'k ben kapotquote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga jij nu al slapen?????????
dat is uiterst buitengewoon vroeg voor jou toch??
Sweet Dreams dan Peet![]()
das wel een hele erge beschuldiging die je daar deed hoor!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jongens die het zonder sigaret niet gezellig kunnen hebben, en daarom thuis zouden blijven, zijn junks en per definitie geen Leuke Jongens.
Bite me.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef keizerpinguin het volgende:
das wel een hele erge beschuldiging die je daar deed hoor!
Je blijft hier vanzelf jong van geest, maar om onze puber in puberaal gedrag te verslaan da's wel een hele grote uitdaging hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:01 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Mag als topic-opa toch wel af en toe puberaal gedrag vertonen hč? anders weiger ik de titel
Sir burner houdt me wel jong, en ik kan me nog wel eens volwassen gedragen hoor, al is dat meestal wel met een vleugje ontdeugendheid ::Dquote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je blijft hier vanzelf jong van geest, maar om onze puber in puberaal gedrag te verslaan da's wel een hele grote uitdaging hoor
Zie tt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet niet eens wie het is
Nou, hahai
Slechte invloeden van je manquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef petre86 het volgende:
waarom blijf ik te lang wakker als ik al stervensmoe ben?
viel vanmiddag al bijna om van de slaap
Hou die instelling vast, en je zal hier menig uur met plezier rondhangen met onsquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Sir burner houdt me wel jong, en ik kan me nog wel eens volwassen gedragen hoor, al is dat meestal wel met een vleugje ontdeugendheid ::D
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zit geen vlees aan mij. Dus weet niet waarin je nu denkt te bijten..
Pinguins houden van vis.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Stroekie het volgende:
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?
Mja.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
www.iheartjake.com
www.imdb.com
*popcorn pak*quote:
zeg doe eens lief! NU!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Laat jij de pinguin dan op een houtje bijten ?
Mijn rapport is niet zo lief.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja.
Hoest op school?En hoe is je rapport?!
Als het een leuke pinguin is, en de pinguin niet te hard bijt... dan sluit ik niet bij voorbaat iets uit.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef Stroekie het volgende:
Laat jij de pinguin dan op een houtjegraatje bijten ?
ik bijt niet te hard en ben leuk!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als het een leuke pinguin is, en de pinguin niet te hard bijt... dan sluit ik niet bij voorbaat iets uit.
"switcht liev mode uit"quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef keizerpinguin het volgende:
http://www.a-film.nl/march-of-the-penguins
er komt een film van me!! vanaf 22 december in de bioscoop!
'k Bedoel... het is nogal subjectief...quote:
The proof of the pudding is in the eatingquote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik bijt niet te hard en ben leuk!![]()
Toetjes...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
The proof of the pudding is in the eating![]()
Daar was ene Tim geloof ik wel goed in?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
ook niet zelf gemaakte dingen van gesmolten chocolade??
*warmt op*quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Weemz het volgende:
*koud*
Daar weet ik niets vanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar was ene Tim geloof ik wel goed in?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn rapport is niet zo lief..
Gesprek met mentor enzo.Net als jij voorspelde.
Hmmz ik geef nix anders als complimentjes, en hij warmt weemz opquote:
ok dan ligt het niet aan mij maar aan jou dus...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Bedoel... het is nogal subjectief...
En ik ben nogal moeilijk qua mensen-leuk-vinden enzo...
ok that's it ik ben weer weg!!! tot dat je leif kunt doen!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
The proof of the pudding is in the eating![]()
k warm alles en iedereen op, die het koud heeft ....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Hmmz ik geef nix anders als complimentjes, en hij warmt weemz op![]()
Kun je mijn ongelijk aantonen?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef keizerpinguin het volgende:
ok dan ligt het niet aan mij maar aan jou dus...![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
k warm alles en iedereen op, die het koud heeft ....
Kom nou terug lieve Keizerpinguinquote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok that's it ik ben weer weg!!! tot dat je leif kunt doen!
aju!![]()
*kruipt bij dream in het hoerenhol, en gooit voor de zkerheid ff de handboeien weg, en warmt dream op*quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef dreamsearcher het volgende:
dream heeft het koud
quote:
Denkt alleen.... en zegt slim ff nixquote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
*kruipt bij dream in het hoerenhol, en gooit voor de zkerheid ff de handboeien weg, en warmt dream op*![]()
er zit verschil in opwarmen, dus maak je niet ongerust ....quote:
werd tijd, dat je eens iets slims zou zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Denkt alleen.... en zegt slim ff nix![]()
![]()
Als ik dat zou doen zou ik daar hoogstwaarschijnlijk spijt van krijgenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
werd tijd, dat je eens iets slims zou zeggen![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
er zit verschil in opwarmen, dus maak je niet ongerust ....
*maakt een warme kruik klaar, of zet een glas cognac klaar*quote:Op woensdag 28 december 2005 23:43 schreef wonderer het volgende:
Ik heb kouwe voeten.
En met die wijze woorden besluit ik de dag... Denk ik...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen zou ik daar hoogstwaarschijnlijk spijt van krijgen![]()
Ja nou zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil jij wel even heel goed oppassen dan?Je gaat er later écht spijt van krijgen als er van alles misgaat.
.
Neem dat van mij aan. Naja, hoe vaker ik er wat van zeg...
Sweet Dreams Techquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef tech het volgende:
[..]
En met die wijze woorden besluit ik de dag... Denk ik...
Ik weet niet of die woorden wel zo wijs waren eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef tech het volgende:
[..]
En met die wijze woorden besluit ik de dag... Denk ik...
Oke maar dan ook Rust, Reinheid, Regelmaat, op tijd slapen en niet meer stiekem naar Amsterdam gaan en portemonnees uitlenen en jassen en dingen doen die je laten ontsporen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja nou zeg.. Ik zit op huiswerkbegeleiding en ik moet weer een dyscalculietest doen.
ik denk dat de 1e test al zou zijn: type de websyte in, van de nederlandse dyslectie vereniging in: www. dyslectie.nl .....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja nou zeg.. Ik zit op huiswerkbegeleiding en ik moet weer een dyscalculietest doen.
Het gedrag van hem hier doet ons voor de toekomst niet veel goeds belovenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Naja, ik hóóp iig dat je wél de discipline hebt.![]()
kheb ook huiswerkbegeleiding/studie na school gehad, mijn arme conrector heeft nog nachtmerries over mij, ik had iedere dag wel een tussenuur, dus iedere dag naar hem toe, of ik eerder naar huis mocht... op een gegeven moment, zag hij mij, en riep hij al : NEEquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
dys-cal-cu-lie.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik denk dat de 1e test al zou zijn: type de websyte in, van de nederlandse dyslectie vereniging in: www. dyslectie.nl .....
als je da in 1 keer lukt, ben je niet dyslectisch
euhm, ik ben wat ouder dan he, maar ik herken mezelf er ook nie echt inquote:Op woensdag 28 december 2005 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke maar dan ook Rust, Reinheid, Regelmaat, op tijd slapen en niet meer stiekem naar Amsterdam gaan en portemonnees uitlenen en jassen en dingen doen die je laten ontsporen.
Kon ik je maar opvoeden
Naja, ik hóóp iig dat je wél de discipline hebt.![]()
Een omschrijving voor dyscalculie = gat in de hand hebben, komt over het algemeen voor bij vrouwenquote:
ik zal het ff opzoekenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik zal het ff opzoekenik deed in ieder geval me best, om het voor je op te nemen
![]()
nah, trs, hier herken ik me ook wel in, dus wat dat betreft, kunnen we elkaar wel weer de hand schuden, voor zover er nog een hanmd is, tussen de gatenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Een omschrijving voor dyscalculie = gat in de hand hebben, komt over het algemeen voor bij vrouwen
Nog paar jaar waxxer... dan heb je minder slaap nodig!!! kijk maar naar mijquote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik, oude man van 26, val om van de slaap.
Trusten!
Gelukkig komt het dus ook voor bij mannen!!.. anders zou ik aan mezelf moeten gaan twijfelenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, trs, hier herken ik me ook wel in, dus wat dat betreft, kunnen we elkaar wel weer de hand schuden, voor zover er nog een hanmd is, tussen de gaten
Sweet Dreams Waxxerquote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik, oude man van 26, val om van de slaap.
Trusten!
Vertel es wat sappigs over Burner?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Nog paar jaar waxxer... dan heb je minder slaap nodig!!! kijk maar naar mij
maar trustuhhh
Zodra ik dat weet kom ik bij je terug!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel es wat sappigs over Burner?
dream, af, geen alcohol meer voor jou, gewoon stil zijn, en ander onderwerp beginnen....denk maar aan werk morgen.....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel es wat sappigs over Burner?
euh, niet dus....quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Zodra ik dat weet kom ik bij je terug!!!!
Tja jij wil nie dak bij je kom :Squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |