jeuh,
daar zijn we weer
![]()
vanmiddag dus ff de boel gestofzogen, zijn we een uur bezig met zuigen ineens boef een grote wolk uit de stofzuigert..... ik denk die is overleden ofzo, blijkt het de stofzak te zijn die geknapt was
![]()
Mazzeltje dus
![]()
Affijn, nog een mazeltje ik wil de doos waar onze wasbak voor de badakmer boven ff verplaatsen , hou hem goed vast etc. bijna op de plaats waar ik hem wil neerleggen, "klong"valt dat ding dus uit de doos. Ik schrik me een hoedje wasbakken van 1 meter breed zijn niet goedkoop. blijkt dat hij dus geen enkele schade te hebben... Heb nu dus maar met vette grote letters erop gezet dat de doos dus stuk is(was) en heb het ff alten weten aan mijn installatie"gabber"Stefan. Dan is het gemeld zak maar zeggen.
Verder zijn de buitendeuren door kees de schilder in de grondverf gezet, dat scheelt al een hoop hoor in aanzicht, van meranti naturel naar wit. Verder hebben we wat hout wat her en der door het pand zworf verplaatst naar de garage. Zodat alles lekker ruim is straks.
Net een half uurtje terug gebeld door de tegelzetter( 19:30 op zaterdag avond
![]()
) dat er vanaf Maandagmorgen 07:00 twee man op de casa is om te beginnen met de tegelvloer in de woonkamer, keuken, en bijkeuken. Met een dag of twee denken ze alles erin te hebben, dat zou wel makkelijk zijn, omdat daarna de keukenboer erin moet om het blad te plaatsen. daarna kunnen dan weer de tegels boven het blad geplakt worden.
Volgende week dus weer een hoop reuring in de casa
![]()
zometeen nog wat pics, as usual ff geduld ga ze ff uppen