Je kent me nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
is er tenminste nog iemand...
kijk vlarp jankt nu onder de douche omdat er in eerste instantie niemand hoi zei
hij lijkt me nie aziatisch genoeg voor jou, en ook geen handtasje ....quote:
idd, ik ken je nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp heet DreamSearcher van harte welkom
wies da?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp heet DreamSearcher van harte welkom
Dah ben ik:P moet je ff lezen hequote:
een vriend van me, die ik na een lange tijd hier heen kreeg (op pagina 5 staat zijn lijstje) mer niemand reageerde eropquote:
* Cybart is voor een verbod op mensen die voor een rook verbod zijn in de horecaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, in het rookverbod-topic..
* DennisMoore is vóór een rookverbod in de horeca!.
* petre86 is vóór een verbod op mensen die voor een verbod zijn op mensen die voor een rook verbod zijn in de horecaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
* Cybart is voor een verbod op mensen die voor een rook verbod zijn in de horeca![]()
oh ok HALLO!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Dah ben ik:P moet je ff lezen he![]()
Meid wat is't altijd gezellig als je weer verschijnt om te postenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
* Cybart is voor een verbod op mensen die voor een rook verbod zijn in de horeca
je hebt zelfs het lijstje ingevult!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Dah ben ik:P moet je ff lezen he![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben tegen een rookverbod in de horeca. Tenzij uitbaters geen ruk doen aan ventilatie/afzuiging, dan gaat de tent dicht, of rooverbod..
da moestiequote:Op woensdag 28 december 2005 22:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je hebt zelfs het lijstje ingevult!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |