Hey, jij bent ziek, ga in bed liggenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:55 schreef BoJo het volgende:
tvp
ke, weet je al wat de minimale dikte van je schijven moet zijn?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:02 schreef BazzoS het volgende:
Nee ik moet die blokken nog ophalen joh
geen koorts meer, maar ben zo gebroken kan niet meer liggen van de rugpijnquote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, jij bent ziek, ga in bed liggen![]()
weet ik ook nog nietquote:Op woensdag 28 december 2005 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ke, weet je al wat de minimale dikte van je schijven moet zijn?
Dat is helemaal kut, kun je niet meer liggen, nergens zin in waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 12:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen koorts meer, maar ben zo gebroken kan niet meer liggen van de rugpijn
enne bedankt![]()
iddquote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut, kun je niet meer liggen, nergens zin in waarschijnlijk
Je wil niet weten hoe graat ik naar school zou gaan nuquote:Op woensdag 28 december 2005 12:12 schreef Xtreem het volgende:
sterkte bo
Peu:
Ruilen? Ik zit in de stadsbieb, de bieb van de uni is dicht en ik BAAL dat ik met kerst geen flikker gedaan heb
behalve het verbruik van de accent getest bji 90, 110, 130, 150 en 160![]()
lig je nog in bed?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
Zal ik gaan douchen, zal ik niet gaan douchen..
Als ik ga douchen ga ik niet hier weer liggen, dus dan zal ik naar beneden moeten.
Maar wat moet ik beneden?
Tim mag wel eens naar huis komen, vind ik.
JAquote:
Ik deed eerst have, daar had ik niet zo'n zin in, toen heb ik 4mavo gedaan, daarna mbo, maar ik maakte zelden/nooit huiswerk en kwam regelmatig op school dat ik niet eens wist dat we een toets haddenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:24 schreef eer-ik het volgende:
ik heb ook men mavo diploma, maar vooral omdat ik geen reet deed op school, en eerst vwo deed. Het is ook een soort van eeeeh.... hoe noem je dat... om mezelf te bewijzen ofzo. Dat ik nu nog men havo ga halen. Wel geinig, er zitten ook mensen van 30 bij mij in de klasBen dus niet eens de oudste
Bel je em op dat je geil bent en dat als hij niet snel komt je de buurjongen roeptquote:Op woensdag 28 december 2005 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA!
Tim zou niet echt langer dan een uur weg zijn, maar hij is al 2 en half uur weg.
En ik zit bij hem thuis. En ik heb geen zin om naar beneden te gaan.
Ga je met de auto, die is wel warmquote:
De buren wonen 5 km verderop, die kan ik niet zomaar roepenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bel je em op dat je geil bent en dat als hij niet snel komt je de buurjongen roept
Nou ehh, ik kom bezweet uit bed. Ik douche het zweet van me af. Dan ga ik niet weer in bed liggenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef eer-ik het volgende:
wat is er mis met na het douchen weer effe opwarmen in je mand?
Toch relaxed? Beneden is altijd saai
Ik had echt een soortgelijke situatie. Ik heb alleen nooit men MBO afgemaakt. Ook daar had ik geen zin in. Effe jaartje gewerkt tussendoor, en toen dacht ik: Jezus, waar ben ik mee bezig... Toen maar havo gaan doen. Volgend jaar HBO.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deed eerst have, daar had ik niet zo'n zin in, toen heb ik 4mavo gedaan, daarna mbo, maar ik maakte zelden/nooit huiswerk en kwam regelmatig op school dat ik niet eens wist dat we een toets hadden![]()
Zelfs met mn mavo examens zat ik nog gewoon tot 1u in de kroeg de avond ervoor![]()
(mn laagste eindlijst cijfer was een 6.4 en mn hoogste een 8.4)
Laptop + bed =quote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou ehh, ik kom bezweet uit bed. Ik douche het zweet van me af. Dan ga ik niet weer in bed liggen.
Maar goed, ik heb een laptop voor me neus, die kan ik wel meenemen naar beneden.
Het is mijn moeder nietquote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laptop + bed =![]()
Enne, dan zeg je toch tegen moeders: He, beter maak je men bed schoon...
Anders verveel ik me beneden.![]()
kan geen post bezorgen met de autoquote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je met de auto, die is wel warm
Ik heb mn mbo officieel ook nog niet dus, maar daar ben ik hard mee bezigquote:Op woensdag 28 december 2005 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had echt een soortgelijke situatie. Ik heb alleen nooit men MBO afgemaakt. Ook daar had ik geen zin in. Effe jaartje gewerkt tussendoor, en toen dacht ik: Jezus, waar ben ik mee bezig... Toen maar havo gaan doen. Volgend jaar HBO.
Het valt me ook echt mee, ik doe nog steeds geen reet op school, en haal nog chille cijfers
Ach, die zijn ook bezig met andere dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef eer-ik het volgende:
hehe, ja, zit ook wel weer wat in...
Naja, dan moet je toch maar beneden gaan zitten denk
Ook al is dat ook altijd een soort van gaar, zit je beneden met je laptop, tussen de mensen, en dan praat je er nog niet mee... (heb ik ook wel eens... Zo druk bezig met laptoppen dat je geen 'tijd' hebt voor andere dingen)
Hier gebeurde dat ook altijd, nu mogen er van mn moeder geen laptops meer in de woonkamerquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef eer-ik het volgende:
hehe, ja, zit ook wel weer wat in...
Naja, dan moet je toch maar beneden gaan zitten denk
Ook al is dat ook altijd een soort van gaar, zit je beneden met je laptop, tussen de mensen, en dan praat je er nog niet mee... (heb ik ook wel eens... Zo druk bezig met laptoppen dat je geen 'tijd' hebt voor andere dingen)
Have Funquote:Op woensdag 28 december 2005 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, die zijn ook bezig met andere dingen!
Maar ik ga nu dus even douchen, ik hoor wel de honden blaffen dus misschien komt Tim er al aan.
Zo niet, dan kan ie er nog aankomen terwijl ik onder de douche sta!
Adjieu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |