quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Of titten!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:26 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb liever fritten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom jou ineens best vaak tegen in de TR's.
Goed bezig.
Ja, een woord teveel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:31 schreef the900 het volgende:
En mij NJ?
whehe maar ik vraag me wel eens af of ik nou (overbodig) veel report of dat er wel meer van die zeikerds zijnquote:
Het valt best mee. Het gebruik van die dingen is een beetje ingekakt, maar gelukkig kunnen we ze nu wel als gelezen markeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef the900 het volgende:
[..]
whehe maar ik vraag me wel eens af of ik nou (overbodig) veel report of dat er wel meer van die zeikerds zijn
Dit levert nog steeds een note op. Trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Chowi het volgende:
FiPo!
DD heeft een noohoote!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit levert nog steeds een note op. Trouwens.
Het was enkel een aanvulling van mijn post, NJ. Niet mijn gehele post. Dan is het toch niet zo erg?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit levert nog steeds een note op. Trouwens.
jah, kankerzooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Btw. --> mail gehad Litso?
Litso.com is geblokt als registratie-domein
Hoi!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:38 schreef Technicolor het volgende:
Hmm?
Heb je nog op voorraad of niet? anders kunnen we mijn nieuwste wel delenquote:
Hoe staat het er eigenlijk mee? Dat had ik je nog niet gevraagd.quote:
Ik heb nog een chello lidmaatschapquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heb je nog op voorraad of niet? anders kunnen we mijn nieuwste wel delen
Psssst, NJ lurkt mee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb nog een chello lidmaatschap
en ik ben aan het proberen geen kloons meer te maken.
Welkom.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb nog nooit gepost in een reeks, toch maar eens doen. Dus bij deze, Hoi!![]()
maak ie oe naa om den drietbuulquote:
Droefhartig maar ook naargeestig, je zou het kunnen omschrijven als een wankelmoedigheid met een flinke schep apollinisme. O, ja, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk mee? Dat had ik je nog niet gevraagd.
Je stopt met Fok! als hij op 100% zit?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb nog een chello lidmaatschap
en ik ben aan het proberen geen kloons meer te maken.
Ik heb nog een stuk of 8 kloons te gaan, en als ik alles op mooie getallen heb ga ik denk ik verder met Litso. Dat is mijn favo account.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je stopt met Fok! als hij op 100% zit?
quote:
Insgelijks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja inderdaad in het engels wel*Proost*
Elke FiPo levert een note op. Dat is beleid.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was enkel een aanvulling van mijn post, NJ. Niet mijn gehele post. Dan is het toch niet zo erg?
Fipo!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Elke FiPo levert een note op. Dat is beleid.
Goeie zaak, ik heb nog 6 leffe blond staan en pizza van gisteren, even opwarmen in de magnetron. Geen frituur maar welquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Insgelijks.
Ik heb na 3 weken aldibier zuipen eindelijk weer eens een kratje hertog Jan in huis
woarquote:
Ik moet nog ff halen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Insgelijks.
Ik heb na 3 weken aldibier zuipen eindelijk weer eens een kratje hertog Jan in huis
"Oldbie".quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:49 schreef Technicolor het volgende:
Noem me een azijnpissende oldbie, maar waar gaat dit topic over? Toch zeker niet over bier.
Jawel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:49 schreef Technicolor het volgende:
Noem me een azijnpissende oldbie, maar waar gaat dit topic over? Toch zeker niet over bier.
"Hihi".quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:51 schreef NJ het volgende:
[..]
"Oldbie".. Met een user# diep in de 100.000!
.
[/newbiepost]
Slecht. Ik weet het, maar ik ben nuchter en heb net een berg bagger moeten doorlezen.quote:
Ik zit thans aan de William Grant's. Best puik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Slecht. Ik weet het, maar ik ben nuchter en heb net een berg bagger moeten doorlezen.
gelukkig ben ik er nu als aanwinstquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef the900 het volgende:
BeF loopt wel slecht trouwens, de afgelopen dagen
Het is gewoon een hele, hele slechte kopie van de BS, FF, SU topics.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef the900 het volgende:
Dat komt door die verrekte "feest"dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef the900 het volgende:
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:57 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele, hele slechte kopie van de BS, FF, SU topics.
Maar aan die vergelijking zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:57 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Het is gewoon een hele, hele slechte kopie van de BS, FF, SU topics.
Maar aan die vergelijking zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Van die toffe. De nieuwe messias.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
Ik denk van de tinnen slodaat, maar hoeveel kloons ik zelf ook heb, ik ben nog steeds niet goed in het raden van anderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:58 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
BS.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik denk van de tinnen slodaat, maar hoeveel kloons ik zelf ook heb, ik ben nog steeds niet goed in het raden van anderen.
Oh die.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:59 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Van die toffe. De nieuwe messias.
Ja ik ook alleen doet mijne het niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb ook iets met klonen.
Maar jij bent dan ook puik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef Quatertemper het volgende:
Ik heb ook iets met klonen.
Zulks een feit.quote:
diabeet??quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:02 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zulks een feit.
Het gevoel is wederzijds.
Nu ga ik spruiten en biefstuk nuttigen.
Nee zijn moeder kookt nog voor hemquote:
das lievvvvquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:40 schreef the900 het volgende:
[..]
Nee zijn moeder kookt nog voor hem
poaw doar vroag ie watquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef the900 het volgende:
Dos37 en 9christensen, zouden jullie aub een beetje normaal mee willen posten of gewoon optiefen?
aans nog watquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef the900 het volgende:
Dos37 en 9christensen, zouden jullie aub een beetje normaal mee willen posten of gewoon optiefen?
die ligt ook wa in de gracht in amsterdamquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:47 schreef Chowi het volgende:
There are niiiiiiiiiiiiiiiiine million bicycles in Beijingggg.
More or less, that's a guess!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
die ligt ook wa in de gracht in amsterdam
Anders zijn jullie een stel mongolenquote:
okquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Anders zijn jullie een stel mongolen
en ie d'r biequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Anders zijn jullie een stel mongolen
Ze gingen niet eens snel.quote:
Langzaam kan ook geil zijnquote:
Verrader.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:03 schreef the900 het volgende:
Ik ga d'r zo ff wat bikken denk ik
Ik heb er gewerkt. Maar stiekem ben ik een dubbelspion, ik doe het voor het goede doel.quote:
Neen. Ik boycot McDonalds.quote:
Ik weet niet meer wat ik van je moet vinden hoohoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt. Maar stiekem ben ik een dubbelspion, ik doe het voor het goede doel.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van je moet vinden hoohoor.
Zo mag ik je weer.quote:
Wegens wangedrag?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar een troost: ik ben er ontslagen.
quote:
Waarom heb je ze niet meer dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo mag ik je weer.
[[afbeelding]]
[..]
Wegens wangedrag?
[[afbeelding]]
Wat mis ik die Fok!tools bij dit soort posts..
jaja straks, er zal vast iets staan van niet hoi zeggen en zwaaien ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef NJ het volgende:
[..]
.
Lees die waarschuwing in de OP eens.
Voor jou: permanent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n proeftijd eigenlijk ?
Inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef Chowi het volgende:
Joepie.
Maand of zes, zeven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n proeftijd eigenlijk ?
Gewoon zorgen dat ze het niet zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef the900 het volgende:
Hoe zit dat tegenwoordig bij de bios. Vinden ze het erg als ik mijn eigen Hertog Jan meeneem?
Ja. Ik was gisteren in de bios en daar controleerden ze of je eigen versnaperingen meenam naar binnen, want dat mag niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef the900 het volgende:
Hoe zit dat tegenwoordig bij de bios. Vinden ze het erg als ik mijn eigen Hertog Jan meeneem?
Je mist echt elke vorm van humor. Jammer dat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dan hoef ik me daar neit druk over te maken![]()
Is dit een aanbod?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Chowi het volgende:
NJ volgens mij ben je geil hè, hihihih.
Inderdaad, en nog lekkerder ook dan het bier daar. Grolsch is okay, maar Hertog Jan is dubbelplusokayquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat ze het niet zienis wel zo goedkoop dan.
Alleen als jij het accepteert.quote:
KANKERquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik was gisteren in de bios en daar controleerden ze of je eigen versnaperingen meenam naar binnen, want dat mag niet.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef Dos37 het volgende:
hoi
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef NJ het volgende:
[..]
.
Lees die waarschuwing in de OP eens.
Stervende hoeren kanker bios.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef the900 het volgende:
[..]
KANKER
heerlijk om dat af en toe te roepen.
Hertenschijt! Hoerenkadaver! Trekzeug! Sterfjosti! Bloedhoer!quote:
Dat heb ik nou nog nooit gehad, ik neem altijd eigen drinken en snoep meequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik was gisteren in de bios en daar controleerden ze of je eigen versnaperingen meenam naar binnen, want dat mag niet.
Ja, dat deed ik ook altijd. Maar goed, ik kom er niet meer mee naar binnen hier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nog nooit gehad, ik neem altijd eigen drinken en snoep meenet zoals iedere elke normale nederlander
Slijmslet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Hertenschijt! Hoerenkadaver! Trekzeug! Sterfjosti! Bloedhoer!
Hier doet die het wel hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef Chowi het volgende:
Ja, kut. Waarom doet NS.nl het niet?
Ach.quote:
14.darmkankerquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:28 schreef the900 het volgende:
Met je pik in een schapendarm.
Met melk, anders is het zo droog.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:32 schreef the900 het volgende:
En een halve liter nesquik is ook lekker.
quote:
Jij eet je nesquik in poedervorm?quote:
Ze doelde vast op Nutricia.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef the900 het volgende:
[..]
Jij eet je nesquik in poedervorm?
dat is ook evengoed nog gemaakt met poederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Bizznitch het volgende:Jawel, die bruine toch!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Milka koeien zijn hendig sjiek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja en paarse koeien schijten chocolade repen![]()
![]()
Krullevaar.quote:
Jahaa, nu het een beetje goed proberen te praten...quote:
Aargh, waarom heeft iedereen me altijd door?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef the900 het volgende:
[..]
Jahaa, nu het een beetje goed proberen te praten...
Ja, naar die aap.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef the900 het volgende:
Ik ga naar de bios, laters!
Ah, die schijnt heel goed te zijn. Eén tip, als je het ooit nog van plan bent, ga níet naar Keeping Mum. Da's echt een baggerfilm!quote:
Geeft niks, merkt geen hond wat van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef DeLeider het volgende:
Hoi, ik ben stoned.
checkquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, die schijnt heel goed te zijn. Eén tip, als je het ooit nog van plan bent, ga níet naar Keeping Mum. Da's echt een baggerfilm!
Dan zal ik maar niets tegen je zeggen op MSN.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef DeLeider het volgende:
Hoi, ik ben stoned.
Jij hier? Welck een toeval!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Dagonet het volgende:
Ik ook.
Voorbestemdquote:
Klaarblijkelijkquote:
Jawelquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niets tegen je zeggen op MSN.
quote:
Alleen als je rijk bentquote:
bennik druk mee bezig.quote:
Oh hihi, het neemt al af volgens mij.quote:
Zo mag ik t horenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh hihi, het neemt al af volgens mij.
Ook nog bekendheid erbij? beetje glamour, jet-set?quote:
Van 45 minuten fietsen word je ook vrij nuchter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
mwoah, ik was net niet thuis, dus de kou in, warme bus in, kou in, warm huis.
Dat klapt best
Neuh.. gewoon een onbekende vermogendheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook nog bekendheid erbij? beetje glamour, jet-set?
Wordt iets lastiger, maar is ook wel te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon een onbekende vermogendheid![]()
That's the spirit!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wordt iets lastiger, maar is ook wel te doen.
Geestig.quote:
Zo ben ikquote:
Casper.quote:
Yup, erg doorzichtigquote:
En ongrijpbaarquote:
Vaak wel, er zijn echter uitzonderingenquote:
Do tell!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vaak wel, er zijn echter uitzonderingen![]()
Soms laat ik me vangenquote:
*vangnetje kooptquote:
doe mie maar een deel nieuwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef 9christensen het volgende:
ik ros ne paar oale frikandellen in de pan
5 euro'squote:
tomme bie een cafetaria betaal ik der 1 euro veur.quote:
Daar bijt ik zo een gat inquote:
Er gebeurt genoeg, maar soms moet je even rondkijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef DeLeider het volgende:
*schop
Het is toch niet weer zo'n rete rustige avond
WDZquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er gebeurt genoeg, maar soms moet je even rondkijken
words to live by.quote:
Of course Sir Knightquote:
My lady.quote:
Had Dagonet wel een lady? Volgens mij was ie niet zo handig..quote:
er moet meer geneukt wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef DeLeider het volgende:
*schop
Het is toch niet weer zo'n rete rustige avond
Ik ben ouder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Quatertemper het volgende:
Hey, ik ben de knight!
Tuuk had hij een ladyquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had Dagonet wel een lady? Volgens mij was ie niet zo handig..
Jij bent ook een knightquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:57 schreef Quatertemper het volgende:
Hey, ik ben de knight!
Ik jong en kwieker.quote:
Dat dacht ik!quote:
Sorry, heb Morte d'artur hier niet liggenquote:
Kook niequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sorry, heb Morte d'artur hier niet liggen
Aight, laat het me weten wanneer je tijd hebt aaight, dan ga ik nu ff douchenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou ehm even kijken in mijn agenda
Oh my god, google je nu op Dagonet dan is m'n profiel de derde hit en de vierde is een naamtopic.quote:
Doe hetzelfde met mijn naam en ook mijn naamtopic komt in de lijst.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh my god, google je nu op Dagonet dan is m'n profiel de derde hit en de vierde is een naamtopic.
Das niet tof!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef Quatertemper het volgende:
Bij Janet thuis is d'r een stop gesprongen en 't lukt d'r maar niet om het te maken.
Ik doe m'n best om haar te helpen hoor!quote:
Goesso!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik doe m'n best om haar te helpen hoor!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:13 schreef Quatertemper het volgende:
Bij Janet thuis is d'r een stop gesprongen en 't lukt d'r maar niet om het te maken.
Ja lach me maar uit...quote:
Eerder anderhalf..quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
WTF je deed er toch geen fokking half uur over!
ik had een pakje nepnagels en die heb ik zo op 1 hand geplakt... en ik zit nu zo van wuu ga eensch los ofzoquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik had een pakje nepnagels en die heb ik zo op 1 hand geplakt... en ik zit nu zo van wuu ga eensch los ofzo
Jij ook prins van de drank en vagina's.quote:
Het is weer eensch een rustig begin van den avond.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:38 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Jij ook prins van de drank en vagina's.
Nogal, waar hangt al dat volk uit?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het is weer eensch een rustig begin van den avond.
Geen flauw idee.... Vroeg slapen ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:44 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Nogal, waar hangt al dat volk uit?
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:48 schreef Quatertemper het volgende:
Ik gebruik de topicreport een beetje veel vandaag.
Ik voel me net Anton Mussert.
Ik wil gewoon dat die kutbaggeraartjes optiefen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:50 schreef DeLeider het volgende:
[..]
soms heb ik ook zo'n NSB bui, maar dan alleen als het me irriteert.
Idd, ik vraag me af of die nsb acties gewaardeerd worden door the boyz in blue.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:53 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat die kutbaggeraartjes optiefen.
Dat worden ze.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af of die nsb acties gewaardeerd worden door the boyz in blue.
NJ vond het wel tof.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Idd, ik vraag me af of die nsb acties gewaardeerd worden door the boyz in blue.
quote:
Dat zeg ik.quote:
Gamma..quote:
Ook correcte zekeringen?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gamma..
Hey, die hebben stoppen..
Nieuwe groepenkast is misschien nog het beste daar in belgië hebben ze nog 110V zooiquote:
Ze zit in maastricht.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nieuwe groepenkast is misschien nog het beste daar in belgië hebben ze nog 110V zooi
Doar.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:21 schreef 9christensen het volgende:
woar
Beter! want ik ga binnenkort met een groepje mensen.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:16 schreef the900 het volgende:
Welckom.
Ik ben naar King Kong geweest, en hij was erg tof.
Ik was ook met een groepje, en een deel vond hem niet leuk en ging er dus doorheen kletsenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Beter! want ik ga binnenkort met een groepje mensen.
neem dan een uzi mee wedden dat t stil wordtquote:Op woensdag 28 december 2005 02:22 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik was ook met een groepje, en een deel vond hem niet leuk en ging er dus doorheen kletsen
Gelukkig hielden ze wel hun bek toen ik er wat van zei. Jammer dat de rest van de zaal wel constant door praatte
Geboortedatum: 1989-12-20quote:Op woensdag 28 december 2005 02:25 schreef Guidow het volgende:
[..]
neem dan een uzi mee wedden dat t stil wordt![]()
Ja. Hahaha.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:25 schreef Guidow het volgende:
[..]
neem dan een uzi mee wedden dat t stil wordt![]()
Hans.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:29 schreef rompompom het volgende:
Bosjosti's.
Mogen kutmensen ook?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:31 schreef the900 het volgende:
Sterfkanaries.
Sterven dusquote:
En jij bent?quote:
jewel: of kutmensen ook mogen stervenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik geloof niet je het helemaal begrijpt.
DLquote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik geloof niet je het helemaal begrijpt.
Dat bedoelde ik nietquote:
Weltrustenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen maar offline gaat
Tegen jezelf lullen is nou ook niet alles
Trusten voor wie zo ook gaat aftaaien.
Och, misschien kom je nog tot geweldige inzichten! Of misschien kom je opeens op dat ene idee dat je stinkend rijk gaat maken!quote:Op woensdag 28 december 2005 02:51 schreef PrintScreen het volgende:
Tegen jezelf lullen is nou ook niet alles
Trusten voor wie zo ook gaat aftaaien.
Hmmm ik heb m'n oudejaarslot al gehaald, en die 20 miljoen is voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, misschien kom je nog tot geweldige inzichten! Of misschien kom je opeens op dat ene idee dat je stinkend rijk gaat maken!
Dat zou best garpig zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 02:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmm ik heb m'n oudejaarslot al gehaald, en die 20 miljoen is voor mij.
Ik koop fok op, en het bedrijf waar ik voor werk en schop m'n baas letterlijk van zijn eigen boot afquote:
Fok kopen; volgens mij kan je dat geld beter aan iemand gewoon geven dan ofzo. Daar valt geen eer meer aan te behalen dude!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik koop fok op, en het bedrijf waar ik voor werk en schop m'n baas letterlijk van zijn eigen boot af. Daarna ga ik in m'n relaxte outfit een dure mercedes kopen, cash betalen natuurlijk
Puur voor m'n eigen lol, goeie software laten ontwikkelen al die shit. En ik ga het casino inquote:Op woensdag 28 december 2005 03:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fok kopen; volgens mij kan je dat geld beter aan iemand gewoon geven dan ofzo. Daar valt geen eer meer aan te behalen dude!
en er vervolgens in de garage bij t afhalen flink wat deuken in schoppen.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik koop fok op, en het bedrijf waar ik voor werk en schop m'n baas letterlijk van zijn eigen boot af. Daarna ga ik in m'n relaxte outfit een dure mercedes kopen, cash betalen natuurlijk
geen ideequote:Op woensdag 28 december 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
Hey d_h
Wat gaat er 16-01 gebeuren?
Je hebt toch niet hoop dat dat terug gaat komen?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee
maar dan is GCSC 1 maand dicht
sterker nogquote:Op woensdag 28 december 2005 10:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt toch niet hoop dat dat terug gaat komen?![]()
Knap, om een matige grap nog matiger te maken, door hem verkeerd over te nemen.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en er vervolgens in de garage bij t afhalen flink wat deuken in schoppen.
verkoer gaat helemaal uit zijn bol:"wat doe je nou"
jij:"ik heb er toch voor betaald!"
tip:quote:
Alweer een kloon.. ik hou t niet meer bij hier hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Knap, om een matige grap nog matiger te maken, door hem verkeerd over te nemen.
Ja, misschien is het handig om eerst te vertellen wie je bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alweer een kloon.. ik hou t niet meer bij hier hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |