweest maar na een rondje stofzuigen in de voorste slaapkamer stond het zweet al op me koppie.......... voelde me ook zwaar beroerd, zere keel etc etc. dus nog maar ff pics geschoten van de vorderingen tot nu toe en daarna naar huis toe. Straks maar ff me baed in maar eerst ff wat pics achterlaten natuurlijk

De installateur heeft dit topic inmiddels ook ontdekt, en heeft wat artistimpressions gemaakt van de badkamer middels een computerprogramma. Niet alles stond erin(o.a vriesrand in kleur en de grohe freehander, maar geeft je een goed idee hoe het straks gaat worden.

Verder hangt de uitstortgootsteen nu, en hebben we warm en koud water in de bijkeuken. We kunnen dus ook weer een beetje soppen(al zal ik daar de komende tijd weinig tijd voor hebben.)

De timmeramn is bezig met de meterkast en de brievenbus, verder zijn er twee "oren" van de hal bekleed met plaatmateriaal.

Ik ga zo ff uppen, to be continued
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:16:46 #206
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35680220
Ziet er allemaal goed uit Cybersijp.

Ga je de gevel ook nog laten reinigen en voegen (knip of snijvoeg)? Dat zou wel mooi staan met die erker en dat glas in lood.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35680357

uitstortgootsteen

nieuw geblindeeerd glas in de keuken, de andere twee naast het raam met de doorvoer ook maar gedaan in de middelste daar zat een gat in welke niet op de juiste hoogte, diameter etc zat Deze moest dus zowieso vervangen worden, en het gals wat erin zat is niet meer te leveren.

bovenaanzicht van onze badkamer, hoe het (ongeveer) gaat worden straks.

Aanzicht vanuit de voorgevel gezien

schuin zicht vanuit de achterkant van het huis gezien.

vlak van voren gezien, vanaf de voorgevel af

nice eh?
pi_35680531
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:16 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal goed uit Cybersijp.

Ga je de gevel ook nog laten reinigen en voegen (knip of snijvoeg)? Dat zou wel mooi staan met die erker en dat glas in lood.
In principe komt dat met een paar jaar wel ja, staat in ieder geval op de "to do"list, het zijn trouwens knipvoegen geloof ik gemaakt van o.a duinzand hier uit de duinen van Texel. Vandaar de specifieke lichte kleur. Of ik dan ook overal weer de karakteristieke knipvoeg terug laat komen weet ik nog niet. Ik heb me laten vertellen dat een vierkante mter knipvoeg een uur werk is En ik nogal wat meters

Maar ja dat duurt dus nog ff, je kan niet aales tegelijk willen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:32:56 #209
65960 sanger
pi_35680833
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef Cybersijp het volgende:

[..]

In principe komt dat met een paar jaar wel ja, staat in ieder geval op de "to do"list, het zijn trouwens knipvoegen geloof ik gemaakt van o.a duinzand hier uit de duinen van Texel. Vandaar de specifieke lichte kleur. Of ik dan ook overal weer de karakteristieke knipvoeg terug laat komen weet ik nog niet. Ik heb me laten vertellen dat een vierkante mter knipvoeg een uur werk is En ik nogal wat meters

Maar ja dat duurt dus nog ff, je kan niet aales tegelijk willen
Knipvoegen is inderdaad een ambacht. Je hebt ook vele verschillende samenstellingen in specie. Wel of geen klei, wat voor zand, kleurmiddelen etc.

Als ik je een tip mag geven: doe wel alles met de karakteristieke knipvoeg. Om te beginnen is het een veel mooier gezicht. Ten tweede hoort het bij de stenen. Op de foto's te zien zijn de stenen gemetseld voor een knipvoeg (dichter op elkaar dan normaal). Als je hier een platvol-voeg in doet dan komt het heel smal uit en dan ben je dat karakteristieke aangezicht kwijt.

Mijn schoonvader doet aan knipvoegen. Hij zet met twee man ongeveer 8-10 meter per dag. Een uur per vierkante meter is wel redelijk denk ik. De kosten per vierkante meter liggen voor particulieren op ongeveer ¤ 70-90 afhankelijk van de hoeveelheid meters.
pi_35699085
Glas in lood ziet er super uit! De voorgevel met glas ziet er in totaal toppie uit... maar nu springt de deur er een 'beetje' uit. Heb je daar al plannen voor?
pi_35699553
nog even en t topic raakt vol

t vordert lekker zo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 01:57:09 #212
82456 teig
oh my gow
pi_35700490
wat is het moooooooi!!!

wat 'n werk zeg!
pi_35702762
Hoi Cybercijp.
Tijd niet gemailed hier . Maar het ziet er onwijs gaaf uit zeg! Mooi ook getegeld rond de uitstortgootsteen.
En de badkamer Wat een verschil zeg!

Beterschap iig!
pi_35704536
heeh guys and dolls,

Cybersijp is er weer (nou ja half........)

vanmiddag gaan mijn vader en ik opruimen zodat alles klaar is volgende week voor de tegels. Verder zal ik nog ff wat pics nemen van de vordering van de meterkast.

Volgende week Maandag of dinsdag komt het plafond erin in de badkamer, en daarna kan er nog nog tegels geplakt worden daar(de ontbrekende) en dan kan het geheel allemaal opgehangen worden)

Met een week op twee dan wordt er ook begonnen met de dekstukken, windveren, en dakgoten. deze zijn gisteren opgemeten.

De deur welke er nu nog in zit wodt straks eruit gehaal en gerestaureerd. De schilder haalt de hele deur kaal en zal hem weer helemaal mooi in de lak zetten. Verder zullen de ruitjes van de deur nagekeken gaan worden, en waar nodig nieuw glas erin.

Later op sterk water
pi_35719011
jeuh,

daar zijn we weer

vanmiddag dus ff de boel gestofzogen, zijn we een uur bezig met zuigen ineens boef een grote wolk uit de stofzuigert..... ik denk die is overleden ofzo, blijkt het de stofzak te zijn die geknapt was

Mazzeltje dus

Affijn, nog een mazeltje ik wil de doos waar onze wasbak voor de badakmer boven ff verplaatsen , hou hem goed vast etc. bijna op de plaats waar ik hem wil neerleggen, "klong"valt dat ding dus uit de doos. Ik schrik me een hoedje wasbakken van 1 meter breed zijn niet goedkoop. blijkt dat hij dus geen enkele schade te hebben... Heb nu dus maar met vette grote letters erop gezet dat de doos dus stuk is(was) en heb het ff alten weten aan mijn installatie"gabber"Stefan. Dan is het gemeld zak maar zeggen.

Verder zijn de buitendeuren door kees de schilder in de grondverf gezet, dat scheelt al een hoop hoor in aanzicht, van meranti naturel naar wit. Verder hebben we wat hout wat her en der door het pand zworf verplaatst naar de garage. Zodat alles lekker ruim is straks.

Net een half uurtje terug gebeld door de tegelzetter( 19:30 op zaterdag avond ) dat er vanaf Maandagmorgen 07:00 twee man op de casa is om te beginnen met de tegelvloer in de woonkamer, keuken, en bijkeuken. Met een dag of twee denken ze alles erin te hebben, dat zou wel makkelijk zijn, omdat daarna de keukenboer erin moet om het blad te plaatsen. daarna kunnen dan weer de tegels boven het blad geplakt worden.

Volgende week dus weer een hoop reuring in de casa

zometeen nog wat pics, as usual ff geduld ga ze ff uppen
pi_35719348

stand van zaken atm met het maken van de nieuwe brievenbus, naast de meterkast komt bij de brievenbus een luikje welke met het oude deurtje rvoor afgesloten kan worden. Hier boven en onder zal ik zelf schotten amken zodat je er een zaklamp, wat paren schoenen , paraplu etc kwijt kan.

bekleding van het rechteroor , en een deel van de standleiding. het paneel wat je ziet kan middels schroeven los zodat je erachter kan komen. hier kunnen we dan een router , cai verstreker etc. plaatsen. Kwestie van vier schroeven los en voilá het paneel is los.Koeling is ook geen probleem omdat de bovenkant van het paneel gewoon open is, deze staat in verbinding met de lucht boven het plafond. Zo zal er zeker genoeg frisse luchtaanvoer zijn zodat e.e.a geen last krijgt van te warme temperaturen

overzicht van het kozijn met glas in lood, en de bekleding welke de afgelopen twee dagen gemaakt is.

detail glas in lood, achter dubbel glas en van binnen genomen( de foto welteverstaan )
  zaterdag 4 maart 2006 @ 20:26:45 #217
141482 Q.
JurassiQ
pi_35719514
Echt prachtig, dat glas-in-lood.
For great justice!
pi_35719577
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
Echt prachtig, dat glas-in-lood.
Jazeker, en ook nu nog tussen dubbelglas helemaal. Lijkt wel of de kleuren nog "mooier"uitkomen

(me happy)
pi_35735488
t schiet lekker op nu...
pi_35765399
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Cybersijp het volgende:

uitstortgootsteen
past hier wel een emmer onder? Of is dat niet nodig

verder: net aftimmerwerk, komt er nog andere kleur vloerbedekking op de trap trouwens?
  maandag 6 maart 2006 @ 10:31:44 #221
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35766591
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:30 schreef Gurb het volgende:

[..]

komt er nog andere kleur vloerbedekking op de trap trouwens?
Ik mag het toch wel hopen met zo'n mooi huis..
pi_35781642
Nee laat ik zo zitten

Wat denken jullie nou? dat ik de meest recente trappen mode anno 1986 oid laat zitten? LOL ! Nee hoor ik zal jullie gerust stellen, daar komt straks een keurig nieuw stukje tapijt overheen. Zelf denk ik aan koningsblauw(hoogpolig, lekker warm aan de voetjes) maar het kan ook een soort van laminaat worden. Dan hebben we boven en op de trap laminaat liggen en op de beneden verdieping tegels.

Over tegels gesproken, de vloer in de woonkamer en de serre ligt erin(nog zonder voeg) maar wat een plaatje zeg............ en nee geen foto's vandaag. Ik was vanmorgen @ 07:00 niet zo slim om de kamera alvast mee te nemen

Hele dag op het strand bezig geweest in weer en wind(en sneeuwbuien ) dus de "puf"om dat ding dus ff van huis mee te nemen heb ik nu niet meer.
pi_35781677
quote:
Op maandag 6 maart 2006 09:30 schreef Gurb het volgende:

[..]

past hier wel een emmer onder? Of is dat niet nodig

verder: net aftimmerwerk, komt er nog andere kleur vloerbedekking op de trap trouwens?
Ja past makkelijk een meer onder, dacht zelf op het eesrte gezicht het zelfde als jou hoor gurb... Maar dat bleek dus mee te vallen
pi_35788418
k vind hoogpoligtapijt op de vloer al een ramp, je zakt er zo in weg
  maandag 6 maart 2006 @ 21:17:19 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35789063
O dat glas in lood
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35800800
Wat ontzettend mooi! Ik heb dit alles met veel plezier gelezen.
Go hard or go home
pi_35802130
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Cybersijp het volgende:

bovenaanzicht van onze badkamer, hoe het (ongeveer) gaat worden straks.

Aanzicht vanuit de voorgevel gezien

schuin zicht vanuit de achterkant van het huis gezien.

vlak van voren gezien, vanaf de voorgevel af

nice eh?
Mag ik vragen welk programma gebruikt is voor de computerbeelden?

[ Bericht 21% gewijzigd door klusmeister op 07-03-2006 11:14:49 ]
pi_35831285
Klusmeister, oe het programma heet moet ik je bekennen weet ik niet. De installateur gebruikt het om in samenwwerking met hun leverancier plaatjes van complete badkamers e.d te kunnen tonen op het net. Als ik er aan denk zal ik het aan klusgabber Stefan ff vragen . Hij was het welke deze tekening gemaakt heeft.
pi_35837773
t zal wel een cad-tekening zijn die gerendered is in 3D studio Max....wordt meestal voor dat soort dingen gebruikt....
pi_35863579
Zow paar dagen verder, en naast het werk(opbouwen van het paviljoen voor een nieuw seizoen hard werken niet bijster veel kunnen doen......

Vandaag zijn er twee vuilnisbakken met zooi door de gemeentereiniging opgehaald, dus veel "losse"rotzooi is er niet meer te vinden nu.

Wel weer veel afsnijdsels van tegels etc. etc.

Verder ligt de vloer beneden erin, en is vanmorgen ingewassen. Heb vanmorgen ff een paar pics genomen, en ben vanavond laat nog ff geweest om een pic te amken van bijkeuken/keuken.

Die ga ik zo ff uppen, morgenochtend komen de keukenbladen. daarna kan de tegelaar weer aan de slag.

As always, to be continued
pi_35863939

Vanmorgen, dat de vloer net ingewassen was met cement Gezien vanaf de serre naar voren)

Vanmorgen, de vloer was hier geplakt, maar nog niet ingewassen. Dat kwam ff later. Maar toen was ik al weer aan de betaalde arbeid

Vannavond na het werk van vandaag(hele dag in stromende regen gestaan , nat tot op me pendek ) Een ingewassen vloer aan getroffen in de keuken en bijkeuken:

Hopelijk heb ik van de week nog ff tijd om wat vorderingen qua fotomateriaal te "schieten" , anders wordt het niks met al die replys. Jullie willen foto's zien,.......... Ik snap het
pi_35864116
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Cybersijp het volgende:
Ziet er top uit

Oh en er staat iemand te gluren voor het raam
pi_35864544
Ja duh, das mijn collega Ype welke graag met me mee wou rijden naar het strand . Hij moest dus ook ff kijken.... (weet dat ik aan het verherbouwen ben )
pi_35864619

Zo was het eerst de woonkamer, quite a difference aint it ?

Beeetje vertekend beeld, voor de voledige foto effe erop klikken. Resizen geeft het een wat rare verhouding
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:01:14 #235
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35865075
Ik had zelf voor een mooie houten vloer gekozen maar moet zeggen dat het er wel mooi in ligt!
pi_35865153
Dank dank,

We hebben zeer zeker hout overwogen als bedekker voor de betonnen vloer. Alleen met alles bij elkaar gewogen(voor en nadelen, jonge kindereen etc) hebben we voor een stenen vloer gekozen...

Gelukkig maar want ik vindt hem mooi, en mijn vrouw ook
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:10:17 #237
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35865322
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Cybersijp het volgende:
Dank dank,

We hebben zeer zeker hout overwogen als bedekker voor de betonnen vloer. Alleen met alles bij elkaar gewogen(voor en nadelen, jonge kindereen etc) hebben we voor een stenen vloer gekozen...

Wat is dan precies het nadeel van een houten vloer?? Dat ie sneller slijt oid????
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:54:44 #238
65960 sanger
pi_35869342
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Cybersijp het volgende:
Dank dank,

Dat waren ook inderdaad onze afwegingen, al hebben wij (nog) geen kinderen.

Ik moet zeggen dat ik het patroon erin wel wat vind hebben!! De kleur is net even donkerder dan onze. Mooie vloer hoor Ligt ook lekker strak.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:49:37 #239
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_35885346
We hebben ook zo'n vloer met de zelfde tegels maar dan met 4 verschillende formaten. Hij ligt er nu bijna 2 jaar in en ben er nog steeds niet op uitgekeken. Ik vind de kleur, zeker icm vloerverwarming, zo lekker warm aan doen.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_35889781
Wacht met spanning op een nieuwe serie pics :p
pi_35896955
Dank dank voor alle bemoedigende opmerkingen over onze vloer, ga er maar eens rustig voor zitten of liggen want zo komen de pics van de keukenbladen welke vandaag bevestigd zijn .

Verder heb ik wel wat op en aanmerkingen op het geheel, o.a een kraan die naar mijn idee zijn geld pertinent niet waard is. Loopt niet lekker van bak 1 naar 2, uitschijfslang loopt aan in de kraan"buis", en het planchet tussen de woonkamer en keuken heeft aan de onderkant erg scherpe randjes verder zijn de punten op de hoeken niet afgerond oid. Je kan erop wachten dat er iemand flink tegen aan knalt en zichzelf open gaat halen. Daar ga ik dus nog zeker ff contact over hebben met het keukencentrum.

Morgenvroeg weer pittig vroeg uit de veren omdat ik om 07:30 verwacht wordt @ de casa omdat dan de tegelzetter komt. Hij wil graag weten hoe ik een en ander getegeld wil hebben.

De vloer van de badkamer ligt er nu ook in, en morgen zullen daar de onbrekende wandtegels ook gezet gaan worden. Nu heb ik vernomen dat er morgen ook evt. een timmeramn komt om het plafond in de badkamer te amken. Dus dan zitten ze elkaar in de weg...... (moet de aannemer ook maar op Dinsdag j.l komen zoals afgesproken )

Ik ga ff uppen brb

Hou het nog ff droog willen jullie?
pi_35897334

Blad van het deel aanrecht links naast het fornuis

Blad van het deel aanrecht rechts naast het fornuis(boven caroussel kast)

Deeel van het aanrechtblad boven de kastjes, welke aan de kant van de woonkamer komen.

Mooi hé?

Hoewel nog zeker niet af (de keuken nu) maakt het blad dat de "uitstraling"al flink anders is

Morgen denk ik weer meer
  vrijdag 10 maart 2006 @ 00:12:20 #243
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35898711
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:17 schreef Cybersijp het volgende:

Hou het nog ff droog willen jullie?
Tis me nog net gelukt!
Mooi hoor!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:29:26 #244
65960 sanger
pi_35904310
Mooi blad hoor Cyber

Wel jammer dat de bovenste laatjes geen profiel hebben, dat kon bij ons indd ook niet (helaas) bij de carrousselkast omdat deze maar 80 x 80 is.

Als ik het goed begrijp heb je aan twee kanten een blad nu????
pi_35909273
Lijkt me ook niet mooi worden eigenlijk, zo'n profiel op een enkele lade. Wordt misschien een beetje 'op elkaar gepropt'.

Mooi blad, Cyber. En het wordt idd steeds meer af. Wat komt er op de muren in de woonkamer? En ga je het plafond dan ook meteen doen, want dat wilde je toch met hout?
pi_35919906
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
Mooi blad hoor Cyber

Wel jammer dat de bovenste laatjes geen profiel hebben, dat kon bij ons indd ook niet (helaas) bij de carrousselkast omdat deze maar 80 x 80 is.

Als ik het goed begrijp heb je aan twee kanten een blad nu????
Juistem Nu is er vandaag weer t nodige verheranderd in de keuken, dus ik moet straks ff gedwee naar de casa om pics te schieten.

Ik vind het in het geheel niet jammer dat de enkele lades geen profiel hebben, juist wel mooi
pi_35920088
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef arithaterhorst het volgende:
Lijkt me ook niet mooi worden eigenlijk, zo'n profiel op een enkele lade. Wordt misschien een beetje 'op elkaar gepropt'.

Mooi blad, Cyber. En het wordt idd steeds meer af. Wat komt er op de muren in de woonkamer? En ga je het plafond dan ook meteen doen, want dat wilde je toch met hout?
Aritha, Op de muren van de woonkamer komt gewone "latex"echter wel een hoogwaardige variant hiervan. Ik heb de kleur al uitgezocht. Dat wordt "katoenwit", en nee denk nu niet dat ik alles in me eentje beslis. Deze beslissing hebben we samen genomen

tussen de balken komen schrootjes, met een dubbele kraal. Deze zijn besteld (cando) en kan ik als straks de paviljoens weer naar buiten zijn gegaan(as in weer opgebouwd zijn) dan mag ik die in de schuur van mijn baas verfen. Daar heb ik de ruimte plus je kan de hele lengtes in een keer in de grond zetten, en daarna in de kleur falakken zonder dat er stof oid in gaat komen. Als de paviljoens weer op het strand staan komen we er niet zo veel meer Lekker makkelijk dus.

Uiteindelijk heb ik 420 plankjes schroot nodig van 60 cm. breed

Straks weer een update van de stand van zaken welke vandaag gedaan zijn, ik zal mijn vermoeide lichaam nog ff aanslingeren om aan de andere kant van het dorp foto's te maken

Bis später
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 20:30:18 #248
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_35921760
Ey zijn dat in de keuken speciale inbouwdozen waar je in één keer twee wandcontactdozen op kunt monteren ? Of heb ik dat mis ?
pi_35922404
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey zijn dat in de keuken speciale inbouwdozen waar je in één keer twee wandcontactdozen op kunt monteren ? Of heb ik dat mis ?
Tjeez jij ziet ook alles hé? je heb het dus bij het rechte einde....

Omdat in de keuken alle wcd's per twee moesten komen hebben we mar besloten dat het makkelijker was als we die dozen dus gebruikten.

Boven op de voorste slaapkamer heb ik ze ook, alleen daar heb ik er ook twee keer vier inbouwdozen naast elkaar, en omdat ik meerdere aanvoeren dan twee(4:2=2 ) had moesten het dus wel enkele inbouwdozen worden.

Leuke is wel dat mijn klusmaatje Stefan bij een installatiebedrijf werkt, en die gebruiken gewoon goed installatiespul(busch& jäger) en mijn andere Klusgabber is nu ook aan het verherbouwen, en die wil nu ook pertinent geen "gamma" spul meer omdat het zo veel mooier is, zo veel amkkelijker werkt etc. Voor geeneens zoveel extra.

Zo zie je maar weer qua instalatie werk heeft cybersijpo ook het nodige opgestoken van zijn verherbouw renovatie
pi_35925296
ziet er top uit Het wordt met de dag beter
ga zo door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')