quote:Op woensdag 28 december 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
ow.. Ik zit te F5en en me af te vragen waar iedereen opeens gebleven is.. blijkt het topic vol te zijn![]()
quote:
arme stefan wil ondertussen natuurlijk ook wel weer eens naar huisquote:Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan eerst de overkapping doen, dan kan Stefan weg
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
arme stefan wil ondertussen natuurlijk ook wel weer eens naar huis
Tot latersquote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef teamlead het volgende:
mensen.. ik ga toch maar even naar de appie... een avond zonder nicotine, alcohol en voedsel (in willekeurige volgorde) zie ik niet echt zitten....
Tot laters
josti-flip-boycotquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef SuperMOM het volgende:
Kijk allen even in dit topic: Jostiflip, HET woord van 2005?!?![]()
Ze hebben van die site het woord Jostiflip in eerste instantie verwijderd, vandaarquote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook staan!!!Wie zou die aangedragen hebben?!?
![]()
Tot laterzzz, smakelijk etenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even eten, tot straks maar weer![]()
Ik ken je niet zo ongeduldigquote:
Yeppie.... we gaan gewoon door. Niet opgeven en dit forum leven houden.quote:
En dat zal CW of F zijn dan... maar laten we dat nog maar ff voor zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 19:03 schreef whitef0x het volgende:
Ik geloof dat we doorgaan tot de laatste de deur dichttrekt
Moet je je geld voor een bubbelbad uitgeven dat gerimpelde blijf je houden maar je geniet dubbelquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel mezelf zo sinds de streams ermee opgehouden zijn
Ik geef veel te veel geld uit en ga té vaak in bad... Straks ben ik zo'n gerimpeld velletje
Ik heb al een bubbelbadquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Moet je je geld voor een bubbelbad uitgeven dat gerimpelde blijf je houden maar je geniet dubbel![]()
Ik het dan ook niet meer wetenquote:
Em eem arm gerimpeld velletje ook nog.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel mezelf zo sinds de streams ermee opgehouden zijn
Ik geef veel te veel geld uit en ga té vaak in bad... Straks ben ik zo'n gerimpeld velletje
De spetters vliegen er weer af hier zie ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Chillen chillen chillen in 'n bubbelbad!
quote:
quote:
is uiteindelijk friture geworden ipv Appiequote:
quote:
Gezellig tochquote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef teamlead het volgende:avond Cuall
het wordt nog druk hier
quote:
Ja, beetje snotterig, maar een avondje vroeg naar bed, was voldoende.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ha die cuall![]()
![]()
Voel je je alweer wat beter als gisteren?
Ik zat het net ook te kijken en wilde al lekker mee bléren, komt die muts van een Maus er doorheenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:zo dan.. op Veronica wordt de clip van Bohemian ff verkracht.... Hele nummer (inclusief commentaar van Maud whoever the hell she is) binnen 2 minuten
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, beetje snotterig, maar een avondje vroeg naar bed, was voldoende.![]()
Niks geen zwakke geslacht![]()
Was er nog iets te beleven in het huis vandaagquote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]jazekers.. Blij dat ik niet de enige ben die nog steeds geen afscheid kan nemen van BB
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zat het net ook te kijken en wilde al lekker mee bléren, komt die muts van een Maus er doorheen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Was er nog iets te beleven in het huis vandaag![]()
jazekers... ik ben er klaar voorquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Cuall, Snaptnix, FB, Melke en Teamlead(nog sigaretjes gehaald Teamlead?)
Ja hoor, hier wel. Ben je verstoten uit het SERvival game??quote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef PH52 het volgende:
Is er hier nog plaats voor een verstoten medemens ?![]()
Dus nu hoef je vannacht niet vroeg naar bed omdat je peuken op zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jazekers... ik ben er klaar voor
Hai PHquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef PH52 het volgende:
Ach gossie, hebben beer en bitch je weggepestquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef PH52 het volgende:
Tenzij ik vannacht 3 en een half pakje leegkwalm niet neequote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus nu hoef je vannacht niet vroeg naar bed omdat je peuken op zijn![]()
Klopt, ik ben gebanned door ChantalC. Bleehhrr.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoor, hier wel. Ben je verstoten uit het SERvival game??![]()
Hai MOM, super dat je er bentquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Cuall, Snaptnix, FB, Melke en Teamlead(nog sigaretjes gehaald Teamlead?)
red je het einde van het jaar ermeequote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jazekers... ik ben er klaar voor
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef whitef0x het volgende:
[..]
red je het einde van het jaar ermee![]()
Ja, ik moest opzitte en pootjes geven. Zow doe ik eg nie.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, hebben beer en bitch je weggepest![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er was bezoek vandaagEr liepen kinderen door het huis... Ik viel bijna van mijn stoel van schrik toen "De stem" vroeg of ze het leuk vonden in het huis... die kids Jaaaaaaaaaahhhhhh riepen
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gebanned door ChantalC. Bleehhrr.![]()
Ik begin zelfs de bouwvakkers al langzaam maar zeker te herkennen....ik heb teveel vrije tijdquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh dat kan ik me voorstellen
Dus er is nog steeds geluid op de streams, top
![]()
jij ook twee sloffen moeten halen ipv steeds 1quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Echt nie... Ben al blij als ik er morgen de hele dag mee doorkom
Ik ga straks ff bijlezen, hoe jij je te grazen laat nemenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, ik moest opzitte en pootjes geven. Zow doe ik eg nie.![]()
Ik werd door het chinese vrouwtje in de friture zo raar aangekeken toen ik om 2 sloffen vroeg, dat ik die bestelling maar snel aanpaste...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef whitef0x het volgende:
[..]
jij ook twee sloffen moeten halen ipv steeds 1![]()
Volgens mij hebben die sukkels van Talpa het gewoon niet door, maar goed. We blijven lachen om de streams op deze manierquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh dat kan ik me voorstellen
Dus er is nog steeds geluid op de streams, top
![]()
Zouden ze het echt niet weten of is dit gewoon een truc om ons bij de streams te houden tot BBH van start gaatquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die sukkels van Talpa het gewoon niet door, maar goed. We blijven lachen om de streams op deze manier![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, ik moest opzitte en pootjes geven. Zow doe ik eg nie.![]()
Ha,ha, weet je al hoe ze hetenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin zelfs de bouwvakkers al langzaam maar zeker te herkennen....ik heb teveel vrije tijd
We weten inmiddels dat de aanstaande bewoners 1 uurtje per dag TV gaan krijgen
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jawel beste mensen het servivallen is nu echt weer begonnen![]()
Kan ook nog, maar denk niet dat er vanuit waren gegaan dat er nog mensen de streams zouden checken. Eigenlijk sporen we ook niet helemaal, zonder beeld naar een stel bouwvakkers aan het luisteren die het BB huis ombouwenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zouden ze het echt niet weten of is dit gewoon een truc om ons bij de streams te houden tot BBH van start gaat
"Ach, stik toch!" bijt Tanja PH van zich af.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij laat je wegjagen door ChantalC
![]()
Sukkel, op je kop een pukkel
Eentje heet stefanquote:Op woensdag 28 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha,ha, weet je al hoe ze heten![]()
Dat uurtje tv per dag, dat is wat ze gaan uitzenden?
De namen ken ik nog niet allemaal, maar de stemmen welquote:Op woensdag 28 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha,ha, weet je al hoe ze heten![]()
Dat uurtje tv per dag, dat is wat ze gaan uitzenden?
Dat dan wel slome bouwvakkers dan dat ze nu nog 2 weken nodig hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zouden ze het echt niet weten of is dit gewoon een truc om ons bij de streams te houden tot BBH van start gaat
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef weyden het volgende:
Hallo nogmaals
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik werd door het chinese vrouwtje in de friture zo raar aangekeken toen ik om 2 sloffen vroeg, dat ik die bestelling maar snel aanpaste...
Hai Weydenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef weyden het volgende:
Hallo nogmaals
Wij weigeren op te geven zolang de streams het doenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
normaal is het hier een week na bb toch wel uitgestorven...of vergis ik me nu??
Niets is meer normaal na BB5quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
Ach ja wat is normaalquote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
nee, maar wel te horen.. Bouwvakkers enzoquote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef weyden het volgende:
zijn de streams dan heel de dag nog te zien??
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef PH52 het volgende:
Er is een nieuwe generatie BB-watchers opgestaan. Echte die-hards. Niet kapot te krijgen.![]()
We hebben ala Roel de boel gekraakt hier... en zolang het bewoond is kan de politie ons niet wegsturen (krakersregels volgens Roel)quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
Ik ben BB al kwijtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja wat is normaal![]()
We hebben nog geluid op de streams en BB Hotel komt eraan, en weiger om afscheid te nemen van de mensen hie. Dus dan maar doorgaan![]()
Zeker weten... en reuze spannendquote:Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef weyden het volgende:
zijn de streams dan heel de dag nog te zien??
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben ala Roel de boel gekraakt hier... en zolang het bewoond is kan de politie ons niet wegsturen (krakersregels volgens Roel)
Hallo allemaal
Ha Cuallllllllllllllquote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
we hebben de boel hier gekraakt
![]()
![]()
Hai FB![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben BB al kwijten wil ook nog geen afscheid nemen van al mijn nieuwe vrienden en vriendinnen hier
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef cuall het volgende:
[..]
we hebben de boel hier gekraakt
![]()
![]()
Hai FB![]()
ff kerstpakket vol wijn op de behangtafel zetquote:Op woensdag 28 december 2005 21:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Hoe triest zijn wij?
![]()
[..]
Yes!
Ons krijgen ze hier niet meer weg
![]()
Och ik vind het niet triest hoor, het gros van de mensen ligt de hele avond voor de buis te hangen. Wij doen sociaal, zijn actief bezig, vermaken elkaar, troosten elkaar, pesten elkaar, helpen elkaar............................niks triestquote:
heeeeeeee, dat is mijn capquote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
Zeker weten... en reuze spannend
[afbeelding]
Zo is het maar netquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Och ik vind het niet triest hoor, het gros van de mensen ligt de hele avond voor de buis te hangen. Wij doen sociaal, zijn actief bezig, vermaken elkaar, troosten elkaar, pesten elkaar, helpen elkaar............................niks triest![]()
Nee precies, we zijn gewoon zeer sociaal bezig hierquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Och ik vind het niet triest hoor, het gros van de mensen ligt de hele avond voor de buis te hangen. Wij doen sociaal, zijn actief bezig, vermaken elkaar, troosten elkaar, pesten elkaar, helpen elkaar............................niks triest![]()
Aangepast... duizend maal sorryquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
heeeeeeee, dat is mijn cap![]()
Ik wil graag een bronvermelding, wel zo beschaafd![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aangepast... duizend maal sorry![]()
Daar is mijn vrouw het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee precies, we zijn gewoon zeer sociaal bezig hier![]()
oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, (refr.2x)quote:Op woensdag 28 december 2005 21:42 schreef soylent het volgende:
Ik kwam je tegen, oeo.
Jij was verlegen, oeo.
Ik loop nu al dagen, oeo.
Want ik wil je wat vragen, oeo.
koop haar een eigen pc, laat haar hier registreren en je problemen zijn opgelostquote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar is mijn vrouw het niet helemaal mee eens.![]()
Ik zeg oeh (oeh)quote:Op woensdag 28 december 2005 21:47 schreef cuall het volgende:
[..]
oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, (refr.2x)
vraag maar raak
oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, oeo,
hoop dat ik je blij maak
oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, oeo, (refr.2x)
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar is mijn vrouw het niet helemaal mee eens.![]()
Ja, dàg, gaat ze meelezen welke onzin ik hier zit te verkondigen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
koop haar een eigen pc, laat haar hier registreren en je problemen zijn opgelost
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
koop haar een eigen pc, laat haar hier registreren en je problemen zijn opgelost
dat is een gemiste kans de kerst is juist geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Geef haar dan ook een internetaansluiting
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, dàg, gaat ze meelezen welke onzin ik hier zit te verkondigen.![]()
GMTAquote:
Geloof mij, die heeft alles splinternieuw, maar ja dr interesse liggen nu ff ergens anders.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Geef haar dan ook een internetaansluiting
[stoken in goede relatie mode]quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, dàg, gaat ze meelezen welke onzin ik hier zit te verkondigen.![]()
Taktiek. Let maar eens op hoelaat ik 's avonds stop, daarna worden er minstens drie nieuwe topics geopend. En dan is het net een echte Fokker, teruglezen is uur dn booze.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[stoken in goede relatie mode]
Dat doet ze nu toch al... als je naar je werk bent![]()
[/stoken in goede relatie mode]
Slimme zetquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef PH52 het volgende:
[..]
Taktiek. Let maar eens op hoelaat ik 's avonds stop, daarna worden er minstens drie nieuwe topics geopend. En dan is het net een echte Fokker, teruglezen is uur dn booze.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[stoken in goede relatie mode]
Dat doet ze nu toch al... als je naar je werk bent![]()
[/stoken in goede relatie mode]
dit ookquote:Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slimme zetWas ook maar grapje hoor
Zo kan je het ook verwoordenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Stik gezelligquote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, jij ook PH?
Ik ben vééééél liever dan ChantalC![]()
Ja je moet het positief benaderenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo kan je het ook verwoordenen is een stuk beter uitleggen aan mijn omgeving die er niets van snapt
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Stik gezellig![]()
psstt - dat wist ik toch allang.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja je moet het positief benaderen![]()
Dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat wij ook mensen die niet actief mee doen, onze lurkers, ook nog eens vermaken, dus.........héél sociaal bezig
Veel plezier met je voetenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef PH52 het volgende:
Ik ga nog een kwartiertje voetmassage toepassen.
Hef vun (origineel by ChantalC)
Had best de hele nacht door kunnen gaan met die Top 2000![]()
![]()
Ja ga jij je vrouw maar ff in de watten leggen, die ligt zo Remy op de bankquote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef PH52 het volgende:
Ik ga nog een kwartiertje voetmassage toepassen.
Hef vun (origineel by ChantalC)
Had best de hele nacht door kunnen gaan met die Top 2000![]()
![]()
Pareltjeeeeeeeee.... daar is ze weerquote:
Hi pareltjequote:
Jahaaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeee.... daar is ze weer![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi meisquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi pareltje![]()
btw bedankt voor je lieve berichtje in het boekkie, echt heel leuk![]()
![]()
Eh Snaptnix... ik ben ook zo vrij geweest ff wat ik je kimmie gastenboek te schrijven... zou je alleen ff de typefout bij kimmie willen aanpassen? Ik kon dat zelf niet doen. Verwijder maar het laatste bericht dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi pareltje![]()
btw bedankt voor je lieve berichtje in het boekkie, echt heel leuk![]()
![]()
Gelukkig maar... was je dag weer vol met spannende momenten?quote:
dank jequote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi meis![]()
![]()
Graag gedaan hoor, en een hele leuke siteKimmie mag trots zijn op haar moeder,
Is echt leuk om te bekijken en wat is er op die 21 april'sveel gebeurd hé
![]()
Done!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eh Snaptnix... ik ben ook zo vrij geweest ff wat ik je kimmie gastenboek te schrijven... zou je alleen ff de typefout bij kimmie willen aanpassen? Ik kon dat zelf niet doen. Verwijder maar het laatste bericht dan.
Viel mee hoor vandaag niet veel SM momenten gehadquote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... was je dag weer vol met spannende momenten?
Ja gaat gelukkig goed, nachtje lekker zweten en een loopneus en ik ben weer het vrouwtjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja alles okidokihier hoor, en hoe is het met jou?
weer een beetje opgeknapt?
Hallo SuperMOMquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi WhitePearl!![]()
Ik kan ook niet eventjes wat anders doen of jullie zijn gewoon alweer bijna 2 topics pagina's verder![]()
Gelukkig maar das beterquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja gaat gelukkig goed, nachtje lekker zweten en een loopneus en ik ben weer het vrouwtje![]()
Vergat ik nog te vragenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeee.... daar is ze weer![]()
![]()
[afbeelding]
Zooo, ben ik weer... had ff vriend aan de telefoon.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vergat ik nog te vragenhoe was het met jou SM momenten vandaag
![]()
![]()
Regenwormmmmmquote:
geweldig, precies de caps die niet meer zichtbaar waren! Kan Lieske ook niet vergetenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
Heb het Lieske (Deel VII) topic maar een beetje vervuild met lieske caps.
De mooiste topless caps van Lieske kon het niet laten miste haar een klein beetje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
Heb het Lieske (Deel VII) topic maar een beetje vervuild met lieske caps.
De mooiste topless caps van Lieske kon het niet laten miste haar een klein beetje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef regenworm het volgende:
Heb het Lieske (Deel VII) topic maar een beetje opgeleukt met lieske caps.
![]()
Graag gedaan... en bedankt voor het aanpassenquote:
Nog ongeveer 75 minuten en dan kan de chamagneflessen worden geopendquote:Op woensdag 28 december 2005 22:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Regenwormmmmm
Da Lieske man![]()
Lieske schrikt zich een rolberoerte als ze ooit in dat topic terrecht komt
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
Hallo luitjes, ik kom maar weer eens even kijken![]()
![]()
![]()
Welja de dagen vliegen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooo, ben ik weer... had ff vriend aan de telefoon.
Mijn SM momenten (dubbelop eigelijk)... ik maak niet zoveel SM momenten mee... maar heb wel een leuke dag gehad. Zo weer omgevlogen eigelijk.
Je bent er wel vroeg bij dit jaar... of ben je jarig dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog ongeveer 75 minuten en dan kan de chamagneflessen worden geopend
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog ongeveer 75 minuten en dan kan de chamagneflessen worden geopend
lieske fanquote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent er wel vroeg bij dit jaar... of ben je jarig dan?
Heeeeeej M en Aquote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
O ja... Lieske is jarig danquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:49 schreef M-en-A het volgende:
Nog spannende dingen gebeurt vandaag??? Muizenjacht in de tuin of zo![]()
Dan is Lieske jarigquote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je bent er wel vroeg bij dit jaar... of ben je jarig dan?
Hoi M-en-Aquote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Lieske is al het huis uit hoor... Ze komt echt niet meer op de streams... Echt niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
lieske fan
10-09 (1963) Regenwormquote:Op woensdag 28 december 2005 22:54 schreef M-en-A het volgende:
Verjaardagskalender leeftijdnoemers BB5-topic
![]()
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
08-01 (1980) Sassefras
19-01 (2001) BONG4002
27-01 (1973) Anitra
29-01 (1952) PH52
07-02 (1956) Henk.Jansen
19-02 (1973) Teamlead
26-02 (1974) Foreverblue
07-03 (1969) Arliator
21-03 (1983) melke
25-03 (1965) LekkerSimpel
21-04 (1964) White_Pearl
22-04 (1979) Snaptnix
30-04 (1982) Manu82
03-05 (1969) Morwen
06-05 (1976) doka
10-05 (1969) Dizzy-lizzy
18-05 (1978) Springsteen27
15-08 (1955) Yolande
25-08 (1968) ChantalC
10-09 (1976) Mabelle
10-09 (1963) Regenworm
18-09 (1984) Bartoli
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
05-11 (1950) Demins
12-11 (1973) debuurvrouw
24-12 (1972) Versabommie
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1985) Lovebear
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.
einde
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeej M en A
Dan kan A en M niet ver uit de buurt zijn
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske is al het huis uit hoor... Ze komt echt niet meer op de streams... Echt niet!![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
erg jammer maar ik heb je caps nog deze gaan straks op cd en dan de kluis in.
Sterkte!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
erg jammer maar ik heb je caps nog deze gaan straks op cd en dan de kluis in.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sterkte!
http://www.altrecht.nl/www/site/32/173/288
Hoi Cuall en alle andere aanwezigen , nou ik heb wel even tijd nodig gehad om bij te lezenquote:
quote:
En ik had gelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeej M en A
Dan kan A en M niet ver uit de buurt zijn
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
En ik had gelijk
Hoiiiii A en M![]()
Jullie zwaaien mijn haar uit modelquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef A-en-M het volgende:
Oeps, vergeet ik om naar Henk te zwaaien![]()
Jullie zijn er over het algemeen samen... vandaarquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
had jij in je glazen bol gekeken?
Hoi A-en-M, nog maar 5 nachtjesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:04 schreef A-en-M het volgende:
Oeps, vergeet ik om naar Henk te zwaaien![]()
Is die scheiding in je haar zo breed dan??quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jullie zwaaien mijn haar uit model![]()
hier heb je een nieuw pakje durexacel voor je muisquote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
Zijn de batterijen van mijn muis ineens leeg
En hoi Henkquote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Cuall en alle andere aanwezigen , nou ik heb wel even tijd nodig gehad om bij te lezen![]()
.......quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef henk.jansen het volgende:
Zijn de batterijen van mijn muis ineens leeg
Welkom henk... in de BB afkick-kliniekquote:Op woensdag 28 december 2005 23:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi Cuall en alle andere aanwezigen , nou ik heb wel even tijd nodig gehad om bij te lezen![]()
JAAAA het is weer bijna zover, kunnen we weer een hele boel boodschappen inslaan.quote:
Nee onder mijn neus kriebelt dat zo als het voor mijn ogen wappertquote:Op woensdag 28 december 2005 23:06 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Is die scheiding in je haar zo breed dan??![]()
Had ze die de vorige keer weer terug gegeven danquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou nou ouwe zemelaarBoos omdat Tan je wasrekje ingepikt heeft?
Ik zal me voortaan eerder melden maar ben nu de hele avond al aan het bijlezen/eten/tv kijken e.d.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom henk... in de BB afkick-kliniek
sttttt, dan is ze jarigquote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is 33 december![]()
Wat is er dan?
Heeft eendje gewoon weer teruggepaktquote:Op woensdag 28 december 2005 23:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Had ze die de vorige keer weer terug gegeven dan![]()
Oke, ben ik ook weer op de hoogtequote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft eendje gewoon weer teruggepakt![]()
quote:
dan openen we toch zeker wel een felicitatie-topic he?quote:
goed idee, kunnen we gelijk cuall ook feliciteren met HAAR verjaardag.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan openen we toch zeker wel een felicitatie-topic he?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Psssssssssttttt, ik heb in een boekje geschreven maar er staat een T teveel het zou moeten staan..... moe inplaats van moet..... kan jij dat aanpassen
![]()
Heb je al een kado voor je lieffie gekocht? Denk je er aan dat de winkels nieuwjaarsdag dicht zijn!!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
goed idee, kunnen we gelijk cuall ook feliciteren met HAAR verjaardag.![]()
Die kerstfoto op de voorpagina vertederde me helemaal jaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al, FB had ook al zo'n probleem. Jullie zijn allemaal zo vertederd door dat mooie moppie van Snaptnix, dat jullie vergeten hoe je moet schrijven
![]()
Klopt, staat zou stom he in zo'n boekje.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Jij ook al, FB had ook al zo'n probleem. Jullie zijn allemaal zo vertederd door dat mooie moppie van Snaptnix, dat jullie vergeten hoe je moet schrijven
![]()
Goh zijn bij jullie de winkels dan ook al dicht, dacht dat het alleen hier zo was. Moet ik dus toch nog dit jaar gaan winkelenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Heb je al een kado voor je lieffie gekocht? Denk je er aan dat de winkels nieuwjaarsdag dicht zijn!!
Kissa is dan ook jarig hoor
Waar is die lijst met leefdtijden, want die heb ik al een tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, staat zou stom he in zo'n boekje.
Ik bedenk me net dat ik 1 dag een jaar ouder ben dan jij![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt, staat zou stom he in zo'n boekje.
Ik bedenk me net dat ik 1 dag een jaar ouder ben dan jij![]()
Zie een pagina terugquote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waar is die lijst met leefdtijden, want die heb ik al een tijd niet meer gezien![]()
![]()
JAquote:Op woensdag 28 december 2005 23:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goh zijn bij jullie de winkels dan ook al dicht, dacht dat het alleen hier zo was. Moet ik dus toch nog dit jaar gaan winkelen![]()
Dat was dan net toen mijn batterijen leegraaktenquote:
Ik heb zo'n draadloze lasermuis met een accu, die moet ook steeds opgeladen worden. Dus ik ken het gevoel...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat was dan net toen mijn batterijen leegraakten![]()
![]()
opgelostquote:Op woensdag 28 december 2005 23:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Psssssssssttttt, ik heb in een boekje geschreven maar er staat een T teveel het zou moeten staan..... moe inplaats van moet..... kan jij dat aanpassen
![]()
Ja ik had ook zo'n kreng, heb hem eruit geflikkerd, rotdingenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draadloze lasermuis met een accu, die moet ook steeds opgeladen worden. Dus ik ken het gevoel...
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
opgelost![]()
Dank aan jullie beide en aan teamlead![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bekend probleem.. daarom heb ik nog steeds altijd ook een "normale" muis ingestokenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draadloze lasermuis met een accu, die moet ook steeds opgeladen worden. Dus ik ken het gevoel...
Zoooo verjaardagskado is binnen. Ben ff snel naar PCeend geweest, die had nog een speciale aanbieding voor verjaardagskadootjes.quote:
Heb er nu net een, kan hem maar beter niet aansluiten dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik had ook zo'n kreng, heb hem eruit geflikkerd, rotdingen![]()
Ik heb nu een mini-muis, echt super
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoooo verjaardagskado is binnen. Ben ff snel naar PCeend geweest, die had nog een speciale aanbieding voor verjaardagskadootjes.
Hij heeft me het volgende dus aangeraden:
[afbeelding]
Ja, dat heb ik ook... voor als die aan het opladen is. Maar de lasermuis is echt perfect vind ik... ligt heerlijk in je hand en is supernauwkeurig. Nooit meer een draadmuis voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bekend probleem.. daarom heb ik nog steeds altijd ook een "normale" muis ingestoken
Ach.. werkt wel.. maar die krengen zijn leeg op de meest onhandige momentenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er nu net een, kan hem maar beter niet aansluiten dan?
Hey!!!!!!! Die heb ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook... voor als die aan het opladen is. Maar de lasermuis is echt perfect vind ik... ligt heerlijk in je hand en is supernauwkeurig. Nooit meer een draadmuis voor mij.
[afbeelding]
Heej dat is een mooiequote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoooo verjaardagskado is binnen. Ben ff snel naar PCeend geweest, die had nog een speciale aanbieding voor verjaardagskadootjes.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dank je..... en graag gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
opgelost![]()
Dank aan jullie beide en aan teamlead![]()
![]()
Ik muis er net zolang mee, ook al brand die rood, tot die echt onnauwkeurig wordt (gaat dan verspringen) en dan laad ik hem op... dat is meestal goed uitgekiend 's nachts.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ach.. werkt wel.. maar die krengen zijn leeg op de meest onhandige momenten
Deze???quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bekend probleem.. daarom heb ik nog steeds altijd ook een "normale" muis ingestoken
Heb m vanaf vandaag in gebruik, tot nog toe geen problemen. Maar goed ook nog niet lange tijd achtereen achter pc gezeten. Zie het wel hoe het bevalt.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ze niet meer, en mijn muisje is echt veel fijner, dan die grote dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zo'n minimuisje kan ik dus echt niet mee overweg he.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik ze niet meer, en mijn muisje is echt veel fijner, dan die grote dingen![]()
Je moet er alleen een batterijlader bij hebben en een paar oplaadbare batterijenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb er nu net een, kan hem maar beter niet aansluiten dan?
ik heb zo een minimuisje voor de laptop, maar dat werkt toch wel perfect hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo'n minimuisje kan ik dus echt niet mee overweg he.
Heb je zulke grote poten?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
SSttttt, stamp nou niet als een olifant door de spinaziekastquote:
't is ff wennen, maar dan wil je niet meer andersquote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet nodig... zit een accu in de muis... met een oplader erbijquote:Op woensdag 28 december 2005 23:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je moet er alleen een batterijlader bij hebben en een paar oplaadbare batterijen![]()
Ik durf het ook hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:49 schreef demins het volgende:
Ik kom hier maar even dag zwaaien, want hiernaast durf ik dat niet zo goed!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |