abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33469698
Charisteas blijft toch wel, die wil niet weg en dus gaat ie niet.

Nog een jaar Galasek, okee, moet ie zelf weten, als ie maar niet gaat klagen als ie straks op de bank beland...
pi_33469857
Galasek en klagen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 14:24:04 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33469894
Galasek die wil blijven vind ik een goeie ontwikkeling. Het is misschien niet de briljantste speler die we hebben, maar hij is wel ervaren. En dat kunnen we toch echt wel gebruiken. En over zijn inzet kan echt niet geklaagd worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33469916
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Galasek en klagen...
Je hoort het bijna niet door z'n piepstemmetje, maar hij deed het toch echt aan het begin van het seizoen.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:25:11 #105
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_33469939
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Radegast het volgende:
Charisteas blijft toch wel, die wil niet weg en dus gaat ie niet.
Ook al scoorde hij geen goal, alleen dáárom zou je 'm al moeten behouden.
Nigel de Jong presteert het om de jeugdopleiding van Ajax te genieten en na een paar wedstrijdjes al weg te willen. Díe zou eens publiekelijk opgehangen moeten worden i.p.v. een sympathieke Griek die koste wat koste wil slagen bij de mooiste club ter Wereld.
pi_33469957
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
pi_33470011
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:25 schreef ASroma het volgende:
aan de ene kant komt er een spitsenoverschot met Huntelaar erbij....Charisteas brengt hoge loonkosten met zich mee en is oud, daar waar (Huntelaar), Roseberg en Babel goedkoop en jong zijn en nog kunnen groeien in hun spel. Lijkt me opzich best logisch dat Charisteas moet verkassen ondanks dat ie nu een goed gemiddelde heeft.
Harry is oud?
  woensdag 28 december 2005 @ 14:28:43 #108
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33470050
quote:
Charisteas oud

Voornaam: Angelos
Achternaam: Charisteas
Geboortedatum: 09-02-1980

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33470054
Ik vraag me af of Ajax nog een spits in de ruil heeft proberen te betrekken met Huntelaar, ik denk dat het voor Ajax erg goed was geweest als Babel, Charisteas of Rosenberg een halfjaartje was uitgeleend aan heerenveen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33470063
quote:
je kan zo'n goede routinier als Charisteas goed gebruiken. ik vind niet dat we veel hebben aan een Babel,dus als er naast Yannis nog een spits wegmoet,loos Babel dan maar.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:29:55 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33470090
quote:
Als Angelos Harry Charisteas met zijn 25 jaar al oud is, wat is (bijvoorbeeld) Paolo Maldini dan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33470101
Op basis van wat wil Ajax hem wegdoen

gebrek aan doelpunten, inzet?

Dat het geen wereldvoetballer is wist iedereen toen hij werd aangekocht, behalve koeman, maar hij doet het nu uitstekend dus laat hem maar lekker blijven.
Houd van een lijntje.
pi_33470117
Charisteas is een prima voetballer, maar je zult of hem de tijd moeten gunnen aan het systeem te wennen, of je zult je systeem moeten aanpassen aan hem, als ik trainer was zou ik voor de laatste optie gaan.
pi_33470145
Babel verhuren, Ananas verkopen.

Hou je Huntelaar, Rosenberg en Charisteas over. Netjes toch.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:36:08 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470276
Charisteas inderdaad. De gek. Laat die man dan toch maar gewoon blijven, en verhuur Babel. Hij mag dan vrij lomp ogen, maar hij ziet het wel.

Overigens nog maar eens een heel groot compliment voor Rosenberg. ik vond dat hij gisteren werkelijk fantastisch speelde, tot aan de derde goal. Bewegelijk, een keer raken en snel kaatsen, goed zien waar medespelers naartoe liepen. Het mislukte soms, maar de progressie die erin zit vind ik verbazingwekkend te noemen.

Dat 'ie dan een schopje uitdeelt is niet zo netjes, maar die "elleboog" van 'm was gewoon te belachelijk voor woorden om aan zoiets woorden vuil te maken. Kom op zeg, dat was echt niet meer dan een minimaal duwtje. Achterlijk gezoek naar ellebogen op 't voetbalveld, tegenwoordig
pi_33470360
Die elleboogjes mochten geen naam hebben, alleen die schop op de voet was wel misselijk en totaal onnodig.
Houd van een lijntje.
pi_33470386
Helemaal mee eens, zo zwaar overdreven bij dat kut Talpa en dan nog zeggen dat ie gefrustreerd is vanwege Huntelaar. Triest.
pi_33470411
Probleempje is dat Ajax Babel niet wil verhuren...
  woensdag 28 december 2005 @ 14:42:58 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470486
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:40 schreef Radegast het volgende:
Probleempje is dat Ajax Babel niet wil verhuren...
Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.

Ik denk dat zowel Ajax als Babel maar in moeten zien dat je zo'n jongen het beste kan verhuren aan een Vitesse, NEC of Heerenveen. Zo verpietert 'ie op de bank en krijgt 'ie alleen maar de balen dat 'ie bij ons op de bank zit. Krijg je straks De Jong scenario's.
pi_33470521
Ik denk dat een speler als Babel het goed zou doen in een 1 spitsensysteem zoals bijvoorbeeld soms in duitsland of italie wordt gespeeld.
  woensdag 28 december 2005 @ 14:45:49 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33470582
Nee, dat lijkt me echt totaal niet. Zijn 1 op 1 acties zijn namelijk gewoon slecht te noemen, als je over zo'n snelheid beschikt. Bovendien moet je dan goed aan kunnen nemen. Gisteren ook weer het grote voorbeeld. Probeerde de bal aan te nemen, de bal schoot omhoog recht z'n gezicht in en vervolgens in de voeten van een Groninger.
pi_33470619
Voor een 1 spitsen systeem heb je weinig techniek nodig, als je maar snel bent en juiste ballen krijgt.
pi_33470956
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:42 schreef twi het volgende:

[..]

Te klein voor een tafellaken en te groot voor een servet.

Ik denk dat zowel Ajax als Babel maar in moeten zien dat je zo'n jongen het beste kan verhuren aan een Vitesse, NEC of Heerenveen. Zo verpietert 'ie op de bank en krijgt 'ie alleen maar de balen dat 'ie bij ons op de bank zit. Krijg je straks De Jong scenario's.
Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...
  woensdag 28 december 2005 @ 14:59:20 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33471009
Tja, Babel, weer zo'n talent dat veels te vroeg "groot" is geworden. Hij speelde even de sterren van de hemel, totdat iedereen dat tegen hem ging zeggen, daarna is het heel snel bergafwaarts gegaan.

Ik denk dat verhuren toch het beste is, dan kan hij zich weer bewijzen, en toch met teleurstellingen om leren gaan. verkopen zou stom zijn, want hij KAN het wel..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:00:13 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471042
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef rompompom het volgende:

[..]

Met het verschil dat de Jong amper op de bank zit...
Uiteraard Maar die zal het trauma van gisteren dat 'ie een wedstrijdje niet op z'n favoriete plaats stond over vijf jaar nog steeds niet zijn vergeten

Maar ach, ik ben wat milder geworden over De Jong. Je kunt alles zeggen over z'n verkeerde (vanuit Ajax-perspectief) keuzes en waanbeelden, maar hij hakte er gisteren in elk geval wel regelmatig goed in. Ondanks dat 'ie meer als middenvelder speelde dan als verdediger.
  woensdag 28 december 2005 @ 15:01:52 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471088
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Babel, weer zo'n talent dat veels te vroeg "groot" is geworden. Hij speelde even de sterren van de hemel, totdat iedereen dat tegen hem ging zeggen, daarna is het heel snel bergafwaarts gegaan.

Ik denk dat verhuren toch het beste is, dan kan hij zich weer bewijzen, en toch met teleurstellingen om leren gaan. verkopen zou stom zijn, want hij KAN het wel..
Uiteraard, het is gewoon een heel erg groot talent, die echt met wat jaartjes vertrouwen gewoon een wereldtopper kan worden. Hij heeft alleen 3 problemen: Blind, dure aankopen en dat verrekte schot wat hij zichzelf ooit aangeleerd heeft.
pi_33471339
En een belachelijke grootheidswaanzin.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:11:15 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471392
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.
pi_33471752
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 28 december 2005 @ 15:23:47 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33471809
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.
Maar ook vreselijk verwaand.
pi_33471874
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Maar ook vreselijk verwaand.
En hoe weet je dat? Van de Telegraaf of van Talpa? Ik ken een jongen die hem tegen kwam in Salou (zelfde hotel) en hij mocht iedere avond "gewoon" mee doen met Babel en diens vrienden. Volgens hem was Babel totaal niet arrogant.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33472015
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:41:21 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33472375
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.
Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.

Hij zit nu gewoon in de fase waar 'ie moet spelen om aan te pikken op het niveau, en dat gaat moeilijk als je als rechtsbenige spits op links speelt.
pi_33472509
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.

Hij zit nu gewoon in de fase waar 'ie moet spelen om aan te pikken op het niveau, en dat gaat moeilijk als je als rechtsbenige spits op links speelt.
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:45:22 #135
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33472514
Ryan Babel is in de jeugd ieder seizoen geëindigd als topscorer, logischerwijze krijg je dan ook in het echte Ajax je kans. Maar na enkele goede invalbeurten werd hij ineens opgesteld als linksbuiten, duidelijk niet zijn positie. Wanneer Ryan Babel alléén maar als negen gebruikt zou zijn geweest, had KJH nooit in de belangstelling van Ajax komen te staan.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 28 december 2005 @ 15:48:58 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33472620
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.
Nauwelijks. Gisteren even als tweede spits in 4-4-2, maar echt als 9 heeft hij nooit gespeeld, zeg 3 a 4 wedstrijden op rij. Ja, vorig jaar door blessures, toen schoot 'ie er ook een paar belangrijke en mooie goals in.
pi_33473634
Nou...

Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33474134
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...

Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2
pi_33474236
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...

Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!
pi_33474268
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2
Sonck sowieso beter dan hij had laten zien. Soetaers vermoedelijk niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474328
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Toch gaat ie naar Ajax.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:46:39 #142
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33474340
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zei je wat...?

Voorlopig zal de 4-4-2 gehandhaafd blijven vermoed ik, maar uiteindelijk gaan we toch echt wel weer 4-3-3 spelen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 28 december 2005 @ 16:48:27 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33474398
Mits goed uitgevoerd en goed bezet is het klassieke 3-4-3 het beste systeem voor Ajax, maar op dit moment rendeert 4-4-2 beter en dus moet DB hier maar aan vasthouden.
pi_33474438
Het is geen toeval dat Charisteas en Rosenberg momenteel zo goed draaien natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474708
Ajax moet maar 3-1-4-2 blijven spelen. Rosales lijkt zelfs redelijk te renderen zo! En als Ajax met drie spitsen speelt lijken de flanken niet dieper te staan dan met de huidige formatie dus hoe Ajax nu speelt is zeker niet minder aanvallend.
pi_33474783
Moeten we Juanfran houden trouwens? Ik zeg: doe maar niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474833
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg: doe maar wel. Emanuelson naar het middenveld, Boukhari weg.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:02:50 #148
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33474847
quote:
Geef eens 1 reden?
pi_33474901
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

Geef eens 1 reden?
Dure jongen.
pi_33474921
Duur en nog niet heel overtuigend, vind ik. Nog lang niet de oude Juanfran.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474938
Maar die komt nog wel. En dan hebben we daar een hele goede aan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33474983
Ik heb meer vertrouwen in Urby en dan kan je er wel een jeugdspeler achterzetten denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_33475002
Urby naar de linkshalf, Juanfran naar de backpositie.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33475014
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in Urby en dan kan je er wel een jeugdspeler achterzetten denk ik.
Urby is een jeugdspeler
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33475031
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dan heb ik toch liever Urby op z'n favoriete plek, zeker als het ten koste moet van Boukhari.

Ervaring kan je altijd gebruiken, dat hebben we al weinig en ik vrees dat er ook niet veel zal komen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33475042
Ja, nog een jeugdspeler na Urby als reserve. Of Jeroen Drost.
www.thuisuiteten.nl
pi_33475075
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Of Jeroen Drost.
Sorry?
pi_33475094
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ja, nog een jeugdspeler na Urby als reserve. Of Jeroen Drost.
pi_33475100
Ja, Ajax doet graag zaken met Heerenveen. Kan je beter ook gelijk de linksback van Oranje in 2008 halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33475109
Juanfran moet natuurlijk altijd spelen, Urby is zwaar gehyped. Maxwell moet eerst zijn oude niveau maar eens halen. Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33475124
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
Denk ik ook.
pi_33475149
Nou, dat lijkt me een utopie voor onze sympathieke Spanjaard hoor. In de nationale ploeg is hij zwaar uit beeld geraakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_33475151
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Kan je beter ook gelijk de linksback van Oranje in 2008 halen.
Als die gozer ooit international wordt, dan is het treurig gesteld met Oranje in de toekomst.
pi_33475171
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als die gozer ooit international wordt, dan is het treurig gesteld met Oranje in de toekomst.
Dan vrees ik dat jij het treurig gesteld gaat vinden...
www.thuisuiteten.nl
pi_33475180
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me een utopie voor onze sympathieke Spanjaard hoor. In de nationale ploeg is hij zwaar uit beeld geraakt.
Kan zo weer veranderen.
pi_33475212
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Wie zou die allemaal voor zich moeten dulden dan in de Spaanse selectie?
pi_33475228
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Del Horno, Capdevilla, ?
  woensdag 28 december 2005 @ 17:15:24 #168
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_33475235
Ik vind dat Juan Fran moet blijven. Goede verdediger,goeie voorzet ook en snel...Urby ervoor...leuke linkerkant dan...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_33475256
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:14 schreef Jajong het volgende:

[..]

Asier Del Horno, Antonio López, Joan Capdevila, Enrique Romero, David García, Raúl Bravo
www.thuisuiteten.nl
pi_33475264
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran moet natuurlijk altijd spelen, Urby is zwaar gehyped. Maxwell moet eerst zijn oude niveau maar eens halen. Juannie haalt het WK als ie zo blijft spelen.
Juanfran mag de schoenen nog niet poetsen van jongens als Del Horno
pi_33475328
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Juanfran mag de schoenen nog niet poetsen van jongens als Del Horno
ssshhht, doe nou mee!
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 17:19:11 #172
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33475335
Bijna een jubileum topic
pi_33475516
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

ssshhht, doe nou mee!
Sorry
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 december 2005 @ 17:31:41 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33475661
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Asier Del Horno, Antonio López, Joan Capdevila, Enrique Romero, David García, Raúl Bravo
Had niet zelfs Josemi wel eens voor het Spaanse elftal gespeeld?

Mijn evaluatie van Babel is dat hij een mindere variant is van Cisse (die nu ook een beetje in de zelfde positie ziot als Cisse). Misschien is Olympic Marseille iets voor Babel (die willen Cisse hebben).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_33475867
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Had niet zelfs Josemi wel eens voor het Spaanse elftal gespeeld?

Mijn evaluatie van Babel is dat hij een mindere variant is van Cisse (die nu ook een beetje in de zelfde positie ziot als Cisse). Misschien is Olympic Marseille iets voor Babel (die willen Cisse hebben).
Josemi in zijn Málaga-tijd ja. Maar dan op rechts, meen ik.

Babel moet gewoon een kans krijgen en anders lekker naar HSV.
www.thuisuiteten.nl
pi_33477015
quote:
Ajax stelt spelers aansprakelijk voor naheffing

Tuesday, 27 December 2005
Ajax heeft de strafzaak met betrekking tot de transfers van Arveladze en Laudrup met het Openbaar Ministerie voor 500.000 euro geschikt. Ajax blijft van mening, dat er juist is gehandeld. De club aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de belastingnaheffing van 5,8 miljoen euro en legt de claim bij de twee spelers neer mocht ze een bodemprocedure hierover verliezen.

Dinsdag werd bekend dat Ajax de strafzaak over niet afgedragen loonheffingen met het Openbaar Ministerie heeft geschikt voor 500.00 euro. De Amsterdamse club liet via een persbericht weten dat ze met de schikking geen schuld bekend aan het niet of onvoldoende afdragen van de loonbelasting over de transfers van Michael Laudrup en Shota Arveladze in 1997. De schikking is slechts geaccepteerd om strafvervolging van de club te voorkomen. Het Openbaar Ministerie heeft nu ook de strafzaken tegen oud-penningmeester Arie van Os en ex-directeur tegen Maarten Oldenhof geseponeerd.

In 1997 kwamen Shota Arveladze en Michael Laudrup naar Amsterdam en daarbij zijn volgens de Inspectie der Belastingen transferbetalingen gedaan, die als loon hadden moeten worden doorberekend. Club en spelers hebben dit nagelaten en daarvoor is Ajax aangeslagen voor 5,8 miljoen, exclusief naheffingrente. Dit bedrag kan behoorlijk oplopen, maar daar heeft de Amsterdamse club Laudrup en Arveladze volledig voor aansprakelijk gesteld. De schikking van Ajax en het OM heeft geen consequenties voor het beroep van de NV tegen de opgelegde naheffingsaanslagen. Ajax zal de beroepsprocedure voortzetten.
http://highlow.nl

pi_33477180
quote:
Doe maar wel, mits het niet te duur is.
pi_33477437
Haal Klaas-jan nou maar...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33477535
Vlaar dus naar Feyenoord
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33477546
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef F1Bas het volgende:
Vlaar dus naar Feyenoord
pi_33477583
Is dat zo?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_33477647
quote:
Vlaar dus naar Feyenoord
Wat een vrouw!
spits!
pi_33477663
quote:
Vlaar dus naar Feyenoord
  woensdag 28 december 2005 @ 18:50:40 #184
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33477674
ik zat gister met zenuwen in de bioscoop 3-2 tegen groningen. weer die tegen goals he
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33477880
Maduro mag zich weleens schamen met dat diamantje in zijn oor
  woensdag 28 december 2005 @ 18:57:30 #186
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33477897
Vlaar, lul!
pi_33477958
Vlaar kakkerlak! Haha, al die fnoorders die 'm middelmatig vonden zitten er nu mee opgescheept. Ben benieuwd wat fnoord ervoor betaalt heeft als Ajax het teveel vond.
pi_33477983
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar, lul!
neuh, wij hebben em niet nodig. Vlaar HF @ Kakkerlakland
pi_33477998
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:59 schreef devv05 het volgende:
Vlaar kakkerlak! Haha, al die fnoorders die 'm middelmatig vonden zitten er nu mee opgescheept. Ben benieuwd wat fnoord ervoor betaalt heeft als Ajax het teveel vond.
Scheringa vraagt natuurlijk mintens een miljoen minder aan Feyenoord, zielige stakker
  woensdag 28 december 2005 @ 19:01:21 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33478031
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef DeTolk het volgende:
Vlaar, lul!
Goede zet juist van hem om een concurrent van ons te verzwakken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 december 2005 @ 19:01:32 #191
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33478038
dag Vlaar

Grygera nog even bijtekenen en dan kunnen we er weer tegen aan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33478059
Ben blij dat Vlaar niet gekomen is...gewoon straks Luirink halen veel beter en niet overschat
pi_33478156
Vlaar was leuk geweest, maar sinds Heitinga "terug is" is zijn komst niet zo belangrijk . Maar wel flink geintje wat Rotterdam ons bestuur geflikt heeft eerlijk is eerlijk
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33478485
Whehehehe rotterdam . Vlaar, wat ben je toch een ongelooflijke drol.

ROBBERT SCHILDER
pi_33478511
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Nashje het volgende:
Whehehehe rotterdam . Vlaar, wat ben je toch een ongelooflijke drol.

ROBBERT SCHILDER
Jij was er toch voor om Vlaar naar Ajax te halen?
  woensdag 28 december 2005 @ 19:15:22 #196
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33478538
En Vlaar moest en zou naar Ajax. Ajax is de club bla bla bla en dan ga je naar Feyenoord.

Hij wordt vast met open armen ontvangen
  woensdag 28 december 2005 @ 19:16:10 #197
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33478564
Ook al had Ajax hem niet nodig, toch zag ik hem liever ergens anders...

Maarja, Shit happens (voor Vlaar dan he )
Jawel, je keek.
pi_33478612
Scheringa zal nooit meer 'n speler naar AZ laten gaan....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
pi_33478624
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:14 schreef Radegast het volgende:

[..]

Jij was er toch voor om Vlaar naar Ajax te halen?
. In het begin was ik wel voorstander ja. Maar daarna besefte ik dat Vlaar niet beter is dan Schilder, dat Schilder gratis is en dat Schilder eigen jeugd is.
pi_33478648
quote:
Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef Royal_Flush het volgende:
Scheringa zal nooit meer 'n speler naar AZ laten gaan....
Lijkt me lastig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')