die vrouwen van tegenwoordig kunnen maar bar weinigquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]Pasta king
Volgende keer een vrouw scoren in die club in Kotor en dan haar laten koken
![]()
toch maar gekocht?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
[..]nee ook niet mijn cup of thee
![]()
[afbeelding]
dit is mijn kapper![]()
Makkelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 13:48 schreef BoJo het volgende:
[..]nee ook niet mijn cup of thee
![]()
[afbeelding]
dit is mijn kapper![]()
Ik betaal ook altijd graag wat meer voor een goede kapsalon, zeker als je elke keer dezelfde kapster krijgt die exact weet wat je wilquote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik was hier voor het eerst nu, wilde eens wat anders, kijken wat hun er van konden maken
Aan de ketting leggen die bitchesquote:Op woensdag 28 december 2005 13:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
die vrouwen van tegenwoordig kunnen maar bar weinig
Gohquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Makkelijk![]()
![]()
Mij staat kaal of kort geschoren niet
deze was ¤78 voor een knipbeurtjequote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik betaal ook altijd graag wat meer voor een goede kapsalon, zeker als je elke keer dezelfde kapster krijgt die exact weet wat je wil![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
deze was ¤78 voor een knipbeurtje![]()
![]()
WTFquote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
deze was ¤78 voor een knipbeurtje![]()
![]()
Alle andere kapsters waren ook lekker!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
WTF![]()
dan zou ik eisen dat ik door een super lekker mokkel met de beste kappershandjes ter wereld geknipt werd en een irriterende shampoo zou ik van gaan flippen
![]()
Er zijn advocaten welke minder vragen
Hoe lang heb je gezeten dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alle andere kapsters waren ook lekker!Waarom krijg ik die nou niet
![]()
Maar wat hij met knippen heeft gedaan is heel goedZo heeft nog geen andere kapper hiervoor het kunnen laten vallen, ook pas na dik een uur ging de schaar er pas in. Eerst heel lang voelen en kutten aan m'n haar om te kijken hoe en waar het allemaal naartoe groeit
En die shampoo, sja, ik check morgen wel of het weg is, zo niet dan bel ik ze.
Ik ben zo'n 2 uur binnen geweest, geen straf hoor, prima zittende stoelen en je wordt op je wenken bediend met allesquote:
Alleen jammer dat je door een kerel bediend werd?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben zo'n 2 uur binnen geweest, geen straf hoor, prima zittende stoelen en je wordt op je wenken bediend met alles
Het kan nog erger, een kennis van me heeft een kapsalon, er zijn vrouwen die dat dagelijks afrekenenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:11 schreef Hugster het volgende:
En toen ik even zat te wachten voor ik aan de beurt was zag ik 3 vrouwen al ¤500+ afrekenen voor knippen, verven, stylen en wat flessen shampoo en meuk![]()
Kijk dat gaat me dan weer wat te ver [afbeelding]
Niet alleen, ook nog door de gastvrouw van de salonquote:Op woensdag 28 december 2005 14:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je door een kerel bediend werd?
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet alleen, ook nog door de gastvrouw van de salon
Ze laten zich elke dag stylen?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan nog erger, een kennis van me heeft een kapsalon, er zijn vrouwen die dat dagelijks afrekenen![]()
Er zijn vrouwen welke zich elke dag laten stylen jaquote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze laten zich elke dag stylen?
Of gewoon met shoppen bedoel je?
Weet ikquote:Op woensdag 28 december 2005 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen welke zich elke dag laten stylen janiet knippen, maar wassen, föhnen, enzz
niet met turijn?quote:
scannen&postenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
Peu, m'n tante heeft een foto opgestuurd waar wij op staan samen met mijn nichtje op de bank![]()
![]()
LOL, hoe erg is die?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
Peu, m'n tante heeft een foto opgestuurd waar wij op staan samen met mijn nichtje op de bank![]()
![]()
Ga jij eens aan je remmen werkenquote:
jij weer "huh, can you repeat that question?"quote:Op woensdag 28 december 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die erna en daarna ff voor een voorgerecht naar Milaan
mwah viel nu wel meequote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij weer "huh, can you repeat that question?"![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
heul erg want ik heb een ontbloot bovenlichaam![]()
![]()
of dit natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik photoshop er wel ff een goddelijk gespierd lichaam in, maar dan mag jij beslissen of we hem openbaar maken op fok![]()
Mwha, ik wil dat de fokkers niet aan doenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik scan hem later wel in, maar dan mag jij beslissen of we hem openbaar maken op fok![]()
Dat is kut, wanneer komen ze wel binnen?quote:
je schaamt jequote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mwha, ik wil dat de fokkers niet aan doen![]()
ik hoop morgen, ze zijn vandaag verstuurdquote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is kut, wanneer komen ze wel binnen?
Dat bedoelde ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |