Tis een injectie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je lekker op tijd achter![]()
dit had je al een flinke poos geleden moeten veranderen, meestal hebben injectie motoren dit automatisch en moet je dit bij carburateurs handmatig doen.
Ik dacht eraan toen ik het invoerdequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je een intercooler onder de kap hebt![]()
hoezo arm?quote:
Dat gokte ik je ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoezo arm?![]()
Ik word elke dag nog 21 geschat.
Niet veel meiden kunnen dat zeggen op mijn leeftijd
ik word 28/29 geschatquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoezo arm?![]()
Ik word elke dag nog 21 geschat.
Niet veel meiden kunnen dat zeggen op mijn leeftijd
kaartenlegsterquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef Mukie het volgende:
En naar kaartenlegster is
tot over een uurtje of anderhalf
Dat is geen gokken, dat is wishfull thinkingquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat gokte ik je ook
Maar ik doelde meer op BoJo
Speciale manier van kaart leggen, met aparte kaarten met elk hun betekenis, welke ook nog afhankelijk is van hoe en waar die ligt tov de andere kaarten.quote:
achja, iedereen heeft zo wel wat, mijn moeder gaat elke week naar meditatie en af en toe naar reikiequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
doh![]()
m'n moeder is ook zo goedgelovig als de pest![]()
johquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Speciale manier van kaart leggen, met aparte kaarten met elk hun betekenis, welke ook nog afhankelijk is van hoe en waar die ligt tov de andere kaarten.
Er zijn zoveel mensen welke zulke dingen niet wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
joh![]()
dacht je nou echt dat ik dat niet wist![]()
is dat zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mensen welke zulke dingen niet weten
welke mensen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:30 schreef PeuRac het volgende:
Dat dacht ik ook, maar het valt me nog vaak zat tegen hoe weinig sommige mensen weten
Mensen welke ik tegen kom, nu ik er over nadenk zijn het wel bepaalde mensen of mensen welke ik op bepaalde plekken tegenkom waar het ontbreekt (cafetaria enzo)quote:
daar moet je ook niet komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen welke ik tegen kom, nu ik er over nadenk zijn het wel bepaalde mensen of mensen welke ik op bepaalde plekken tegenkom waar het ontbreekt (cafetaria enzo)
het is een complotquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar moet je ook niet komen
dat is de spil van het kwaad in deze maatschappij
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even 0-150 sprintje opnemen met videocamera
Tenminste poging wagen want ik moet schakkelen helaas
Kan ook 0-100 worden nog
ik heb geen goeie videocamera, ik wil zoiets ook een keer doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga even 0-150 sprintje opnemen met videocamera
Tenminste poging wagen want ik moet schakkelen helaas
Kan ook 0-100 worden nog
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen goeie videocamera, ik wil zoiets ook een keer doen![]()
Wellicht ideetje voor een mini meet met een 3de persoon erbij die in de auto kan filmen![]()
![]()
beide, eigenlijk omdat het zo rustig is heb ik helemaal geen zin meer. Ik zit alleen maar naar dingen te kijken om te kopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, heb je niet zo'n zin om te werken of is het zo rustig?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
beide, eigenlijk omdat het zo rustig is heb ik helemaal geen zin meer. Ik zit alleen maar naar dingen te kijken om te kopen![]()
zakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Ga je prive of zakelijk verhuizen? en waarheen?
alles vrijdagochtend al gedaan, als je werk bedoelt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]juist nu kun je dingen doen waar je normaal niet aan toe komt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik een cd scannen en importeren om er een etiket van te printen, loopt het programma vasthoe hoog was die resolutie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde inderdaad werk jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
alles vrijdagochtend al gedaan, als je werk bedoelt?![]()
De gevaarlijkste sites zijn nu eBay, wehkamp, mp en de auto onderdelen sites![]()
hopen dat het allemaal goed gaat mbt klanten ed.quote:
2400dpiquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe hoog was die resolutie dan?
weet ik allang, offerte al een tijdje van Hilbert in de mail box liggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad werk ja![]()
en kijk voor de grap eens wat een distributie riem en grote beurt kosten![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef PeuRac het volgende:
Wil ik een cd scannen en importeren om er een etiket van te printen, loopt het programma vast300dpi is zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V10
Volgends mij is het helemaal niks geworden maar zal eens kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen goeie videocamera, ik wil zoiets ook een keer doen![]()
Wellicht ideetje voor een mini meet met een 3de persoon erbij die in de auto kan filmen![]()
![]()
Zeikerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef Fwnk het volgende:
Mot ik me moeder EN me zusje wegbrengen, ik mag hier wel voor betaald worden
heb nu 600dpi, zo ff proefprintje maken of t netjes recht staat, dan zie ik meteen de kwaliteitquote:
hoezo viel ie dood ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgends mij is het helemaal niks geworden maar zal eens kijken
De keer dat het goed ging viel de motor beetje dood bij wegtrekken maarja
Is Hilbert nu duurder of goedkoper als een gewone garage?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik allang, offerte al een tijdje van Hilbert in de mail box liggen![]()
Maar kan het alsnog niet laten![]()
toerental te ver laten zakken, dan valt de turbodruk weg en heb je geen vermogen meer.quote:
Wat peu zegtquote:
stuk goedkoper en stuk betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is Hilbert nu duurder of goedkoper als een gewone garage?
hij is van 23 mb naar 2.6 mb gegaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik gebruik MS Media Encoder om het een schappelijk download formaatje te geven![]()
helaas niet op m'n werk laptop staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
hij is van 23 mb naar 2.6 mb gegaan![]()
Tis een DIVX file naam dus je moet wel codecs hebben enzo
http://www.xs4all.nl/~adr1982/Volvo/DSCF0252.divx
rider-waite tarot is datquote:
Die ms media encoder zit die standaard in windhoos? anders kan ik dat ook wel even proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
helaas niet op m'n werk laptop staan![]()
kzal hem wel thuis bekijken![]()
misschien heb ik niet de juiste codecs hiero, maar ik heb alleen geluidquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gratis te downloaden van MSquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ms media encoder zit die standaard in windhoos? anders kan ik dat ook wel even proberen
nice!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik ben aant eten en laat dit ff voorbij gaan.quote:
het is vet rustig, verveel me te pletterquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben aant eten en laat dit ff voorbij gaan.
Ik heb tenslotte vrij
Ziet het eruit alsof ik die validation crap goed doorheen kom?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
gratis te downloaden van MS
-edit-
Linkje
wist niet dat dat erop stondquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof ik die validation crap goed doorheen kom?![]()
Ik ben niet welkom op ms site
Ik had me camera op statief aan de pasagierstoel vastgebondenquote:
kwaliteit was wat minder ja. en de auto langzamer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn filmpje was echt gaar gisteren![]()
rond een uurtje of 6 komen de hulptroepen, maar heb voor zover al bijna alles klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
het is vet rustig, verveel me te pletter
wanneer verwacht je de eerste feestgangers ?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeikerdje moet wat over hebben voor je familie
die komt iedereen wel doorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof ik die validation crap goed doorheen kom?![]()
Ik ben niet welkom op ms site
nou wat zeur je dan als het nog een keer extra moet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik breng me zusje 3x per week weg en haal der ook weer op savonds
Waar moest die sjoewe eigenlijk vandaan komen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
rond een uurtje of 6 komen de hulptroepen, maar heb voor zover al bijna alles klaar
Zoveel drank gehaaldMaar toch denk ik dat we straks weer richting het tankstation zullen moeten gaan
Ik maak dadelijk wat brownies al, dan zijn ze hapklaar.
Dan nog die groenten zoals komkommer, paprika etc voor de vegetariers en ikke
douchen, omkleden
en om 8u staan vast de eersten al op de stoep denk k zo
Sjoewe misschien zelfs iets eerder als hij die vriendin van hem niet te pakken krijgt met zn foon
Nee nu moet ik me moeder naar werk brengen zodat ik me zusje vanavond weg kan brengenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
nou wat zeur je dan als het nog een keer extra moet?
Met een rover die elke keer uitvalt is dat idd kutquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee nu moet ik me moeder naar werk brengen zodat ik me zusje vanavond weg kan brengen
yupquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar moest die sjoewe eigenlijk vandaan komen?
Utrecht?
Hij was niet afgeslagen zonet!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een rover die elke keer uitvalt is dat idd kut
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met een rover die elke keer uitvalt is dat idd kut
Wat doe je moeilijk manquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee nu moet ik me moeder naar werk brengen zodat ik me zusje vanavond weg kan brengen
en dus heb jij de auto?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk veul meer PKsquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:07 schreef M5 het volgende:
[..]
kwaliteit was wat minder ja. en de auto langzamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |