abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 15:01:52 #126
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471088
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Babel, weer zo'n talent dat veels te vroeg "groot" is geworden. Hij speelde even de sterren van de hemel, totdat iedereen dat tegen hem ging zeggen, daarna is het heel snel bergafwaarts gegaan.

Ik denk dat verhuren toch het beste is, dan kan hij zich weer bewijzen, en toch met teleurstellingen om leren gaan. verkopen zou stom zijn, want hij KAN het wel..
Uiteraard, het is gewoon een heel erg groot talent, die echt met wat jaartjes vertrouwen gewoon een wereldtopper kan worden. Hij heeft alleen 3 problemen: Blind, dure aankopen en dat verrekte schot wat hij zichzelf ooit aangeleerd heeft.
pi_33471339
En een belachelijke grootheidswaanzin.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:11:15 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33471392
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.
pi_33471752
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 28 december 2005 @ 15:23:47 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33471809
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.
Maar ook vreselijk verwaand.
pi_33471874
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Maar ook vreselijk verwaand.
En hoe weet je dat? Van de Telegraaf of van Talpa? Ik ken een jongen die hem tegen kwam in Salou (zelfde hotel) en hij mocht iedere avond "gewoon" mee doen met Babel en diens vrienden. Volgens hem was Babel totaal niet arrogant.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33472015
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:41:21 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33472375
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.
Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.

Hij zit nu gewoon in de fase waar 'ie moet spelen om aan te pikken op het niveau, en dat gaat moeilijk als je als rechtsbenige spits op links speelt.
pi_33472509
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:

[..]

Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.

Hij zit nu gewoon in de fase waar 'ie moet spelen om aan te pikken op het niveau, en dat gaat moeilijk als je als rechtsbenige spits op links speelt.
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:45:22 #135
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33472514
Ryan Babel is in de jeugd ieder seizoen geëindigd als topscorer, logischerwijze krijg je dan ook in het echte Ajax je kans. Maar na enkele goede invalbeurten werd hij ineens opgesteld als linksbuiten, duidelijk niet zijn positie. Wanneer Ryan Babel alléén maar als negen gebruikt zou zijn geweest, had KJH nooit in de belangstelling van Ajax komen te staan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 28 december 2005 @ 15:48:58 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33472620
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.
Nauwelijks. Gisteren even als tweede spits in 4-4-2, maar echt als 9 heeft hij nooit gespeeld, zeg 3 a 4 wedstrijden op rij. Ja, vorig jaar door blessures, toen schoot 'ie er ook een paar belangrijke en mooie goals in.
pi_33473634
Nou...

Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33474134
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...

Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2
pi_33474236
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...

Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!
pi_33474268
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2
Sonck sowieso beter dan hij had laten zien. Soetaers vermoedelijk niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474328
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Toch gaat ie naar Ajax.
  woensdag 28 december 2005 @ 16:46:39 #142
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33474340
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Zei je wat...?

Voorlopig zal de 4-4-2 gehandhaafd blijven vermoed ik, maar uiteindelijk gaan we toch echt wel weer 4-3-3 spelen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 28 december 2005 @ 16:48:27 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33474398
Mits goed uitgevoerd en goed bezet is het klassieke 3-4-3 het beste systeem voor Ajax, maar op dit moment rendeert 4-4-2 beter en dus moet DB hier maar aan vasthouden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33474438
Het is geen toeval dat Charisteas en Rosenberg momenteel zo goed draaien natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474708
Ajax moet maar 3-1-4-2 blijven spelen. Rosales lijkt zelfs redelijk te renderen zo! En als Ajax met drie spitsen speelt lijken de flanken niet dieper te staan dan met de huidige formatie dus hoe Ajax nu speelt is zeker niet minder aanvallend.
pi_33474783
Moeten we Juanfran houden trouwens? Ik zeg: doe maar niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_33474833
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg: doe maar wel. Emanuelson naar het middenveld, Boukhari weg.
  woensdag 28 december 2005 @ 17:02:50 #148
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33474847
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Geef eens 1 reden?
pi_33474901
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef Messenga het volgende:

[..]

Geef eens 1 reden?
Dure jongen.
pi_33474921
Duur en nog niet heel overtuigend, vind ik. Nog lang niet de oude Juanfran.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')