Je hoort het bijna niet door z'n piepstemmetje, maar hij deed het toch echt aan het begin van het seizoen.quote:
Ook al scoorde hij geen goal, alleen dáárom zou je 'm al moeten behouden.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Radegast het volgende:
Charisteas blijft toch wel, die wil niet weg en dus gaat ie niet.
Harry is oud?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
Charisteas oudquote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
je kan zo'n goede routinier als Charisteas goed gebruiken. ik vind niet dat we veel hebben aan een Babel,dus als er naast Yannis nog een spits wegmoet,loos Babel dan maar.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
Als Angelos Harry Charisteas met zijn 25 jaar al oud is, wat is (bijvoorbeeld) Paolo Maldini dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:40 schreef Radegast het volgende:
Probleempje is dat Ajax Babel niet wil verhuren...
Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.
Ik denk dat zowel Ajax als Babel maar in moeten zien dat je zo'n jongen het beste kan verhuren aan een Vitesse, NEC of Heerenveen. Zo verpietert 'ie op de bank en krijgt 'ie alleen maar de balen dat 'ie bij ons op de bank zit. Krijg je straks De Jong scenario's.
Uiteraardquote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...
Uiteraard, het is gewoon een heel erg groot talent, die echt met wat jaartjes vertrouwen gewoon een wereldtopper kan worden. Hij heeft alleen 3 problemen: Blind, dure aankopen en dat verrekte schot wat hij zichzelf ooit aangeleerd heeft.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Babel, weer zo'n talent dat veels te vroeg "groot" is geworden. Hij speelde even de sterren van de hemel, totdat iedereen dat tegen hem ging zeggen, daarna is het heel snel bergafwaarts gegaan.
Ik denk dat verhuren toch het beste is, dan kan hij zich weer bewijzen, en toch met teleurstellingen om leren gaan. verkopen zou stom zijn, want hij KAN het wel..
Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
En een belachelijke grootheidswaanzin.
Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
En een belachelijke grootheidswaanzin.
Maar ook vreselijk verwaand.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.
En hoe weet je dat? Van de Telegraaf of van Talpa? Ik ken een jongen die hem tegen kwam in Salou (zelfde hotel) en hij mocht iedere avond "gewoon" mee doen met Babel en diens vrienden. Volgens hem was Babel totaal niet arrogant.quote:
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.
Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.
Hij zit nu gewoon in de fase waar 'ie moet spelen om aan te pikken op het niveau, en dat gaat moeilijk als je als rechtsbenige spits op links speelt.
Nauwelijks. Gisteren even als tweede spits in 4-4-2, maar echt als 9 heeft hij nooit gespeeld, zeg 3 a 4 wedstrijden op rij. Ja, vorig jaar door blessures, toen schoot 'ie er ook een paar belangrijke en mooie goals in.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.
Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...
Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...
Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
Sonck sowieso beter dan hij had laten zien. Soetaers vermoedelijk niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2
Toch gaat ie naar Ajax.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!
Zei je wat...?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!
Ik zeg: doe maar wel. Emanuelson naar het middenveld, Boukhari weg.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Moeten we Juanfran houden trouwens? Ik zeg: doe maar niet.
Geef eens 1 reden?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Urby is een jeugdspelerquote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Urby en dan kan je er wel een jeugdspeler achterzetten denk ik.
Dan heb ik toch liever Urby op z'n favoriete plek, zeker als het ten koste moet van Boukhari.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Urby en dan kan je er wel een jeugdspeler achterzetten denk ik.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, nog een jeugdspeler na Urby als reserve. Of Jeroen Drost.
Denk ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
Als die gozer ooit international wordt, dan is het treurig gesteld met Oranje in de toekomst.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Kan je beter ook gelijk de linksback van Oranje in 2008 halen.
Dan vrees ik dat jij het treurig gesteld gaat vinden...quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als die gozer ooit international wordt, dan is het treurig gesteld met Oranje in de toekomst.
Kan zo weer veranderen.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me een utopie voor onze sympathieke Spanjaard hoor. In de nationale ploeg is hij zwaar uit beeld geraakt.
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me een utopie voor onze sympathieke Spanjaard hoor. In de nationale ploeg is hij zwaar uit beeld geraakt.
Del Horno, Capdevilla, ?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?
Asier Del Horno, Antonio López, Joan Capdevila, Enrique Romero, David García, Raúl Bravoquote:Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?
Juanfran mag de schoenen nog niet poetsen van jongens als Del Hornoquote:Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran moet natuurlijk altijd spelen, Urby is zwaar gehyped. Maxwell moet eerst zijn oude niveau maar eens halen. Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
ssshhht, doe nou mee!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juanfran mag de schoenen nog niet poetsen van jongens als Del Horno
Sorryquote:
Had niet zelfs Josemi wel eens voor het Spaanse elftal gespeeld?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Asier Del Horno, Antonio López, Joan Capdevila, Enrique Romero, David García, Raúl Bravo
Josemi in zijn Málaga-tijd ja. Maar dan op rechts, meen ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Had niet zelfs Josemi wel eens voor het Spaanse elftal gespeeld?
Mijn evaluatie van Babel is dat hij een mindere variant is van Cisse (die nu ook een beetje in de zelfde positie ziot als Cisse). Misschien is Olympic Marseille iets voor Babel (die willen Cisse hebben).
http://highlow.nlquote:Ajax stelt spelers aansprakelijk voor naheffing
Tuesday, 27 December 2005
Ajax heeft de strafzaak met betrekking tot de transfers van Arveladze en Laudrup met het Openbaar Ministerie voor 500.000 euro geschikt. Ajax blijft van mening, dat er juist is gehandeld. De club aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de belastingnaheffing van 5,8 miljoen euro en legt de claim bij de twee spelers neer mocht ze een bodemprocedure hierover verliezen.
Dinsdag werd bekend dat Ajax de strafzaak over niet afgedragen loonheffingen met het Openbaar Ministerie heeft geschikt voor 500.00 euro. De Amsterdamse club liet via een persbericht weten dat ze met de schikking geen schuld bekend aan het niet of onvoldoende afdragen van de loonbelasting over de transfers van Michael Laudrup en Shota Arveladze in 1997. De schikking is slechts geaccepteerd om strafvervolging van de club te voorkomen. Het Openbaar Ministerie heeft nu ook de strafzaken tegen oud-penningmeester Arie van Os en ex-directeur tegen Maarten Oldenhof geseponeerd.
In 1997 kwamen Shota Arveladze en Michael Laudrup naar Amsterdam en daarbij zijn volgens de Inspectie der Belastingen transferbetalingen gedaan, die als loon hadden moeten worden doorberekend. Club en spelers hebben dit nagelaten en daarvoor is Ajax aangeslagen voor 5,8 miljoen, exclusief naheffingrente. Dit bedrag kan behoorlijk oplopen, maar daar heeft de Amsterdamse club Laudrup en Arveladze volledig voor aansprakelijk gesteld. De schikking van Ajax en het OM heeft geen consequenties voor het beroep van de NV tegen de opgelegde naheffingsaanslagen. Ajax zal de beroepsprocedure voortzetten.
Doe maar wel, mits het niet te duur is.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
neuh, wij hebben em niet nodig.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar, lul!
Scheringa vraagt natuurlijk mintens een miljoen minder aan Feyenoord, zielige stakkerquote:Op woensdag 28 december 2005 18:59 schreef devv05 het volgende:
Vlaar kakkerlak! Haha, al die fnoorders die 'm middelmatig vonden zitten er nu mee opgescheept. Ben benieuwd wat fnoord ervoor betaalt heeft als Ajax het teveel vond.
Goede zet juist van hem om een concurrent van ons te verzwakken.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar, lul!
Jij was er toch voor om Vlaar naar Ajax te halen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Nashje het volgende:
Whehehehe rotterdam![]()
![]()
![]()
. Vlaar, wat ben je toch een ongelooflijke drol.
ROBBERT SCHILDER
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jij was er toch voor om Vlaar naar Ajax te halen?
Lijkt me lastig.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef Royal_Flush het volgende:
Scheringa zal nooit meer 'n speler naar AZ laten gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |