dan is 't waarschijnlijk You're lookingquote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk :: Vrolijk Kerstfeest allemaal zegt:
looking = look
|°●* Lσттє *●°| Oeh Boy You Looking Like You Like What You See... zegt:
oh, ga je me nu ook al ff verbeteren?
vind je het erg?
haha nee hoor... ik hou t lkkr toch zo...
want?![]()
![]()
omdat ik dat mooier vind...en zo staat t trouwens ook in de songtekst...
Vrouwen...
quote:uote:
Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je betaald in het begin alleen de rente ja, maar vergeet niet dat je iemand garant voor je moet hebben staan, omdat je zelf waarschijnlijk geen vaste baan hebt en je bent huiseigenaar, waardoor je ook met belastingdienst, gemeente enz te maken krijgt
\
Ik zit nu effe te kijken op die website en het ziet er wel sjill uit
Arnhemquote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Utrecht.
Áls ik iets zoek moet het in Arnhem zijn.
't is hoe dan ook stom...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan is 't waarschijnlijk You're looking
Ik zit er op school, jammer genoegquote:Op woensdag 28 december 2005 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Arnhem
wat moet je daar dan?
Ben er nog nooit geweest :S
Multimedia Vormgeving.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:08 schreef eer-ik het volgende:
wat doe je voor school dan?
En 4 uur :S
soort van bizar
ohja, en waarom zou je niet mogen?
helemaal als je zo'n reistijd hebt...
Idd maar daar wou ze ook niet aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan is 't waarschijnlijk You're looking
Kamer, 22 m2 4,5x5 dus is niet enorm groot maar wel relext genoeg dacht ik zoquote:Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Multimedia Vormgeving.
En tja, het mogen. Ik kan niet eens koken. Ik ben nét 18.
En aan de ene kant wil ik niet in zo'n klein ini-mini kamertje leven.
Gelukkig amarquote:Op woensdag 28 december 2005 13:11 schreef ijsmeis het volgende:
De velg is krom!
Woehaaa!
Ik ga zo naar Uden, eerst even eten! Doei!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
echt. vet. man.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:12 schreef eer-ik het volgende:
koken![]()
ik kan wel koken, maar ik doe het nooit. Ik haal altijd bij de appie magnetronvoedsel.
Is prima te eten. En net 18... boeiend... ik woon ook al sinds men 18e op mezelf.
Bevalt me prima. Enne, multimedia vormgeven heb ik ook gedaan
Bevalt het in arnhem wel?
Ik zat in rotterdam, niet afgemaakt, ik vond het kut. Heb er ook niks geleerd in 2 jaar. Vrijwel alles wist ik al uit vroegere ervaring. Het enige vak waar ik wat geleerd heb was met 3D max te werken. Dat was het enige
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:19 schreef eer-ik het volgende:
hehe, dom wijf
anyway, ik ga effe de dooie paarden die door men kiezen gallopperen wegpoetsen, en doezen en door naar utrecht.
de groeten allemaal
Ik zag er net eentje (wel ietsjes duurder) welke wel een eigen keuken, wc en douche had, zelfs eigen wasmachine aansluitingquote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd. Zen ouders staan garant voor hem (wie anders). Maar op zich zou ik best zelf ook zoiets willen hebben. Op zich een manier om snel aan een relatief goedkope kamer te komen. Wel relaxed. btw, die gast zei dat ze daar alles gedeeld hebben, behalve het keukenblok wat in zen kamer staat
Weet je wat je betaald voor 22M² gastquote:Op woensdag 28 december 2005 13:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kamer, 22 m2 4,5x5 dus is niet enorm groot maar wel relext genoeg dacht ik zo
Veel plezierquote:Op woensdag 28 december 2005 13:19 schreef eer-ik het volgende:
hehe, dom wijf
anyway, ik ga effe de dooie paarden die door men kiezen gallopperen wegpoetsen, en doezen en door naar utrecht.
de groeten allemaal
Ik zat met mn 16e al op kamersquote:Op woensdag 28 december 2005 13:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Multimedia Vormgeving.
En tja, het mogen. Ik kan niet eens koken. Ik ben nét 18.
En aan de ene kant wil ik niet in zo'n klein ini-mini kamertje leven.
ik kan me nog wel een "omelet" herinneren op vakantiequote:Op woensdag 28 december 2005 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zat met mn 16e al op kamerskoken kan ik nog steeds niet
lekker danquote:Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef Hugster het volgende:
Ben ik gisteren naar de kapper geweest, heeft die natte me gewassen met een shampoo waar ik ff geirriteerd van raak![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan me nog wel een "omelet" herinneren op vakantie![]()
![]()
Nou?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat je betaald voor 22M² gast![]()
Dat is verrot, kapper al gebelt?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:34 schreef Hugster het volgende:
Ben ik gisteren naar de kapper geweest, heeft die natte me gewassen met een shampoo waar ik ff geirriteerd van raak![]()
In Utrecht 350 tot 450 euro per maand.quote:
ja, rode vlekken in m;n nekquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
gelukkig gingen we alleen maar uit eten
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, rode vlekken in m;n nek
Wat wel mooi was, ging hij even lectuur voor me uitzoeken terwijl ik onder de stoomkap zat, komt hij aan met een zilveren dienblad met de Quote, Carros en Autovisie en een verse jus![]()
Ik laat het dalijk wel effe weten. Ben om 22:00 ofzo weer terugquote:Op woensdag 28 december 2005 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
ben benieuwd naar wat je er van vind
het hangt ook niet op 5minuutjes hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik laat het dalijk wel effe weten. Ben om 22:00 ofzo weer terug
Zal wel geen kapper van 15 euro voor een knipbeurtje wezen danquote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja, rode vlekken in m;n nek
Wat wel mooi was, ging hij even lectuur voor me uitzoeken terwijl ik onder de stoomkap zat, komt hij aan met een zilveren dienblad met de Quote, Carros en Autovisie en een verse jus![]()
Best fout opzichquote:
Boeiend, Utrecht is verder een relaxe stad en als je minder duur wilt wonen moet er je in een dorpje er omheen gaan wonen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef Fwnk het volgende:
Daarom wil ik ook niet in utrecht gaan wonen
Precies goedquote:
Geen vaster kapper/kapster bij jou kapsalon?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies goed![]()
Alleen wil ik de volgende keer wel weer door een vrouw gedaan worden denk ik, zo'n hoofd en nek massage van een hele natte gozer trek ik echt slecht op een of andere manier![]()
![]()
![]()
als ik had moeten koken, aten we pasta met ketchup 3 weken langquote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best fout opzichmaar ben blij dat t daar zo goedkoop is had er niet aan moeten denken zelf te moeten koken
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies goed![]()
Alleen wil ik de volgende keer wel weer door een vrouw gedaan worden denk ik, zo'n hoofd en nek massage van een hele natte gozer trek ik echt slecht op een of andere manier![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik had moeten koken, aten we pasta met ketchup 3 weken lang![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal wel geen kapper van 15 euro voor een knipbeurtje wezen dan![]()
Ik was hier voor het eerst nu, wilde eens wat anders, kijken wat hun er van konden makenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen vaster kapper/kapster bij jou kapsalon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |