abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69516108
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:34 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een zeikerds in dit topic man. Ik woon in een gehorig huis, hoor mijn bovenburen altijd. Krakende houten vloer ed. Kan mij er echt niet druk om maken. Vaak hoor ik hun muziek, maar geen probleem... Ze horen ook vaak mijn muziek. En als ik wil slapen doe ik oordopjes in.

Ik snap ook serieus niet dat er in dit topic mensen zijn die zich ergeren aan mensen die lopen hoe kun je dat doen?
Leven en laten leven mensen.
Holy neuk. Oordopjes in doen als jij wilt slapen? En dat vind je normaal?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:24:30 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69516535
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:08 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Als je moeilijk inslaapt wanneer er woongeluiden van anderen zijn is dat heel normaal.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69517212
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:24 schreef Maanvis het volgende:
Als je moeilijk inslaapt wanneer er woongeluiden van anderen zijn is dat heel normaal.
Nou, ik vind het niet normaal. Ik heb dan ook (gelukkig) geen last van woongeluiden van anderen.
pi_69517285
Sex en de buren op hoeveel decibel komt dat eigenlijk?
Pff mijn buurvrouw komt volgens mij uit op een boorsound, met haar OOOOOOOOOOOHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH NEUK ME HARD JA TOE DAN JA OOOOOOOOOOOOH...

En ze zijn al zo lelijk die buren brrrrrrr
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69517421
quote:

[..]

Waarom niet? Als mijn buren een feestje hebben oid, dan doe ik gewoon oordopjes in. Wtf is het probleem? Moet ik direct aan de bel gaan staan, of kansloos de politie bellen zoals sommigen in dit topic?

Ik geef OOK wel eens een feestje op donderdagavond ofzo, en krijg (en verwacht) dan van hun ook geen gezeik.

Zoals ik al zei: Leven én laten leven
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 11:59:11 #86
37843 lady-wrb
kortaf
pi_69521658
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef FreekBos79 het volgende:
Mijn verhaal: Ik ben de 'lastige' buurman.

Ik heb een vrijstaand huis gekocht met een prachtige ruimte om met band muziek te maken.
Nu heb ik natuurlijk eerst met de buren gesproken en ze verzekerd dat ik niet achter het drumstel kruip door de weeks, ook mijn gitaren/bassen en keyboards met rust laat (of heeeeel zacht zet). Nu praat ik over overdag. Na 10 uur staat er helemaal niets meer aan.

Maar... 1 keer per week repeteer ik met mijn band van 20:00 tot 22:00. Dan gaat het hard.
Binnen heb ik 102 db gemeten, buiten 65db. EN ik ben (tijdens de repetitie) bij de buren geweest en heb daar geprobeert te meten.
Het was wel hoorbaar maar mijn decibel meter slaat pas bij 50db aan. Bij de buren reageerde hij dus niet.
De buren hebben wel aangegeven dat ze er niet zo blij mee zijn, maar als het bij 1x in de week zou blijven dan hadden ze daar geen problemen mee.
Ook vroegen ze of we om 21:30 konden stoppen. Allemaal geen probleem.

Verder heb ik ook nooit klachten meer gehad.
Tot vanmiddag.

Ik hoorde dat ze een handtekeningen actie waren begonnen. (Met uiteindelijk gelukkig weinig handtekeningen)

Ik snap niet dat ze niet even aankloppen. Kijk... ik wil graag blijven musiceren in mijn huis. En ik ben bezig om de ruimte beter te isoleren, maar geluidshinder weghalen is waarschijnlijk onmogelijk.

Wat moet ik doen?!? Vraag ik te veel van buren als ik thuis 1x per week repeteer?
(En dan ook nog onder de 50db blijf bij de buren binnen?)
ik woon nu ruim twee jaar naast een oefenruimte van een harmonie
zelf oefenen ze er geloof ik 1 of 2 keer in de week, de rest van de tijd is de ruimte kennelijk verhuurd aan een muziekschool (woensdagmiddag getrommel en saxofoongejengel) een dameskoor (maandagavond tot een uur of half 11 's avonds) en een big band (op zaterdag, is niet mijn muziek maar oke, t is te pruimen, maar mag de versterking uit )
en zo is er elke avond wel iemand die geluid produceerd in dat hok. het is een oud huis, enkel glas en van isolatie hebben ze nog nooit gehoord, sterker nog, op warme zomeravonden gaan de tuindeuren er nog bij open ook

ik heb overigens nog nooit geklaagd bij ze, zij zater er eerder dan wij, al realiseerde ik me bij de koop niet dat er zoveel geluid uit zo komen.
maar ik vraag me af: moet zo'n toko nou niet aan eisen voldoen? een café heeft toch ook een hinderwetvergunning nodig en mag geen lawaai veroorzaken?
dit gebouw ( de harmonie is notabene van een dorp verderop ) staat midden in een smal straatje en iedereen toetert maar raak in die keet.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:53:55 #87
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69525245
quote:

[..]

Voor één keertje zou ik dat geen probleem vinden, als ze van te voren aangeven dat ze een feestje geven. Moet het een paar keer per week, dan is het een ander verhaal.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69538382
quote:

[..]

Ik heb bijna iedere nacht oordopjes in, omdat ik dat ontspannen relaxed vind slapen, doodse stiltje.

De oordopjes die ik heb voel je helemaal niet en je hoort helemaal niks meer, ook geen verwarmingsbuizen of andere irritante geluiden.

En ik woon midden in het centrum bij allemaal cafe's dus dan is dat een prima oplossing
٩๏̯͡๏)۶
  † In Memoriam † vrijdag 29 mei 2009 @ 21:49:54 #89
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:42:47 #90
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_69540944
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
hoor je dan je wekker nog wel?
Of de rookmelder? Politie die staat aan te bellen omdat al je ruiten zijn ingegooid?
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_69543918
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]
De oordopjes die ik heb voel je helemaal niet en je hoort helemaal niks meer, ook geen verwarmingsbuizen of andere irritante geluiden.
Nou! Die wil ik ook wel! Welke oordoppen zijn dat?
Verder de zelfde vragen als hierboven: loop ik met zulke fantastische doppen niet het risico door moord, brand en wekkers heen te slapen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:21:44 #92
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69544312
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:42 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Of de rookmelder? Politie die staat aan te bellen omdat al je ruiten zijn ingegooid?
Inderdaad. Ik zou niet rustig slapen als ik het gevoel had dat ik in geval van nood niet wakker zou worden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:22:23 #93
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69544331
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Waarom niet? Als mijn buren een feestje hebben oid, dan doe ik gewoon oordopjes in. Wtf is het probleem? Moet ik direct aan de bel gaan staan, of kansloos de politie bellen zoals sommigen in dit topic?

Ik geef OOK wel eens een feestje op donderdagavond ofzo, en krijg (en verwacht) dan van hun ook geen gezeik.

Zoals ik al zei: Leven én laten leven
Op donderdag?? Wel eens over nagedacht dat er mensen zijn die om 06.00 moeten opstaan de volgende dag????
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_69544995
Hier in onze nieuwe woning helemaal geen last van herrie.

Hoek maisonnette, onder buurman werkt in het buitenland, en buurvrouw is 70 ofzo.
Kwam de buurvrouw tegen en vroeg of ze nog last van ons geklus had, ''ja eigenlijk wel''.

Zeg dat dan .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_69545321
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:22 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Op donderdag?? Wel eens over nagedacht dat er mensen zijn die om 06.00 moeten opstaan de volgende dag????
Ja hoor, ik moet er elke dag om 5.45 uit.
Feestjes op donderdag horen erbij in een studentenstad
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:13:08 #96
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69548831
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:03 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja hoor, ik moet er elke dag om 5.45 uit.
Feestjes op donderdag horen erbij in een studentenstad
Omdat JIJ er om 05.45 uitgaat en JIJ vindt dat feestjes normaal zijn in een studentenstad op donderdagavond ga je anderen maar wakker houden in een werkweek, ach doe wat je niet laten kan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_69549397
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 11:13 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Omdat JIJ er om 05.45 uitgaat en JIJ vindt dat feestjes normaal zijn in een studentenstad op donderdagavond ga je anderen maar wakker houden in een werkweek, ach doe wat je niet laten kan.
Als je in het centrum van een studentenstad gaat wonen kun je het ook wel verwachten vind ik... Ik werk nu ook fulltime, en lig dus op donderdag netjes op tijd in bed. Mijn huisgenoten niet, want donderdag is studentenavond.. kan ik wel tegen hoor, ik zou namelijk net zo goed iets leuks doen op donderdagavond als ik op vrijdag niet vroeg op hoefde!
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_71387727
Mensen die niet tegen geluiden kunnen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:14:16 #99
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_71388948
Mensen die niets beters te doen hebben dan oude topics een kick geven
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:54:14 #100
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_71390385
Ik heb ook van die fijne buren. Ik heb boven me buren die ik wel eens hoor (houten vloer dus je hoort ze lopen, stampen, neuken etc) maar daar heb ik niet zo'n probleem mee aangezien ze wel gewoon zachtjes proberen te doen en die geluiden gewoon niet te voorkomen zijn. Waar ik meer moeite mee heb zijn de buren naast me, dat zijn marokkanen en die vinden het blijkbaar normaal om dingen te gillen ipv te zeggen, zetten hakkiebakkie muziek op met het raam open, nodigen elk (!) weekend de godgansche familie uit etc. Ik kan dus nooit eens rustig in het weekend in de tuin zitten zonder dat ik in hun herrie terecht kom. Dat is wel enorm vervelend. er wat van zeggen helpt weinig want 10 min later staan ze toch weer te schreeuwen en gaat die kutmuziek weer aan.

Ik hoop dat er een keer koolmonoxide vrij komt in dat huis.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')