abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33483309
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

kleinere deeltjes dan fotonen kunnen niet eens, want fotonen zijn massaloze puntdeeltjes (oneindig kleine deeltjes).
onzin
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  woensdag 28 december 2005 @ 21:21:56 #152
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33483379
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:20 schreef pikki het volgende:

[..]

onzin
nope. http://nl.wikipedia.org/wiki/Foton
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33483623

ze zitten nu echt overal.......

[ Bericht 11% gewijzigd door awesomedude op 28-12-2005 22:18:26 ]
pi_33483685
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:27 schreef awesomedude het volgende:
[afbeelding]

ze zitten nu echt overal.......
Jezus hou op man! Ik doe geen oog meer dicht
pi_33483747
Hoe staat het ondertussen met de ontmaskering van deze oplichter?
  woensdag 28 december 2005 @ 21:31:00 #156
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33483749
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef pikki het volgende:

[..]

Als ik je zo lees , moet ik daaruit concluderen dat ook jij tot een van de zovelen behoort die uit zijn op massaspektakel, en zo'n medium willen uitmelken...

blaat
Gadver wat een ontwijkend antwoord. Je komt binnenzwalken in deel 6 en weet adhv mijn serieus bedoelde vragen al een mening over mij te vormen.

Er hebben zich tig onverklaarbare zaken afgespeeld in mijn directe omgeving, die ik niet goed kan verklaren en dus staat het voor mij allang vast dat er meer is tussen hemel en aarde. Daarom kan ik behoorlijk pissig worden als een medium de boel overduidelijk bedondert en er nog mensen zijn die het steenhard voor hem opnemen, met argumenten als: ik maak het zelf ook mee, dus het is zo.
Als ik met mijn ervaringen naar die Robbert ga, zal ik na die enorme blunders van hem, zeker het gevoel krijgen dat 'ie mij belazert waar ik bij sta. Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is of wel? Dankzij zijn leuke praatjes op TV weet ik zeker dat ik hem als medium moet ontwijken om antwoorden te krijgen op mijn vragen.
pi_33483817
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

nope. http://nl.wikipedia.org/wiki/Foton
En........
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33483847
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef _The_General_ het volgende:
Dat hij een spelfout overneemt is geen bewijs, maar een opvallende constatering. Er is dus nog niet sprake van een waterdichte ontmaskering, al begint zijn geloof drastisch uiteen te vallen.
pi_33483917
quote:
Ga zeer jou koeien melken , man ....
pi_33484014
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Gadver wat een ontwijkend antwoord. Je komt binnenzwalken in deel 6 en weet adhv mijn serieus bedoelde vragen al een mening over mij te vormen.

Er hebben zich tig onverklaarbare zaken afgespeeld in mijn directe omgeving, die ik niet goed kan verklaren en dus staat het voor mij allang vast dat er meer is tussen hemel en aarde. Daarom kan ik behoorlijk pissig worden als een medium de boel overduidelijk bedondert en er nog mensen zijn die het steenhard voor hem opnemen, met argumenten als: ik maak het zelf ook mee, dus het is zo.
Als ik met mijn ervaringen naar die Robbert ga, zal ik na die enorme blunders van hem, zeker het gevoel krijgen dat 'ie mij belazert waar ik bij sta. Ik neem aan dat dat niet de bedoeling is of wel? Dankzij zijn leuke praatjes op TV weet ik zeker dat ik hem als medium moet ontwijken om antwoorden te krijgen op mijn vragen.
'k ben jou gelul ook zeer beu aan 't worden ....
pi_33484033
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef pikki het volgende:

[..]

Ga zeer jou koeien melken , man ....
Nee hoor, ook sceptische mensen mogen gewoon deelnemen aan de discussie. We leven hier niet in een totalitaire staat.
  woensdag 28 december 2005 @ 21:37:22 #162
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33484043
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:32 schreef pikki het volgende:

[..]

En........
http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html
---verdwijnt---
  woensdag 28 december 2005 @ 21:38:44 #163
1087 Merisse
broddeltante
pi_33484109
Weet je wat het is: ik wil het zo graag geloven allemaal. Ik weet dat er "meer" is en vind het dan erg jammer als een zich paranormaal persoon persoon een fraudeur blijkt te zijn. Want volgens mij kan er geen andere verklaring zijn voor het genverbrander-incident dan dat Robbert willens en wetens de boel geflest heeft en dat maakt hem totaal ongeloofwaardig in mijn ogen.

Tijdens die Carre uitzending vond ik trouwens dat Irene zich wel heel erg van de domme hield om het allemaal zo spontaan mogelijk te laten lijken. Ik bedoel je bereid je toch voor als programmamaker en weet dus waar je naar toe gaat lijkt me. Nee, er moest een deskundige bijgehaald worden die vervolgens archieven doorspitte (en dat terwijl al die info op 1 internetpagina te vinden valt). Weird. En ook dat alle geesten die doorkwamen directeuren van Carre waren geweest. Ik had wat meer artiesten verwacht die daar door zouden komen. Maar goed dat is natuurlijk gevaarlijk want dat zou te obvious zijn en familieleden van die artiesten zouden wel eens kunnen gaan protesteren.

Nogmaals ik vind het erg jammer maar ik geloof Robbert van den Broeke niet meer
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_33484140
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee hoor, ook sceptische mensen mogen gewoon deelnemen aan de discussie. We leven hier niet in een totalitaire staat.
Sceptische mensen horen zich te gedragen , ....En dat doen zij niiet .
Anders komen zij ongeloofwaardig over ....en dat is het geval .
pi_33484166
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik snap niet wat het verband is tussen zijn opmerking en het gedrag.
pi_33484265
quote:
Wat een niet-suggestieve vragen stel jij!
pi_33484289
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik snap niet wat het verband is tussen zijn opmerking en het gedrag.
Dan ben je ook al niet normaal ....
  woensdag 28 december 2005 @ 21:44:16 #168
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33484348
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:39 schreef pikki het volgende:

[..]

We hebben nog altijd geen revolver tegen je hoofd gezet, we zijn alleen aan het discussiëren, en dus gedragen we ons perfect zoals het hoort in een democratische samenleving.

Voor geschifte mediums die oorlogen ontketenen moet je in Afrika en met name in Oeganda zijn.

Met name bij het LRA:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lord%27s_Resistance_Army

En de leider van het LRA, Joseph Kony:

http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Kony

(Mijn excuses voor het offtopic, maar jouw beschuldiging dat sceptici zich "niet gedragen" wijst er alleen op dat je niet tegen beschaafde kritiek kan.)
---verdwijnt---
pi_33484378
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Merisse het volgende:
Weet je wat het is: ik wil het zo graag geloven allemaal. Ik weet dat er "meer" is en vind het dan erg jammer als een zich paranormaal persoon persoon een fraudeur blijkt te zijn. Want volgens mij kan er geen andere verklaring zijn voor het genverbrander-incident dan dat Robbert willens en wetens de boel geflest heeft en dat maakt hem totaal ongeloofwaardig in mijn ogen.

Tijdens die Carre uitzending vond ik trouwens dat Irene zich wel heel erg van de domme hield om het allemaal zo spontaan mogelijk te laten lijken. Ik bedoel je bereid je toch voor als programmamaker en weet dus waar je naar toe gaat lijkt me. Nee, er moest een deskundige bijgehaald worden die vervolgens archieven doorspitte (en dat terwijl al die info op 1 internetpagina te vinden valt). Weird. En ook dat alle geesten die doorkwamen directeuren van Carre waren geweest. Ik had wat meer artiesten verwacht die daar door zouden komen. Maar goed dat is natuurlijk gevaarlijk want dat zou te obvious zijn en familieleden van die artiesten zouden wel eens kunnen gaan protesteren.

Moed houden , alles komt terecht ! Leef naar het LIcht !
pi_33484445
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:43 schreef pikki het volgende:

[..]

Dan ben je ook al niet normaal ....
Ja, ik wist al dat ik tot de "Kwade zijde" behoor, omdat ik niet klakkeloos achter Robbert aanloopt.
Maar in feite doet de user waar jij kritiek op hebt, precies hetzelfde als jij.
  woensdag 28 december 2005 @ 21:46:45 #171
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33484462
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:36 schreef pikki het volgende:

[..]

'k ben jou gelul ook zeer beu aan 't worden ....
En dan nam ik het eerst nog wel op voor die gast. en ¤ 17,50 weggegooid aan een leugen, vermakelijk, doch steeds ongeloofwaardiger.
Ik word trouwens ook wetenschappelijk opgeleid en ben over een jaartje of 2 ook in het bezit van een "wetenschapsdiploma". Gelukkig is dat geen weggegooid geld.
pi_33484516
Ik heb trouwens ook zijn boek gekocht en gelezen, mocht pikki gaan denken dat ik niet op de hoogte ben van de ideeën van Robbert zelf.
pi_33484806
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:47 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb trouwens ook zijn boek gekocht en gelezen, mocht pikki gaan denken dat ik niet op de hoogte ben van de ideeën van Robbert zelf.
Op de hoogte zijn van de ideeen van iemand staat niet gelijk aan ze begrijpen , en het fenomeen doorzien in zijn diepte.
Iemand een oplichter noemen als dat nog niet bewezen is, is wansmakelijk en getuigt van erge laaghartigheid.
  woensdag 28 december 2005 @ 21:55:13 #174
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33484846
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:54 schreef pikki het volgende:

[..]

Op de hoogte zijn van de ideeen van iemand staat niet gelijk aan ze begrijpen , en het fenomeen doorzien in zijn diepte.
Iemand een oplichter noemen als dat nog niet bewezen is, is wansmakelijk en getuigt van erge laaghartigheid.
Wat zou jij accepteren als bewijs dat v/d Broeke een oplichter is ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33484872
Iemand een foto van die graancirkel? Het viel mij toen op dat die circel niet helemaal mooi rond was.

Alsof iemand die in het midden stond bij het maken ervan niet op dezelfde plek was blijven staan .
  woensdag 28 december 2005 @ 21:56:11 #176
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33484879
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef Merisse het volgende:
[...]

ik ben het 100% met je eens, ik snap je helemaal. ik vind het ook jammer, maar mijn gezonde verstand zegt toch echt dat die fout gewoon een ENORME BLUNDER is en niet zomaar een 'doofpot-foutje' dat er niet toe doet. Het is gewoon schandelijk tegenover de familie van die overleden man.
pi_33484880
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:55 schreef ChOas het volgende:

[..]

Wat zou jij accepteren als bewijs dat v/d Broeke een oplichter is ?
Wanneer die persoon het zelf erkent....
pi_33484917
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:56 schreef pikki het volgende:

[..]

Dat zie ik er nog niet van komen .
  woensdag 28 december 2005 @ 21:58:15 #179
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33484967
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:56 schreef pikki het volgende:

[..]

Okay, is redelijk.

Maar tot die tijd (mocht die ooit komen) zal geen enkel ander bewijs voldoen ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33485177
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef Basze het volgende:

[..]

Mjah...

Als je oude posts van mij leest, kun je zien dat mij en mijn vrouw dat dus is overkomen...

I rest my case.
Basze, dan moet ik toch nog even mijn excuses aanbieden. Ik leef met je mee.

Maar daar wil ik natuurlijk blijven benadrukken dat je andere mensen niet op kan dragen dingen te relativeren. Laat iederen z'n eigen verdriet op z'n eigen manier beleven. Als je drie jaar wilt rouwen omdat je kat dood is, moet dat kunnen. En ouders gaan in principe eerder dood dan hun kinderen, maar er is ook nog zoiets als 'te vroeg'.
Priesters zalven en beloven
maar ik kan het niet geloven.
Neen, er is geen wenden aan
als je dood bent is 't gedaan. - Willem Elsschot
pi_33485294
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:54 schreef pikki het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik het woord oplichter zelf nooit in de mond genomen.

En bovendien snap ik zijn wereldbeeld wel degelijk, alleen sta ik daar nog wel sceptisch tegenover. Hij zegt namelijk dat er geen rationele bewijzen zijn, dan is het gewoon een kwestie van geloven of niet. Ik zie graag bewijzen, daarom ben ik ook niet religieus.
pi_33485492
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik het woord oplichter zelf nooit in de mond genomen.

En bovendien snap ik zijn wereldbeeld wel degelijk, alleen sta ik daar nog wel sceptisch tegenover. Hij zegt namelijk dat er geen rationele bewijzen zijn, dan is het gewoon een kwestie van geloven of niet. Ik zie graag bewijzen, daarom ben ik ook niet religieus.
Je keurde zijn uitspraken niet af...
RVB schreef dat iedereen mocht geloven wat hij wou ...en dus jij ook ...
pi_33485640
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Je keurde zijn uitspraken niet af...
Klopt, maar dan heb ik zelf hem nog nooit een oplichter genoemd.
quote:
RVB schreef dat iedereen mocht geloven wat hij wou ...en dus jij ook ...
Gelukkig maar
pi_33485803
overigens, het is misschien geen bewijs voor de rechtzaal dat ie het op google heeft opgezocht.....maar waarom doet ie dan tóch alsof hij het live doorkrijgt van gene zijden. had ie beter eerlijk kunnen zeggen dat ie wat vantevoren uitgezocht had ofzo
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33485902
quote:
Robbert vertelt dat de aliens hem enkele malen naar een andere plek teleporteerden. Hij communiceert met buitenaardse entiteiten en heeft genezende gaven ontwikkeld waarmee hij patiënten behandelt
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_33486032
Zelfs Jomanda is niet zo dom.

pi_33486080
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:22 schreef schatje het volgende:
Zelfs Jomanda is niet zo dom.

Gewaagde uitspraak

Jomanda is gewoon cult tegenwoordig, een beetje leuk doen bij Giel.
pi_33486153
Voor degenen die realplayer hebben. Hier is een filmpje van Robbert. Hier is hij nog wat jonger met een bijna kaal koppie, wanneer jullie dit fimpje al eens gepost hebben of gezien, sorry dan want ik heb niet alles gelezen.

http://www.ufoplaza.nl/~ganzegal/vid/BoLHoeven.RM
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  woensdag 28 december 2005 @ 22:27:59 #189
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33486329
Als Robbert z'n patiënten werkelijk baat hebben bij de behandelingen en zich geestelijk een stuk beter voelen, dan is dat natuurlijk mooi, maar ook dat wil niet zeggen dat alles wat hij zegt de waarheid is. Een therapeut helpt mensen ook geestelijk.
Als hij mensen lichamelijk van kwalen afhelpt, dan is dat ook mooi, alleen heb ik daar nog geen voorbeelden van gelezen. Ook niet in zijn boek, zelfs niet anoniem. Wel jammer, want een wonderbaarlijk genezingsverhaal geeft toch hoop aan de mensen die nog steeds keihard in die gast geloven.

edit: er staan enkele voorbeelden in het boek, waaronder een voorbeeld van een man die schrijft dat zijn zoontje van 3 met een ernstige nierziekte door Robbert behandeld wordt. De reguliere en alternatieve geneeskunde wist zich er geen raad mee. Nu gaat het na elk bezoek aan R. beter met dat kereltje en de vader gelooft dat zijn zoontje over de ziekte heen kan groeien.

nou ik hoop het voor hem, want het zou niet zo best zijn voor R. mocht het ventje alsnog overlijden, hij is immers nog niet 100% genezen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Sh0g op 28-12-2005 22:45:30 ]
pi_33486567
Robbert moet zelf geholpen worden dan gaan misschien die stemmen in zijn hoofd eens weg. Jammer dat zijn ouders een stoornis zo uitbuiten, die jongen heeft hulp nodig.
pi_33486908
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:33 schreef Ericr het volgende:
Robbert moet zelf geholpen worden dan gaan misschien die stemmen in zijn hoofd eens weg. Jammer dat zijn ouders een stoornis zo uitbuiten, die jongen heeft hulp nodig.
inderdaad, hulp nodig

pi_33486936
  woensdag 28 december 2005 @ 22:43:51 #193
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33487088
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:40 schreef awesomedude het volgende:

[..]

inderdaad, hulp nodig

[afbeelding]
Donaties voor de nieuwste versie van Photoshop, bedoel je?
---verdwijnt---
pi_33487137
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:43 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Donaties voor de nieuwste versie van Photoshop, bedoel je?
nee live geschoten, geen fhotoshop!!, ik zie ze ook!
pi_33487226
  woensdag 28 december 2005 @ 22:47:37 #196
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33487266
Ik zie "het"!
---verdwijnt---
pi_33487289
Een fonds openen om koffielepeltjes te kopen, kan hij weer jaren vooruit. Als zelfs RTL Boulevard hem ontmaskerd is toch wel duidelijk dat Robbert binnen RTL-kringen weinig support heeft. Een freak die geld op brengt, dat is het dan. Soort van vrouw met de baard maar dan anders.
pi_33487475
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef Ericr het volgende:
Een fonds openen om koffielepeltjes te kopen, kan hij weer jaren vooruit. Als zelfs RTL Boulevard hem ontmaskerd is toch wel duidelijk dat Robbert binnen RTL-kringen weinig support heeft. Een freak die geld op brengt, dat is het dan. Soort van vrouw met de baard maar dan anders.
Ik hoop dat Robbert hier sterker van wordt; "What doesn't kill us, makes us stronger." en de dood bestaat niet, dus
  woensdag 28 december 2005 @ 22:55:26 #199
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33487653
Hahaha awesome, dude. Deze van DJMarcel.nl uit deel 4 is ook wel humor. Wel photoshop.

In deel 4 staan overigens meer zelfgemaakte spookfoto's, waaronder een paar pogingen van mezelf en enkele mooie van Stenny. Deze zijn geen photoshop, maar ook gemaakt met papiertjes.
pi_33487693
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Sh0g het volgende:
Hahaha awesome, dude. Deze van DJMarcel.nl uit deel 4 is ook wel humor. Wel photoshop.

[afbeelding]
Een buitenaardse voor bij de afwas... Heel schoon zeg

[ Bericht 9% gewijzigd door Stenny op 28-12-2005 23:02:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')