Ohja, ga niet lopen planken voordat je met de remmen bezig gaat, verbrand je je klauwenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik hoop morgen, ze zijn vandaag verstuurd
logischquote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, ga niet lopen planken voordat je met de remmen bezig gaat, verbrand je je klauwen![]()
Die wijven hebben ook een zaaddodend leven...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Weet ik
Ben veel bij de brandsteders over de vloer geweest, kom je daar om 10:00 binnen, zit ze zich al te stylen en te kutten met haar wimpers en meuk omdat ze om 19:00 een feestje hebben![]()
Ik bedoel, da's toch zonde van je tijd
Elke dag laten stylen kost je toch ook gewoon de ochtend uren, zou ik niet eens willen![]()
kijk ff of ze bij die schaalmodellenzaak een 106 rallye hebben staanquote:Op woensdag 28 december 2005 15:51 schreef PeuRac het volgende:
ik ben ff naar de stad, geen idee wat doen, maar ik word gek van verveling
Wat is er op discovery? me tv staat naast me maar ik ben te lam om hem aan te zettenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
ik zap de hele dag tussen Discovery en NGC![]()
reclame enne tvgids.nlquote:Op woensdag 28 december 2005 15:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat is er op discovery? me tv staat naast me maar ik ben te lam om hem aan te zetten
Het boeit ons geen ene kutquote:
Genoegquote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef M5 het volgende:
[..]
ons? uit hoeveel personages besta jij dan?
Nope ik ben weer in Utregquote:
Als je zoekt op auto modellen kom je vanzelf bij Traffic terecht, dat kleine zaakje hier in Doetinchem, bij www.thegallerybrummen.nl vind je volgens mij ook de link naar Traffic (daar hebben ze een filiaal).quote:Op woensdag 28 december 2005 15:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kijk ff of ze bij die schaalmodellenzaak een 106 rallye hebben staan
Yeahquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, en de man met de zeis betekent neit de dood, maar het eind van een tijdperk
mijn interpretatie: Mukie word harde kern ipv wannabe
Ik moest alles voor d'r opschrijvenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moest alles voor d'r opschrijven
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
Partypics zijn er ook al
[afbeelding]
WTF !?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
Partypics zijn er ook al
[afbeelding]
Grappig he als je nu jezelf opeens terug zietquote:
liegebeestquote:Op woensdag 28 december 2005 17:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moest alles voor d'r opschrijven
heb de pics wel alquote:Op woensdag 28 december 2005 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Grappig he als je nu jezelf opeens terug ziet![]()
Mag sjoewe doen, ik ga zo ff plat liggen, ben kapot.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:47 schreef BoJo het volgende:
ik zeg ploatsuh!
Hij heeft haar vast gebonden aan het bedquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef BoJo het volgende:
heeft sjoewe weer tegen je enkels lopen trappen die vlegel![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft haar vast gebonden aan het bed![]()
Hij heeft netjes in de logeerkamer gelegen heurquote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij heeft haar vast gebonden aan het bed![]()
wat wil jij daarvan pics zienquote:
Ja met jou vastgebonden op het logeerbed Heurquote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij heeft netjes in de logeerkamer gelegen heur
Dat jij nu zulke fantasietjes hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja met jou vastgebonden op het logeerbed Heur
Wat een achterlijk woord is dat Heur overgens![]()
Die met de SL600 zeker?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan nog erger, een kennis van me heeft een kapsalon, er zijn vrouwen die dat dagelijks afrekenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |