Doel je op z'n spelfout?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
.. Tis dat inkoppertjes niet mijn ding zijn
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.
Kerel wat maak jij een opstelling zegquote:Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
---------------------dudek--------------------- (evt sherif ekramy)
----greene -- vlaar -- bahia -- snoyl----
----------------------hofs---------------------
-----castelen--------------de guzman-----
----de coelho --- lazovic --- owoeri----
Aissatti heeft nog NIETS laten zien, op een paar wedstrijdjes na.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen. Zie ook Alex, Farfán, Afellay, Huntelaar etc. Kan er ook niks aan doen
Waarom? Ik vind hem de beste en meest stabiele keeper op dit moment in de eredivisie.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar...; in lodewijks voor nog een heel jaar heb ik weinig vertrouwen je gaat toch zien dat hij af en toe iets meer steekjes gaat laten vallen en vaker pijntjes krijgt etc.
Gomes ben ik met je eens, Stekelenburg niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Stekelenburgquote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:57 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat jij dit jaar nog geen wedstrijd van Ajax hebt gezien, sinds hij weer in 't doel staat. Ja, Eindhoven waarschijnlijk, maar dat leek niet eens op de blunders die Lodewijks tegen Utrecht maakte. Lodewijks staat goed te keepen dit jaar, maar datzelfde geldt zeer zeker ook voor Stekelenburg.
Twi met zijn voetbalinzichten waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
gomes > lodewijks > stekelenburg
zou zeggen dat elke lamlul dat toch wel weet....
pcies... hij zet heel de verdediging recht, zou nog bijna aanvoerder mogen zijn... maar anderhalf jaar is nog ver van nu.... ik denk niet dat hij het haalt....quote:Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.
Ik had van het weekend een nieuwe gehoord op een deuntje van Frans Bauer:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:48 schreef Luni het volgende:
Het is kou het is guur, gooi wat joden op het vuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |