Ze weten waarschijnlijk wat het is om laag opgeleid op de arbeidsmarkt te komen, en dat is geen pretje. Ze willen dat hun kind het beter krijgt.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf ook niet hebben gehad. Dat zijn vaak vicieuze cirkels.
Dat zou je denken. Ik denk dat de praktijk anders is.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:11 schreef DionysuZ het volgende:
ik zou juist denken dat arme ouders hun kind juist extra stimuleren, zodat ze niet hetzelfde terecht zullen komen.
Juist en als je het duurder maakt wordt dat alleen maar erger. Je geeft de vicieuze cirken nog een zet bij.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Ik denk dat de praktijk anders is.
Tuurlijk zullen er arme ouders zijn die hun kinderen (extra) stimuleren maar ik zeg ook nergens dat alle arme ouders hun kinderen niet stimuleren. Ik denk dat als je ouders arm en een lage opleiding hebben de kans groter is dat een kind stopt met school.
Ik zeg toch ook nergens dat het niet mogelijk is?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik kreeg juist van huis uit mee dat ik moest doorleren, omdat me ouders uit een kutmilieu kwamen
Toch blijkt inderdaad dat kinderen van laagopgeleide ouders minder vaak een hogere opleiding volgen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze weten waarschijnlijk wat het is om laag opgeleid op de arbeidsmarkt te komen, en dat is geen pretje. Ze willen dat hun kind het beter krijgt.
Leukquote:Op woensdag 28 december 2005 16:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Fiat Punto uit 2000. Ben er erg blij mee.
Dat heeft te maken met het feit dat de kinderen gepushed worden om zo snel mogelijk te gaan werken om geld te verdienen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Toch blijkt inderdaad dat kinderen van laagopgeleide ouders minder vaak een hogere opleiding volgen.
Over je nek gaan! Maar dan breekt ie!??! (Maxima tijdens inburgeringscursus)quote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef Monidique het volgende:
Ik ga weer even uit dit topic, hoor, voordat ik over m'n nek ga.
Dan krijg je toch geen stimulans om te studeren. Juist wat ik zeg alleen draai jij het omquote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
Dat heeft te maken met het feit dat de kinderen gepushed worden om zo snel mogelijk te gaan werken om geld te verdienen.
Ik een ouwe fiets, een trein en zo nu en dan een bus. Daarnaast veel lopen, woon toch in het centrum bevalt me primaquote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een sloebers zijn jullieIk als student, 20 jaar met mn Bora uit 2001!
Nee, dat verklaar het aantal lager opgeleiden, dat heeft niets met stimulans om te studeren te maken.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch geen stimulans om te studeren. Juist wat ik zeg alleen draai jij het om.
Ja en de aarde is plat.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, dat verklaar het aantal lager opgeleiden, dat heeft niets met stimulans om te studeren te maken.
Dat zou kunnen. Er zullen wel meer verklaringen zijn. Voorbeeldfunctie van ouders enzo. Financiële middelen, milieu, omgeving...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het feit dat de kinderen gepushed worden om zo snel mogelijk te gaan werken om geld te verdienen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik jouw religie moet geloven wel ja.
Boraquote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een sloebers zijn jullieIk als student, 20 jaar met mn Bora uit 2001!
Een iets waarvoor ze in de VS een mooi woord bedahct hebben Peer Pressure.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er zullen wel meer verklaringen zijn. Voorbeeldfunctie van ouders enzo. Financiële middelen, milieu, omgeving...
photobucket.comquote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bora
Volkswagen is echt zo grijs...
Welke sites kan je makkelijk plaatjes op plaatsen? Ik ben een aantal bookmarks kwijt.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bora
Welke sites kan je makkelijk plaatjes op plaatsen? Ik ben een aantal bookmarks kwijt.![]()
Verpest mn grapje nou nietquote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]Zelfs binnen het christendom beseften ze in de vroege middeleeuwen al dat de aarde rond is. Dat geloof in het platte is een fabeltje uit later eeuwen.
tinypic.comquote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bora
Volkswagen dus lelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is indigoblauw! Paarse gloed in de zon.
![]()
de islam echterquote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zelfs binnen het christendom beseften ze in de vroege middeleeuwen al dat de aarde rond is. Dat geloof in het platte is een fabeltje uit later eeuwen.
ofquote:27:61 Is not He (best) Who made the earth a fixed abode, and placed rivers in the folds thereof, and placed firm hills therein, and hath set a barrier between the two seas ? Is there any God beside Allah ? Nay, but most of them know not!
quote:18:86 Till, when he reached the setting-place of the sun, he found it setting in a muddy spring, and found a people thereabout. We said: O Dhu'l-Qarneyn! Either punish or show them kindness.
Tja dat krijg je met van die domme grapjes door Marokkanen.quote:
Ik denk dat de ouders van dat kind het liever anders zien...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Toch blijkt inderdaad dat kinderen van laagopgeleide ouders minder vaak een hogere opleiding volgen.
het zijn koranverzenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar haal je dat in vredesnaam vandaan, ff reboot btw.
Leuk autotjequote:
Bijna drie keer mijn nek gebroken op weg naar de Super...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk autotje. Ook nog zo'n bende op de stoep bij jou?
moet je maar niet in een achterstandswijk gaan wonenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bijna drie keer mijn nek gebroken op weg naar de Super...
Klote is datquote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bijna drie keer mijn nek gebroken op weg naar de Super...
Dat zijn geen koranverzen, of dat zijn zeer verkrachte Koranverzen. De aarde is altijd al rond in de Koran.quote:
EEeeeeeeeeenteeeeeeeeeeeeeeeeeer Saaaaaaaaaandmaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op woensdag 28 december 2005 15:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alles beter dan die eeuwige Bohemian Rhapsodie
Nu mag ik nooit meer iets onaardigs tegen her_tog zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]Zelfs binnen het christendom beseften ze in de vroege middeleeuwen al dat de aarde rond is. Dat geloof in het platte is een fabeltje uit later eeuwen.
Take my hand...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
EEeeeeeeeeenteeeeeeeeeeeeeeeeeer Saaaaaaaaaandmaaaaaaaaaaaaaaan
Je struikelt hier inderdaad over de hangjongeren...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
moet je maar niet in een achterstandswijk gaan wonen
Dat mocht toch al nietquote:Op woensdag 28 december 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu mag ik nooit meer iets onaardigs tegen her_tog zeggen.
als dat zo is mijn excuses, ik moet nog steeds een koran kopenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn geen koranverzen, of dat zijn zeer verkrachte Koranverzen. De aarde is altijd al rond in de Koran.
quote:[18]:86. totdat hij het verste punt in de richting van de ondergaande zon bereikte, en deze in een bron van modderig water zag ondergaan, waarbij hij een (ongelovig) volk aantrof. Wij zeiden: "O, Zol-Qarnain, bestraf hen of behandel hen met vriendelijkheid."
Uhm ja? Wat heeft dat vers ermee te makenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
als dat zo is mijn excuses, ik moet nog steeds een koran kopen. Ik heb een Nederlandse online versie nog gevonden:
http://www.redouan.nl/koran/koran018.htm
[..]
Dat was een necrofiel met een jazztic.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sportplaatjes mis ik dan weer niet echt.
Hoeft ook niet, je kan toch ook Nederlandsquote:Op woensdag 28 december 2005 16:44 schreef DionysuZ het volgende:
ben helaas niet zo goed in arabisch dus kan de originele verzen niet lezen
Ja maar bij vertaling heb je altijd nog enkele aannames van de vertaler.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je kan toch ook Nederlands
Maar ach wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was een necrofiel met een jazztic.
Mooi, corrupt, niet veel toerisme.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Hoe is Sardinie trouwens?
Wanneer was je er voor het laatst?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi, corrupt, niet veel toerisme.
Het arabisch vertalen is zowiezo vet moeilijk, al helemaal omdat de Koran erg dichtend en poetisch is geschreven.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:46 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Ja maar bij vertaling heb je altijd nog enkele aannames van de vertaler.
Waarom blijf je dan niet fijn in de westerse wereld?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mooi, corrupt, niet veel toerisme.
2002 denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer was je er voor het laatst?
Dan kan ik nu echt met een gerust hart vertrekkenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets, dit pleit voor hem.
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:49 schreef DionysuZ het volgende:
dit was overigens mijn bronhttp://skepticsannotatedbible.com/quran/
4 hoeken? Waar?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart een hoop.Bijbel zegt ook dat de aarde 4 hoeken heeft, allemaal symbolisch.
Nein.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef Monidique het volgende:
Dan stond het allemaal dus toch gewoon wel in de Koran?
quote:11:12 And he shall set up an ensign for the nations, and shall assemble the outcasts of Israel, and gather together the dispersed of Judah from the four corners of the earth.
Ah, Openbaring 7:1.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=bijbel+vier+hoeken&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official
Je de eerste passage staat er wel, maar heeft niets met het onderwerp wat we besproken te maken. Dus ik begrijp niet eens dat ie dat quotequote:Op woensdag 28 december 2005 16:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nein? Dionyzus linkt toch gewoon naar de betreffende passages?
is interessantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |