Maar wat vind jij van dat soort websites JdW?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is nog niets. Straks gaan we debatteren over het aantal engels dat, met bomgordel, op de punt van een naald kan dansen, zonder dat de veiligheidscamera's het zien.
Ok, top2000 begint toch zo weerquote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef MrX1982 het volgende:
Nee.
Ik heb ze niet allemaal doorgenomen, natuurlijk, maar die scepticsannotatedbible vind ik wel nuttig.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar wat vind jij van dat soort websites JdW?
maagden, het is dus neutraal. Alsof vrouwen dan geen maagden krijgen...quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Staat er eigenlijk wel in de koran dat de maagden in het hiernamaals vrouwelijk zijn? Straks sta je daar met je grote verhalen...
Omdat het 2 totaal ander boeken zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 17:03 schreef MrX1982 het volgende:
De teksten op http://skepticsannotatedbible.com/gen/1.html kloppen toch gewoon als die van de Bijbel correct zijn waarom van de Koran niet?
Juist, dus als heterosexuele man kan je ook 72 maagdelijke kerels krijgen. Wat een droevige gedachte.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
maagden, het is dus neutraal. Alsof vrouwen dan geen maagden krijgen...
De Koran is toch gewoon een afgeleide van de Bijbel?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat het 2 totaal ander boeken zijnWat een rare argumenten.
Al is dit wel kinderachtig;quote:Op woensdag 28 december 2005 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal doorgenomen, natuurlijk, maar die scepticsannotatedbible vind ik wel nuttig.
Nee aangezien homeseksualiteit niet geaccepteerd wordt. Leuke conclusie.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Juist, dus als heterosexuele man kan je ook 72 maagdelijke kerels krijgen. Wat een droevige gedachte.
De Koran is geen afgeleide van de Bijbel. Maar je argumentatie slaat nogsteeds nergens op. De text die er staat, bestaat, maar heeft neits met de schepping te maken.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De Koran is toch gewoon een afgeleide van de Bijbel?
Waarom zouden ze de Bijbel wel juist weergeven en de Koran niet.
Naja, je hoeft er geen seks mee te hebben ofzo, toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee aangezien homeseksualiteit niet geaccepteerd wordt. Leuke conclusie.![]()
het ging toch over het al dan niet platzijn van de aarde, dat de bijbel dit zou zeggen, en niet over de schepping? Als de zon ondergaat in een modderige poel lijkt me dat ook aardig tegen de waarnemingen in te gaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Koran is geen afgeleide van de Bijbel. Maar je argumentatie slaat nogsteeds nergens op. De text die er staat, bestaat, maar heeft neits met de schepping te maken.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
De Koran is geen afgeleide van de Bijbel. Maar je argumentatie slaat nogsteeds nergens op. De text die er staat, bestaat, maar heeft neits met de schepping te maken.
Lijkt me vrij duidelijk.quote:Soms lopen de teksten parallel met verhalen uit de bijbel, zoals hoofdstuk 12, 'Yusuf' (Jozef), dat de geschiedenis uit het boek Genesis hervertelt.
Dat bedoel ik dus met het poetische.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:10 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
het ging toch over het al dan niet platzijn van de aarde, dat de bijbel dit zou zeggen, en niet over de schepping? Als de zon ondergaat in een modderige poel lijkt me dat ook aardig tegen de waarnemingen in te gaan.
Dit is een tamelijk schaamteloze poging om dingen uit hun context te rukken, door het Oude met het Nieuwe Testament te verbinden.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt dit ook?
http://skepticsannotatedbible.com/says_about/nonchristians.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |