per ongeluk.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kwam je aan je vorige vriendinnen?
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef webspider het volgende:
Begin eens met een cassiere te versieren!
Je komt ze in ieder geval niet op fok tegen... Juist in de echte mensen wereld kom je ze tegen, met uitgaan bijvoorbeeld; alcohol maakt iedereen wat losser, en je hebt zo een gesprekje en misschien meer.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Mauro het volgende:
Ik werk hele dagen in een mannenwereld, ga soms sporten met een vriend van me (squash), ga zelden uit (al denk ik dat je daar geen vriendin zult vinden) en kom dus eigenlijk weinig vrouwen tegen (behalve in de supermarkt).
Ik heb me ingeschreven bij zo'n on-line datingding maar zie dat eigenlijk niet zo zitten. Te afstandelijk.
Kijkt naar balkon, ziet kratje brouwmeester staan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]altijd nat je kunt er meerdere achterelkaar pakken staat altijd voor je klaar
Ja, maar om nou naar Café De Laatste Eisprong te gaan...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je komt ze in ieder geval niet op fok tegen... Juist in de echte mensen wereld kom je ze tegen, met uitgaan bijvoorbeeld; alcohol maakt iedereen wat losser, en je hebt zo een gesprekje en misschien meer.
`quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Mauro het volgende:
Ik zoek dus geen meisje.
Leeftijd moet wel 27+ zijn. Dus een vrouw.
Goeie!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:22 schreef Skv het volgende:
[..]
`
Krantenadvertenties ofzo.
Buuf heef dat ook gedaan, en die woont nu al twee jaar samen
Daar is je antwoord.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
per ongeluk.
eerste lange relatie op de 5 mei viering in Wageningen, ergens in 1998.
tweede was de ex van een bekende van me. Dus die kende ik al.
Jij bent niet heel erg kieskeurig he?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef SHE het volgende:
ben je knap?
vermogend?
humor?
kun je fatsoenlijke espresso maken?
*check*
Tip: Appie is leukerquote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?
Ja, ik vind van wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef SHE het volgende:
ben je knap?
vermogend?
humor?
kun je fatsoenlijke espresso maken?
*check*
Maar gebruik ze gewoon als uitprobeersel om eens een leuke babbel voer koetjes en kalfjes met een dame te houden. Je hoeft ze niet meteen de kleren van het lijf te rukken hoor,quote:Op woensdag 28 december 2005 12:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je die dames bij de aldi of de lidl al eens goed bekeken?
lees de mijne dan ook...ik verhuis per 31-12 naar een nieuw stulpjequote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel.
Redelijk. Eigen huis, vaste baan en een auto. Lees mijn postgeschiedenis zou ik zeggen. Is Senseo ook goed? Anders klop ik wel wat melk op!
Situatie: Ik Groningen, zus Haarlem, Ouders Eindhoven.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:25 schreef freud het volgende:
Heb je een zus met vriendinnen? Verjaardagen zijn ook prima hoor!
* checkt fotoboek *quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
lees de mijne dan ook...ik verhuis per 31-12 naar een nieuw stulpje
kom je mijn melk kloppen?![]()
Dat weet ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef ArtyShock het volgende:
Hoe? Doe's een spontane Fok! meet. Werkte voor mij.Maar ja, ik was dan ook totaal niet op zoek.
Oftewel, 't kan overal gebeuren tenzij je zo'n gefrustreerde instelling hebt dat je een vriendin moet hebben. Vrouwen ruiken dat en rennen dan heel hard een andere kant op.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef webspider het volgende:
Begin eens met een cassiere te versieren!
kben al bezetquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
nou, deze combi is anders best lastig te vinden![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Mauro het volgende:
Dat weet ik.
Een vriend van me zoekt al 10 jaar een vriendin. Desperaat.
Stuurt de secretaresses van zijn bedrijf kaartjes met een uitnodiging om uit te gaan.
En als ze dan uitgaan met elkaar, dan kan hij het alleen hebben over zeer lange relaties en wat hij verwacht van een vriending.
Nee, dat werkt niet!
Typoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef ArtyShock het volgende:
Tja, als je er openlijk voor uitkomt vrouwen als objecten te zien, wordt het nooit wat.
Ik heb wel hobbies. Alleen dat zijn meer van die mono-hobbies.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef MouseOver het volgende:
Zoek een hobby waar ook vrouwen zitten. Dat mannetje/vrouwtje gedoe komt vanzelf wel, maar je moet ze natuurlijk wel eerst tegenkomen
Trouwens, bij mannen werkt de tijd in hun voordeel
Ook geen (grote) vriendengroep met wat vrouwen erin? Werkt best kan ik uit ervaring vertellenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef Mauro het volgende:
[..]
Situatie: Ik Groningen, zus Haarlem, Ouders Eindhoven.
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben ook vrijgezel, vind het best zo
kan ik lekker uitgaan en op reis gaan met vrienden zonder verplichtingen
oh ja, heb wel een sexpartner
Ik zei niet dat je een hobby moest zoeken. Ik zei dat je een hobby moest zoeken waar ook vrouwen rondrennenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef Mauro het volgende:
Ik heb wel hobbies. Alleen dat zijn meer van die mono-hobbies.
Ben sportduiker, rijd motor en fotografeer er lustig op los.
Voornemen gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:47 schreef LikeRedRum het volgende:
Je dating life komt pas echt op gang als je continu warm bent.
Zeg hoi tegen meisjes in de stad. Lach naar knappe meisjes (geen dromerige psycho lach, geen gekwijl). Spreek meisjes aan in clubs. Flirt met elk lekker ding die ontvankelijk is, of ze vriend heeft of niet. Praat met mensen in het algemeen. Ouwehoer met bejaarden, kinderen, huisvrouwen etc.
Het is een numbers game. Als je per dag 10 nieuwe vrouwen spreekt kan je sowieso elke dag een date hebben. Maar je wil geen date. Wat je echt wil is iemand die helemaal top is. Niet "een vrouw"... maar DE vrouw. Top kwaliteit... en die kom je pas tegen als je goed warm bent en sociaal als een vis in het water (zijn vrouwen gek op)
Begin vandaag met hoi zeggen tegen tenminste 3 leuke vrouwen... ik ben net weer single en ik weet dat als ik echt weer zin heb in iets nieuws (nu nog niet) dat dit de beste manier is om een bijzonder iemand te ontmoeten.
Als je het moet doen met wat "op je af komt" verlaag je je kansen en potentie enorm
quote:
Modellen altijd welkom inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:54 schreef Sjeen het volgende:
![]()
Serieus:
Je fotografeert graag... een fotoclub of cursus misschien iets voor je?
Daar hebben ze op Fok zelfs een eigen topic voor! Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)quote:
Steek jij je lul maar in bier, een echte man zal wel ergens anders in soppen...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]altijd nat je kunt er meerdere achterelkaar pakken staat altijd voor je klaar
Dit zegt al weer genoeg! hehe kom van die bank af en ga eens wat doen!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef Mauro het volgende:
Nu zit ik weer thuis in mijn eigen huis, helemaal alleen met een kat als enig gezelschap.
Leuk is anders kan ik je vertellen.
Na twee lange relaties die stuk zijn gelopen wil ik weer een vriendin.
Ik vind namelijk dat ik daar weer aan toe ben.
Maar hoe?
Verbazingwekkende reacties .. geen enkele chick die bijv. (non)verbaal reageerde als "sjees, waar heb jij last van" ?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef Mauro het volgende:
Tegen 4 willekeurig leuk uitziende dames/meiden vriendelijk hallo gezegd en een leuke glimlach opgezet. Krijg je meteen een lieve lach terug en een vragende blik van: "ken ik jou?"
is redelijk oké weer
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:31 schreef Mauro het volgende:
Haha..
Tegen 4 willekeurig leuk uitziende dames/meiden vriendelijk hallo gezegd en een leuke glimlach opgezet.
Krijg je meteen een lieve lach terug en een vragende blik van: "ken ik jou?"
Mijn dag is redelijk oké weer
Volgens mij heb jij het erg goed begrepenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
![]()
Heel grappig, vrouwen zijn gewend om aangestaard te worden, nagekeken, aangesproken in clubs ("je ziet er lekker uit" en, "wil je dansen"... en natuurlijk de standaards als "Wil je wat drinken" = "Mag ik 5 minuten van je tijd kopen voor een drankje?") maar als mannen ze heel relaxed benaderen in het dagelijks leven (op straat) zijn ze zelf vaak eerder nerveus dan andersom.
Het gebeurt gewoon niet veel, tenzij een meisje echt echt knap is.
Het gekke is... dat ze in t begin vaak zoiets hebben van... OKAAAY wie ben jij? Maar als je *echt* geen "hidden agenda" hebt en gewoon ff wilt kletsen omdat je haar interessant vindt zonder als een sociaal gestoorde/kwijlende idioot over te komen dan is dat voor de meeste vrouwen heel vleiend.
Als je dan ook nog leuk gezelschap bent is het vaak moeiteloos om over te gaan op een belletje en een afspraakje
Ik krijg er zelf ook weer zin in
Veel plezier de rest van de dag![]()
Dat eerste werkt nietquote:Op woensdag 28 december 2005 17:56 schreef skippy22 het volgende:
Er op af stappen en vragen of ze jou vriendinnetje wil zijn![]()
En verder voor de leuke vrouwen moet je niet op fok zijn
Dat moet hij dus NIET doen. Dat is echt zo achterlijk. Dat werkt misschien met kansloze wijven.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:56 schreef skippy22 het volgende:
Er op af stappen en vragen of ze jou vriendinnetje wil zijn
ik was eerder, alleen ik vond het te nutteloos voor een topicquote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
Gaat iedereen nou opeens mijn "probleem" kapen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
Populair probleem hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
Neuh.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef -moi- het volgende:
Post eens even een foto
Wie weet word je dan overladen met mailtjes. Kan best!
Als je echt Mauro was geweest had je dit topic natuurlijk sowieso niet hoeven te openen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Neuh.
Ga hier niet mijn foto online zetten.
ik blijf liever anoniem.
Alle fokkers dusquote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
idd. Iedereen zonder sociaal leven
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Als je echt Mauro was geweest had je dit topic natuurlijk sowieso niet hoeven te openen.
Nuh, je blijft zielig alleen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef Mauro het volgende:
Ik doe dat zo vaak om ff warm te lopen. Ze gaan hooguit lachen tijdens het uitgaan. Als dat het ergste is wat ze kunnen doen dan begin ik pas echt los te komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:03 schreef michiel- het volgende:
[..]
Verbazingwekkende reacties .. geen enkele chick die bijv. (non)verbaal reageerde als "sjees, waar heb jij last van" ?![]()
Sexpartner... wil ik ook...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Little_Meanie het volgende:
ik ben ook vrijgezel, vind het best zo
kan ik lekker uitgaan en op reis gaan met vrienden zonder verplichtingen
oh ja, heb wel een sexpartner
Hoe poetischquote:Op donderdag 29 december 2005 09:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Liefde is als een vlinder. Hoe meer je er op jaagt, hoe verder zij zich van jou verwijdert. Maar als je je aandacht aan andere dingen besteedt, komt zij vanzelf op je schouder zitten.![]()
Mwah, ik weet niet wat jij onder klagen verstaat? Hij is misschien in zijn eerste post daarmee begonnen, maar de tips die hier geplaatst werden heeft hij wel opgevolgt en tot nu toe met succes. Vele andere zul je alleen maar zien klagen over dat ze geen vriendin(of vriend) krijgen, terwijl dat deze persoon zijn probleem tenminste aanpakt!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:16 schreef Forumschorem het volgende:
Moet je vooral hier gaan zitten klagen, dat helpt.
Ik wil niet zeggen dat het een probleem is.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:12 schreef optifree het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet wat jij onder klagen verstaat? Hij is misschien in zijn eerste post daarmee begonnen, maar de tips die hier geplaatst werden heeft hij wel opgevolgt en tot nu toe met succes. Vele andere zul je alleen maar zien klagen over dat ze geen vriendin(of vriend) krijgen, terwijl dat deze persoon zijn probleem tenminste aanpakt!![]()
Ik wilde mezelf al aanbieden, maar een vrouw die denkt dat er voor een espresso melk geklopt moet worden blief ik niet....quote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef SHE het volgende:
[..]
lees de mijne dan ook...ik verhuis per 31-12 naar een nieuw stulpje
kom je mijn melk kloppen?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
tip: ga niet pssst, ey meisje. naar ze roepen, want dat werkt niet echt.
Het irritante eraan is dat het nog waar is ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Liefde is als een vlinder. Hoe meer je er op jaagt, hoe verder zij zich van jou verwijdert. Maar als je je aandacht aan andere dingen besteedt, komt zij vanzelf op je schouder zitten.![]()
Vrouwen en hun gedachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef Panthera1984 het volgende:
euhm, loop ik het CWI uit... (ja, werkloos ja...) en wat kom ik tussen de glazen klapdeuren tegen? een man van een jaar of 30... zegt tegen mij: "ik zag je net zo zitten, en ik vind je er best leuk uitzien... mag ik me even voorstellen?" nou was mijn eerste gedachte: "die wil neuken, wegwezen." het hielp ook neit dat ihj zo'n lijzige stem heeft. Mijn tweede gedachte was dat hij werkloze jongedames op moest pikken om ze in de 'erotische sector' aan banden te leggen.
Enfin, willen jullie niet zo maar zulke dingen zeggen? of zeg er iig bij dat ze dat niet voor het CWI moeten doen.
kijkt in fotoboekquote:Op donderdag 29 december 2005 14:29 schreef Panthera1984 het volgende:
euhm, loop ik het CWI uit... (ja, werkloos ja...) en wat kom ik tussen de glazen klapdeuren tegen? een man van een jaar of 30... zegt tegen mij: "ik zag je net zo zitten, en ik vind je er best leuk uitzien... mag ik me even voorstellen?" nou was mijn eerste gedachte: "die wil neuken, wegwezen." het hielp ook neit dat ihj zo'n lijzige stem heeft. Mijn tweede gedachte was dat hij werkloze jongedames op moest pikken om ze in de 'erotische sector' aan banden te leggen.
Enfin, willen jullie niet zo maar zulke dingen zeggen? of zeg er iig bij dat ze dat niet voor het CWI moeten doen.
Dat komt volgens mij vanzelf!quote:
Die is echt super.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:49 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij vanzelf!
Ik heb het vriendelijk lachen ook eens getest en de reactie was overweldigend!![]()
een watquote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef het-is-mij het volgende:
ik heb nog wel een paiq invite over![]()
ttssskkkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:39 schreef Mauro het volgende:
Ben ook niet zo aktief daar.
Moet er eigenlijk nog goed mee beginnen.
Pas 3 speeddates gedaan
Da's dus geen probleem. Ik verveel me niet zo snel.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ttssskkk
Ach zo geweldig vind ik het ook weer niet maar t is wel grappig als je je verveelt....
Having ugly men having sex since 1832 ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef Het_Biertje het volgende:
FOK!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
Da's dus geen probleem. Ik verveel me niet zo snel.
Altijd wel wat te doen namelijk.
Lol, ben helaas niet ouder dan 27quote:Op donderdag 29 december 2005 23:25 schreef Classics het volgende:
[..]
hey leuke FOK!ster
kan ik jullie tweetjes niet koppelen
![]()
het is heel erg ontopic hequote:Op donderdag 29 december 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
Kappen met slowchatten!
Dat is nou juist het probleem!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef Copycat het volgende:
Het is heel erg slap gelul. Da's net even iets anders.
Daarvoor is [R&P SC] Feliciteert hier Twisted_Fok .
Ik haak af bij de espresso moet ik zeggen, maar dat is omdat ik het nog nooit geprobeerd hebquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef SHE het volgende:
nou, deze combi is anders best lastig te vinden![]()
Daar ga je al. Vijtienjarigen, dat zeg ik je!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Mauro het volgende:
Ik zoek dus geen meisje.
Leeftijd moet wel 27+ zijn. Dus een vrouw.
jij pimpquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Skazminko het volgende:
Je mag de mijn vriendin wel lenen, ze is 14 en een schatje...
En je gaat haar binnekort een vakantie naar Polen aanbieden en haar daar als grenshoertje een baan bezorgen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Skazminko het volgende:
Je mag de mijn vriendin wel lenen, ze is 14 en een schatje...
Ik zou het ook willen doen, maar ik ben ook zo'n passieve droogkloot, ik durf niet te lachen of emoties te tonen. Ik heb enorme moeite met het tonen van emoties.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die is echt super.
Ik ga dat voortaan iedere dag doen. Geweldig die reacties
Maakt niet uit waar.
Vandaag bij de bank, in de supermarkt, gewoon op straat. Het maakt niet uit.
Dat kwetsbaar opstellen herken ik wel ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:36 schreef Taproot het volgende:
[..]
Ik zou het ook willen doen, maar ik ben ook zo'n passieve droogkloot, ik durf niet te lachen of emoties te tonen. Ik heb enorme moeite met het tonen van emoties.
Ik kijk wel heel vaak naar vrouwen, bv in de bus zorg ik er steeds voor dat ik rechtover een knappe meid zet of zet me steeds in zo n positie dat ik oogcontact kan hebben met een vrouw.
Meestal kijk ik haar dan aan met een heel doordringende blik en blijf ik vaak naar hen kijken.
Ik zie dat ze dan ook wel vaak gecharmeerd zijn, door gewoon te kijken. Dan lachen ze zo en dan zou ik zo graag teruglachen maar nou ja k kan om de een of andere reden niet zomaar lachen. Dan heb ik het gevoel dat ik me kwetsbaar opstel enzo
Ik weet niet wat jij met mijn vriendin van plan was maaare...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En je gaat haar binnekort een vakantie naar Polen aanbieden en haar daar als grenshoertje een baan bezorgen?
ligt eraan of ze lekker is. Post eens een foto van haar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met mijn vriendin van plan was maaare...![]()
As you wish.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ligt eraan of ze lekker is. Post eens een foto van haar.
Ziet er toch wel uit als een Poolse.quote:
Jij hebt geen smaak, en ze is een Nederlandse en lief, en geen breezah.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:52 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ziet er toch wel uit als een Poolse.
Ze heeft een beetje te dikke wangen, sorry maat!
als ze maar kan pijpen toch?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:54 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak, en ze is een Nederlandse en lief, en geen breezah.![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon honing aan je reet smeren, gaat een stuk snellerquote:Op donderdag 29 december 2005 09:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ja, ik hoef mijn moeder er niet voor te vragen, in tegenstelling tot jou.quote:
Nu zeg je dat je partyyboyy nodig hebt voor een blowjob.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Skazminko het volgende:
Ja, ik hoef mijn moeder er niet voor te vragen, in tegenstelling tot jou.
Je snapt de boodschap wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef Capa het volgende:
[..]
Nu zeg je dat je partyyboyy nodig hebt voor een blowjob.
Het is jij.![]()
ja daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, ik hoef mijn moeder er niet voor te vragen, in tegenstelling tot jou.
Nou, een relatie mag toch wel een beetje lucratief zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij met mijn vriendin van plan was maaare...![]()
Niet van die moeilijke woorden gebruiken, hij weet nooit wat lucratief betekendquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, een relatie mag toch wel een beetje lucratief zijnEn bovendien, die van jou daar valt puur en alleen in polen wat mee te verdienen want daar geilen ze op gore wijven
![]()
Da's waarquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken, hij weet nooit wat lucratief betekend![]()
En dat weet jij omdat je moeder in Polen geld voor je verdiend? En vertel eens, wanneer heb je voor het laatst staan zwingen op de muziek van zanger Bob?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, een relatie mag toch wel een beetje lucratief zijnEn bovendien, die van jou daar valt puur en alleen in polen wat mee te verdienen want daar geilen ze op gore wijven
![]()
Niet posten als je de weet de grammatica regels kent.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woorden gebruiken, hij weet nooit wat lucratief betekend![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef Skazminko het volgende:
zwingen
Waarom post jij dan in hemelsnaamquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:08 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Niet posten als je de weet de grammatica regels kent.
Tikfoutjes zijn iets anders dan grammatica regels...quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:11 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waarom post jij dan in hemelsnaam
Don't fuck with zanger Bobquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je moeder in Polen geld voor je verdiend? En vertel eens, wanneer heb je voor het laatst staan zwingen op de muziek van zanger Bob?
tikfoutjes? die hele zin van voor tot achter klopt niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:13 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Tikfoutjes zijn iets anders dan grammatica regels...
Aaah, jij ben het type man dat iedere vrouw als een hoer ziet. Succes nog met je leven. En succes met je zanger Bob fan club.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Don't fuck with zanger BobAnders geef ik hem een dubbeltje en dan mag ie zo over jouw vriendin heen, oh nee, dan krijgt ie een dubbeltje van je vriendin omdat ze vee lte wijd is en Bob er geen plezier aan kon beleven omdat ze al is uitgewoond door haar gehele familie. en om nog even door te gaan over dubbeltjes. Als zanger Bob klaar is met je vriendin is ze ook zo plat als een dubbeltje
![]()
Jammer dat ik geen fan ben van zanger bob maar anders had ik mij wel aangesproken gevoelt hoor:O Jij ook nog succes met je levenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Aaah, jij ben het type man dat iedere vrouw als een hoer ziet. Succes nog met je leven. En succes met je zanger Bob fan club.
Dank.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen fan ben van zanger bob maar anders had ik mij wel aangesproken gevoelt hoor:O Jij ook nog succes met je levenGo for it
![]()
Wat moet dit betekenenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:08 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Niet posten als je de weet de grammatica regels kent.
ik vond die opmerking wel goed die hier eerder stond... geen vriendin maar een leuker leven zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:00 schreef Hypnose het volgende:
Als je gaat zoeken voor een vriendin vind je die juist nietHou je gewoon bezig met andere dingen , dan kom je vanzelf wel iemand tegen
Welke vorige vriendinnen?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef Biancavia het volgende:
Hoe kwam je aan je vorige vriendinnen?
Das dus weer kutquote:Op woensdag 28 december 2005 12:23 schreef SHE het volgende:
ben je knap? nee
vermogend? nee
humor? niet echt
kun je fatsoenlijke espresso maken? ik drink geen koffie, dus nee
Misschien is ie wel heel ergens anders goed inquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik denk dat ie wat meer ziet in een poesje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |