Je kent me nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
is er tenminste nog iemand...
kijk vlarp jankt nu onder de douche omdat er in eerste instantie niemand hoi zei
hij lijkt me nie aziatisch genoeg voor jou, en ook geen handtasje ....quote:
idd, ik ken je nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp heet DreamSearcher van harte welkom
wies da?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp heet DreamSearcher van harte welkom
Dah ben ik:P moet je ff lezen hequote:
een vriend van me, die ik na een lange tijd hier heen kreeg (op pagina 5 staat zijn lijstje) mer niemand reageerde eropquote:
* Cybart is voor een verbod op mensen die voor een rook verbod zijn in de horecaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in het rookverbod-topic..
* DennisMoore is vóór een rookverbod in de horeca!.
* petre86 is vóór een verbod op mensen die voor een verbod zijn op mensen die voor een rook verbod zijn in de horecaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
* Cybart is voor een verbod op mensen die voor een rook verbod zijn in de horeca![]()
oh ok HALLO!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Dah ben ik:P moet je ff lezen he![]()
Meid wat is't altijd gezellig als je weer verschijnt om te postenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
* Cybart is voor een verbod op mensen die voor een rook verbod zijn in de horeca
je hebt zelfs het lijstje ingevult!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben tegen een rookverbod in de horeca. Tenzij uitbaters geen ruk doen aan ventilatie/afzuiging, dan gaat de tent dicht, of rooverbod..
da moestiequote:Op woensdag 28 december 2005 22:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt zelfs het lijstje ingevult!!!!![]()
![]()
Leuke jongens moeten zoveel mogelijk aangemoedigd worden om te stoppen met roken.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben tegen een rookverbod in de horeca. Tenzij uitbaters geen ruk doen aan ventilatie/afzuiging, dan gaat de tent dicht, of rooverbod..
opa is ie nog lang nie (hoop k voor hemquote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef Stroekie het volgende:
Navond allemaal![]()
"Stroekie heet Dreamsearcher van harte welkom en draagt hem met plezier de titel van Topicopa over"
Veel plezier hier bij ons
En die taken als Topicopa vallen best wel mee hoor![]()
altans die 5 maanden zijn voor mij voorbij gevlogen![]()
IEKS!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
of om niet meer uit te gaan, lekker thuis met vrienden, zie je ze helemaal nie meer...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuke jongens moeten zoveel mogelijk aangemoedigd worden om te stoppen met roken.
Dan smaken ze namelijk lekkerder.
En wanneer ze niet meer kunnen roken in de horeca, dan is dat weer een extra argument om te stoppen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt zelfs het lijstje ingevult!!!!![]()
![]()
Uiterst grappig.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hij lijkt me nie aziatisch genoeg voor jou, en ook geen handtasje ....
Nee maar als topic oudste mag hij deze ere titel dus van mij overnemenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
opa is ie nog lang nie (hoop k voor hem![]()
)
Freggle der fregglesquote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uiterst grappig..
Het is Jake, god der goden.
en ik altijd maar denken dat die kerel Zeus heettequote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uiterst grappig..
Jongens die het zonder sigaret niet gezellig kunnen hebben, en daarom thuis zouden blijven, zijn junks en per definitie geen Leuke Jongens.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:52 schreef Burner82 het volgende:
of om niet meer uit te gaan, lekker thuis met vrienden, zie je ze helemaal nie meer...
oh jee, deze topic opa, tegen deze puber... was sich liebt, das neckt sichquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar als topic oudste mag hij deze ere titel dus van mij overnemen
net als dat TRS dus de titel van Topicpuber heeft![]()
Ow die harige lelijke beerquote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Uiterst grappig..
dan wordt het heerlijk stil in de koregenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jongens die het zonder sigaret niet gezellig kunnen hebben, en daarom thuis zouden blijven, zijn junks en per definitie geen Leuke Jongens.
Ga jij nu al slapen?????????quote:
Jij vind één okselhaar nog een bear.quote:
Dan ben ik zelf een beer, dus neequote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij vind één okselhaar nog een bear.
Damn was ik nou maar leuk... dan begon ik gelijk weer met rokenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan wordt het heerlijk stil in de koregenalle rokende leuke jongens, mogen hier komen
In New York mag je ook niet meer in de kroegen roken. De kroegen waren toch echt niet leeg. De rokers liepen alleen zo nu-en-dan naar buiten voor een peuk...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan wordt het heerlijk stil in de koregenalle rokende leuke jongens, mogen hier komen
In diverse buitenlanden met een rookverbod blijkt, dat na een aanvankelijke boycot door boze rokers, de horeca bloeit als nooit tevoren.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Burner82 het volgende:
dan wordt het heerlijk stil in de koregen
Die bestaan niet.quote:rokende leuke jongens
Mag als topic-opa toch wel af en toe puberaal gedrag vertonen hè? anders weiger ik de titelquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar als topic oudste mag hij deze ere titel dus van mij overnemen
net als dat TRS dus de titel van Topicpuber heeft![]()
Maar maak je geen zorgen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
oh jee, deze topic opa, tegen deze puber... was sich liebt, das neckt sich
Wat ik dus net tik... overigens vind ik een kroeg die na een half jaar nog naar de verf ruikt dan ook weer niksquote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In diverse buitenlanden met een rookverbod blijkt, dat na een aanvankelijke boycot door boze rokers, de horeca bloeit als nooit tevoren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |