Zou wel willen maar heb geen groothoek lens, nu past het niet op me camera schermpjequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef DIA het volgende:
super mooi gedaan die badkamer vloer![]()
komt er nog een total shot van?
In principe komt dat met een paar jaar wel ja, staat in ieder geval op de "to do"list, het zijn trouwens knipvoegen geloof ik gemaakt van o.a duinzand hier uit de duinen van Texel. Vandaar de specifieke lichte kleur. Of ik dan ook overal weer de karakteristieke knipvoeg terug laat komen weet ik nog niet. Ik heb me laten vertellen dat een vierkante mter knipvoeg een uur werk isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:16 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal goed uit Cybersijp.
Ga je de gevel ook nog laten reinigen en voegen (knip of snijvoeg)? Dat zou wel mooi staan met die erker en dat glas in lood.
Knipvoegen is inderdaad een ambacht. Je hebt ook vele verschillende samenstellingen in specie. Wel of geen klei, wat voor zand, kleurmiddelen etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
In principe komt dat met een paar jaar wel ja, staat in ieder geval op de "to do"list, het zijn trouwens knipvoegen geloof ik gemaakt van o.a duinzand hier uit de duinen van Texel. Vandaar de specifieke lichte kleur. Of ik dan ook overal weer de karakteristieke knipvoeg terug laat komen weet ik nog niet. Ik heb me laten vertellen dat een vierkante mter knipvoeg een uur werk isEn ik nogal wat meters
![]()
Maar ja dat duurt dus nog ff, je kan niet aales tegelijk willen
Jazeker, en ook nu nog tussen dubbelglas helemaal. Lijkt wel of de kleuren nog "mooier"uitkomenquote:
past hier wel een emmer onder? Of is dat niet nodigquote:
Ik mag het toch wel hopen met zo'n mooi huis..quote:Op maandag 6 maart 2006 09:30 schreef Gurb het volgende:
[..]
komt er nog andere kleur vloerbedekking op de trap trouwens?
Ja past makkelijk een meer onder, dacht zelf op het eesrte gezicht het zelfde als jou hoor gurb... Maar dat bleek dus mee te vallenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:30 schreef Gurb het volgende:
[..]
past hier wel een emmer onder? Of is dat niet nodig
verder: net aftimmerwerk, komt er nog andere kleur vloerbedekking op de trap trouwens?
Mag ik vragen welk programma gebruikt is voor de computerbeelden?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Cybersijp het volgende:
bovenaanzicht van onze badkamer, hoe het (ongeveer) gaat worden straks.
Aanzicht vanuit de voorgevel gezien
schuin zicht vanuit de achterkant van het huis gezien.
vlak van voren gezien, vanaf de voorgevel af
nice eh?
Wat is dan precies het nadeel van een houten vloer?? Dat ie sneller slijt oid????quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Cybersijp het volgende:
Dank dank,
We hebben zeer zeker hout overwogen als bedekker voor de betonnen vloer. Alleen met alles bij elkaar gewogen(voor en nadelen, jonge kindereen etc) hebben we voor een stenen vloer gekozen...
Gelukkig maar want ik vindt hem mooi, en mijn vrouw ook
Dat waren ook inderdaad onze afwegingen, al hebben wij (nog) geen kinderen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:04 schreef Cybersijp het volgende:
Dank dank,
We hebben zeer zeker hout overwogen als bedekker voor de betonnen vloer. Alleen met alles bij elkaar gewogen(voor en nadelen, jonge kindereen etc) hebben we voor een stenen vloer gekozen...
Gelukkig maar want ik vindt hem mooi, en mijn vrouw ook
Juistemquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:29 schreef sanger het volgende:
Mooi blad hoor Cyber![]()
Wel jammer dat de bovenste laatjes geen profiel hebben, dat kon bij ons indd ook niet (helaas) bij de carrousselkast omdat deze maar 80 x 80 is.
Als ik het goed begrijp heb je aan twee kanten een blad nu????
Aritha, Op de muren van de woonkamer komt gewone "latex"echter wel een hoogwaardige variant hiervan. Ik heb de kleur al uitgezocht. Dat wordt "katoenwit", en nee denk nu niet dat ik alles in me eentje beslis. Deze beslissing hebben we samen genomenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:31 schreef arithaterhorst het volgende:
Lijkt me ook niet mooi worden eigenlijk, zo'n profiel op een enkele lade. Wordt misschien een beetje 'op elkaar gepropt'.![]()
Mooi blad, Cyber. En het wordt idd steeds meer af.Wat komt er op de muren in de woonkamer? En ga je het plafond dan ook meteen doen, want dat wilde je toch met hout?
Tjeez jij ziet ook alles hé?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey zijn dat in de keuken speciale inbouwdozen waar je in één keer twee wandcontactdozen op kunt monteren ? Of heb ik dat mis ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |