Mijn vader heeft juist in elke hoek een internetaansluiting gemaakt (hij wil geen draadloos) terwijl ik de enige ben met een laptopquote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier gebeurde dat ook altijd, nu mogen er van mn moeder geen laptops meer in de woonkamer![]()
Hehe, ik woon dan niet meer thuis, maar als ik bij men ouders zit, met de laptop, worden ze ook gekquote:Op woensdag 28 december 2005 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier gebeurde dat ook altijd, nu mogen er van mn moeder geen laptops meer in de woonkamer![]()
Joh ga naar een willekeurige foto winkel, en voor een paar euro heb je 4 pasfoto'squote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef Fwnk het volgende:
godver moet ik 2 pasfoto's meenemen....
Wat is dat nou weer voor matige zooi, altijd gekanker met die OV's
Waarom wil hij geen draadloos? Mn broertje ligt altijd met dat ding op bed of de bank hij zit zelden nog achter z'n buroquote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader heeft juist in elke hoek een internetaansluiting gemaakt (hij wil geen draadloos) terwijl ik de enige ben met een laptop!
Nee?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh ga naar een willekeurige foto winkel, en voor een paar euro heb je 4 pasfoto'sen het hoeven niet 2 dezelfde pasfoto's te zijn trouwens
![]()
Na de zomer ga ik ook verhuizen, is later als geplant, maar goedquote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hehe, ik woon dan niet meer thuis, maar als ik bij men ouders zit, met de laptop, worden ze ook gek
Maar dan zit er meestal ook 3 man beneden met de laptop op schoot...
Doe dan niet moeilijk en maak nieuwe voor een paar euroquote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee?
Naja ik heb nog wel pasfoto's maar die zitten bij me ouders in hun portomonnee, en die zijn allebei weg!
Ik wil em toch graag hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe dan niet moeilijk en maak nieuwe voor een paar euroof haal je ov later op, ik had een klasgenoot die haalde z'n ov pas na de zomer op, tot die tijd had hij em nog niet nodig gehad
![]()
psst, zoek eens werkquote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil em toch graag hebben
En ik ben al niet zo rijk door die klote feestmaand (11 cash en 12 op me rekening)
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil em toch graag hebben
En ik ben al niet zo rijk door die klote feestmaand (11 cash en 12 op me rekening)
Waarschijnlijk Utrecht, leuke stad, ken ik redelijk veel mensen en de opleiding die ik wil (International Business and Managment Studies), waar woon jij ergens dan en welke hbo wil je gaan doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:40 schreef eer-ik het volgende:
waar ga je heen dan Peu?
Shit, ik bedenk me net dat ik een soort van illegaal ben nu in nederland. Heb geen enkel geldig legitimatiebewijs meer
Effe nieuw paspoort halen morgen...
Ze zitten nog te lunchen, bel straksquote:
I knowquote:Op woensdag 28 december 2005 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zitten nog te lunchen, bel straks
Gratis?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:44 schreef eer-ik het volgende:
ik heb om eerlijk te zijn nog geen énkel idee wat voor hbo ik ga doen, maar iig in utrecht ook. Heb je er al een kamer gevonden dan? Is zwaar moeilijk namelijk... Ik woon nu in leiderdorp naast het ziekenhuis in de verpleegsterflatmega saai daar, maar ik zit er gratis... voor 2 jaartjes maar. En ik krijg geen stufi en OV enzo, dus daarom moet ik er gratis zitten
Ik zit werk voor em te regelenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit ie nou je zusje te regelen die Peu?
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit ie nou je zusje te regelen die Peu?
quote:
Ja, je zit er dan wel voor minder geld, maar ga dan maar eens zuipen in utrecht. (neem aan dat je dat ook wel eens doet..) dan moet je daar weer blijven slapen enzo bij iemand, het lijkt me wat dat betreft chiller om gewoon in het centrum te wonen. Enne, je kan best gratis in die verpleegsterflat zitten hoor, maar echt chill is het niet. En leiden is sowieso neit echt boeiend als studentenstad. Geef mij ook maar utrecht. Hoelang sta je al ingeschreven bij de kamerstichting in utrecht dan? Misschien moet ik me er ook maar inschrijven. Een maat van me heeft laatst een woning 'gekocht' bij die koopstudio's ofzo in utrecht aan de amsterdamse straatweg ofzoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gratis?doe mij dat
![]()
Ik sta al zolang ingeschreven bij de kamer stichting in Utrecht dat ik bovenaan de lijst sta, dus daar maak ik me geen zorgen overAl zou ik het liefst samen met 1 of 2 anderen een huis huren in de omgeving van Utrecht (Maarssen, Oud-Zuilen, Nieuwegein, oid), woon je groter en relaxer voor meestal minder geld.
In Nieuwegein en Maarssen komen gewoon nachtbussen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, je zit er dan wel voor minder geld, maar ga dan maar eens zuipen in utrecht. (neem aan dat je dat ook wel eens doet..) dan moet je daar weer blijven slapen enzo bij iemand, het lijkt me wat dat betreft chiller om gewoon in het centrum te wonen. Enne, je kan best gratis in die verpleegsterflat zitten hoor, maar echt chill is het niet. En leiden is sowieso neit echt boeiend als studentenstad. Geef mij ook maar utrecht. Hoelang sta je al ingeschreven bij de kamerstichting in utrecht dan? Misschien moet ik me er ook maar inschrijven. Een maat van me heeft laatst een woning 'gekocht' bij die koopstudio's ofzo in utrecht aan de amsterdamse straatweg ofzoof hoe dat ook mag heten...
Dat is een 1 kamer appartement, in een ruimte is je keuken, woonkamer en slaapkamer, alleen de badkamer is apartquote:Op woensdag 28 december 2005 12:54 schreef Fwnk het volgende:
wat houd zo een studio precies in eigenlijk?
En wat is het voordeel ervan?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een 1 kamer appartement, in een ruimte is je keuken, woonkamer en slaapkamer, alleen de badkamer is apart![]()
Omdat ie bang is dat de hele straat dan kan zien wat ie doetquote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom wil hij geen draadloos? Mn broertje ligt altijd met dat ding op bed of de bank hij zit zelden nog achter z'n buro![]()
Neequote:Op woensdag 28 december 2005 12:58 schreef eer-ik het volgende:
lamegewoon beveiligen
snel gedoucht
en is tim er al?
Je betaald in het begin alleen de rente ja, maar vergeet niet dat je iemand garant voor je moet hebben staan, omdat je zelf waarschijnlijk geen vaste baan hebt en je bent huiseigenaar, waardoor je ook met belastingdienst, gemeente enz te maken krijgtquote:Op woensdag 28 december 2005 12:56 schreef eer-ik het volgende:
http://www.studentenkamers.nl/kopen.asp
Ik ga er zo kijken.
Het is niet echt groot enzo, maar op zich wel relaxed. Vaak kan je dat verkopen mét winst enzo. En het relaxete is, dat je alleen maar de rente betaalt over het koopbedrag ofzo. Zoiets begreep ik ervan. Een maat van me heeft dat dus, en die zei dat ie maar 100 euro per maand betaalde. Snapte het niet helemaal, want 100 per maand is knetterweinig, dus zou je denken dat iedereen gaat kopen...
Dan heb ik geen stem meer overquote:
Per m² vaak goedkoper, je kunt de ruimte flexibeler indelen, en je hebt voor heel weinig geld wel een eigen keuken en badkamer, je hoeft dus niks te delen met huisgenoten oid omdat je die niet hebt.quote:
\quote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je betaald in het begin alleen de rente ja, maar vergeet niet dat je iemand garant voor je moet hebben staan, omdat je zelf waarschijnlijk geen vaste baan hebt en je bent huiseigenaar, waardoor je ook met belastingdienst, gemeente enz te maken krijgt![]()
Ja, idd. Zen ouders staan garant voor hem (wie anders). Maar op zich zou ik best zelf ook zoiets willen hebben. Op zich een manier om snel aan een relatief goedkope kamer te komen. Wel relaxed. btw, die gast zei dat ze daar alles gedeeld hebben, behalve het keukenblok wat in zen kamer staatquote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je betaald in het begin alleen de rente ja, maar vergeet niet dat je iemand garant voor je moet hebben staan, omdat je zelf waarschijnlijk geen vaste baan hebt en je bent huiseigenaar, waardoor je ook met belastingdienst, gemeente enz te maken krijgt![]()
ik had even nodig om te oncijferen wat naam is en wat tekst wasquote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk :: Vrolijk Kerstfeest allemaal zegt:
looking = look
|°●* Lσттє *●°| Oeh Boy You Looking Like You Like What You See... zegt:
oh, ga je me nu ook al ff verbeteren?
vind je het erg?
haha nee hoor... ik hou t lkkr toch zo...
want?![]()
![]()
omdat ik dat mooier vind...en zo staat t trouwens ook in de songtekst...
Vrouwen...
kinderen van 2 heb je niks aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan heb ik geen stem meer over! Volgens mij hebben ze geeneens een buurjongen. Ja, misschien eentje van 2 jaar
!
Ik snap hemquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kinderen van 2 heb je niks aan.
Alleen grappig dat ze niet door middel van het reiken met de hand over het hoofd hun oren aan kunnen raken.
Ik snap men eigen zin niet eens :S
Utrechtquote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef eer-ik het volgende:
keurig.
Zullen we anders met zen allen vanmiddag in utrecht gaan kijken voor een koopstudio?
Soort van PTA meet (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |