Ze dwepen wel vaker met popsterretjes uit Europa, doen ze ook met Rachel Stevens (van S Club 7-faam).quote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is een grapje, mag ik hopen..
.
Nog zoiets inderdaad, ook nog een redelijke hit geweest. Nee, Armand van Helden draait echt al wat langer mee binnen het bereik van de commerciëlen, hoor. Ik heb 'm zelfs leren kennen door de clip van The Funk Phenomena, die zeer regelmatig op TMF langskwam toentertijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laten we z'n vreselijke remix van Tori Amos' Professional Widow niet vergeten.
Sweet Dreams My L.A. Ex is dan ook een behoorlijk tof nummer.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef Grobbel het volgende:
Ze dwepen wel vaker met popsterretjes uit Europa, doen ze ook met Rachel Stevens (van S Club 7-faam).
Stylus is inderdaad groot van van Rachel Stevens?!?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ze dwepen wel vaker met popsterretjes uit Europa, doen ze ook met Rachel Stevens (van S Club 7-faam).
Yup, met een van de beste nummers van het jaar, Nanny Nanny BOo Booquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Forumschorem het volgende:
Is dat dat wijf die ook de nieuwe DJ Kicks heeft samengesteld?
Le tigrequote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, met een van de beste nummers van het jaar, Nanny Nanny BOo Boo
Dat wordt geen hype, wordt een ondergewaardeerd meesterwerkje.quote:
Wij kunnen 't gaan hypen!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat wordt geen hype, wordt een ondergewaardeerd meesterwerkje.
Nee man, die zijn klaar om het buitenland te veroveren!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:24 schreef PDOA het volgende:
Kane is ook een hype op zich, toch?
Okee, wordt een goede plaat dus?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Gasoline Brothers al grotendeels gehoord DD. Ben zelfs tijdens het proces regelmatig muzikaal gevisiteerd op de vorderingen.
Al 5 jaar...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee man, die zijn klaar om het buitenland te veroveren!
en het talent missen ze ook nogquote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef turnpike het volgende:
Kane gaat het niet redden hoor, in de indie-pers is het al lastig voor bands die niet uit USA of UK komen, voor mainstream-rock geldt dat nog veel meer.
Ik denk wel dat Kane zeker de potentie heeft maar gewoonweg niet de marketing.
Absoluut, gaan we lol aan beleven denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Okee, wordt een goede plaat dus?
Inderdaad,quote:
Grapjas.quote:
Gezien op London calling en vond het een erg goede band. En de Brakes dan, hebben die potentie om door te breken?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
Weer Annie? Die heeft afgelopen jaar toch ook niet die doorstart kunnen maken die we een jaar geleden voorspelden...
En ik zal zo nog even wat andere namen noemen, maar voor nu noem ik potentiële NME-hypes the Maccabees, Komakino en the White Rose Movement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |