quote:Op woensdag 28 december 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
ow.. Ik zit te F5en en me af te vragen waar iedereen opeens gebleven is.. blijkt het topic vol te zijn![]()
quote:
arme stefan wil ondertussen natuurlijk ook wel weer eens naar huisquote:Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan eerst de overkapping doen, dan kan Stefan weg
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
arme stefan wil ondertussen natuurlijk ook wel weer eens naar huis
Tot latersquote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef teamlead het volgende:
mensen.. ik ga toch maar even naar de appie... een avond zonder nicotine, alcohol en voedsel (in willekeurige volgorde) zie ik niet echt zitten....
Tot laters
josti-flip-boycotquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef SuperMOM het volgende:
Kijk allen even in dit topic: Jostiflip, HET woord van 2005?!?![]()
Ze hebben van die site het woord Jostiflip in eerste instantie verwijderd, vandaarquote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook staan!!!Wie zou die aangedragen hebben?!?
![]()
Tot laterzzz, smakelijk etenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even eten, tot straks maar weer![]()
Ik ken je niet zo ongeduldigquote:
Yeppie.... we gaan gewoon door. Niet opgeven en dit forum leven houden.quote:
En dat zal CW of F zijn dan... maar laten we dat nog maar ff voor zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 19:03 schreef whitef0x het volgende:
Ik geloof dat we doorgaan tot de laatste de deur dichttrekt
Moet je je geld voor een bubbelbad uitgeven dat gerimpelde blijf je houden maar je geniet dubbelquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel mezelf zo sinds de streams ermee opgehouden zijn
Ik geef veel te veel geld uit en ga té vaak in bad... Straks ben ik zo'n gerimpeld velletje
Ik heb al een bubbelbadquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Moet je je geld voor een bubbelbad uitgeven dat gerimpelde blijf je houden maar je geniet dubbel![]()
Ik het dan ook niet meer wetenquote:
Em eem arm gerimpeld velletje ook nog.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel mezelf zo sinds de streams ermee opgehouden zijn
Ik geef veel te veel geld uit en ga té vaak in bad... Straks ben ik zo'n gerimpeld velletje
De spetters vliegen er weer af hier zie ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Chillen chillen chillen in 'n bubbelbad!
quote:
quote:
is uiteindelijk friture geworden ipv Appiequote:
quote:
Gezellig tochquote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef teamlead het volgende:avond Cuall
het wordt nog druk hier
quote:
Ja, beetje snotterig, maar een avondje vroeg naar bed, was voldoende.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ha die cuall![]()
![]()
Voel je je alweer wat beter als gisteren?
Ik zat het net ook te kijken en wilde al lekker mee bléren, komt die muts van een Maus er doorheenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:02 schreef teamlead het volgende:zo dan.. op Veronica wordt de clip van Bohemian ff verkracht.... Hele nummer (inclusief commentaar van Maud whoever the hell she is) binnen 2 minuten
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, beetje snotterig, maar een avondje vroeg naar bed, was voldoende.![]()
Niks geen zwakke geslacht![]()
Was er nog iets te beleven in het huis vandaagquote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef teamlead het volgende:
[..]jazekers.. Blij dat ik niet de enige ben die nog steeds geen afscheid kan nemen van BB
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik zat het net ook te kijken en wilde al lekker mee bléren, komt die muts van een Maus er doorheen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Was er nog iets te beleven in het huis vandaag![]()
jazekers... ik ben er klaar voorquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Cuall, Snaptnix, FB, Melke en Teamlead(nog sigaretjes gehaald Teamlead?)
Ja hoor, hier wel. Ben je verstoten uit het SERvival game??quote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef PH52 het volgende:
Is er hier nog plaats voor een verstoten medemens ?![]()
Dus nu hoef je vannacht niet vroeg naar bed omdat je peuken op zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jazekers... ik ben er klaar voor
Hai PHquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef PH52 het volgende:
Ach gossie, hebben beer en bitch je weggepestquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef PH52 het volgende:
Tenzij ik vannacht 3 en een half pakje leegkwalm niet neequote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dus nu hoef je vannacht niet vroeg naar bed omdat je peuken op zijn![]()
Klopt, ik ben gebanned door ChantalC. Bleehhrr.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja hoor, hier wel. Ben je verstoten uit het SERvival game??![]()
Hai MOM, super dat je er bentquote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi Cuall, Snaptnix, FB, Melke en Teamlead(nog sigaretjes gehaald Teamlead?)
red je het einde van het jaar ermeequote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
jazekers... ik ben er klaar voor
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef whitef0x het volgende:
[..]
red je het einde van het jaar ermee![]()
Ja, ik moest opzitte en pootjes geven. Zow doe ik eg nie.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie, hebben beer en bitch je weggepest![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Er was bezoek vandaagEr liepen kinderen door het huis... Ik viel bijna van mijn stoel van schrik toen "De stem" vroeg of ze het leuk vonden in het huis... die kids Jaaaaaaaaaahhhhhh riepen
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben gebanned door ChantalC. Bleehhrr.![]()
Ik begin zelfs de bouwvakkers al langzaam maar zeker te herkennen....ik heb teveel vrije tijdquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh dat kan ik me voorstellen
Dus er is nog steeds geluid op de streams, top
![]()
jij ook twee sloffen moeten halen ipv steeds 1quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Echt nie... Ben al blij als ik er morgen de hele dag mee doorkom
Ik ga straks ff bijlezen, hoe jij je te grazen laat nemenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, ik moest opzitte en pootjes geven. Zow doe ik eg nie.![]()
Ik werd door het chinese vrouwtje in de friture zo raar aangekeken toen ik om 2 sloffen vroeg, dat ik die bestelling maar snel aanpaste...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef whitef0x het volgende:
[..]
jij ook twee sloffen moeten halen ipv steeds 1![]()
Volgens mij hebben die sukkels van Talpa het gewoon niet door, maar goed. We blijven lachen om de streams op deze manierquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Oh dat kan ik me voorstellen
Dus er is nog steeds geluid op de streams, top
![]()
Zouden ze het echt niet weten of is dit gewoon een truc om ons bij de streams te houden tot BBH van start gaatquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die sukkels van Talpa het gewoon niet door, maar goed. We blijven lachen om de streams op deze manier![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, ik moest opzitte en pootjes geven. Zow doe ik eg nie.![]()
Ha,ha, weet je al hoe ze hetenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik begin zelfs de bouwvakkers al langzaam maar zeker te herkennen....ik heb teveel vrije tijd
We weten inmiddels dat de aanstaande bewoners 1 uurtje per dag TV gaan krijgen
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jawel beste mensen het servivallen is nu echt weer begonnen![]()
Kan ook nog, maar denk niet dat er vanuit waren gegaan dat er nog mensen de streams zouden checken. Eigenlijk sporen we ook niet helemaal, zonder beeld naar een stel bouwvakkers aan het luisteren die het BB huis ombouwenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zouden ze het echt niet weten of is dit gewoon een truc om ons bij de streams te houden tot BBH van start gaat
"Ach, stik toch!" bijt Tanja PH van zich af.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Jij laat je wegjagen door ChantalC
![]()
Sukkel, op je kop een pukkel
Eentje heet stefanquote:Op woensdag 28 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha,ha, weet je al hoe ze heten![]()
Dat uurtje tv per dag, dat is wat ze gaan uitzenden?
De namen ken ik nog niet allemaal, maar de stemmen welquote:Op woensdag 28 december 2005 21:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha,ha, weet je al hoe ze heten![]()
Dat uurtje tv per dag, dat is wat ze gaan uitzenden?
Dat dan wel slome bouwvakkers dan dat ze nu nog 2 weken nodig hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zouden ze het echt niet weten of is dit gewoon een truc om ons bij de streams te houden tot BBH van start gaat
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef weyden het volgende:
Hallo nogmaals
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik werd door het chinese vrouwtje in de friture zo raar aangekeken toen ik om 2 sloffen vroeg, dat ik die bestelling maar snel aanpaste...
Hai Weydenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef weyden het volgende:
Hallo nogmaals
Wij weigeren op te geven zolang de streams het doenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
normaal is het hier een week na bb toch wel uitgestorven...of vergis ik me nu??
Niets is meer normaal na BB5quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef weyden het volgende:
normaal is het hier een week na bb toch wel uitgestorven...of vergis ik me nu??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |