Uiteraard, het is gewoon een heel erg groot talent, die echt met wat jaartjes vertrouwen gewoon een wereldtopper kan worden. Hij heeft alleen 3 problemen: Blind, dure aankopen en dat verrekte schot wat hij zichzelf ooit aangeleerd heeft.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Tja, Babel, weer zo'n talent dat veels te vroeg "groot" is geworden. Hij speelde even de sterren van de hemel, totdat iedereen dat tegen hem ging zeggen, daarna is het heel snel bergafwaarts gegaan.
Ik denk dat verhuren toch het beste is, dan kan hij zich weer bewijzen, en toch met teleurstellingen om leren gaan. verkopen zou stom zijn, want hij KAN het wel..
Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
En een belachelijke grootheidswaanzin.
Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef Dylan Dog het volgende:
En een belachelijke grootheidswaanzin.
Maar ook vreselijk verwaand.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Best een aardige jongen.
En hoe weet je dat? Van de Telegraaf of van Talpa? Ik ken een jongen die hem tegen kwam in Salou (zelfde hotel) en hij mocht iedere avond "gewoon" mee doen met Babel en diens vrienden. Volgens hem was Babel totaal niet arrogant.quote:
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, als die jongen rappen nou leuk vindt. Al dat gelazer om wat 'ie in z'n vrije tijd doet. Het is echt niet zo dat ik 'm elke week in interviews hoor zeggen dat 'ie zo goed is en dat 'ie moet spelen. Integendeel eigenlijk, je hoort vrij weinig van 'm. Volgens mij is dat echt een gecreeerd imago.
Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb het niet oevr dat rappen, dat moet ie zelf weten, al snap ik als blanke niks van dat straatgedoe. Ik vind dat je als ventje van 19 gewoon je bek moet houden en niet zeggen dat je in de spits wilt spelen en eigenlijk niet op de flank. Eerst presteren, dan pas lullen.
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Hij speelt als een natte krant op links en presteert niks doordat hij daar gewoon niet uit de voeten kan. Logisch dat je dan gefrustreerd bent. Je kunt die jongen zelfs nog beter op rechts zetten, maar dan heb je op links weer helemaal niemand. Kortom, ik begrijp dat 'ie daar teleurgesteld over is. Ook al is het (politiek en sportief gezien) vrij begrijpelijk.
Hij zit nu gewoon in de fase waar 'ie moet spelen om aan te pikken op het niveau, en dat gaat moeilijk als je als rechtsbenige spits op links speelt.
Nauwelijks. Gisteren even als tweede spits in 4-4-2, maar echt als 9 heeft hij nooit gespeeld, zeg 3 a 4 wedstrijden op rij. Ja, vorig jaar door blessures, toen schoot 'ie er ook een paar belangrijke en mooie goals in.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar heeft hij niet een paar wedstrijden de kans op 9 gehad? Ik weet alelen PSV uit zeker, en toen was het ook 10x niks. Hij laat werkelijk iedere bal van zijn voet afspringen, en als diepe spits is dat toch wel een vereiste. Hij is gewoon veel te weinig constant. Zoals ie nu speelt, kan hij geen aanspraak maken op een basisplaats laat staan een plaats in de Oranje-selectie. Dit allemaal voor zover ik het kan beoordelen natuurlijk, jij ziet hem veel vaker meer in actie.
Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...
Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Nou...
Beste vriend Danny, nu speel je al enkele weken 4-4-2. Prompt wordt er gewonnen, prompt beginnen Aggelos en Markus te scoren en goed te voetballen, prompt speelt zelfs Rosales gisteren op aanvaardbaar niveau. Blijf dit alsjeblieft gewoon doen en ga straks niet weer rommelen met 4-3-3.
Sonck sowieso beter dan hij had laten zien. Soetaers vermoedelijk niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wie weet hoe Soetaers en Sonck hadden gerendeerd in 4-4-2
Toch gaat ie naar Ajax.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!
Zei je wat...?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar is helemaal niet meer nodig bij jullie!!!!!
Ik zeg: doe maar wel. Emanuelson naar het middenveld, Boukhari weg.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Moeten we Juanfran houden trouwens? Ik zeg: doe maar niet.
Geef eens 1 reden?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
Moeten we Juanfran houden trouwens? Ik zeg: doe maar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |