Tis een injectie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je lekker op tijd achter![]()
dit had je al een flinke poos geleden moeten veranderen, meestal hebben injectie motoren dit automatisch en moet je dit bij carburateurs handmatig doen.
Ik dacht eraan toen ik het invoerdequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je een intercooler onder de kap hebt![]()
hoezo arm?quote:
Dat gokte ik je ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoezo arm?![]()
Ik word elke dag nog 21 geschat.
Niet veel meiden kunnen dat zeggen op mijn leeftijd
ik word 28/29 geschatquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoezo arm?![]()
Ik word elke dag nog 21 geschat.
Niet veel meiden kunnen dat zeggen op mijn leeftijd
kaartenlegsterquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
En naar kaartenlegster is
tot over een uurtje of anderhalf
Dat is geen gokken, dat is wishfull thinkingquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat gokte ik je ook
Maar ik doelde meer op BoJo
Speciale manier van kaart leggen, met aparte kaarten met elk hun betekenis, welke ook nog afhankelijk is van hoe en waar die ligt tov de andere kaarten.quote:
achja, iedereen heeft zo wel wat, mijn moeder gaat elke week naar meditatie en af en toe naar reikiequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
doh![]()
m'n moeder is ook zo goedgelovig als de pest![]()
johquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Speciale manier van kaart leggen, met aparte kaarten met elk hun betekenis, welke ook nog afhankelijk is van hoe en waar die ligt tov de andere kaarten.
Er zijn zoveel mensen welke zulke dingen niet wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
joh![]()
dacht je nou echt dat ik dat niet wist![]()
is dat zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen welke zulke dingen niet weten
welke mensen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:30 schreef PeuRac het volgende:
Dat dacht ik ook, maar het valt me nog vaak zat tegen hoe weinig sommige mensen weten
Mensen welke ik tegen kom, nu ik er over nadenk zijn het wel bepaalde mensen of mensen welke ik op bepaalde plekken tegenkom waar het ontbreekt (cafetaria enzo)quote:
daar moet je ook niet komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen welke ik tegen kom, nu ik er over nadenk zijn het wel bepaalde mensen of mensen welke ik op bepaalde plekken tegenkom waar het ontbreekt (cafetaria enzo)
het is een complotquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar moet je ook niet komen
dat is de spil van het kwaad in deze maatschappij
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even 0-150 sprintje opnemen met videocamera
Tenminste poging wagen want ik moet schakkelen helaas
Kan ook 0-100 worden nog
ik heb geen goeie videocamera, ik wil zoiets ook een keer doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even 0-150 sprintje opnemen met videocamera
Tenminste poging wagen want ik moet schakkelen helaas
Kan ook 0-100 worden nog
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen goeie videocamera, ik wil zoiets ook een keer doen![]()
Wellicht ideetje voor een mini meet met een 3de persoon erbij die in de auto kan filmen![]()
![]()
beide, eigenlijk omdat het zo rustig is heb ik helemaal geen zin meer. Ik zit alleen maar naar dingen te kijken om te kopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, heb je niet zo'n zin om te werken of is het zo rustig?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
beide, eigenlijk omdat het zo rustig is heb ik helemaal geen zin meer. Ik zit alleen maar naar dingen te kijken om te kopen![]()
zakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Ga je prive of zakelijk verhuizen? en waarheen?
alles vrijdagochtend al gedaan, als je werk bedoelt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]juist nu kun je dingen doen waar je normaal niet aan toe komt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik een cd scannen en importeren om er een etiket van te printen, loopt het programma vasthoe hoog was die resolutie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde inderdaad werk jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
alles vrijdagochtend al gedaan, als je werk bedoelt?![]()
De gevaarlijkste sites zijn nu eBay, wehkamp, mp en de auto onderdelen sites![]()
hopen dat het allemaal goed gaat mbt klanten ed.quote:
2400dpiquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe hoog was die resolutie dan?
weet ik allang, offerte al een tijdje van Hilbert in de mail box liggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad werk ja![]()
en kijk voor de grap eens wat een distributie riem en grote beurt kosten![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik een cd scannen en importeren om er een etiket van te printen, loopt het programma vast300dpi is zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V10
Volgends mij is het helemaal niks geworden maar zal eens kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen goeie videocamera, ik wil zoiets ook een keer doen![]()
Wellicht ideetje voor een mini meet met een 3de persoon erbij die in de auto kan filmen![]()
![]()
Zeikerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef Fwnk het volgende:
Mot ik me moeder EN me zusje wegbrengen, ik mag hier wel voor betaald worden
heb nu 600dpi, zo ff proefprintje maken of t netjes recht staat, dan zie ik meteen de kwaliteitquote:
hoezo viel ie dood ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgends mij is het helemaal niks geworden maar zal eens kijken
De keer dat het goed ging viel de motor beetje dood bij wegtrekken maarja
Is Hilbert nu duurder of goedkoper als een gewone garage?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik allang, offerte al een tijdje van Hilbert in de mail box liggen![]()
Maar kan het alsnog niet laten![]()
toerental te ver laten zakken, dan valt de turbodruk weg en heb je geen vermogen meer.quote:
Wat peu zegtquote:
stuk goedkoper en stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is Hilbert nu duurder of goedkoper als een gewone garage?
hij is van 23 mb naar 2.6 mb gegaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik gebruik MS Media Encoder om het een schappelijk download formaatje te geven![]()
helaas niet op m'n werk laptop staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
hij is van 23 mb naar 2.6 mb gegaan![]()
Tis een DIVX file naam dus je moet wel codecs hebben enzo
http://www.xs4all.nl/~adr1982/Volvo/DSCF0252.divx
rider-waite tarot is datquote:
Die ms media encoder zit die standaard in windhoos? anders kan ik dat ook wel even proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
helaas niet op m'n werk laptop staan![]()
kzal hem wel thuis bekijken![]()
misschien heb ik niet de juiste codecs hiero, maar ik heb alleen geluidquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gratis te downloaden van MSquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ms media encoder zit die standaard in windhoos? anders kan ik dat ook wel even proberen
nice!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik ben aant eten en laat dit ff voorbij gaan.quote:
het is vet rustig, verveel me te pletterquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben aant eten en laat dit ff voorbij gaan.
Ik heb tenslotte vrij
Ziet het eruit alsof ik die validation crap goed doorheen kom?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
gratis te downloaden van MS
-edit-
Linkje
wist niet dat dat erop stondquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof ik die validation crap goed doorheen kom?![]()
Ik ben niet welkom op ms site
Ik had me camera op statief aan de pasagierstoel vastgebondenquote:
kwaliteit was wat minder ja. en de auto langzamer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn filmpje was echt gaar gisteren![]()
rond een uurtje of 6 komen de hulptroepen, maar heb voor zover al bijna alles klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is vet rustig, verveel me te pletter
wanneer verwacht je de eerste feestgangers ?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeikerdje moet wat over hebben voor je familie
die komt iedereen wel doorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof ik die validation crap goed doorheen kom?![]()
Ik ben niet welkom op ms site
nou wat zeur je dan als het nog een keer extra moet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik breng me zusje 3x per week weg en haal der ook weer op savonds
Waar moest die sjoewe eigenlijk vandaan komen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
rond een uurtje of 6 komen de hulptroepen, maar heb voor zover al bijna alles klaar
Zoveel drank gehaaldMaar toch denk ik dat we straks weer richting het tankstation zullen moeten gaan
Ik maak dadelijk wat brownies al, dan zijn ze hapklaar.
Dan nog die groenten zoals komkommer, paprika etc voor de vegetariers en ikke
douchen, omkleden
en om 8u staan vast de eersten al op de stoep denk k zo
Sjoewe misschien zelfs iets eerder als hij die vriendin van hem niet te pakken krijgt met zn foon
Nee nu moet ik me moeder naar werk brengen zodat ik me zusje vanavond weg kan brengenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou wat zeur je dan als het nog een keer extra moet?
Met een rover die elke keer uitvalt is dat idd kutquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee nu moet ik me moeder naar werk brengen zodat ik me zusje vanavond weg kan brengen
yupquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar moest die sjoewe eigenlijk vandaan komen?
Utrecht?
Hij was niet afgeslagen zonet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een rover die elke keer uitvalt is dat idd kut
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een rover die elke keer uitvalt is dat idd kut
Wat doe je moeilijk manquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee nu moet ik me moeder naar werk brengen zodat ik me zusje vanavond weg kan brengen
en dus heb jij de auto?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk veul meer PKsquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef M5 het volgende:
[..]
kwaliteit was wat minder ja. en de auto langzamer.
Eigenlijk beetje lomp dat we in nederland zeiken over ver rijdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
yup
die vriendin van hem zit in mestreeeeech, das dus kortbij.
2 vliegen, 1 klap enzo
ik zou er hier ook liever 2 tot 3 dagen over doen om mn familie te zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigenlijk beetje lomp dat we in nederland zeiken over ver rijden
In amerika rijden mensen 2 of 3 dagen om bij familie/vrienden te komen
of 't vliegtuig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eigenlijk beetje lomp dat we in nederland zeiken over ver rijden
In amerika rijden mensen 2 of 3 dagen om bij familie/vrienden te komen
maar daar nemen ze het vliegtuig, net als we hier de bus nemenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou er hier ook liever 2 tot 3 dagen over doen om mn familie te zien
Nieuw Amstersam, naar de Super de Boer, 5 km ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:16 schreef PeuRac het volgende:
Waar moet je je zusje trouwens altijd meebrengen?
Kan ze die 15min niet fietsenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nieuw Amstersam, naar de Super de Boer, 5 km ofzo
Van ons samenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, die Rover is dus van je moeder begrijp ik en niet van jou dat je je zusje elke keer weg moet brengen?
Ik ga ook echt niet 3 dagen reizen voor familiequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
precies.. 't is gewoon niet te verglijken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
maar daar nemen ze het vliegtuig, net als we hier de bus nemen![]()
Tja zou je niet als ze er nooit waren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij mag je familie echt merk ik
![]()
Trouwens, ze rijden meestal niet maar pakken gewoon t vliegtuig
Valt me wel op dat op film, auto's veel langzamer lijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk veul meer PKs
Maar ik had hem niet in z'n 1 doorgetrokken vanwege hagel en flauwe bocht dus het geeft een vertekend beeld![]()
hint: de politiek kan dat welquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:21 schreef M5 het volgende:
[..]
precies.. 't is gewoon niet te verglijken.USA met NL verglijken
Idd maar dan heb je zelf t gevoel erbij niet ehquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Valt me wel op dat op film, auto's veel langzamer lijken![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef Mukie het volgende:
ik ga eens lekker brownies bakken
En dan die beslagkom meester maken
Op voorwaarde dat je minimaal stopt onderweg en mazzel hebt met de files, trouwens, vliegen zou volgens mij sneller en goedkoper zijn voor jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Voor de familie waar ik echt wat om geef is 18 uur voor mij![]()
ja he, mij viel m'n filmpje ook zwaar tegen... maar jah dan voel je die duwen in je rug niet, voel je niet hoe de motor bleeert etc.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Valt me wel op dat op film, auto's veel langzamer lijken![]()
ja want anders doe je er 22 uur overquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op voorwaarde dat je minimaal stopt onderweg en mazzel hebt met de files, trouwens, vliegen zou volgens mij sneller en goedkoper zijn voor jou![]()
Waarschijnlijk ook wel ja, maar goed mijn familie zit heel anders in elkaar, is veel hechter, dus ik ken het niet zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja zou je niet als ze er nooit waren?
idd, je schakelde wel geil, dat vind ik ook altijd heerlijk in de roverquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja he, mij viel m'n filmpje ook zwaar tegen... maar jah dan voel je die duwen in je rug niet, voel je niet hoe de motor bleeert etc.![]()
We hebben vies mazzel gehad afgelopen zomer dat we 's ochtends en 's avonds in de spits in dunbevolkte gebieden zatenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja want anders doe je er 22 uur over![]()
ik mag hopen dat je de motor niet voelt bleeren, anders heb je een probleemquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja he, mij viel m'n filmpje ook zwaar tegen... maar jah dan voel je die duwen in je rug niet, voel je niet hoe de motor bleeert etc.![]()
vibraties etcquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je de motor niet voelt bleeren, anders heb je een probleem![]()
Beslagkom uitlikkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:25 schreef Mukie het volgende:
ik ga eens lekker brownies bakken
En dan die beslagkom meester maken
Ja die beesten hebben totaal geen kansquote:
dat zegt dan wel wat over het niveau van de jagersquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die beesten hebben totaal geen kans
ze lopen met 10 man door een veld...en dan aan zijkanten van velden zitten nog jagers in de sloot die eventueel de hazen kunnen opvangen die door die 10 andere jagers niet aan gort zijn geschoten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die beesten hebben totaal geen kans
ze lopen met 10 man door een veld...en dan aan zijkanten van velden zitten nog jagers in de sloot die eventueel de hazen kunnen opvangen die door die 10 andere jagers niet aan gort zijn geschoten.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef BaraCuda het volgende:
En dan ook nog 3 honden erbij
Net werd er 1 haas aangeschoten dus kon niet meer zo hard rennen komt er een hond achter hem aan
quote:binnekort bij Unisys
Werknemers verplicht op draf door kantoor
SCHEEMDA - De werknemers van metaalbedrijf Hoza in het Groningse Scheemda moeten voortaan met een minimale snelheid van vijf kilometer per uur door het kantoor lopen. Het is daarbij verboden om de handen in de zakken te hebben, zo meldde bestuurder J. Vos van FNV Bouw dinsdag. Werknemers die langzamer lopen, moeten verplicht eens per week onder begeleiding de sportschool bezoeken.
Het voorschrift maakt deel uit van drie kantjes tellend pakket aan maatregelen dat de directeur van Hoza aan zijn personeelsleden heeft uitgedeeld. In het epistel valt verder te lezen dat de vijftig werknemers van het metaalbedrijf alleen in hun pauze van hun plaats mogen om naar het toilet te gaan. Om eventuele dorst te lessen krijgen de medewerkers 's ochtends een halve liter mineraalwater uitgereikt waar ze de hele dag mee moeten doen.
Bezorgde en woedende personeelsleden hebben inmiddels aan de bel getrokken bij de vakbond en die is woedend. Vos spreekt van „absurde maatregelen”. „Dit is niet meer van deze tijd. In de jaren twintig ging je zo met je personeel om, maar anno 2005 is het belachelijk.”
Vos wil binnenkort met de directeur van Hoza om tafel voor een „pittig” gesprek. De directeur was dinsdag niet bereikbaar voor commentaar. In de schriftelijke mededeling staat dat hij „een nieuwe cultuur wil realiseren”. Andere beweegredenen geeft hij niet.
normaal stuurt ie naakte vrouwen op, dus ik was aardig telleurgesteldquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef M5 het volgende:
[..]wat een humor. triest bedrijf (de directeur iig) trouwens, dat Scheemda in Groningen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef BaraCuda het volgende:
Net naar de stort geweest met mijn kart aanhanger
Misschien deze vakantie hier op het terein maar eens gaan oefenen met achteruit rijden![]()
Nee tot nu toe als we gingen karten heb ik het zo geregeld dat ik alleen vooruit hoef te rijdenquote:
Wat is er nu zo moeilijk aan achteruit rijden met een aanhangerquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef BaraCuda het volgende:
Net naar de stort geweest met mijn kart aanhanger
Misschien deze vakantie hier op het terein maar eens gaan oefenen met achteruit rijden![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee tot nu toe als we gingen karten heb ik het zo geregeld dat ik alleen vooruit hoef te rijden
Maar er komt natuurlijk een tijd dat er 5 vrouwen staan te kijken en ik achteruit moet rijden![]()
Dus daar moet ik op voorbereiden
Dan is dit wel een domper jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
normaal stuurt ie naakte vrouwen op, dus ik was aardig telleurgesteld![]()
ja dat snap ik ook allemaal wel, maar dat wil niet zeggen dat dat makkelijk isquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er nu zo moeilijk aan achteruit rijden met een aanhangerals dat ding in je linker spiegel verschijnt moet je naar links sturen en viceversa
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
voor Peu is alles makkelijk
Mini meet !!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]![]()
Zet hem in een outdoorkart en wedden dat we kunnen lachen
voor Peu is alles niet echt moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik zal nooit beweren dat ik goed kan karten, of racen, oid, maar met de aanhanger rijden vind ik niet echt moeilijk.
Outdoor karten lijkt me best gaaf andersquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]![]()
Zet hem in een outdoorkart en wedden dat we kunnen lachen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor Peu is alles niet echt moeilijk
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor Peu is alles niet echt moeilijk
outdoor is zwaarder als indoor, en als ik dat laatste heb gedaan voel ik dat 3dgn later nogquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Outdoor karten lijkt me best gaaf anders
Goed Meet-voorstel?
Maar tis wel sneller en vetterquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
outdoor is zwaarder als indoor, en als ik dat laatste heb gedaan voel ik dat 3dgn later nog![]()
Ik weet hoeveel pijn een muur bij indoor doet, laat outdoor voor mij maar zitten dan hoorquote:
Jij bent echt irritant aan het worden, ga eens werken ofsoquote:
Ik ook, driftend tegen een muur opgeknald en toen beukte iemand weer tegen mij aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel pijn een muur bij indoor doet, laat outdoor voor mij maar zitten dan hoor![]()
Ik gok dat ik er wel in pas, ben niet zo breed. Ik ben ook een van de wenige welke perfect in smalle Alfa sportstoelen zitquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
Mini kart meet is slecht ideeDie stoel die er in zit is voor mensen met een kleine reet zoals ik en m'n kartmaat
dus jullie hebben pech
![]()
Ik ben nog niemand tegen gekomen die in dat ding past
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:33 schreef BaraCuda het volgende:
Mini kart meet is slecht ideeDie stoel die er in zit is voor mensen met een kleine reet zoals ik en m'n kartmaat
dus jullie hebben pech
![]()
Ik ben nog niemand tegen gekomen die in dat ding past
Hij heeft het over zijn eigen kart oenquote:
voor Peu is iedereen irritant.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent echt irritant aan het worden, ga eens werken ofso
Ga wat doen dan, kan me niet voorstellen dat er echt totaal geen werk is, of heb je alle gedelegeerd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor Peu is iedereen irritant.ik verveel me dood
![]()
we zijn alleen nog met z'n 2en, zelf heb ik niks te doen en die ander zit nieuws sites te bekijken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga wat doen dan, kan me niet voorstellen dat er echt totaal geen werk is, of heb je alle gedelegeerd?
zonder pardon afschietenquote:
we kunnen ook gaan dammenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
indoor en outdoor karten kun je niet vergelijken.
Indoor heb je wat pijn aan je heupen....Outdoor kneusde ik mijn ribben totdat ik een ribprotector had![]()
Echt ziek veel geweld komt daar bij los
Doe maarquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
zal ik hem naar onze klant toe mailen die heet ook Arjen![]()
![]()
helemaal juistquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee tot nu toe als we gingen karten heb ik het zo geregeld dat ik alleen vooruit hoef te rijden
Maar er komt natuurlijk een tijd dat er 5 vrouwen staan te kijken en ik achteruit moet rijden![]()
Dus daar moet ik op voorbereiden
Tering, ga dan naar huis ofsoquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
we zijn alleen nog met z'n 2en, zelf heb ik niks te doen en die ander zit nieuws sites te bekijken.![]()
zit die ook wel eens in zandvoort btw?quote:
Altijd fijn, lekker ademhalen de tijd ernaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
indoor en outdoor karten kun je niet vergelijken.
Indoor heb je wat pijn aan je heupen....Outdoor kneusde ik mijn ribben totdat ik een ribprotector had![]()
Echt ziek veel geweld komt daar bij los
Nu het bevestigd is dat er een vrouw kan zijn die daar naar kijkt ligt de lat wel heel erg hoogquote:
Ik heb een slipcursus in Lelystad gehad maar het kan ook op zandvoort hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
zit die ook wel eens in zandvoort btw?
Aangezien mn pa gisteren aant opscheppen was dat ie een slipcursus van zn "club" haden die daar ook was
Je pa bedoelt Rob Slotemakers SLipschool denk ik, Collin McRae woont in Engeland.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
zit die ook wel eens in zandvoort btw?
Aangezien mn pa gisteren aant opscheppen was dat ie een slipcursus van zn "club" haden die daar ook was
ik kan niet tegen gestuntel, idem als een vrouw zien die wilt inparkeren en daarvoor 20x moet proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu het bevestigd is dat er een vrouw kan zijn die daar naar kijkt ligt de lat wel heel erg hoog
Nog 10 minutenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
kennie he, we supporten Europe Middel East India and Africa tot 17:00![]()
wtf zit die lul dat te bazelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je pa bedoelt Rob Slotemakers SLipschool denk ik, Collin McRae woont in Engeland.
weet waarop je reageert of houd je bekquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb een slipcursus in Lelystad gehad maar het kan ook op zandvoort hoor
ik had het over collinquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb een slipcursus in Lelystad gehad maar het kan ook op zandvoort hoor
Dan lig ik helemaal dubbelquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan niet tegen gestuntel, idem als een vrouw zien die wilt inparkeren en daarvoor 20x moet proberen
Ja ik begreep het verkeerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet waarop je reageert of houd je bek![]()
![]()
Maar kom op een aanhanger is best moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan niet tegen gestuntel, idem als een vrouw zien die wilt inparkeren en daarvoor 20x moet proberen
Dat ding dat een snot geluid maakt als je vol gas rijd en dan los laat... hoor je zo'n ppffffiiieeewwww geluidjequote:
Oh nee die heb ik niet neequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat ding dat een snot geluid maakt als je vol gas rijd en dan los laat... hoor je zo'n ppffffiiieeewwww geluidje![]()
Alfisti heeft dat op zijn turbo![]()
ik een keer de parkeer garage voor een meisje, bleek ze al 3 bochten alles wat ze kon raken geraakt te hebben. kwamen m'n pa en ik net erachter aan, stond ze daar stil voor de laatste bocht de garage uit helemaal te jankenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan lig ik helemaal dubbeliemand heeft me wel eens gevraagd of ik voor haar wou uitparkeren
Alfisti vragenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh nee die heb ik niet neeis dat makkelijk te monteren?
Zolang die chick er maar niet bij stondquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik een keer de parkeer garage voor een meisje, bleek ze al 3 bochten alles wat ze kon raken geraakt te hebben. kwamen m'n pa en ik net erachter aan, stond ze daar stil voor de laatste bocht de garage uit helemaal te janken![]()
Dus toen reed ik hem eruit, aantal weken later knalde ik m'n eigen knipperlicht eruit in diezelfde garage![]()
![]()
Die "<wijst> wat heb jij daar danquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik een keer de parkeer garage voor een meisje, bleek ze al 3 bochten alles wat ze kon raken geraakt te hebben. kwamen m'n pa en ik net erachter aan, stond ze daar stil voor de laatste bocht de garage uit helemaal te janken![]()
Dus toen reed ik hem eruit, aantal weken later knalde ik m'n eigen knipperlicht eruit in diezelfde garage![]()
![]()
ja dat ik me uitgeleefd had met duct tapequote:Op dinsdag 27 december 2005 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die "<wijst> wat heb jij daar dan" ongelukje?
Krijg ik meestal te horen van vriendinnen van me.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan lig ik helemaal dubbeliemand heeft me wel eens gevraagd of ik voor haar wou uitparkeren
I knowquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar kom op een aanhanger is best moeilijk
Dat is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef M5 het volgende:
vliegen met je Hummer
[afbeelding]
[afbeelding]
ijsmeisje
Al zin in nieuwjaar?quote:
beter pionnen dan boompjes, niet danquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ijsvrouw![]()
Ja mukie morgen pleur ik een partij pionen hier op het erf en ga ik oefenen
Mwah, ik weet nog niet wat ik ga doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
Al zin in nieuwjaar?
Ik moet zo Sjoewe gaan halen
met nieuwjaar is hier eerst bunkeren met 4 meidenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik weet nog niet wat ik ga doen.
Ik wil wel naar een feestje, maar Tim heeft er niet zo'n zin in. En dit is de eerste keer dat we het eens samen kunnen vieren.
Wat ga jij doen dan?
En wat ga je met Sjoewe doen?
Ik wil ook op mezelf wonenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
met nieuwjaar is hier eerst bunkeren met 4 meiden
daarna in gala naar Naar Huis (met taxi ofcouz)
vandaag heb ik een klein feestje a la 3e kerstdag
met allemaal vrienden en sjoewe komt dus ook
heb al 2 bakken brownies in de oven staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil ook op mezelf wonen.
Dan kan ik thuis ook feestjes houden.
Ah, nice. Ga je ook koken?
*vlieg wegslaatquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef Fwnk het volgende:
boooppppp
Leuk tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb al 2 bakken brownies in de oven staan.
Vriendin van me maakt nog een ovenschotel en nog heel veel foute lekkere dingen
ow en drank natuurlijk, veel drank![]()
Ik geef dit soort feesten al sinds mn 20e ofzo. Toen ik het huis uit was, was dit vaste prik. Sta er zelfs een beetje bekend om hiero![]()
3e kerstdag = gewoon Mukiedag dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb al 2 bakken brownies in de oven staan.
Vriendin van me maakt nog een ovenschotel en nog heel veel foute lekkere dingen
ow en drank natuurlijk, veel drank![]()
Ik geef dit soort feesten al sinds mn 20e ofzo. Toen ik het huis uit was, was dit vaste prik. Sta er zelfs een beetje bekend om hiero![]()
*splat*quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
*vlieg wegslaat
ik ben aant praten mên![]()
Ik heb bij mn ouders een feest gehouden toen ik geslaagd was.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leuk toch!
Ik zou het hier thuis niet durven houden!
Jupsquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
3e kerstdag = gewoon Mukiedag dus
Mja, hier dus nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb bij mn ouders een feest gehouden toen ik geslaagd was.
Daar hebben lui het 10 jaar later nog over
Mijn ouders ook, maar dan op een negatieve manier![]()
Tsss zij hebben me dat in de genen gedouwdZitten zelf ook nog vaak tot 6u 's nachts te feesten
Gister zei je dat je wel ging?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, hier dus niet.
Mijn ouders zijn absoluut geen feestbeesten. Mijn vader moet s'ochtends vroeg op (ook op zaterdag) en ligt dus vaak al om 10 uur in bed.
En aangezien ons huis redelijk gehorig is moet het dan best stil zijn en dat kan niet met een feestje.
Ik krijg nu overigens wel jeuk om kaarten te gaan kopen voor: Qrime Time 2005
Maar ik weet niet of Tim me dat in dank af zal nemen. Hij moet de volgende middag weer werken.
Gister?quote:
ow nee dat was iemand andersquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gister?
Was ik toen online?
bron? want op msn zat ik niet dus moet het hiero op fok! zijn geweest.
Uitverkochtquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:25 schreef Fwnk het volgende:
[12:45:11] Melissa.... : met oud en niwu naar feesje in adam
[12:45:12] Melissa.... : zovan
[12:45:15] Fwnk :: l: aha
[12:45:17] Melissa.... : qrime time
Zie?
Eet smakelijk, ik moet nog wachten tot mn ouders terug zijn en mn moeder gaat kokenquote:
Maak eens nieuwe foto's van haar, zonder 15 lagen kledingquote:
vies ventje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak eens nieuwe foto's van haar, zonder 15 lagen kledingzodat er kont en tieten vorm te zien zijn.
Je leest niet goed, zonder 15 lagen, betekend niet 'naakt', dat hoeft voor mij ook niet, gewoon lekkere strakke (spijker)broek en topje erboven, zodat alle vormen lekker tot uiting komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef M5 het volgende:
[..]
vies ventje.als je meisjes zonder kleren wil zien kijk je toch lekker pr0n op internet.
jij keek niet naar de PIquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je leest niet goed, zonder 15 lagen, betekend niet 'naakt', dat hoeft voor mij ook niet, gewoon lekkere strakke (spijker)broek en topje erboven, zodat alle vormen lekker tot uiting komen![]()
jawel, ik was de mijne vergetenquote:
kerst left overs?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja, zo... net de soep naar binnen gegoten...zo het hoofdgerecht naar binnen schuiven![]()
Zo slecht is die maatregel anders niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:53 schreef M5 het volgende:
weer een geweldig plan van de nederlandse politiek![]()
![]()
kachel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef ook_gek het volgende:
en ik baal want het is koud in mijn kamer en mijn werktafel is afgewerkt met een metalen rand. En als ik net in mijn kamer ben en ik leg mijn hand er op zit ik vast gevroren
Wil je mij niet in 1 zin met alexxxxx noemenquote:
En alweer ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil je mij niet in 1 zin met alexxxxx noemen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
1. Alexxxxx 428
2. Godlike02 349
3. BoJo 286
De postaantallen van de kerstdagen
Oh perfectquote:
maar jij post over het hele forum, ik terroriseer alleen de PTA SCquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, zo kan ik ook op nummer 3 komen
Oh, wacht.. dan meot ik juist minder gaan posten
Ik heb wel zo een foto, uit een discotheek waar ik foto's maakte en waar zij ok was, maar daar kijk ze bikkelsjagerijnig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak eens nieuwe foto's van haar, zonder 15 lagen kledingzodat er kont en tieten vorm te zien zijn.
Staat dat?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
1. Alexxxxx 428
2. Godlike02 349
3. BoJo 286
De postaantallen van de kerstdagen
en ik heb ook nog onder een kloontje gepostquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar jij post over het hele forum, ik terroriseer alleen de PTA SC![]()
bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef Fwnk het volgende:
Ohhhh ik laat scheten waar ze in Tsjernobyl trots op zouden zijn
ik heb al 4x mega drollen uit zitten drukken... volgens mij hebben m'n lintwormen allemaal tegelijk kleilesquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef Fwnk het volgende:
Ohhhh ik laat scheten waar ze in Tsjernobyl trots op zouden zijn
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb al 4x mega drollen uit zitten drukken... volgens mij hebben m'n lintwormen allemaal tegelijk kleiles![]()
en het probleem is?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb wel zo een foto, uit een discotheek waar ik foto's maakte en waar zij ok was, maar daar kijk ze bikkelsjagerijnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |