abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33490836
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef Jajong het volgende:

[..]

.. Tis dat inkoppertjes niet mijn ding zijn
Doel je op z'n spelfout?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33491434
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja.
Dacht ik al
pi_33492831
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Doel je op z'n spelfout?
Meer op t feit dat hij tracht na te denken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33492872
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:11 schreef Jajong het volgende:

[..]

Meer op t feit dat hij tracht na te denken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33495939
Ostlund zal nu wel opzouten naar de hoofdklasse neem ik aan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33495988
ik denk dat we een leidende middenvelder of verdediger moeten halen.....
en ik zou best dudek terugwillen.....
moet je je voorstellen als kuyt zo weg is en kalou blijft (redelijke kans want hij scoort weinig dit seizoen en hij heeft nog maar een kort contract dus voor die paar centen die ze nu nog kunnen krijgen kunnen ze hem net zo goed gelijk houden) dan krijg je straks zoiets...?
lodewijks wordt nu toch echt wel oud, nog steeds een goeie keep maar gaat al iets achteruit dus dan hebben we straks aerts babos

---------------------dudek--------------------- (evt sherif ekramy)

----greene -- vlaar -- bahia -- snoyl----

----------------------hofs---------------------
-----castelen--------------de guzman-----

----de coelho --- lazovic --- owoeri----

met bankzitters als de ceulaar zuiverloon biseswar etc....
ondertussen gaat ono weg, is voor schreuder de hoop ook wel verdwenen, wordt paauwe nog dag en nacht uitgescholden door veel fans (ondanks 6 jaar goede dienst) etc...
op naar de gemiddelde leeftijd tussen de 20 en 22 ?
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
pi_33495998
kan de TT trouwens niet veranderd worden van aanwinst naar aankoop

niet dat hij geen talent heeft maar laat het hem eerst maar bewijzen en maar wat aan die houding doen
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
pi_33496005
quote:
Op donderdag 29 december 2005 07:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

---------------------dudek--------------------- (evt sherif ekramy)

----greene -- vlaar -- bahia -- snoyl----

----------------------hofs---------------------
-----castelen--------------de guzman-----

----de coelho --- lazovic --- owoeri----
Kerel wat maak jij een opstelling zeg

Hofs opeens een verdedigende middenvelder?
De Guzman links?
Coelho aan de rechterkant?
Castelen de man die de voorzet moet geven achter een andere speler plaatsen?

pi_33496009
Lodewijks heeft aangegeven nog wel een jaar door te willen:

--------------------------Lodewijks----------------------------
Green-------------Vlaar------------Bahia---------Aankoop
--------------------------Zuiverloon---------------------------
Guzman---------------------------------------------Aankoop
-----------------------------Hofs-------------------------------
--------------Aankoop-----------------Aankoop-------------
pi_33496127

god hij neemt het serieus

die hele opstelling was niet zo serieus bedoeld, al is het maar omdat de kans groot is dat castelen weggaat, lazovic het niet meer gaat halen, owoeri nog niets heeft gedaan waardoor ik een basisplaats aannemelijk zou vinden, de coelho heel hoogst waarschijnlijk gewoon verkocht gaat worden, ghaly er ook nog is etc enige wat ik bedoelde te zeggen is dat het geen gebalanceerd leeftijd is qua talent en ervaring

maar...; in lodewijks voor nog een heel jaar heb ik weinig vertrouwen je gaat toch zien dat hij af en toe iets meer steekjes gaat laten vallen en vaker pijntjes krijgt etc. hij heeft overigens voor zover ik weet alleen gezegd er toch maar wat concreter over na te gaan denken maar hij heeft zowieso nog niet gezegd dat hij nog een jaar wil omdat hij wil afwachten na dit seizoen hoe het dan gaat
pi_33496173
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja. Ook over De Guzman en Aissati heb ik gelijk gekregen. Zie ook Alex, Farfán, Afellay, Huntelaar etc. Kan er ook niks aan doen
Aissatti heeft nog NIETS laten zien, op een paar wedstrijdjes na. .
-
pi_33496289
quote:
Op donderdag 29 december 2005 07:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar...; in lodewijks voor nog een heel jaar heb ik weinig vertrouwen je gaat toch zien dat hij af en toe iets meer steekjes gaat laten vallen en vaker pijntjes krijgt etc.
Waarom? Ik vind hem de beste en meest stabiele keeper op dit moment in de eredivisie.
  donderdag 29 december 2005 @ 08:43:03 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33496324
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
pi_33496327
mijn opstelling zou zijn:
----------------Lodewijks--------------
Zuiverloon Saidi Bahia Aankoop
-----------------Greene-----------------
-------Hofs---------De Guzman-------
Vincken-------Aankoop----Aankoop

Mochten er niet zoveel aankopen kunnen komen, dan kies je voor een Biseswar of zo.
pi_33496335
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Gomes is natuurlijk een klap beter, en ook Stekelenburg is sterker dan Lodewijks. Maar die mist de ervaring en heeft niet zo'n sterk karakter, natuurlijk.
Gomes ben ik met je eens, Stekelenburg niet.
pi_33496396
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:
Stekelenburg

Mijn geloof in jou qua voetbal inzicht is meteen gedaalt tot het niveau 0
  donderdag 29 december 2005 @ 08:57:25 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33496433
Ik vermoed dat jij dit jaar nog geen wedstrijd van Ajax hebt gezien, sinds hij weer in 't doel staat. Ja, Eindhoven waarschijnlijk, maar dat leek niet eens op de blunders die Lodewijks tegen Utrecht maakte. Lodewijks staat goed te keepen dit jaar, maar datzelfde geldt zeer zeker ook voor Stekelenburg.
pi_33496454
gomes > lodewijks > stekelenburg
zou zeggen dat elke lamlul dat toch wel weet....
pi_33496456
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:57 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat jij dit jaar nog geen wedstrijd van Ajax hebt gezien, sinds hij weer in 't doel staat. Ja, Eindhoven waarschijnlijk, maar dat leek niet eens op de blunders die Lodewijks tegen Utrecht maakte. Lodewijks staat goed te keepen dit jaar, maar datzelfde geldt zeer zeker ook voor Stekelenburg.
Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.
pi_33496457
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
gomes > lodewijks > stekelenburg
zou zeggen dat elke lamlul dat toch wel weet....
Twi met zijn voetbalinzichten waarschijnlijk niet
pi_33496530
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Je moet ook naar andere aspecten kijken, Lodewijks is 10x beter in de coaching van andere spelers dan Stekelenburg.
pcies... hij zet heel de verdediging recht, zou nog bijna aanvoerder mogen zijn... maar anderhalf jaar is nog ver van nu.... ik denk niet dat hij het haalt....
  donderdag 29 december 2005 @ 09:10:21 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33496546
Ach, voorlopig is Stekelenburg met afstand de minst gepasseerde keeper (gemiddeld) in de eredivisie. En waarom zou de coaching dan nog een probleem zijn? Dat Lodewijks voor het team belangrijker is dan Stekelenburg lijkt me duidelijk, maar misschien ligt dat meer aan Feyenoord dan aan Lodewijks.
  donderdag 29 december 2005 @ 10:44:00 #173
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33497980
Dadelijk zuipen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33498071
Het is kou het is guur, gooi wat joden op het vuur.
  donderdag 29 december 2005 @ 10:51:30 #175
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33498142
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:48 schreef Luni het volgende:
Het is kou het is guur, gooi wat joden op het vuur.
Ik had van het weekend een nieuwe gehoord op een deuntje van Frans Bauer:

Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam.
Schop ze op hun neus, zo hard als je maar kan.
Want het leven, duurt maar even.
Alle joden aan het......! Hamas!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')