'k ben kapotquote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga jij nu al slapen?????????
dat is uiterst buitengewoon vroeg voor jou toch??
Sweet Dreams dan Peet![]()
das wel een hele erge beschuldiging die je daar deed hoor!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jongens die het zonder sigaret niet gezellig kunnen hebben, en daarom thuis zouden blijven, zijn junks en per definitie geen Leuke Jongens.
Bite me.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef keizerpinguin het volgende:
das wel een hele erge beschuldiging die je daar deed hoor!
Je blijft hier vanzelf jong van geest, maar om onze puber in puberaal gedrag te verslaan da's wel een hele grote uitdaging hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:01 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Mag als topic-opa toch wel af en toe puberaal gedrag vertonen hč? anders weiger ik de titel
Sir burner houdt me wel jong, en ik kan me nog wel eens volwassen gedragen hoor, al is dat meestal wel met een vleugje ontdeugendheid ::Dquote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je blijft hier vanzelf jong van geest, maar om onze puber in puberaal gedrag te verslaan da's wel een hele grote uitdaging hoor
Zie tt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet niet eens wie het is
Nou, hahai
Slechte invloeden van je manquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef petre86 het volgende:
waarom blijf ik te lang wakker als ik al stervensmoe ben?
viel vanmiddag al bijna om van de slaap
Hou die instelling vast, en je zal hier menig uur met plezier rondhangen met onsquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Sir burner houdt me wel jong, en ik kan me nog wel eens volwassen gedragen hoor, al is dat meestal wel met een vleugje ontdeugendheid ::D
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zit geen vlees aan mij. Dus weet niet waarin je nu denkt te bijten..
Pinguins houden van vis.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Stroekie het volgende:
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?
Mja.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
www.iheartjake.com
www.imdb.com
*popcorn pak*quote:
zeg doe eens lief! NU!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?
Mijn rapport is niet zo lief.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja.
Hoest op school?En hoe is je rapport?!
Als het een leuke pinguin is, en de pinguin niet te hard bijt... dan sluit ik niet bij voorbaat iets uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Stroekie het volgende:
Laat jij de pinguin dan op een houtjegraatje bijten ?
ik bijt niet te hard en ben leuk!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het een leuke pinguin is, en de pinguin niet te hard bijt... dan sluit ik niet bij voorbaat iets uit.
"switcht liev mode uit"quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.a-film.nl/march-of-the-penguins
er komt een film van me!! vanaf 22 december in de bioscoop!
'k Bedoel... het is nogal subjectief...quote:
The proof of the pudding is in the eatingquote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik bijt niet te hard en ben leuk!![]()
Toetjes...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
The proof of the pudding is in the eating![]()
Daar was ene Tim geloof ik wel goed in?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
ook niet zelf gemaakte dingen van gesmolten chocolade??
*warmt op*quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Weemz het volgende:
*koud*
Daar weet ik niets vanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar was ene Tim geloof ik wel goed in?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn rapport is niet zo lief..
Gesprek met mentor enzo.Net als jij voorspelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |