*popcorn pak*quote:
zeg doe eens lief! NU!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?
Mijn rapport is niet zo lief.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja.
Hoest op school?En hoe is je rapport?!
Als het een leuke pinguin is, en de pinguin niet te hard bijt... dan sluit ik niet bij voorbaat iets uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Stroekie het volgende:
Laat jij de pinguin dan op een houtjegraatje bijten ?
ik bijt niet te hard en ben leuk!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het een leuke pinguin is, en de pinguin niet te hard bijt... dan sluit ik niet bij voorbaat iets uit.
"switcht liev mode uit"quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.a-film.nl/march-of-the-penguins
er komt een film van me!! vanaf 22 december in de bioscoop!
'k Bedoel... het is nogal subjectief...quote:
The proof of the pudding is in the eatingquote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik bijt niet te hard en ben leuk!![]()
Toetjes...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
The proof of the pudding is in the eating![]()
Daar was ene Tim geloof ik wel goed in?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
ook niet zelf gemaakte dingen van gesmolten chocolade??
*warmt op*quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Weemz het volgende:
*koud*
Daar weet ik niets vanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar was ene Tim geloof ik wel goed in?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn rapport is niet zo lief..
Gesprek met mentor enzo.Net als jij voorspelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |