quote:Op woensdag 28 december 2005 17:30 schreef teamlead het volgende:
ow.. Ik zit te F5en en me af te vragen waar iedereen opeens gebleven is.. blijkt het topic vol te zijn![]()
quote:
arme stefan wil ondertussen natuurlijk ook wel weer eens naar huisquote:Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gaan eerst de overkapping doen, dan kan Stefan weg
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
arme stefan wil ondertussen natuurlijk ook wel weer eens naar huis
Tot latersquote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef teamlead het volgende:
mensen.. ik ga toch maar even naar de appie... een avond zonder nicotine, alcohol en voedsel (in willekeurige volgorde) zie ik niet echt zitten....
Tot laters
josti-flip-boycotquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef SuperMOM het volgende:
Kijk allen even in dit topic: Jostiflip, HET woord van 2005?!?![]()
Ze hebben van die site het woord Jostiflip in eerste instantie verwijderd, vandaarquote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook staan!!!Wie zou die aangedragen hebben?!?
![]()
Tot laterzzz, smakelijk etenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ben even eten, tot straks maar weer![]()
Ik ken je niet zo ongeduldigquote:
Yeppie.... we gaan gewoon door. Niet opgeven en dit forum leven houden.quote:
En dat zal CW of F zijn dan... maar laten we dat nog maar ff voor zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 19:03 schreef whitef0x het volgende:
Ik geloof dat we doorgaan tot de laatste de deur dichttrekt
Moet je je geld voor een bubbelbad uitgeven dat gerimpelde blijf je houden maar je geniet dubbelquote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel mezelf zo sinds de streams ermee opgehouden zijn
Ik geef veel te veel geld uit en ga té vaak in bad... Straks ben ik zo'n gerimpeld velletje
Ik heb al een bubbelbadquote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Moet je je geld voor een bubbelbad uitgeven dat gerimpelde blijf je houden maar je geniet dubbel![]()
Ik het dan ook niet meer wetenquote:
Em eem arm gerimpeld velletje ook nog.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik verveel mezelf zo sinds de streams ermee opgehouden zijn
Ik geef veel te veel geld uit en ga té vaak in bad... Straks ben ik zo'n gerimpeld velletje
De spetters vliegen er weer af hier zie ik wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
[..]
Chillen chillen chillen in 'n bubbelbad!
quote:
quote:
is uiteindelijk friture geworden ipv Appiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |